Cum să postezi un loc de muncă pe LinkedIn și să găsești potrivirile perfecte pentru compania ta

Găsirea talentului potrivit devine ușor atunci când afișați fișa postului potrivită. Să creăm postarea perfectă pe LinkedIn pentru a obține compania potrivită.

Primul sfat pe care îl primește fiecare persoană care caută un loc de muncă este să se alăture LinkedIn. Această platformă profesională are recrutori, angajați, resurse umane, fondatori și toată lumea într-un singur loc. LinkedIn este o platformă crucială atât pentru angajatori, cât și pentru angajați.

Acest portal online oferă cel mai bun loc pentru a conecta companiile și persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. Dar este ușor să găsești un candidat eligibil pentru un loc de muncă pe LinkedIn? Nu, până când postul de muncă arată clar cerințele și condițiile.

Așa cum fiecare solicitant acordă atenție CV-ului și CV-ului, chiar și companiile trebuie să țină cont de conținutul postului de muncă. Cu toate acestea, dacă sunteți confuz cu privire la ce posturi de muncă trebuie să conțină și cum să scrieți unul, vă aflați la locul potrivit. În acest blog, vă vom ajuta să scrieți postări de muncă excepționale și să vă oferim sfaturi pentru a le promova. Să ne scufundăm.

Beneficiile postării unui loc de muncă pe LinkedIn

LinkedIn este o platformă online plină de zeci de profesioniști. Aproximativ 141 de milioane utilizatorii se conectează în fiecare zi pe LinkedIn. Aceste cifre sunt suficient de mari pentru a prezice expunerea pe care LinkedIn o poate oferi postului tău de muncă.

În plus, acest site orientat spre afaceri are un algoritm avansat care facilitează comercializarea posturilor de muncă pentru companii. Dar beneficiile Linkedin sunt limitate la asta? Nu, Linkedin are multe de oferit. Iată principalele beneficii ale postării de locuri de muncă pe LinkedIn.

  • Arie profesională largă – LinkedIn a trecut 930 de milioane de utilizatori răspândit în 200 de țări din întreaga lume. Postarea unui loc de muncă aici crește șansele de a ajunge la un public larg și potențial, economisind în același timp timp și bani în marketing.
  • Potrivirea țintită a locurilor de muncă – Când companiile postează locuri de muncă pe LinkedIn, algoritmul acestui portal începe instantaneu să funcționeze. LinkedIn trimite notificări candidaților cu abilitățile necesare pe baza postărilor de locuri de muncă și eficientizează procesul de recrutare.
  • Relație transparentă – postările LinkedIn includ informații suplimentare despre cultura, misiunea și valorile companiei. Aceste informații construiesc o relație clară între companie și candidați. Drept urmare, atrage solicitanți care rezonează cu politicile companiei, făcând conexiuni solide încă de la început.
  • Rețea – Postarea de locuri de muncă pe LinkedIn poate duce la implicare și creare de rețele. Compania dvs. poate contacta profesioniști care consideră postul dvs. de muncă interesant și ar putea dori să intre în legătură cu dvs. și compania dvs.
  • Informații bogate despre solicitanți – LinkedIn oferă informații profunde atunci când postați un loc de muncă. Puteți vizualiza și analiza profilul, antecedentele, experiența, recomandările și conexiunile unui solicitant. Această abordare vă ajută să luați decizii de angajare mai înțelepte și mai informate.
  • Acoperire globală – Dacă compania dvs. dorește să angajeze talente dincolo de zona dvs. locală, Linkedin vă poate ajuta. Această platformă vă permite să accesați un pool global de talente și să atrageți candidați din diferite locații.
  •   Cum să sincronizați datele de fitness de la Samsung Health cu Google Fit

    Postarea unui job pe LinkedIn

    Deoarece ați înțeles clar de ce ar trebui să postați un loc de muncă pe LinkedIn, haideți să verificăm cum să postați un job pe LinkedIn pentru a profita la maximum de el. Iată un ghid în 7 pași pentru a face procesul de postare a locurilor de muncă ușor și transparent.

