Cum să ștergeți mesajul de pe Airbnb

Airbnb este o companie americană de top care gestionează o piață online pentru cazare, în principal gazdă pentru închirieri de vacanță și activități legate de turism. Dacă folosiți Airbnb și pentru a închiria sau a găzdui proprietăți și sunteți curios dacă Airbnb a citit sau nu mesajele dintre oaspete și gazdă, vă vom clarifica toate îndoielile. De asemenea, vă vom spune cum să ștergeți mesajul de pe Airbnb. Dacă sunteți cineva care caută mai multe informații legate de Airbnb, vă oferim un ghid util care vă va rezolva toate îndoielile și întrebările, cum ar fi cum să editați mesajele pe Airbnb și să arhivați un mesaj pe Airbnb.

Cum să ștergeți mesajul de pe Airbnb

Continuați să citiți în continuare pentru a găsi pașii care explică cum să ștergeți mesajul de pe Airbnb în detaliu, cu ilustrații utile pentru o mai bună înțelegere.

Mesajele Airbnb sunt private?

Da, mesajele și chat-urile Airbnb dintre tine și gazdă sunt private. Dar Airbnb are acces la acel chat pentru a rezolva orice dispută dacă se întâmplă. Airbnb îți apreciază confidențialitatea, deoarece nu monitorizează, scanează sau analizează niciodată chat-urile tale de mesagerie pentru a le folosi pentru marketing. De asemenea, ei nu folosesc analiza acestor comunicări în beneficiul lor.

Poate Airbnb să citească mesajele dintre invitat și gazdă?

Da. Airbnb are grijă de confidențialitatea dvs., dar are acces la acel chat între oaspete și gazdă pentru a rezolva orice dispută dacă ceva nu merge bine. Funcția de chat Airbnb nu este criptată de la capăt la capăt și nu există nicio funcție de mesaj privat pe Airbnb. Așadar, sperăm că ați înțeles motivul pentru care Airbnb a citit mesajele dintre invitat și gazdă.

Cum poți vedea mesajele pe care le-ai trimis pe Airbnb?

Iată un ghid despre cum puteți vedea mesajele pe care le-ați trimis pe Airbnb:

1. Vizitați Site-ul oficial Airbnb în browserul dvs.

  Cum să vă înscrieți la serviciul online Live TV Philo

2. Faceți clic pe pictograma profilului din colțul din dreapta sus și selectați Conectare.

3. Alegeți oricare dintre opțiunile de conectare dorite, după cum este necesar.

4. Faceți clic pe pictograma profilului dvs. din colțul din dreapta sus al paginii de pornire pentru a deschide meniul de utilizator.

5. Faceți clic pe Mesaje.

6. Toate mesajele trimise, chaturile și detaliile proprietății vor apărea acum sub Mesaje.

Cum poți edita mesajele pe Airbnb?

Iată un ghid despre cum puteți edita mesaje pe Airbnb:

1. Conectați-vă la dvs Cont Airbnb într-un browser.

2. Faceți clic pe pictograma profilului dvs. > Mesaje.

3. Deschideți meniul Folder și faceți clic pe opțiunea Răspunsuri rapide.

4. Faceți clic pe răspunsul rapid dorit pe care doriți să îl editați din toată lista de răspunsuri rapide.

5. Scrieți sau editați răspunsul rapid și faceți clic pe opțiunea Salvare.

Cum să ștergi un mesaj de pe Airbnb?

Dacă sunteți gazdă Airbnb sau închiriați frecvent Airbnb, căsuța dvs. de e-mail trebuie să conțină chat-uri și mesaje vechi care ar putea provoca confuzie sau vă pot face să găsiți chatul pe care doriți să îl căutați. Și este o practică bună să arhivați mesajele pe Airbnb, deoarece nu există nicio opțiune de ștergere. Așadar, iată un ghid despre cum să arhivezi mesajele pe Airbnb:

Notă: Airbnb nu are o funcție de selectare a tuturor chatului, așa că nu puteți șterge mesajele în bloc. Trebuie să selectați un singur mesaj și apoi să-l ștergeți și să repetați acest proces de mai multe ori pentru a șterge mai multe chat-uri.

