Cum să raportezi mesaje pe Facebook Messenger

Dacă cineva de pe Facebook vă deranjează, îl puteți raporta și bloca. Opțiunea este destul de ușor de găsit, iar blocarea face ca aceștia să nu vă poată trimite mesaje pe Facebook Messenger. În cele mai multe cazuri, blocarea cuiva se ocupă de problemă, dar dacă primiți mesaje tulburătoare, este mai bine să le raportați. Când raportați mesaje pe Facebook Messenger, profilul care le trimite poate fi investigat sau semnalat. Dacă alții continuă să raporteze, acesta poate fi în cele din urmă dezactivat și poate preveni vătămarea altora. Iată cum puteți raporta mesajele pe Facebook Messenger.

Facebook Messenger Web

Vizitați Facebook Messenger pentru web și selectați firul de conversație pe care doriți să îl raportați. Faceți clic pe pictograma roată dințată mică de sub numele persoanei în coloana din dreapta. Din meniul care se deschide, selectați „Raportați spam sau abuz”.

Facebook Messenger vă va oferi o listă de probleme pe care ați dori să le raportați despre conversație, care include link-uri spam, conținut sexual explicit, amenințări care vizează dvs., ei înșiși sau un membru al familiei.

Selectați o opțiune și faceți clic pe Continuare. Veți avea întotdeauna opțiunea de a bloca pe cineva pe Messenger, indiferent de opțiunea pe care o alegeți.

Aplicații Facebook Messenger

Deschideți aplicația Facebook Messenger pe iPhone sau pe telefonul dvs. Android. Atingeți firul de conversație pe care doriți să îl raportați. Atingeți numele persoanei în partea de sus pentru a accesa ecranul cu detalii. Pe ecranul Detalii de contact, derulați în jos și atingeți opțiunea Ceva nu este în regulă. Aceasta vă va duce la un nou ecran unde puteți selecta pentru ce doriți să raportați conversația.

  Cum să dezactivezi următorul videoclip de pe Facebook [Firefox]

Aplicațiile Facebook Messenger vă oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de raportarea unui mesaj, inclusiv unul pentru vânzări neautorizate, și o opțiune deschisă.

Raportarea unui mesaj sau a unui profil pentru mesajele pe care le trimite nu va duce la o interdicție imediată. Când utilizatorii raportează conținut pe Facebook, compania îl revizuiește în mod normal, iar revizuirea poate dura câteva ore și uneori câteva zile. Același lucru este valabil și pentru mesaje.

Facebook va investiga profilul, dar s-ar putea să nu-l suspende neapărat, decât dacă problema raportată este atât de gravă, iar profilul trimite mesajul în mod persistent. Acestea fiind spuse, probabil că există o limită de câte ori poate fi raportat un profil pentru mesaje neadecvate înainte ca toporul să cadă.

Ar trebui să vă atenționăm să nu abuzați de această funcție. Este un instrument comunitar pentru a gestiona experiența pe care toți utilizatorii o au cu Facebook Messenger, așa că folosiți-l numai atunci când există o nevoie reală și nu pentru a rezolva bătăi mici.