    Pasul 1: Creați un profil de post

  • Conectați-vă sau înscrieți-vă – Deschideți LinkedIn și conectați-vă la contul dvs. sau creați unul dacă nu aveți un cont.
  • Accesați locuri de muncă – Atingeți opțiunea „Locuri de muncă” de pe pagina dvs. de start LinkedIn.
  • Pasul 2: scrieți un titlu convingător

  • Faceți clic pe „Postați un job” – După ce faceți clic pe Jobs pe pagina de start a LinkedIn, trebuie să navigați și să alegeți butonul „Post a Job”.
  • Introduceți titlul postului – Scrieți un titlu clar și concis care reflectă cu exactitate rolul pentru care îl angajează compania dvs.
  • Titlul este primul lucru pe care îl vor vedea candidații în postarea dvs. Deci, asigurați-vă că este direct și atrage atenția.

    Pasul 3: Detaliați rolurile și responsabilitățile

  • Descrierea postului – Scrieți o descriere a postului concisă și clară. Această secțiune de postare de post ar trebui să răspundă „Ce așteptări de la candidat?” adică, ar trebui să includă schița rolurilor, responsabilităților și așteptărilor postului. Nu uitați să evidențiați sarcinile și abilitățile esențiale necesare pentru acest rol.
  • Evidențiați cultura companiei – Introducerea este esențială din ambele părți. Așadar, descrieți cultura companiei dvs., valorile și orice aspecte unice pe care trebuie să le cunoașteți solicitanții pentru a face postul atrăgător și relatabil cu compania.
  • Pasul 4: Folosiți cuvinte cheie relevante

  • Cuvinte cheie pentru căutare ușoară – Nu vă complicați postarea. Folosiți cuvinte simple pe care le folosim în mod obișnuit în viața de zi cu zi. Acest lucru îi va ajuta pe oameni să găsească rapid postarea dvs. și să vă aducă candidați mai vizați.
  •   8 moduri în care Apple ar putea îmbunătăți AirPods Max

    Pasul 5: Adăugați detalii suplimentare

  • Tipul postului și locația – Linkedin este o platformă diversă. Oamenii de aici provin din diferite locații, vârste și sexe. Așadar, este esențial să specificați tipul de job: full-time, part-time, internship, remote etc.
  • În plus, menționați locația locului de muncă. Această abordare vă va oferi candidați potriviți și confortabili pentru a lucra cu compania dvs.

  • Experiență și educație – Menționați nivelul preferat de experiență și calificările educaționale necesare pentru a justifica rolul.
  • Abilități și certificări – Enumerați abilitățile și certificările specifice pe care ar trebui să le aveți pentru job, dacă este necesar.
  • Pasul 6: Setați compensarea și detaliile aplicației

  • Gama de salarii – Dacă este posibil, includeți o gamă de salarii sau informații despre beneficii pentru a atrage candidați. Este întotdeauna mai bine să ai inițial un solicitant mai puțin decât să-l pierzi în ultima etapă a procesului de angajare din cauza negocierilor salariale. Puteți furniza în continuare un număr estimat dacă nu puteți menționa salariul exact.
  • Procesul de aplicare – Nu-ți ține publicul să stea în jur. Oferiți candidaților indicații directe pentru cererile de angajare. În plus, menționați despre documentele necesare.
  • Pasul 7: previzualizați și publicați

  • Previzualizare – Verificați din nou postarea de locuri de muncă pentru a vă asigura că toate informațiile sunt corecte și complete.
  • Public – Odată ce ați revizuit postul dvs. de muncă, faceți clic pe butonul „Publicați jobul” pentru a vă publica postarea postului pe LinkedIn.
  • Sfaturi rapide pentru a vă promova postarea de locuri de muncă pe LinkedIn

    După ce ați scris un post de muncă bine organizat, următorul pas este promovarea acestuia. Deși LinkedIn face 50% din sarcina ta de marketing, este întotdeauna înțelept să depună eforturi pentru a obține rezultate mai rapide și mai eficiente. Iată câteva modalități prin care poți să-ți promovezi postarea pe LinkedIn.

  • Profitați-vă de rețea – Partajați postarea de job pe profilul dvs. LinkedIn pentru a ajunge la conexiunile dvs. Rețeaua dvs. ar putea include profesioniști care se potrivesc pentru poziție sau ar putea recomanda potențiali candidați.
  • Elemente vizuale captivante – Imaginile vizuale sunt o modalitate rapidă și eficientă de a atrage atenția. Prin urmare, utilizați imagini sau videoclipuri atrăgătoare legate de job pentru a vă scoate în evidență postarea.
  • Etichetați grupurile relevante – grupurile Linkedin au un număr bun de profesioniști activi. Deci, puteți partaja postarea în acele grupuri, dacă sunteți membru al vreunuia. Dar asigurați-vă că regulile grupului permit postări de locuri de muncă.
  • Primiți ajutor de la echipă – Încurajați-vă echipa să redistribuie postarea de pe profilul său. Acest lucru va extinde expunerea postării și va ajunge la mai mulți oameni.
  • Folosește hashtag-uri – Hashtag-urile sunt încă un schimbător de joc pe Linkedin. Deci, ar trebui să luați în considerare utilizarea hashtag-urilor relevante.
  • Promovare plătită – Pe lângă modalitățile menționate mai sus, puteți utiliza opțiunile de conținut sponsorizat de LinkedIn pentru a vă direcționa postul dvs. de muncă către un anumit public dincolo de rețea și conexiunile dvs.
  •   Ventilatorul sursei de alimentare a computerului nu funcționează sau se rotește la pornire

