Cum să reactivați contul USPS.com

USPS afirmă că contul dvs. a fost dezactivat atunci când încercați să vă conectați? Există mai multe motive pentru care contul USPS a fost dezactivat, inclusiv prea multe încercări de conectare nereușite, mai multe conturi care folosesc aceeași adresă și conturi expirate. Nu o exclude, totuși. Puteți utiliza cu ușurință acel cont din nou! Dacă utilizați USPS, vă întrebați adesea cum să reactivați contul USPS.com? Indiferent dacă căutați informații suplimentare despre USPS, am creat un ghid la îndemână care vă poate răspunde la toate întrebările despre cum vă puteți reseta parola sau vă puteți schimba numele de utilizator pe USPS.com.

Cum să reactivați contul USPS.com

Continuați să citiți în continuare pentru a găsi pașii care explică cum să vă reactivați contul USPS.com în detaliu, cu ilustrații utile pentru o mai bună înțelegere.

Cum poți crea un cont USPS?

Următoarele instrucțiuni vă vor arăta cum vă creați un cont USPS com:

1. Vizitați Conectare USPS pagina din browser.

2. Apoi, faceți clic pe Înscrieți-vă acum.

3. Alegeți limba preferată și introduceți numele de utilizator dorit.

Notă: Veți vedea că eticheta Disponibil apare sub caseta numelui de utilizator dacă cea introdusă este deschisă pentru utilizare. Sistemul va furniza nume de utilizator alternative dacă cel solicitat nu este disponibil.

4. Apoi, introduceți și confirmați parola dorită în câmpurile date.

5. Alegeți două întrebări de securitate și introduceți-confirmați parola introdusă în casetele disponibile.

6. Apoi, selectați butonul radio pentru Cont personal sau Cont de afaceri, în funcție de nevoile dvs.

7. Adăugați numele, numărul de telefon, sufixul și adresa de e-mail în câmpurile respective.

8. Derulați în jos și introduceți adresa dvs. de domiciliu în casetele date și faceți clic pe Verificați adresa.

9. Odată ce adresa este verificată, faceți clic pe Creare cont.

  Ecranul tactil al telefonului dvs. este deteriorat? Evitați aceste sfaturi proaste pentru reparații

Ce este numele de utilizator USPS?

Cu numele de utilizator USPS, aveți acces la API-urile standardelor de livrare a serviciilor USPS și la prețuri pentru urmărirea livrărilor. Deținerea unui cont USPS vă permite să expediați folosind serviciile de expediere USPS, să obțineți tarife poștale precise, să asigurați livrările, să oferiți weekend-ul livrare, utilizați cutiile cu tarif forfetar USPS și faceți multe alte lucruri.

Este un cont USPS gratuit?

Da, un cont USPS este gratuit. Puteți plăti rapid și convenabil pentru poștă și puteți imprima etichete poștale online, indiferent dacă trimiteți 1 sau 10 articole în fiecare lună. Tot ce aveți nevoie este un cont USPS.com, care este gratuit.

Cum să utilizați etichetele gratuite USPS?

După ce știți cum vă creați un cont USPS.com, pentru a utiliza etichete USPS gratuite:

1. Navigați la Conectare USPS pagină.

Notă: asigurați-vă că sunteți conectat la contul dvs.

2. Faceți clic pe fila Magazin din partea de sus.

3. Apoi, alegeți Consumabile de expediere în secțiunea Categorie și Consumabile de transport gratuit în categoria Tip produs.

4. Dintre produsele filtrate, selectați eticheta dorită.

5. Faceți clic pe Adaugă în coș pentru a finaliza achiziția și a obține eticheta dorită pentru ao utiliza.

De asemenea, puteți forma 1-800-610-8734 pentru a plasa o comandă telefonică pentru livrări gratuite de la Centrul de aprovizionare cu pachete.

De ce a fost dezactivat contul dvs. USPS?

Iată câteva motive pentru care contul dvs. USPS a fost dezactivat:

  • Prea multe încercări nereușite de autentificare: vestea bună este că această problemă necesită să așteptați puțin înainte de a încerca să vă conectați din nou. Pe ecranul de conectare, dați clic pe V-am uitat numele de utilizator dacă nu vă amintiți numele de utilizator. Pentru a vă reseta parola și pentru a obține acces la contul dvs., există și opțiunea Am uitat parola.

  • Există prea multe conturi pentru o singură adresă sau utilizator: USPS permite de obicei un singur cont pentru fiecare persoană care primește e-mail la o adresă. USPS poate raporta un cont dacă sunt create mai multe conturi pentru o persoană la o anumită adresă.

  • Inactivitatea contului: USPS poate dezactiva un cont dacă nu a trimis sau nu a primit e-mail de mult timp (să zicem, mulți ani). Dacă acesta este cazul, intrați din nou și răspundeți la solicitările care apar vor reactiva instantaneu contul.

Ce se întâmplă dacă contul tău a fost închis pentru inactivitate?

USPS nu dezactivează de obicei conturile pentru inactivitate. Dar în cazuri de inactivitate extremă, ani (sau mai mult) de inactivitate, o persoană ar putea descoperi că USPS și-a dezactivat contul. Din nou, de fapt nu se întâmplă atât de des. USPS are opțiunea de a dezactiva un cont în aceste circumstanțe. Cu toate acestea, de cele mai multe ori atunci când aleg această rută, permit reactivarea contului. Rareori conturile sunt șterse și dezactivate complet.

Cum vă puteți reseta parola sau vă puteți schimba numele de utilizator pe USPS.com?

