Cum să creez sau să ștergi o pagină de Facebook în 2023?

Dacă sunteți în căutarea unui ghid despre „Cum să creați/Ștergeți o pagină Facebook”, sunteți la locul potrivit.

Rețelele de socializare au devenit o parte indispensabilă a vieții noastre. Fie că este vorba despre dezbateri politice, știri despre celebrități, un trend viral sau orice alt subiect pe care îl urmăriți pe tot globul, acesta acționează ca o sursă principală de comunicare acum.

Iar meritul major pentru popularitatea sa revine Facebook. Cu aproximativ 3 miliarde de utilizatori activi în întreaga lume, Facebook este principala platformă de socializare care leagă utilizatorii săi cu prietenii, familia și oamenii cu interese similare.

Prin aceasta, companiile au folosit această platformă de social media ca instrument de marketing pentru a atrage clienți și a genera clienți potențiali de calitate. Paginile de Facebook au permis companiilor și personalităților publice să construiască comunități mari, să-și educe publicul despre produsele și serviciile lor și să-și sporească prezența online.

Nu e de mirare că peste 200 de milioane de companii folosesc activ Facebook.

Citiți acest articol în timp ce vorbim despre importanța paginilor de afaceri Facebook și despre un proces pas cu pas pentru a crea și șterge o pagină de Facebook.

De ce să creezi o pagină de Facebook?

Indiferent de dimensiunea afacerii, o pagină de afaceri Facebook este publicitate online gratuită pentru ofertele dvs. de afaceri. Fără a cheltui un ban, companiile își pot ajunge la publicul țintă și pot aduna clienți potențiali organici fără probleme.

Sursă: Facebook

Chiar și consumatorii au devenit pasivi și sunt mai interesați atunci când companiile îi contactează organic. Paginile de Facebook au diverse avantaje pentru afaceri (fie ele locale sau globale, mici sau mari), toate acestea fiind enumerate mai jos:

#1. Conectează direct clienții cu afaceri

Paginile de afaceri Facebook funcționează ca un forum activ al comunității în care clienții se conectează direct cu mărcile. Funcționează ca un cuvânt în gură digital în care consumatorii se pot implica instantaneu, discuta, pune întrebări și învață despre marcă.

Fie că este vorba de note constructive sau distructive de la clienți; mărcile pot răspunde instantaneu la feedback, ceea ce este un factor excelent în creșterea loialității clienților. Cu cât clienții se simt mai auziți, cu atât sunt mai multe șanse să rămână în afacerea dvs.

De asemenea, postarea regulată pe pagina ta de Facebook atrage un angajament mai mare și atrage cele mai potențiale audiențe țintă.

#2. Oferă o expunere rentabilă mărcii dvs

Cât costă crearea unei pagini de Facebook? Absolut nimic!

Tot ce ai nevoie este un profil Facebook pentru a construi o pagină de afaceri. Când includeți toate detaliile relevante pe pagina dvs., cum ar fi adresa, orele, ora și adresa site-ului web, funcționează ca directorul dvs. de afaceri într-o anumită categorie, similar unei pagini de companie LinkedIn.

Specificând industria, programul de lucru și adresa și urmărind conținutul dvs., utilizatorii țintă pot decide dacă afacerea se aliniază nevoilor lor.

  Cum să vizualizați fila Explore Feed pe Facebook

#3. Ajungeți la publicul țintă

Facebook este pentru toți! Dar asta nu înseamnă că întreprinderile trebuie să ajungă la toți. Facebook for Business este menit să ajungă la publicul țintă care se află în anumite locații și aparțin unui grup demografic sau unei rase. Acest lucru duce la o segmentare eficientă a clienților.

Sursa: Freepik

Dacă postați conținutul în mod constant și utilizați anumite tipuri de conținut, algoritmii Facebook identifică tipul de afacere și vizează publicul potrivit. Dacă difuzați reclame Facebook pe pagina dvs. de afaceri, acesta poate ajunge rapid la publicul țintă specificând locația geografică, vârsta, interesele și multe altele. Acest lucru vă îmbunătățește segmentarea pieței, ceea ce vă afectează optimizarea ratei de conversie.

