Cum să trimiteți un e-mail cu o adresă „de la” diferită în Outlook

Dacă aveți mai multe conturi de e-mail în Microsoft Outlook, puteți schimba adresa „De la” într-un e-mail nou. Acest lucru este mai rapid decât trecerea la o altă căsuță de e-mail și vă permite să trimiteți e-mailuri de la adrese diferite, chiar dacă nu sunt ale dvs. Iată cum – cu câteva avertismente.

Outlook vă permite să trimiteți e-mailuri din orice cont pe care l-ați configurat în clientul de e-mail, dar și de la orice altă adresă de e-mail, chiar dacă nu ați configurat-o. Sună îngrijorător – și în unele circumstanțe este – dar există motive legitime pentru a folosi această funcționalitate, precum și altele nefaste.

Vom analiza cum funcționează acest lucru și cum furnizorii de e-mail împiedică oamenii să-l folosească în scopuri dăunătoare.

Comutați rapid între adresele de e-mail

În primul rând, să trecem prin procesul cu totul legitim. Pentru a schimba adresa „De la”, trebuie să faceți vizibil câmpul „De la”. Deschideți un nou e-mail în Microsoft Outlook și apoi faceți clic pe Opțiuni > De la. Acest lucru va face vizibil câmpul „De la”.

The

Pentru a schimba adresa „De la”, faceți clic pe butonul „De la” și selectați una dintre adresele de e-mail pe care le-ați adăugat în Outlook.

The

Adresa de e-mail din câmpul „De la” se va schimba, iar atunci când trimiteți un e-mail, acesta va fi trimis de la acea adresă.

  SwipeExpander atribuie o comandă rapidă fiecărei taste de pe tastatură [Jailbreak]

The

Dacă tot ceea ce doriți să faceți este să comutați rapid între conturile dvs. de e-mail atunci când trimiteți e-mailuri, asta este tot.

Dar, ce se întâmplă dacă doriți să trimiteți un e-mail dintr-un cont pe care nu l-ați adăugat în Outlook? Ei bine, Outlook vă va permite să faceți și asta, în anumite circumstanțe.

Compuneți un nou e-mail și apoi faceți clic din nou pe butonul „De la”. De acolo, selectați opțiunea „Altă adresă de e-mail”.

The

În panoul care se deschide, introduceți adresa de la care doriți să trimiteți un e-mail și faceți clic pe „OK”.

The

Acum trimiteți mesajul ca de obicei. Se va trimite e-mailul sau veți primi o notificare de eșec la livrare? Și dacă trimite, destinatarul îl va vedea ca provenind de la adresa de e-mail pe care ai folosit-o, chiar dacă nu este a ta?

Ambele răspunsuri depind de cine este furnizorul dvs. de e-mail.

Cum gestionează furnizorii de e-mail mesajele trimise de la o adresă „de la” diferită

Microsoft Outlook însuși și alți clienți de e-mail, cum ar fi Thunderbird sau Apple Mail, nu verifică adresa de e-mail de la care trimiteți. Clientul trimite pur și simplu e-mailul către serverul SMTP al furnizorului dvs. (server Simple Mail Transfer Protocol, adesea numit server de e-mail) și lasă serverul SMTP să decidă ce să facă cu e-mailul dvs.

Ce se va întâmpla cu e-mailul dvs. depinde în întregime de modul în care este configurat serverul SMTP al furnizorului dvs. de e-mail.

Marii furnizori de e-mail, cum ar fi Google, Microsoft, Apple și Yahoo, folosesc ceva numit SPF (Cadrul politicii expeditorului), DMARC (Autentificare, raportare și conformitate a mesajelor bazate pe domeniu) și DKIM (Domain Keys Identified Mail) pentru a preveni (printre altele) oamenii să trimită e-mailuri de la adrese (spoofing) care nu sunt ale lor. Modul în care fiecare furnizor gestionează această situație este puțin diferit.

  9 instrumente de codare de bare pentru gestionarea inventarului

Google pur și simplu ignoră noua adresă de e-mail pe care ați folosit-o, iar destinatarul va vedea adresa dvs. de Gmail. În exemplul nostru din capturile de ecran, Outlook a trimis e-mailul către serverul SMTP al Gmail, care a constatat că adresa de e-mail de la care o trimitem…[email protected]— nu ne aparține și, în schimb, destinatarul a primit un e-mail de la adresa noastră inițială de Gmail.

Conturile de e-mail găzduite de Microsoft fac lucrurile puțin diferit. Dacă încercați să trimiteți un e-mail de la o adresă pe care nu aveți permisiunea de a o accesa, un server de e-mail Microsoft (denumit în mod obișnuit server Exchange) nu va trimite e-mailul. În schimb, veți primi o notificare de eșec de livrare.

Cu toate acestea, dacă compania dvs. folosește un server Microsoft Exchange pentru a-și gestiona e-mailul, acesta este în mod normal configurat pentru a vă permite să trimiteți un e-mail din orice cont la care aveți acces, chiar dacă acel cont nu a fost adăugat în Outlook.

De exemplu, dacă aveți permisiunea de a trimite e-mailuri de la „[email protected],” Outlook va trimite e-mailul către serverul Exchange și va verifica dacă aveți permisiunea de a trimite e-mailuri de la adresă. Serverul va trimite apoi e-mailul destinatarului, indiferent dacă ați adăugat „[email protected]” în Outlook.

Alți furnizori de e-mail vor trata de obicei e-mailurile cu adresa „greșită” într-un mod similar fie cu Google sau Microsoft. Cel mai simplu mod de a afla este să îl încerci în Outlook și să vezi ce se întâmplă. Verificați mai întâi termenii furnizorului dvs., deoarece unii ar putea avea o prevedere împotriva acestui lucru.

  Cum să blocați expeditorii în aplicația Mail pe iPhone și iPad

Cum folosesc escrocii adresele „de la” false?

Furnizorii mari de e-mail au tot felul de verificări și protocoale pentru a încerca să găsească e-mailuri de tip spam și phishing, inclusiv e-mailuri trimise de la o adresă falsă. Escrocii și phisherii nu folosesc furnizorii mari – își creează propriile servere SMTP și trimit e-mailuri prin intermediul acestora.

Escrocii și-au configurat serverele SMTP pentru a permite toate e-mailurile lor, forțând furnizorii mari, precum Google și Microsoft, într-o cursă constantă a înarmărilor pentru a detecta și opri e-mailurile înșelătorii și de phishing să ajungă în căsuța dvs. de e-mail.

Furnizorul dvs. de e-mail, fie Microsoft, Google, Apple, Yahoo sau orice alt furnizor, scanează anteturile de e-mail ale fiecărui e-mail pe care îl primiți. Unul dintre lucrurile pe care le caută aceste companii este că adresa „De la” se potrivește cu adresa „Expeditor”. Dacă nu se potrivesc, mai ales dacă provin din domenii complet diferite, este un semnal roșu. Nu este singurul lucru pe care furnizorii de e-mail îl folosesc pentru a determina dacă un e-mail este suspect, dar este una dintre verificările mai importante pe care le fac.