Cum să primiți alerte pentru evenimentele din Google Calendar pe Windows 10

Google Calendar nu are o aplicație desktop oficială pentru Windows 10. Probabil că puteți găsi aplicații terță parte pe care să le completați pentru o aplicație oficială, dar aplicația Calendar pe Windows 10 este la fel de bună ca orice altă aplicație pe care o puteți găsi. Dacă trebuie să vedeți alerte pentru evenimentele Google Calendar pe Windows 10, aplicația implicită Calendar este o modalitate ușoară de a le obține și nu trebuie să instalați nimic suplimentar.

cont Google

Înainte de a putea primi alerte pentru evenimentele Google Calendar pe Windows 10, trebuie să vă conectați contul Google la aplicația Calendar. Deschideți aplicația Calendar și faceți clic pe butonul roții dințate din coloana din stânga. Acest lucru va deschide un sertar în partea dreaptă. Faceți clic pe opțiunea Gestionați conturile din sertar. O fereastră pop-up va deschide listarea tipurilor de conturi pe care le puteți adăuga. Faceți clic pe opțiunea Cont Google și conectați-vă cu Contul dvs. Google.

Evenimente Google Calendar

După ce v-ați conectat contul Google la Calendar, veți vedea un grup Gmail de Calendare care va apărea în coloana din stânga. Extindeți-l și toate calendarele pe care le-ați adăugat în Google Calendar pentru acel cont vor apărea sub acesta. Dacă doriți să excludeți evenimente pentru anumite calendare, tot ce trebuie să faceți este să le debifați din grup.

După ce ați adăugat contul în Calendar, acordați-i câteva secunde pentru sincronizare. Aplicația este puțin lentă în ceea ce privește sincronizarea. După ce se termină sincronizarea, evenimentele dvs. ar trebui să fie, de asemenea, sincronizate cu acesta. Pentru toate evenimentele sincronizate, Windows 10 vă va trimite alerte când acestea sunt scadente.

  Cele mai bune 15 programe de conversie video pentru Windows și macOS

Dacă un eveniment nu apare în calendar, faceți clic pe butonul mai multe opțiuni din dreapta sus și selectați „Sincronizare” din meniu pentru a forța sincronizarea. În mod normal, un eveniment nou ar trebui să se sincronizeze automat în zece minute, dar dacă nu se întâmplă, puteți forța o sincronizare. Mementoul va urma aceleași reguli pe care le-ați configurat pe Google Calendar, de exemplu, puteți alege să primiți un memento pentru un eveniment cu un anumit număr de zile înainte de evenimentul real. Memento-ul Windows 10 va folosi aceleași setări pentru a vă afișa mementouri pentru eveniment.

Dacă faceți modificări unui eveniment în aplicația Calendar, acestea se vor sincroniza cu Google Calendar. Pentru calendarele partajate, adică calendarele pe care alți utilizatori vi le-au partajat, este posibil să nu puteți face modificări la evenimentele pe care nu le dețineți, dar în afara acestora, veți putea gestiona evenimente și veți primi alerte pentru ele pe dvs. desktop.

Dacă sunteți utilizator Linux, puteți sincroniza Google Calendar și pe desktopul dvs. Linux.