1. Vizitați Pagina de conectare Airbnb și conectați-vă la contul dvs.

2. Faceți clic pe pictograma profilului dvs. din colțul din dreapta sus.

3. Apoi, faceți clic pe Mesaje.

4. Alegeți chatul dorit pe care doriți să îl ștergeți.

5. Faceți clic pe pictograma Arhivă din partea de sus.

Ce se întâmplă când arhivezi un mesaj pe Airbnb?

Dacă arhivezi un mesaj pe Airbnb, atunci mesajul respectiv va fi mutat în dosarul Mesaje arhivate și nu va mai fi afișat împreună cu alte mesaje și chaturi importante normale. Prin urmare, este o practică bună să obțineți mesaje pe Airbnb pentru a vă gestiona mai ușor și mai eficient căsuța de e-mail și pentru a oferi o experiență minunată vizitatorilor dvs.

Îți poți edita răspunsul la o recenzie pe Airbnb?

Nu, nu poți să-ți editezi răspunsul la o recenzie pe Airbnb după ce l-ai postat. Fă-ți timp și dă răspunsul la o recenzie, deoarece aceasta va fi încărcată imediat și nu vei mai putea să-i faci modificări după aceea.

  40 de lucruri amuzante pe care le poți întreba pe Siri

Cum poți șterge un răspuns pe Airbnb?

După ce ați învățat cum să ștergeți un mesaj pe Airbnb, s-ar putea să întrebați cum să ștergeți un răspuns pe Airbnb. Nu există nicio modalitate de a șterge un răspuns pe Airbnb, deoarece nu există o astfel de funcție pe Airbnb care să facă acest lucru. Airbnb poate șterge o recenzie sau un răspuns numai dacă recenzia sau răspunsul respectiv încalcă politicile de conținut ale Airbnb.

Cum îți poți edita răspunsul rapid pe Airbnb?

Airbnb oferă tuturor gazdelor sale o funcție cunoscută sub numele de Răspuns rapid, care vă permite să creați șabloane și să vă refolosiți răspunsurile la întrebările solicitate frecvent folosind funcția de răspunsuri rapide a Airbnb. Aceste șabloane pot fi personalizate adăugând coduri scurte care completează automat informațiile pentru oaspeți, rezervări și listări. De asemenea, făcând acest lucru, vă puteți gestiona mai ușor și mai eficient căsuța de e-mail. Și utilizarea unui răspuns rapid este necesară dacă doriți să oferiți vizitatorilor o experiență minunată. Iată un ghid despre cum să-ți editezi răspunsul rapid pe Airbnb:

1. Conectați-vă la contul dvs. pe Pagina de conectare Airbnb și faceți clic pe pictograma profilului.

2. Apoi, faceți clic pe opțiunea Mesaje.

3. Deschideți meniul Folder și alegeți Răspunsuri rapide din meniul Inbox.

4. Alegeți răspunsul rapid pe care doriți să îl editați din toată lista de răspunsuri rapide.

5. Editați răspunsul rapid și faceți clic pe opțiunea Salvare.

Citiți acest articol de la început pentru a afla dacă puteți șterge mesajul de pe Airbnb.

Airbnb elimină recenziile negative?

Da, Airbnb vă poate elimina recenzia negativă fără să vă spună dacă Airbnb consideră că recenzia dvs. a încălcat politicile de conținut ale Airbnb sau dacă recenzia dvs. este considerată părtinitoare și irelevantă pentru experiența vizitatorilor în Airbnb. De asemenea, Airbnb elimină recenziile dacă o recenzie este considerată o încercare de a utiliza recenzia pentru a manipula pe cineva să facă ceva ce nu este obligat să facă sau dacă Airbnb suspectează că șederea nu a avut loc niciodată și rezervarea a fost făcută pentru a crește ratingul unei persoane.

