Cum să publicați în colaborare pe Instagram pentru a vă dezlănțui sinergia creativă

Nicio altă platformă nu permite utilizatorilor să colaboreze la fel de bine ca Instagram. Cu cea mai recentă funcție – postarea de colaborare cu Instagram – Instagram deschide calea pentru o colaborare ulterioară între creatori și companii.

Această funcție îi va ajuta pe utilizatori să-și unească forțele creative și să stimuleze un sentiment de parteneriat. Mai mult, Instagram urmărește, de asemenea, să reducă duplicitatea postărilor similare, permițând astfel conținutului original și de înaltă calitate să prospere.

În acest articol, vă vom prezenta dezavantajele unei postări de colaborare cu Instagram, cu sfaturi creative, idei și pași care vă vor ajuta să vă intensificați jocul Instagram!

Ce este o postare de colaborare pe Instagram?

O postare de colaborare Instagram este o singură postare care apare pe fluxurile a doi creatori/utilizatori și îi arată pe amândoi ca co-autori. În originalitate, o postare de colaborare Instagram are un creator, care invită apoi un alt coautor să se alăture postării. Odată ce utilizatorul acceptă, postarea de colaborare este vizibilă pe ambele profiluri.

În prezent, postările de colaborare Instagram sunt aplicabile pentru role, precum și pentru postările carusel cu o singură fotografie și cu mai multe fotografii. Vizualizările, aprecierile, distribuirile și salvările vor fi vizibile pentru ambii utilizatori.

De ce să folosiți o postare de colaborare Instagram?

Utilizatorii Instagram preferă o postare în colaborare cu Instagram în detrimentul unei singure postări, deoarece le dă un impuls angajamentului și le îmbunătățește descoperirea. Creatorii folosesc postările de colaborare pe Instagram pentru a-și extinde baza de urmăritori și pentru a se construi pe adepții unici ai celuilalt creator.

Iată o privire rapidă asupra modului în care utilizarea unei postări de colaborare cu Instagram vă poate ajuta să vă creșteți baza de fani, indiferent dacă sunteți un creator, o afacere, un agent de marketing afiliat sau un utilizator obișnuit de Instagram:

1. Creșteți expunerea mărcii personale

Întrucât postarea este partajată ambelor baze de adepți, există șansa de a îmbunătăți capacitatea de descoperire din conturi unice sau public țintă care nu a fost accesat anterior.

Aveți acces la implicarea altui utilizator, ceea ce vă poate ajuta să creșteți vizibilitatea postării și să o transmiteți într-o bază de audiență mai mare decât de obicei.

2. Reduceți duplicitatea conținutului

Cu postările Instagram Colab, Instagram își propune să reducă șansele ca același conținut să fie postat de două ori. Acest lucru se joacă direct cu modificările recente ale algoritmului Instagram, prin care Instagram se străduiește să aducă conținut original și unic în fluxurile noastre.

Permiterea utilizatorilor să partajeze dreptul de proprietate asupra unei singure postări elimină șansele de duplicitare a conținutului. Când ambele conturi distribuie aceeași postare individual, ele concurează pentru vizionări. Și, până la urmă, ajung să rănească vizibilitatea ambelor postări.

Aceeași postare, atunci când este distribuită de doi co-autori într-o postare de colaborare Instagram, este în beneficiul tuturor prin creșterea vizionărilor, salvărilor și distribuirilor.

3. Creșteți vânzările de afaceri

Atunci când o companie și un creator creează o postare de colaborare Instagram, aceasta crește vânzările pentru afacere. Când un creator popular în nișa ei face o colaborare cu o marcă nu atât de populară, aceasta face ca marca să fie descoperită pentru un public mai larg.

  Cum să dezactivezi aprecierile pe Instagram

În plus, postările de colaborare cu Instagram nu au aceeași vibrație ca și postările promoționale. Sunt mai fiabile și mai atractive și etichetează direct marca, facilitând astfel achizițiile mai rapide. Acest lucru nu numai că ajută la construirea autorității influencerului, ci și a imaginii mărcii comercializate și este o modalitate prin care influențatorii pot face bani pe Instagram.

Spre deosebire de postările Instagram Colab, postările promoționale pierd un număr mare de utilizatori înainte de opțiunea „adăugați în coș” în călătoria cumpărătorului. Utilizatorii văd postarea și totuși nu fac efort să caute marca sau să facă o achiziție, deoarece există mai puțină autoritate generată de o singură recomandare.