Să presupunem că deții un studio de fitness și rulezi reclame pe Facebook. În acest caz, îl puteți spori specificând locația dvs. geografică pe o rază de 10 km și vizand bărbați și femei cu vârsta cuprinsă între 15-50 de ani.

#4. Testați conținutul mărcii și mesajele

Ce vă diferențiază rețelele sociale de publicitatea offline, cum ar fi panouri publicitare sau pliante?

Puteți testa și personaliza mesajele mărcii fără niciun cost. Prin testarea A/B a reclamelor Facebook, puteți testa și analiza ceea ce funcționează în direcția corectă pentru marca dvs. De asemenea, postările de pe Facebook ajung doar la publicul tău specific, simplificând costurile, în timp ce toate pot afișa panouri publicitare.

De ce persoanele publice au nevoie de pagini Facebook?

Crearea unei pagini de Facebook pentru celebrități publice este ca construirea unui brand. O pagină de Facebook pentru o persoană publică face branding personal pentru tine.

De exemplu, un lider politic va distribui postări care vorbesc despre realizările partidului său, vor discuta problemele cu oamenii și îi va educa pe adepții despre obiectivele politice.

Iată câteva motive bune pentru care paginile de rețele sociale sunt un mare plus pentru personalitățile publice:

#1. Construirea de brand

Fie că este LinkedIn sau Facebook, urmăritorii tăi sunt mai interesați să citească o poveste personală decât o realizare în afaceri. Așa le place mărcilor Cred a făcut și a reușit.

CEO-ul Cred, Kunal Shah, a creat mai întâi un brand personal și apoi a schimbat treptele către brandul său-mamă. Urmărind persoana cu autoritate, oamenii devin curioși să știe ce brand deține!

În plus, directorii executivi pot împărtăși povești de succes în afaceri prin povestiri și pot vorbi despre problemele și soluțiile de care oamenii sunt curioși.

#2. Diseminarea informațiilor

Persoanele publice își pot folosi Paginile de Facebook pentru a împărtăși actualizări importante, știri și informații. Acest lucru se dovedește valoros pentru politicienii și funcționarii publici care doresc să comunice cu alegătorii sau celebritățile lor.

Considerați pagina de Facebook ca pe o comunitate. Pagina ta publică de Facebook funcționează ca o comunitate de urmăritori care se pot implica pe un subiect, pot împărtăși gânduri și pot trimite un mesaj personal.

Sursa: Freepik

Răspunzând la comentarii și folosind funcții precum Streamingul în direct, persoanele publice pot revendica autenticitatea paginilor lor și pot distinge profilul lor autentic de potențialii imitatori sau conturi false.

Cum este diferită Pagina Facebook de un profil public?

Unul dintre numeroasele motive pentru care aveți nevoie de o pagină de afaceri Facebook este din cauza termenilor și politicilor stricte ale platformei. Conform politicile Facebook, este împotriva termenilor lor să creeze un profil public în scopuri comerciale.

Consecințele ar putea fi ștergerea sau interzicerea permanentă a contului tău de Facebook. Mai presus de toate, o pagină de Facebook are diverse avantaje pentru afacerea ta, pe care un profil public ar putea să nu le facă.

#1. Paginii îi place munca ca dovadă de autoritate

Diferența majoră dintre un profil public și o pagină este aceea de autoritate. În timp ce profilul public arată numărul de prieteni, o pagină de Facebook afișează aprecierile și urmăritorii.

  Cum să opriți urmărirea Facebook a activității dvs. web [Firefox]

Când cineva îi place paginii dvs., devin și adepți. Iată instantaneul paginii de Facebook și a urmăritorilor:

Sursă: Facebook

Este destul de ușor să adaugi și să devii prieten cu oricine de pe Facebook. Dar nu poți câștiga like-urile tuturor de pe pagină. Când postați conținut semnificativ și autorizat pe Facebook, este posibil să câștigați atenția publicului relevant.

Aprecierea mai mare a paginii este o dovadă a faptului că afacerea postează conținut care vizează un anumit public și o anumită industrie.

#2. Paginile oferă informații detaliate și analize

Afacerea ta nu poate funcționa pe baza ghiciurilor! Numerele sunt esențiale pentru a urmări dacă lucrurile merg bine. Cu o pagină de Facebook, puteți obține informații despre postările dvs. și puteți urmări implicarea utilizatorilor.

