Cum să construiți o strategie de marketing inteligentă cu Semrush .Trends

Călcați în oceanul extrem de turbulent al afacerilor digitale de site-uri web, aplicații și produse obținând tendințe de piață, informații și informații competitive de la Semrush .Trends.

În orice afacere, informațiile de primă mână despre tendința actuală sunt cel mai bun atu al tău. Apoi, completați aceste cunoștințe cu informații din strategiile de marketing și promovare ale concurenților dvs.

Acum aveți o rețetă imbatabilă pentru a vă plasa strategic conținutul, site-urile web, aplicațiile sau produsele pe diverse platforme digitale și pentru a obține rezultate instantanee, minimizând în același timp costul conținutului și gestionarea unor astfel de campanii.

Multe instrumente vă pot ajuta să stabiliți strategii pentru cele de mai sus, dar unul dintre cele mai importante este Semrush .Trends. Citiți în continuare în timp ce explorez diverse caracteristici, modalități și beneficii ale acestui instrument robust de perspectivă competitivă și de prezentare generală a pieței de la Semrush.

Semrush .Trends este o colecție de instrumente de analiză care vă permite să cercetați piața pentru publicul țintă, strategia concurenței, performanța afacerii din punct de vedere al traficului și informații despre tendințele pieței.

Acest instrument de analiză a pieței digitale face parte din Semrush Toolkits. Când obțineți un abonament plătit de la Semrush, aveți opțiunea de a adăuga pachete de analiză de piață Semrush .Trends.

Acest instrument de cercetare a tendințelor pieței și a audienței constă din următoarele instrumente de analiză și predicție a datelor:

Analiza traficului pentru o performanță generală a performanței actuale a tuturor activelor dvs. digitale, cum ar fi bloguri, articole, campanii publicitare, postări pe rețelele sociale, pagini de destinație, pagini de descărcare a aplicațiilor, pagini de abonare la buletine informative și așa mai departe.

Market Explorer vă pune la dispoziție analize de date privind concurenții organici din spațiul de afaceri digital, precum și rivalii specifici de nișă.

EyeOn funcționează ca modul de informații despre concurență care colectează și raportează automat strategiile de marketing, conținut, promoțional etc. alese de rivalii tăi.

  uTorrent blocat la conectarea la colegii: iată cum să-l remediați

La momentul revizuirii instrumentului Semrush .Trends a susținut orice industrie de afaceri, piață de servicii, piață de produse și site web. De asemenea, puteți găsi analize din până la 190 de țări folosind instrumentul.

Pe scurt, aveți nevoie de Semrush .Trends pentru cercetarea competitivă și descoperirea tendințelor pieței. Găsiți mai jos câteva motive notabile pentru a utiliza acest set de instrumente de marketing digital de la Semrush:

  • Când trebuie să descoperiți jucătorii de top pe piața de afaceri digitale și cota lor lunară, trimestrială și anuală de trafic.
  • Dacă trebuie să aflați modelul de generare de trafic al pieței actuale, aveți nevoie de acest instrument.
  • Când aveți nevoie să vă îmbunătățiți strategiile de afaceri digitale observând operațiunile unui rival superior, puteți utiliza Semrush .Trends pentru a explora sursele de trafic ale concurenților, numărul de vizitatori, activitățile promoționale și așa mai departe.

#1. Analiza traficului

Instrumentul Traffic Analytics oferă funcționalități de cercetare competitivă și de colectare a informațiilor de piață. Folosind acest instrument, puteți estima traficul mobil și desktop către activele dvs. digitale, cum ar fi site-uri web, aplicații, pagini de destinație etc.

Specialiști în marketing digital folosesc acest modul pentru a evalua o nouă nișă de afaceri digitale, o piață de audiență, site-uri web de referință și pentru a crea o strategie pentru a achiziționa afaceri media, cum ar fi bloguri de tehnologie online, reviste de stil de viață etc.

Iată ce puteți face cu acest instrument:

  • Estimați traficul către domenii, subdomenii și subdosare.
  • Analize standard ale site-ului web, cum ar fi rata de respingere, vizite unice, clicuri, redirecționări, durata vizitei etc.
  • Explorați sursele originale de trafic
  • Analiza traficului web cu geolocalizare
  • Comparați până la 5 domenii

#2. Market Explorer

Funcția Market Explorer este utilă pentru a descoperi noi piețe și oportunități. Dacă intri în spațiul de afaceri digital sau cauți să explorezi verticalele entității tale de afaceri existente, vei beneficia foarte mult de acest instrument.

Puteți analiza în detaliu o bază de public țintă pentru a înțelege valorile lor de generare de bani și pentru a decide dacă doriți să vă concentrați asupra acestui grup de public sau nu. În plus, puteți să vă aprofundați într-un domeniu de nișă pentru a înțelege potențialul său de monetizare.

  Cum să blocați aplicațiile pe iPhone cu o parolă, Face ID și multe altele

În plus, funcția Market Explorer a Semrush .Trends vă permite să comparați activele digitale, cum ar fi site-uri web, pagini de destinație, magazine de comerț electronic, aplicații etc., față de concurenții direcți sau organici.