Cum să creezi o postare de colaborare pe Instagram

În timp ce o postare de colaborare poate ajuta la creșterea numărului de urmăritori și a vânzărilor, iată cum să creezi o postare de colaborare Instagram de la zero:

  • Faceți clic pe pictograma + din mijlocul aplicației Instagram pentru a începe să creați o nouă postare sau un film
  • Selectați imagini sau videoclipuri relevante pentru conținutul dvs. din galerie
  • De asemenea, puteți selecta mai multe imagini pentru o postare carusel
  • Faceți clic pe → din dreapta sus a ecranului
  • Editați postarea după cum este necesar adăugând filtre sau ajustând contrastul/luminozitatea
  • Faceți clic din nou pe pictograma → și completați legenda, adăugați locație și muzică, după caz
  • Accesați opțiunea: Etichetați persoane

  • Faceți clic pe: Invitați un colaborator și căutați utilizatorul cu care doriți să faceți o postare Instagram Colab
  • Veți avea, de asemenea, posibilitatea de a edita colaborarea dacă nu ați apăsat încă publicați
  • După ce sunteți sigur, faceți clic pe ✔️ din dreapta sus a ecranului pentru a publica postarea de colaborare pe Instagram

Dacă faceți acest lucru, veți trimite automat o solicitare de colaborare sau o invitație către coautorul dvs. Odată ce acceptă, ambele nume vor fi vizibile în antetul postării de colaborare Instagram. Postarea va fi distribuită în ambele grile de profil.

Vei fi notificat de fiecare dată când cineva apreciază postarea. Aceasta include adepții coautorilor dvs. și utilizatorii care vă descoperă postarea și prin intermediul coautorului dvs.

Cum să acceptați o invitație la o postare în colaborare

Acceptarea unei solicitări de postare de colaborare Instagram este ușor. Cu toate acestea, trebuie să aveți un profil public pentru a accepta invitația la postări de colaborare Instagram. În prezent, Instagram nu permite utilizatorilor privați să colaboreze la postări sau role. Iată cum să acceptați o solicitare de postare de colaborare Instagram:

  • Când cineva te invită să fii colaborator, vei primi un mesaj personal de la acesta
  • Mesajul va arăta că ați fost etichetat și că sunteți invitat să colaborați la postare
  • Puteți face clic pe Vizualizare cerere pentru a vedea postarea completă cu legenda

  • Faceți clic pe Solicitare de revizuire și se va aplica un meniu pop-up, care vă va spune „@username v-a invitat să fiți colaborator la postarea lor. Dacă acceptați, numele dvs. va fi adăugat la postare și va fi partajat cu adepții dvs., în plus față de locul în care este deja vizibil.”
  • Puteți alege să Acceptați/Refuzați solicitarea de colaborare cu Instagram
  • De asemenea, puteți alege Nu acum pentru a o revedea mai târziu și a o revizui din nou
  • Odată ce acceptați, ambele profiluri vor distribui aceeași postare

Așa este cât de simplu este să creezi o postare de colaborare Instagram cu un alt utilizator de Instagram!

Sfaturi creative pentru o postare de succes în colaborare

Crearea unei postări de colaborare de succes nu este dificilă atunci când urmați aceste strategii pentru succes:

1. Alegeți colaboratorul potrivit

Luați în considerare un colaborator care:

  • Are o rată de implicare sănătoasă
  • Are un urmăritor proporțional și un număr de like-uri
  • Are o bază de urmăritori care se aliniază cu publicul țintă
  • La fel, are o bună reputație în comunitatea influencer
  • Nu este o marcă spam sau un influencer promoțional
  • Creează și distribuie postări care adaugă valoare comunității
  Cum să aplicați filtre faciale în Instagram

Rețineți: indiferent dacă sunteți un creator individual sau o companie care încearcă să vă sporească rata de implicare, trebuie să alegeți persoana potrivită pentru afacerea dvs. de colaborare!

2. Rămâneți real la valorile dvs

Indiferent dacă ești un brand sau un creator care încearcă să construiască un brand personal pe Instagram, este important să rămâi fidel vocii mărcii tale. Nu colabora cu postări cu care baza ta de urmăritori nu este obișnuită sau nu le va aprecia sau nu le va aprecia. Deoarece acest lucru ar putea avea un impact negativ asupra ratei de implicare și, de fapt, ar putea să o reducă. Cheia este să găsești un creator/brand care să completeze aura pe care o ai pe rețelele sociale, în timp ce rezonează cu publicul tău.