Analiza Facebook oferă diverse valori, inclusiv:

  • Aprecieri și comentarii ale paginii (în medie 30 de zile)
  • Rata totală post-implicare,
  • Compară performanța paginii pe o perioadă de timp
  • Postați clicuri

Nu există o astfel de caracteristică pentru a obține o înregistrare compilată a aprecierilor paginii, a comentariilor și a clicurilor pe postări.

#3. Rulați reclame pentru a crește implicarea.

Când publicați o postare pe pagina dvs. de Facebook, este posibil să observați un mic buton pentru a o amplifica ca reclamă. Din păcate, profilul public Facebook nu are o astfel de opțiune, deoarece anunțurile sunt destinate doar în scopuri comerciale.

Chiar dacă doriți să vă evidențiați realizările sau învățările personale în rândul unui public numeros, este posibil cu reclamele de pe Facebook. Îmbunătățindu-vă postările, puteți viza o anumită secțiune de public și puteți obține o implicare mai mare pe pagina dvs.

#4. Flexibilitatea de a atribui mai multe roluri

O pagină de afaceri de pe Facebook permite administratorului său să atribuie roluri dacă există mai mulți utilizatori ai paginii. Administratorii pot atribui diferite roluri, cum ar fi editor, moderator și manager de locuri de muncă, fiecare dintre ele având permisiuni și limitări restricționate.

În acest fel, proprietarii de pagini pot atribui diferite roluri utilizatorilor lor, cum ar fi răspunsul la solicitările clienților, crearea de conținut și partajarea acestuia, postarea de locuri de muncă și multe altele.

#5. Creați și gestionați diverse pagini

Imaginați-vă să vă conectați și să vă deconectați de la diferite profiluri dacă aveți mai multe afaceri de gestionat. Din fericire, paginile de Facebook vă permit să gestionați mai multe pagini dintr-un singur profil public.

Puteți comuta fără probleme de la o pagină la alta pentru a vă gestiona și a posta conținutul. Și cea mai bună parte este că nu există limită pentru câte pagini poți crea. Astfel, paginile de Facebook sunt cele mai bune dacă doriți să rulați mai multe pagini de afaceri.

Asta face orice agenție de social media.

Citește și: Instrumente de gestionare a rețelelor sociale pentru a gestiona mai multe conturi.

Cum să creez o pagină de Facebook?

Acum că ați aflat despre avantajele paginilor Facebook, să trecem direct la procesul pas cu pas al creării paginilor Facebook.

Indiferent dacă doriți să creați o pagină pentru afacerea dvs. sau pentru o persoană publică, aveți diferite opțiuni din care să alegeți.

Pasul 1: Alegeți un cont personal de Facebook

Aveți nevoie de un cont personal Facebook pentru a vă crea pagina de afaceri sau de personalitate publică. Contul pe care îl utilizați pentru a vă crea pagina va fi contul dvs. de administrator. Conectați-vă la contul dvs. de Facebook și mergeți la Crează pagină opțiune.

De asemenea, puteți utiliza opțiunea Meniu din partea stângă pentru a alege opțiunea „Creare pagină”.

Pasul 2: completați datele dvs

Următorul pas este să introduceți detaliile de bază ale paginii dvs. Mai multe detalii trebuie completate mai târziu, dar aveți nevoie de trei informații de bază pentru a continua, deoarece acestea vor fi în prima linie a paginii dvs.

  Cum să amânați o pagină sau o persoană de Facebook timp de 30 de zile

  • Nume: acest câmp este numele companiei dvs. sau titlul paginii. Dacă există aceeași afacere sau companie ca a ta pe Facebook, trebuie să adaugi un descriptor pentru a fi clar pentru urmăritorii tăi.
  • Categorie: Există diferite opțiuni de categorie din care puteți alege. Începeți să tastați numele categoriei și vă va sugera opțiunile.
  • Descriere: Descrieți-vă afacerea pe unul sau două rânduri și asigurați-vă că este inclus un cuvânt cheie.

Apoi, atingeți „Creați pagină” pentru a continua.

Asta este; Pagina ta de Facebook este live și gata!