#3. EyeOn

Cu instrumentul EyeOn, puteți crea un tablou de bord informativ și elaborat al activităților concurenței pe mai multe canale digitale de afaceri, cum ar fi domeniile site-urilor web, rețelele sociale, piețele de aplicații mobile, piețele de comerț electronic etc.

Acesta furnizează următoarele date:

  • Text nou postat sau conținut multimedia de către rivalii tăi
  • Campanii publicitare nou lansate
  • Pagini actualizate sau noi publicate de site-uri web rivale
  • Postări recente de la mânerele rețelelor sociale
  • Evenimente de lansare de produse noi
  • Prețurile produselor și modificările caracteristicilor
  • Aflați promoții și pagini de destinație postate de agențiile rivale
  • Benchmarking-ul concurenței în nișa de afaceri

În primul rând, acest pachet de instrumente de analiză a pieței este de a vă îmbunătăți operațiunile de afaceri de marketing digital și de conținut, acoperirea pe piață și, prin urmare, veniturile. Găsiți mai jos avantajele care vă plac folosirea acestui instrument față de rivalii dvs.:

  • Nu rămâneți niciodată fără idei de conținut utilizând tendințele pieței și caracteristica de analiză a acestui instrument.
  • Managerii de conținut, creatorii și SEO pot folosi instrumentul pentru a găsi noi oportunități în aceeași afacere, analizându-l din mai multe unghiuri de conținut, produse, servicii, aplicații etc.
  • Aflați cum sunt cele mai performante conținuturi, site-uri web, produse, aplicații, servicii etc. ale rivalilor dvs.
  • Puteți reduce costurile de promovare a conținutului, reclame digitale etc., identificând cele mai bune canale pentru implicarea publicului.
  • Descoperiți canalele de marketing și promovare a conținutului pe care concurenții dvs. le folosesc și le folosesc pentru afacerea dvs. digitală.
  • Nu simțiți că rămâneți fără public țintă folosind Semrush .Trends pentru analiză geografică, analiza comportamentului consumatorilor etc., pentru a crea noi piețe.

Utilizarea acestui instrument de analiză a marketingului digital este cu adevărat fără efort și are practic zero curbă de învățare. Interfața de utilizator (UI) Semrush .Trends arată componente care înseamnă exact același lucru cu cel afișat.

După ce vă conectați la tabloul de bord Semrush, urmați acești pași pentru a utiliza instrumentul în mod eficient:

  • În ecranul de pornire al proiectului, faceți clic pe SEO în panoul din stânga pentru a retrage meniul SEO.
  • Acum, trebuie să vedeți setul de instrumente .Trends în panoul de navigare din stânga. Apasa pe el.
  • Faceți clic pe Începeți dacă sunteți nou pe piață și analize competitive.
  • Pagina de destinație va explica toate cele trei caracteristici ale instrumentului, funcționalitățile sale API etc.
  Cum vă poate crește prezența mărcii pe LinkedIn Creator Mode

  • După ce ați terminat, faceți clic pe Analiza traficului din panoul din stânga.
  • În câmpul Concurenți, introduceți până la 5 nume de domenii ale concurenților, separate prin virgulă.

  • Acum obțineți un tablou de bord detaliat de analiză a traficului cu valori cheie precum vizite, vizite unice, pagini/vizită, Vizitați Durata, Rata de respingere și multe altele.
  • De asemenea, puteți vizualiza datele de analiză avansată trecând fila la Perspectivele publicului, Călătoria traficului, Paginile de top, Subdosarele, Subdomeniile etc.

  • Acum, puteți doar să comutați instrumentul între Prezentare generală Market Explorer, Perspective privind publicul, Pagini de top și Evaluare comparativă.

  • Pentru modulul EyeOn, trebuie doar să creați o listă de monitorizare pentru a obține actualizări săptămânale despre reclame, postări de blog, pagini noi, postări pe rețelele sociale și implicare în rețelele sociale pentru site-urile rivale.

Semrush .Trends este disponibil numai cu planuri plătite de abonamente Semrush. După ce v-ați abonat la oricare dintre planurile Semrush, puteți adăuga Semrush .Trends ca supliment. Dacă optați pentru un abonament personalizat Semrush pentru o agenție agilă, puteți obține și setul de instrumente. La momentul scrierii, costă 200 USD/lună/utilizator.

Concluzie

Acum că ați explorat instrumentele și caracteristicile Semrush .Trends, trebuie să vă fi dat seama cât de benefic este instrumentul pentru toate eforturile dvs. de marketing digital și de conținut.

Ecosistemul de afaceri digital este extrem de dinamic, iar tendințele se schimbă în fiecare zi, dacă nu oră. Prin urmare, aveți nevoie de un instrument de încredere care va prelua cele mai recente tendințe la cerere.

De asemenea, aveți nevoie de instrumente pentru a înțelege modul în care concurenții dvs. își desfășoară activitățile digitale, cum ar fi alegerea subiectelor de conținut, platforme de marketing, campanii de anunțuri online, direcționare către public și multe altele. Obțineți toate acestea abonându-vă la un instrument puternic de analiză digitală Semrush .Trends.

De asemenea, puteți explora Semrush for Agency pentru a reuni majoritatea fluxurilor de lucru ale agenției dvs.