    În timp ce urmați acești pași, nu uitați să interacționați cu persoane care comentează sub postarea dvs. de job și să vă actualizați profilul. Prin acești pași minimi, îți poți îmbunătăți impresiile postate.

    Cum să gestionezi eficient cererile de locuri de muncă?

    Responsabilitatea companiei tale nu se termină cu afișările de locuri de muncă. În schimb, începe din acel punct. Gestionarea cererilor de angajare este la fel de crucială ca și redactarea unui post detaliat. Modul în care gestionați cererile de angajare afectează în mod direct reputația și standardele companiei dvs.

    Dacă nu gestionați corect aplicațiile, puteți dezamăgi candidații și pierdeți credibilitatea. Acest lucru va afecta direct compania dvs. în viitoarele locuri de muncă. Prin urmare, iată câteva sfaturi eficiente pentru a gestiona cererile de locuri de muncă fără probleme.

  • Configurare notificări – Configurați setările contului dvs. LinkedIn pentru a primi notificări prin e-mail pentru fiecare aplicație. Această abordare vă ține la curent cu noile aplicanți și puteți răspunde prompt.
  • Examinați aplicațiile – Fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail LinkedIn pentru aplicații noi. Acordați timp pentru a revizui aplicațiile în mod regulat și pentru a preveni întârzierile în procesul de angajare.
  • Utilizați sistemul de urmărire a solicitantului – LinkedIn oferă un sistem de urmărire a solicitantului (ATS) încorporat pentru a gestiona aplicațiile. Puteți folosi această funcție pentru a urmări candidații, a-i clasifica, a adăuga note etc.
  • Păstrați candidații la curent – ​​Trimiteți un e-mail de confirmare cu procesul de angajare ulterioară odată ce primiți cererea. Nu le neglijați și lăsați-le confuze.
  • Comunicați rezultatele – Mențineți o comunicare consecventă cu candidații. Informați-i dacă avansează sau nu în proces. Menținerea lor informată arată respect pentru timpul lor și reflectă profesionalism.
  • Interacționează cu solicitanții – Răspunde la toate întrebările legate de job pe care le primești în comentarii și mesaje. Acest lucru vă va ajuta să construiți legături puternice cu candidații și, de asemenea, să construiți profesionalismul companiei.
  • Importanța de a răspunde rapid candidaților

    Este esențial să răspundeți candidaților la timp în procesul de angajare. După cum sa discutat anterior, răspunsul la timp demonstrează profesionalismul companiei dumneavoastră și evidențiază respectul dumneavoastră pentru timpul candidatului.

    Răspunsurile rapide demonstrează candidaților că cererea lor este apreciată și apreciată. În plus, comunicarea în timp util ajută la înțelegerea comportamentului și interesului candidatului pentru acest rol.

    Pe lângă prevenirea întârzierilor în procesul de angajare, comunicarea regulată vă poate ajuta să convertiți mai rapid candidații în angajați. Această abordare este esențială, mai ales pe LinkedIn, deoarece candidații deseori aplică pentru mai multe oportunități simultan.

    Concluzie

    LinkedIn este o platformă extinsă. Este prima alegere a solicitanților de locuri de muncă și a furnizorilor pentru sarcinile lor respective.

    Crearea unui post de muncă este la fel de crucială ca și aplicarea pentru unul în acest proces. Trebuie să adăugați toate datele relevante în mod concis și atractiv pentru a obține potențiali candidați. În acest blog, am explicat cum să creați o postare de angajare. De asemenea, am oferit sfaturi pentru a vă promova postarea și a gestiona cererile de angajare.

    Puteți citi, de asemenea, unele dintre cele mai bune software de management al oamenilor pentru întreprinderile mici și mijlocii.