Cum să depanați apelul dvs. Zoom

Mulți oameni și companii au apelat la Zoom ca aplicație pentru videoconferințe. Cu toate acestea, Zoom nu este întotdeauna perfect. Iată câteva sfaturi despre depanarea apelului Zoom pentru o experiență mai bună a apelurilor audio și video.

Examinați cerințele de sistem

Când rulați orice tip de software, unul dintre primele lucruri pe care trebuie să le faceți este să verificați dacă dispozitivul este la înălțime. Indiferent dacă totul este instalat și configurat corect, dacă utilizați hardware vechi și învechit sau hardware care nu îndeplinește cerințele minime, nu va funcționa bine.

Măriți convenabil enumeră cerințele, de la cerințele de sistem, la sistemele de operare și browsere acceptate, la dispozitivele acceptate. Citiți-l și asigurați-vă că dispozitivul este la înălțime.

Verificați-vă rețeaua

Deloc surprinzător, trebuie să aveți și o conexiune decentă la internet pentru a utiliza aplicațiile de videoconferință. Zoom enumeră aceste cerințe pentru tine deasemenea. Vă vom oferi versiunea scurtă aici. Acestea sunt doar cerințele minime. Este mai bine dacă poți depăși aceste cifre:

Chat video 1-la-1 de înaltă calitate: 600 kbps sus/jos
Chat video de grup de înaltă calitate: încărcare 800 kbps, descărcare 1 Mbps
Partajarea ecranului:
Cu miniatură video: 50-150 kbps
Fără miniatură video: 50-75 kbps

Puteți verifica viteza internetului online folosind Speedtest. Doar accesați site-ul și selectați „Mergeți”.

După câteva momente, veți obține rezultatele privind latența (ping), descărcarea și viteza de încărcare.

  9 mașini hardware pentru minerit Bitcoin pe care le puteți cumpăra

Verificați rezultatele cu cerințele Zoom pentru a vedea dacă viteza rețelei dvs. este sursa problemelor dvs. Zoom.

Dacă îndeplinești cerințele de rețea și întâmpinați probleme, ar putea fi necesar să modificați unele setări Zoom.

Ajustați setările de zoom pentru a îmbunătăți performanța

Am menționat cerințele minime în secțiunea anterioară, dar acestea sunt doar cerințele minime pentru a putea folosi un apel Zoom. Dacă abia îndepliniți aceste cerințe, dar aveți alte funcții activate, atunci cerințele minime vor crește și este posibil să nu le mai îndepliniți.

Două dintre caracteristicile principale pe care ar trebui să le dezactivați sunt „HD” și „Retușați-mi aspectul”. Cu toții vrem să arătăm frumos la un apel Zoom, dar există și alte moduri. De fapt, oferim câteva sfaturi pentru a arăta cât mai bine într-un apel Zoom. Dezactivează aceste două setări și citește articolul respectiv pentru a arăta grozav, păstrând în același timp viteza rețelei.

Pentru a dezactiva aceste setări, deschideți clientul Zoom, apoi selectați pictograma „Roată” din colțul din dreapta sus pentru a deschide meniul „Setări”.

Selectați „Video” în panoul din stânga.

În secțiunea „Videoclipul meu”, debifați casetele de lângă (1) „Activați HD” și (2) „Retușați-mi aspectul”.

Dacă fluxul dvs. video nu este cu adevărat necesar pentru apel, îl puteți dezactiva și complet.

Remedierea problemei de eco/feedback audio

Ecoul audio este o problemă comună pe care oamenii tind să o întâmpină cu software-ul pentru conferințe video. Echo include, de asemenea, acel țipăit foarte puternic (adică, feedback audio) care este mai rău decât cuiele de pe o tablă. Iată câteva cauze comune ale acestei probleme:

Mai multe dispozitive cu sunetul activat în aceeași cameră
Un participant cu sunetul computerului și al telefonului sunt activate
Participanții au computerele sau difuzoarele prea aproape

  Înregistrați un videoclip cu fila curentă în Chrome cu Screencastify

Asigură-te că rămâi întins dacă împarți o sală de conferințe cu un alt participant și, dacă nu vorbești, pune-ți microfonul pe sunet. De asemenea, vă recomandăm să folosiți căști atunci când este posibil.

Videoclipul dvs. nu se afișează

Acest lucru poate fi cauzat de mai multe probleme. În primul rând, verificați dacă videoclipul dvs. este de fapt activat. În timpul apelului Zoom, veți ști că videoclipul dvs. este oprit dacă pictograma camerei video din colțul din stânga jos are o bară oblică roșie. Faceți clic pe pictograma „Camcorder” pentru a porni videoclipul.

De asemenea, asigurați-vă că ați selectat camera corectă. Pentru a vedea ce cameră utilizează Zoom în prezent, selectați săgeata de lângă pictograma camerei video și va fi afișată camera dvs. în uz curent. Dacă acesta nu este cel pe care îl căutați, îl puteți selecta pe cel corect din acest meniu (dacă aveți alte camere conectate, adică) sau puteți face acest lucru în meniul Setări făcând clic pe pictograma „Roată roată” și apoi selectând „Setări video”.

În secțiunea „Cameră”, selectați săgeata și alegeți camera din meniu.

În plus, asigurați-vă că niciun alt program de pe dispozitivul dvs. nu utilizează în prezent camera. Dacă da, închideți programul respectiv. Acest lucru ar putea rezolva problema.

De asemenea, este o idee bună să vă asigurați că ați actualizat driverul camerei la cea mai recentă versiune. În general, puteți face acest lucru din pagina de descărcare și asistență a producătorului camerei de pe site-ul său oficial.

Dacă toate celelalte nu reușesc, reporniți computerul și încercați din nou. Dacă videoclipul dvs. încă nu funcționează, ar putea fi o problemă cu camera web în sine. Contactați echipa de asistență a producătorului.

  7 Cel mai bun software de gestionare a imprimării pentru companii

Contactați echipa de asistență Zoom

Pe stradă se spune că Zoom are o echipă destul de bună membrii de sprijin. Dacă nu vă puteți da seama ce se întâmplă cu Zoom, este întotdeauna o idee bună să contactați experții.

Dacă nu reușesc să remedieze imediat problema cu dvs., asistența Zoom vă poate trimite de fapt un pachet de depanare pentru a stoca fișierele jurnal. Odată ce ați instalat acest pachet, puteți arhiva fișierele jurnal și le puteți trimite echipei de asistență pentru analize suplimentare. Compania oferă instrucțiuni despre cum să facă acest lucru pentru PC Windows 10, Mac, și Linux pe pagina sa de asistență.