Cum poți răspunde la o recenzie negativă pe Airbnb?

Fiecare gazdă aflată în călătoria de închiriere a proprietății pe Airbnb a primit câteva recenzii negative, unele dintre ele au fost justificate și evidențiază o problemă reală, iar altele sunt doar o neînțelegere cu vizitatorul. Dar, ca o gazdă bună, trebuie să știi cum să răspunzi la o recenzie negativă.

1. Preveniți recenziile negative

  Care sunt cele mai bune opțiuni ale tale?

În mare parte, o recenzie negativă începe cu o îngrijorare pe care un vizitator o ridică cu tine în timp ce sta la proprietatea ta. O recenzie negativă și una pozitivă depinde de modul în care abordați problema și tratați vizitatorii. De asemenea, ascultați-i cu atenție și încercați să înțelegeți pe deplin problema lor. Comunicarea este cheia aici. Încercați să rezolvați problema și să-i țineți la curent cu toate eforturile pe care le faceți pentru a rezolva problema. Scuzele sincere și arătarea că depuneți toate eforturile pentru a găsi o soluție sunt destul de utile și ar putea preveni orice recenzii negative împotriva dvs.

2. Gândește-te înainte de a răspunde

Este important să nu iei recenzii negative personal. Trebuie să păstrați calmul și să le gândiți înainte de a răspunde la recenzia negativă pentru a găsi un răspuns care să asigure cel mai bun rezultat. În anumite cazuri, o recenzie negativă poate rezulta din comunicarea greșită. Dacă primiți o recenzie negativă, este o idee bună să luați legătura cu clientul pentru a vă cere scuze și a vedea ce puteți face pentru a îndrepta lucrurile.

3. Răspunde profesional

Toate recenziile pozitive și negative sunt publice și pot fi văzute de toți potențialii vizitatori care ar putea rămâne la înregistrarea dvs. Așadar, atunci când răspundeți la o recenzie negativă, rețineți să luați în considerare toți viitorii vizitatori înainte de a răspunde. Este posibil să puteți evita o mare parte din răul pe care îl poate aduce o recenzie negativă doar răspunzând în mod corespunzător. Fiți clar, direct și profesionist atunci când răspundeți la o recenzie negativă și arătați că ați remediat problema care a dus la acea recenzie. Sunteți de ajutor și veți rezolva problemele pentru a oferi o experiență minunată vizitatorilor dvs.

Chiar dacă vizitatorul este nerezonabil și nu este vina ta, ar trebui să-ți ceri întotdeauna scuze sincer atunci când răspunzi la o recenzie negativă, indiferent dacă o faci personal cu clientul sau în scris. De asemenea, ar trebui să treceți mai departe și să vă concentrați mai degrabă pe oferirea unei experiențe excelente viitorilor oaspeți, astfel încât evaluările pozitive să depășească recenziile voastre negative. Vizitatorii potențiali pot determina imediat dacă o recenzie proastă este un incident și nu le va afecta experiența generală cu dvs.

Puteți minți despre oaspeți pe Airbnb?

Da, puteți minți în legătură cu oaspeții de pe Airbnb, dar ar trebui să evitați acest lucru în toate cazurile, deoarece majoritatea înregistrărilor de pe Airbnb au politici serioase pentru oaspeți și acasă, care restricționează oaspeții neautorizați pe proprietatea lor. Dacă minți despre oaspeți pe Airbnb, există șanse mari ca gazda să nu te lase să te înregistrezi și să anulezi rezervarea. Prin urmare, este sfătuit să spuneți cu sinceritate oaspeților care intenționează să rămână gazdei respectivei listări.

***

Așadar, sperăm că ați înțeles dacă Airbnb a citit mesajele dintre invitat și gazdă și cum să ștergeți mesajul de pe Airbnb cu pașii detaliați în ajutor. Ne puteți transmite orice întrebări sau sugestii despre orice alt subiect despre care doriți să facem un articol. Trimite-le în secțiunea de comentarii de mai jos pentru ca noi să știm.