3. Stabiliți obiective pentru urmărirea rentabilității investiției

Când planificați o postare în colaborare, aveți grijă să stabiliți obiective înainte de postare, astfel încât să fie mai ușor să urmăriți performanța mai târziu. Aveți în vedere o structură stabilită a rentabilității investiției pentru a vedea dacă obțineți beneficiile pe care v-ați propus.

  • Ca brand, poți colabora cu influenți pentru a crește vânzările
  • În calitate de coleg de influență, puteți colabora cu alți influenceri populari pentru a vă îmbunătăți numărul de urmăritori
  • Sau, puteți, de asemenea, să colaborați pentru a ieși dintr-o vrajă a morții și a vrăji baza de audiență cu conținut distractiv, cu mult implicare.

Când aveți mai multe conturi sociale de gestionat, poate deveni dificil să urmăriți postările. Astfel, consultați aceste instrumente de gestionare a rețelelor sociale, deoarece consecvența este esențială pentru crearea unei audiențe dedicate.

5. Creați conținut care să implice

Crearea de conținut ieșit din cutie și unic vă poate ajuta să vă evidențiați într-o mulțime de creatori Instagram.

  • Creați conținut distractiv care îi face pe oameni să râdă
  • Creați role scurte care oferă informații într-o dimensiune puternică de octeți
  • Îmbunătățiți împreună și jucați o scenă de film
  • Creează versiunea ta a unui videoclip muzical popular
  • Creați o postare carusel care spune o poveste
  • Creați un videoclip de gătit din două culturi diferite
  • Sau, faceți aproape orice, atâta timp cât vă distrați

Și într-adevăr, două capete sunt mai bune decât unul! Atunci când sunt combinate cu un coleg creator artistic, poți dezlănțui puterea creativității tale pentru a deveni virală.

5. Adăugați îndemn la acțiune

Puterea unui apel la acțiune/CTA este adesea trecută cu vederea. Cu toate acestea, dacă doriți să profitați la maximum de postarea dvs. de colaborare, trebuie să creați un CTA care să le spună spectatorilor ce să facă după ce văd postarea.

De exemplu, dacă sunteți o marcă, îi puteți cere să:

  • Faceți o achiziție
  • Urmăriți-vă marca
  • Pregătește-te pentru o lansare
  • Vizitează-ți magazinul
  • Vezi profilul Instagram
  • Participa la un giveaway
  • Trimiteți un mesaj pentru a întreba rapid ceva

Dacă sunteți un creator sau un utilizator individual, puteți include un CTA care îi cere să:

  • Trimiteți-vă un mesaj
  • Te urmaresc
  • Vezi vlog complet
  • Vizitați site-ul dvs. web
  • Donează pentru o cauză
  • Participa la un giveaway
  • Luați legătura cu ei

Idei pentru afaceri și creatori

Acum, este absolut normal să postezi fără intenție, dar atunci pierzi multe beneficii. De la un raport mare de implicare la mai mulți urmăritori până la creșterea achizițiilor, o postare în colaborare vă poate ajuta să faceți toate acestea și multe altele. Și în timp ce colaborați, nu uitați că este un efort de echipă, așa că revizuiți acel conținut înainte de publicare și aveți câteva imagini interesante! Iată câteva idei ieșite din cutie pe care să le încerci pentru următoarea ta colaborare cu Instagram:

  Cum să creezi o etichetă de nume pentru profilul tău Instagram

1. Etichetați câștigătorii concursului/cadourilor

O modalitate autentică, dar distractivă de a-ți aprecia urmăritorii în timp ce îți crește implicarea este să creezi postări cu câștigătorii concursurilor sau cadourilor pe care le-ai susținut.

Acest lucru vă va ajuta să vă conectați cu oameni care sunt cu adevărat interesați de produsele sau serviciile dvs. atunci când sunteți un brand.

2. Începeți o provocare

Puteți face acest lucru cu o marcă locală, cu celelalte conturi ale dvs. sau cu cei mai apropiați prieteni. Începeți o nouă tendință sau o provocare care este distractivă și ușor de reprodus.