Să vedem cum să resetați parola sau să schimbați numele de utilizator pe USPS.com:

1. Vizitați Conectare USPS pagină.

2. Faceți clic pe Ați uitat parola? legătură.

3. Introduceți numele de utilizator al contului USPS.com și faceți clic pe Continuare.

4. Alegeți metoda dorită de resetare a parolei pe care doriți să o utilizați din următoarele:

  • Răspunzând la întrebările de securitate preselectate.
  • Prin solicitarea de livrare a unei parole temporare la numărul dvs. de telefon mobil verificat.

5A. Dacă alegeți să răspundeți la întrebările de securitate, introduceți răspunsul corect pentru a obține o parolă temporară care vă va fi trimisă prin e-mail.

Notă: Vizită Conectare USPS pagina și conectați-vă după ce primiți noua parolă. După ce vă conectați, vi se va solicita să stabiliți o nouă parolă.

5B. Dacă ați ales să primiți parola temporară prin e-mail pe telefon, dispozitivul dvs. mobil va primi un mesaj text cu o parolă temporară. Vi se va solicita să alegeți o nouă parolă odată ce ați introdus acel cod pe Pagina de conectare USPS.

Cum vă puteți reactiva contul USPS?

După ce știți cum vă creați un cont USPS com, iată un ghid, următoarele instrucțiuni vă vor arăta cum vă reactivați contul USPS:

Metoda 1: Resetați numele de utilizator sau parola

Dacă încercați să vă conectați cu un nume de utilizator sau o parolă incorectă, va apărea o notificare de eroare cu instrucțiuni. Vă puteți reactiva contul USPS conectându-vă la contul dvs. Dar cel mai bine ar fi să ai un nume de utilizator și o parolă valide pentru acel cont. Puteți vizita Recuperarea contului USPS pagina pentru a recupera cu ușurință parola contului sau numele de utilizator. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a vă recupera contul USPS.

Metoda 2: Răspundeți la întrebările de securitate

Veți avea nevoie de răspunsurile la întrebările secrete pe care le-ați stabilit când v-ați înregistrat prima dată contul pentru a reactiva un cont dezactivat. Din păcate, va trebui să înregistrați un cont nou dacă nu vă puteți aminti răspunsurile.

Metoda 3: Utilizați verificarea telefonului mobil

Dacă ați înregistrat anterior un telefon mobil confirmat pentru recuperarea contului, USPS vă va trimite un mesaj text cu o parolă temporară care vă va permite să vă accesați contul. Dacă acest lucru este posibil, va apărea o solicitare pe pagina Parola uitată.

Metoda 4: Contactați Serviciul pentru clienți USPS

Dacă nu reușiți să vă reactivați automat contul, puteți contacta echipa de asistență clienți USPS sunând la 1-800-ASK-USPS® (1-800-275-8777) sau trimițându-i un e-mail de la USPS ne e-mail pagină. Întrebările dvs. de securitate vor primi răspunsuri și la telefon.

Cum să vă urmăriți pachetul pe USPS?

Tot ce aveți nevoie pentru a vă urmări pachetul USPS este numărul de urmărire a pachetului, care poate fi găsit pe eticheta dvs. de expediere USPS. Următoarele instrucțiuni vă vor arăta cum să vă monitorizați pachetul pe USPS din contul USPS.com:

1. Mergeți la Conectare USPS pagina și Conectați-vă la contul dvs.

2. Plasați cursorul peste opțiunea Instrumente rapide și faceți clic pe Urmăriți un pachet.

3. Introduceți numărul dvs. de urmărire în câmpul dat.

Notă: Pentru a găsi numărul de urmărire, priviți partea de jos a etichetei de expediere.

4. Apoi, faceți clic pe Urmărire.

Veți vedea detaliile despre istoricul și starea scanării pachetului dvs. USPS.com.

Îți poate urmări USPS verificarea de stimulare?

Nu, USPS nu poate urmări verificarea dvs. de stimulare. Din păcate, cecurile nu au un număr de urmărire deoarece sunt livrate prin USPS First Class Mail.

Cum vă puteți urmări verificarea stimulului prin USPS?

Următoarele instrucțiuni vă vor arăta cum vă puteți urmări verificarea de stimulare prin USPS:

1. Navigați la Livrare informată USPS pagină.

2. Faceți clic pe Înregistrare gratuită.

3. Introduceți adresa dvs. poștală și verificați-o pentru programul pentru a determina dacă poate trimite fotografii cu e-mailul care va ajunge în curând la acea adresă.

4. Bifați caseta de selectare de lângă Termeni și condiții și faceți clic pe Continuare.

5. Configurați întrebările de securitate, numele de utilizator și parola.

6. Introduceți datele dvs. de contact și faceți clic pe Continuare.

7. Verificați-vă identitatea. Utilizați metoda online pentru verificarea identității sau trimiteți o solicitare de cod.

Notă: Este posibil să aveți de asemenea posibilitatea de a vă verifica fizic identitatea la un oficiu poștal, dacă nicio abordare nu are succes.

8. Verificați starea plății de stimulare folosind linkul.

***

Cu ajutorul acestui scurt articol, sperăm că acum înțelegeți cum să vă reactivați contul USPS.com și cum să resetați parola sau să schimbați numele de utilizator pe USPS.com. Ne puteți transmite orice întrebări sau sugestii despre orice alt subiect despre care doriți să facem un articol. Trimite-le în secțiunea de comentarii de mai jos pentru ca noi să știm.