Adobe a trecut la un model de abonament. Pentru a utiliza Photoshop, Illustrator, Fireworks, trebuie să cumpărați un abonament la aplicații, abonamentul va fi asociat cu contul dvs. Adobe și trebuie să vă conectați la aplicația pe care doriți să o utilizați cu contul dvs. Adobe. Dacă dețineți o versiune mai veche a produselor Adobe, cele pentru care ați cumpărat o licență unică, licența este încă valabilă și puteți continua să utilizați versiunea mai veche a produselor Adobe dacă le dețineți.
Cuprins
Remediați software-ul Adobe nu este original
Adobe se bazează pe cheile de produs și pe conturile online pentru a se asigura că software-ul lor este utilizat, dar pentru a verifica atât contul, cât și cheia de produs, rulează un serviciu de bază pentru a verifica autenticitatea. Acest serviciu este instalat atunci când instalați o aplicație Adobe și este esențial pentru a vă împiedica să accesați aplicațiile pe care le-ați cumpărat.
Dacă vedeți în mod constant că software-ul Adobe nu este un mesaj autentic și ați cumpărat legal o cheie de produs sau ați cumpărat un abonament la serviciu/aplicații, încercați următoarele remedieri.
Notă: aceste remedieri nu vă vor permite să utilizați gratuit produsele Adobe și această postare nu este un ghid despre cum să piratați sau să corectați software-ul.
Cheie de produs autentică
Când Adobe a trecut la un model de abonament, a întrerupt opțiunea de cumpărare unică pentru aplicațiile sale. Mulți utilizatori care au putut, au cumpărat o licență pentru versiunea mai veche cât timp aceasta era încă disponibilă.
Dacă ați cumpărat o cheie de produs Adobe de la o terță parte, aceasta nu va funcționa. Software-ul va fi marcat ca piratat în majoritatea cazurilor, cu excepția cazului în care vânzătorul nu a folosit niciodată cheia de produs pentru a activa aplicația Adobe pe propriul sistem. Așa funcționează în general cheile de produs; sunt legate de un anumit computer și nu pot fi transferate pe altul.
Dezactivați software-ul Adobe original
Software-ul Adobe nu este autentic mesajul este trimis de serviciul Adobe Genuine Software. Este serviciul de bază care verifică dacă software-ul dvs. a fost achiziționat legal sau nu. Puteți renunța și mesajul va dispărea.
Metoda 1
Deschideți Task Manager.
Accesați fila Procese.
Faceți clic dreapta pe serviciul Adobe Genuine Integrity și selectați Deschideți locația fișierului (dacă nu vedeți serviciul, asigurați-vă că este deschisă o aplicație Adobe).
Faceți clic dreapta pe serviciul Adobe Genuine Integrity din Task Manager și selectați End Task.
În folderul care s-a deschis, ștergeți folderul AdobeGCIClient
Metoda 2
Deschideți linia de comandă cu drepturi de administrator.
Rulați această comandă: sc delete AGSService
Dezinstalați utilitarul de pornire Adobe
Utilitarul de pornire Adobe este una dintre multele aplicații care sunt instalate atunci când instalați un produs Adobe. Eliminarea acestuia va elimina software-ul Adobe nu este un mesaj autentic.
Deschideți linia de comandă cu drepturi de administrator.
Rulați această comandă: sc delete AAMUpdater
Apoi, deschideți Task Scheduler.
Găsiți sarcina numită AdobeAAMUpdater.
Faceți clic dreapta pe sarcină și selectați Ștergere (poate fi necesar să vă autentificați cu utilizatorul administrator).
Concluzie
Serviciul și utilitățile pe care le eliminați pot împiedica actualizarea aplicațiilor Adobe. Ele se pot reinstala și când actualizați aplicațiile. Merită menționat că actualizarea aplicațiilor poate rezolva problema. Ca alternativă, dezinstalarea și reinstalarea aplicațiilor Adobe poate ajuta.