Etichetează oamenii în comentarii pentru ca aceștia să-l încerce. De obicei, funcționează mai bine dacă ai un premiu sau un cadou în care declari un câștigător sau îi dai un strigăt.

3. Faceți o colaborare de preluare

Tu și colegul tău Instagram poți prelua postările celuilalt pentru a crea o postare în colaborare. Aici poti:

  • Faceți un Q/A
  • Trage o bobină amuzantă
  • Postează BTS (în culise)
  • Sau, pur și simplu, fii creativ!

Cu toate acestea, orice ați planifica, obțineți dinainte aprobarea colegilor dvs. colaboratori, deoarece efortul de echipă înseamnă decizii de echipă.

4. Examinați un produs

Ca marcă care folosește o mulțime de produse B2B sau ca Instagrammer, poți oricând să revizuiești un produs nou pe care îl încerci. Etichetează marca și ai un impact.

Conținutul care este autentic și nealterat contribuie într-adevăr în mare măsură la consolidarea raportului de implicare pe platformă. S-ar putea să vă ia ceva timp pentru a vă stabili; cu toate acestea, totul va merita.

5. Prezentare Look Books

Puteți încerca oricând look-uri diferite cu un alt coleg Instagram. Sau puteți juca diferite personaje dintr-un film. Ca și cum ai fi miercurea prietenei tale Morticia Addams. Sau, fii Rachel cu Monica.

Ideea este să te îmbraci ca celebritățile tale preferate sau cele mai bune personaje de ficțiune și să creezi un strop.

6. Dați un strigăt

Când alți Instagrameri te etichetează sau creează o bobină care se referă la tine, poți să redistribui, să etichetezi și să le anunți. Conținutul generat de utilizatori vă poate ajuta să vă stabiliți credibilitatea într-o mulțime de alte mărci sau creatori.

7. Faceți un interviu cu un expert

Puteți ajuta la despachetarea unui subiect complex sau vă puteți împărtăși punctul de vedere asupra unei probleme politice sau socio-economice aglomerate din țară. Sau, puteți vorbi despre noi tendințe într-un anumit domeniu. Acestea ar putea fi subiecte precum ascensiunea AI și rolul pe care îl va juca în viața creatorilor de conținut. Etichetează experți și fă interviuri care te ajută să creezi impact prin stimularea conștientizării și a conversațiilor.

Lucruri de reținut

În timp ce postările de colaborare cu Instagram sunt excelente pentru creșterea vizibilității și a raportului de implicare, ar trebui să fii atent la câteva lucruri.

Persoana care creează postarea este autorul principal și poate șterge postarea. Dacă șterg postarea, aceasta va dispărea și din grila de profil a autorului secundar. Mai mult, același lucru se va întâmpla dacă autorul principal își dezactivează profilul Instagram.

În orice moment, dacă autorul principal decide să devină privat cu vizibilitatea postării sale, aceasta va înceta să mai existe și în profilul autorului secundar. Astfel, este indicat să nu ții toate ouăle într-un singur coș și, în timp ce colaborezi, asigură-te că postezi și tu individual; dar asigurați-vă că conținutul este diferit.

Există multe instrumente disponibile care vă pot ajuta să vă asigurați că aveți o prezență online vibrantă. De exemplu, creatorii de povești Instagram vă vor ajuta să aveți câteva postări individuale, astfel încât să obțineți o vizibilitate mai bună asupra celor de colaborare. Prin utilizarea unor astfel de instrumente, vă puteți face procesul de post-creare cu atât mai eficient și mai ușor.

Iată succesul colaborativ!

Acum că știi cum să creezi o postare de colaborare Instagram de succes, nu ar trebui să fie greu să fii în fruntea curbei.

Nu uitați să creați postări în colaborare cu creatori și companii care rezonează cu valorile și principiile pe care le întruchipați. Asigurați-vă că interacționați cu publicul prin comentarii. De asemenea, puteți să vă reuniți într-un flux live cu colaboratorul dvs. pentru a da un strigăt fiecărei baze de audiență pentru a vă crește ratele de implicare. Și pentru a obține informații mai bune despre publicul dvs., astfel încât să știți ce conținut i-a implicat mai bine, iată un ghid pentru informații despre Instagram – singurul instrument de care aveți nevoie pentru a vă evalua performanța Instagram!