E-mailurile au devenit obișnuite și sunt metoda standard de comunicare formală. Mesagerii prin chat sunt grozavi pentru conversații ocazionale, dar atunci când ceva trebuie să fie în scris, este pus în scris sub forma unui e-mail care poate fi trimis, CC și BCC tuturor celor implicați. Unele dintre cele mai populare servicii de e-mail sunt gratuite; Google și Microsoft oferă atât conturi gratuite, cât și conturi de afaceri plătite. Trimiterea sau primirea unui e-mail necesită puțin mai mult decât un browser și să știți cum să compuneți și să trimiteți unul.
Cuprins
E-mailurile subsistemului de livrare a corespondenței
E-mailul este automatizat în multe moduri; utilizatorii configurează mesajele în afara biroului atunci când sunt plecați și nu se ocupă de e-mailuri, semnături, reguli de sortare a e-mailurilor, de redirecționare a adreselor și creează liste de blocare pentru a păstra mesajele nedorite în căsuța lor de e-mail.
E-mailurile de la Subsistemul de livrare a e-mailurilor sunt e-mailuri automate trimise atunci când un mesaj respinge. Un mesaj returnat este un mesaj care a fost trimis, dar nu a fost livrat. Un eșec de trimitere a mesajului are loc de obicei în câteva minute de la trimiterea mesajului. În unele cazuri, în funcție de adresa de e-mail la care ați trimis mesajul, livrarea eșecului poate dura câteva ore.
Remediați subsistemul de livrare a corespondenței: mesajul dvs. nu a fost livrat
Dacă primiți un e-mail de la Mail Delivery Subsystem, un e-mail pe care l-ați trimis nu a reușit să fie livrat. Acest lucru se întâmplă în mod normal doar cu un singur e-mail. Pentru a remedia acest lucru, trebuie să determinați mai întâi de ce e-mail a fost trimis mesajul. Pentru a afla, deschideți e-mailul de la Subsistemul de livrare a e-mailului. Vă va spune de la ce e-mail a trimis mesajul. E-mailul vă poate spune, de asemenea, de ce a fost trimis mesajul.
Un e-mail poate respinge din următoarele motive și aproape toate aceste probleme necesită ca proprietarul e-mailului să rezolve problema.
Inbox este plină
Cutiile de e-mail par a fi infinite și acest lucru poate părea adevărat dacă căsuța dvs. de e-mail are o dimensiune de 10 GB sau 15 GB, totuși, aceasta este încă o cantitate finită de stocare. Odată ce spațiul de stocare se epuizează, contul de e-mail nu va mai putea primi mesaje până când nu se eliberează spațiu.
Dacă e-mailurile dvs. către un anumit cont continuă să respingă, este posibil să indică faptul că căsuța de e-mail a destinatarului este plină. Roagă-le să-l curețe și să elibereze spațiu pentru mesaje noi.
E-mailul este inactiv/suspendat
Conturile de e-mail pot fi șterse. Utilizatorii își pot șterge manual e-mailurile. Conturile de e-mail pot fi suspendate dacă se constată că încalcă termenii și condițiile domeniului pe care se află. Dacă e-mailul este un e-mail de afaceri, contul poate fi suspendat dacă abonamentul expiră.
Acest tip de problemă se manifestă în mod normal sub forma unui mesaj de e-mail negăsit care însoțește subsistemul de livrare a corespondenței: mesajul dvs. nu a fost livrat prin e-mail. Din nou, va trebui să contactați destinatarul printr-un alt mod de comunicare (sau un alt e-mail) și să îi cereți să o repare.
Email incorect
Dacă trimiteți un e-mail către un cont care nu există, adică ați introdus o adresă de e-mail incorectă, mesajul va fi respins. La fel ca trimiterea unei scrisori la o adresă care nu este reală, livrarea mesajului va eșua. Verificați și asigurați-vă că utilizați e-mailul corect. Este posibil să aveți un domeniu greșit sau să existe o greșeală de scriere în adresa pe care ați introdus-o.
Concluzie
Subsistemul de livrare a corespondenței vă spune că mesajul dvs. nu a fost livrat. Vă poate spune sau nu de ce livrarea a eșuat. Mesajul poate fi, de asemenea, însoțit de un cod de eroare sau poate include un răspuns de la serverul la care a fost trimis e-mailul. Puteți căuta răspunsul serverului pentru a vedea de ce livrarea mesajului a eșuat.