Pasul 3: Adăugați mai multe informații

Acum, există câteva informații suplimentare care vă ajută afacerea să devină mai vizibilă. Adăugați informații despre companie, cum ar fi programul de lucru, locația, adresa site-ului web și orice alt detaliu relevant pentru a vă face marca mai vizibilă.

Pasul 4: Adăugați fotografia de profil și coperta

Pentru a face marca dvs. mai recunoscută, este recomandat să adăugați sigla companiei și imaginea de copertă. Poza ta de profil ar trebui să aibă logo-ul mărcii și o imagine de copertă creativă.

Poza de copertă poate avea o pagină de echipă, text colorat și un slogan.

Dimensiunea optimă pentru logo-ul paginii și imaginile de copertă sunt:

  • Imagine de profil: format pătrat, cel puțin 170px x 170px
  • Fotografie de copertă: 851px x 315px

Pasul 5: Adăugați un buton CTA

Vrei ca urmăritorii tăi să ajungă pe site-ul tău web sau pe o pagină de destinație? Încercați funcția butonului CTA de pe pagina companiei dvs., deoarece un îndemn la acțiune este esențial pentru conversii mai rapide.

Puteți edita butonul de îndemn la acțiune în funcție de ceea ce doriți să efectueze urmăritorii dvs. În partea stângă, faceți clic pe „Butonul Editați apelul” și veți avea diverse opțiuni pentru personalizarea CTA.

Alegeți dacă doriți să rezervați o întâlnire, să vă înscrieți, să vizualizați magazinul sau dacă doriți ca clienții să vă trimită mesaje Whatsapp.

De asemenea, puteți testa sau șterge butonul dacă nu este necesar.

Așa îți creezi pagina de Facebook. În pasul următor, îți poți invita prietenii de pe Facebook să aprecieze pagina ta de afaceri, care poate fi piatra de temelie pentru pagina ta.

Începeți să vă publicați postările și asistați la creșterea angajamentului.

De ce să ștergi o pagină de Facebook?

Există o multitudine de motive pentru care aveți nevoie de o pagină de Facebook și câteva motive bune pentru a vă șterge pagina.

Să aruncăm o privire la aceste motive pentru care trebuie să vă ștergeți pagina:

  • Îngrijorare privind confidențialitatea: Scandalurile recente de confidențialitate au scos la iveală partea vulnerabilă a Facebook. Multe companii și persoane publice au părăsit Facebook și sunt pe punctul de a-și șterge contul de Instagram, deoarece se simt incomod cu practicile de colectare a datelor ale Meta și cu potențiala utilizare abuzivă.
  • Fără activitate: există tone de pagini moarte pe Facebook care au rămas inactive ani de zile. Chiar dacă începi să publici din nou postările, vei avea greu să câștigi angajamentul ca înainte.
  • Dorința de a începe din nou: Unii oameni doresc să înceapă din nou și să creeze o pagină de la zero, fără bagajul vechii lor pagini de Facebook. Începerea unei pagini noi ar putea fi o opțiune bună în acest caz.

Cum să ștergi pagina de Facebook?

Urmați acești pași pentru a vă șterge pagina de Facebook:

1. Conectați-vă la contul dvs. de Facebook și navigați la pagini.

2. Alegeți pagina pe care doriți să o ștergeți.

3. În pagină, derulați în jos Meta Business Suite.

5. Apăsați Setări.

4. Faceți clic pe „Setări generale”.

5. Derulați în jos până în partea de jos a paginii și veți avea opțiunea „Eliminați pagina”.

6. Apăsați „Editați”.

7. Faceți clic pe pagina Ștergere permanentă: XYZ.

8. Faceți clic pe Ștergere pagină. Este gata!

Mai aveți opțiunea de a vă restaura pagina în 30 de zile de la ștergere. După 30 de zile, pagina ta va fi eliminată definitiv.

Concluzie

O pagină publică de Facebook este o modalitate excelentă de a-ți face marca vizibilă și de a fi în fața concurenților. Cu o bază atât de mare de clienți pe Facebook, are sens de ce aveți nevoie de o pagină pentru afacerea dvs.

Tot ce ai nevoie este o strategie excelentă de conținut și să fii consecvent cu postarea ta. Aflați despre cele mai bune momente pentru a posta pe Facebook și, dacă este necesar, puneți în practică instrumentele de optimizare Facebook pentru a obține mai multă implicare.