Cum să partajați prezentarea PowerPoint

Pe lângă metoda tradițională de trimitere a unei prezentări PowerPoint către alții ca atașament de e-mail, puteți, de asemenea, să încărcați și să partajați prezentarea din cloud. Tot ce aveți nevoie pentru a începe este un cont OneDrive. Iată cum.

Partajarea prezentării dvs. PowerPoint

Puteți salva o prezentare PowerPoint în cloud destul de ușor. De fapt, este nevoie de doar câteva clicuri simple. Pentru ca acest lucru să funcționeze, totuși, veți avea nevoie de un cont OneDrive. Dacă utilizați Office 365, atunci aveți deja unul. Dacă nu, tot ce trebuie să faceți este să creați un cont Microsoft și apoi să vă conectați la OneDrive. Acest articol va presupune că aveți deja un cont OneDrive.

Mai întâi, deschideți prezentarea PowerPoint pe care doriți să o partajați. În colțul din dreapta sus al ferestrei, veți vedea un buton „Partajare”. Continuați și selectați-l.

Odată selectat, va apărea fereastra „Partajare”. Aveți aici câteva opțiuni diferite. În grupul „Atașați o copie în loc”, puteți alege să trimiteți prezentarea ca atașament PowerPoint sau PDF. Selectând oricare dintre aceste opțiuni, se va deschide clientul de e-mail implicit al computerului.

Ceea ce ne interesează, totuși, este partajarea în OneDrive. Pentru a face acest lucru, selectați contul dvs. OneDrive sub „Partajare”.

Dacă nu v-ați denumit deja prezentarea, vi se va solicita să faceți acest lucru. După ce îi dați un nume, faceți clic pe „OK”.

Prezentarea dvs. va fi acum încărcată în cloud, iar panoul „Partajare” va apărea în partea dreaptă. Aici puteți invita oameni să editeze (sau să citească) documentul. În bara de adrese, introduceți e-mailul destinatarului. Alternativ, selectați pictograma din dreapta barei de adrese și selectați un destinatar din agenda Outlook.

  10 cele mai bune practici pentru a securiza și consolida serverul dvs. web Apache

După ce ați introdus e-mailul destinatarului, puteți atribui un nivel de permisiune. După ce ați acordat permisiunea de citire/scriere sau numai citire, puteți adăuga apoi un mesaj opțional. Când sunteți gata, faceți clic pe „Partajați”.

Destinatarul va primi un e-mail care va oferi acces la prezentare.

Notă: dacă sunteți destinatarul, asigurați-vă că verificați folderul de spam! În timpul testării noastre, am găsit invitația în spam.

O metodă alternativă de a invita oameni este să obțineți un link de partajare. În partea de jos a panoului „Partajare”, selectați „Obțineți un link de partajare”.

Apoi, alegeți tipul de link pe care doriți să îl furnizați. Puteți alege între un link de citire/scriere sau un link numai pentru citire.

Apoi va fi generat un link. Selectați „Copiere” pentru a copia linkul în clipboard.

Oricine căruia îi partajați acest link va avea acces la prezentare. Acest lucru va permite mai multor persoane să colaboreze la prezentarea dvs. în timp real!