Cum să asigurați talentul de top și să aprindeți implicarea angajaților

Propunerea de valoare a angajatului (EVP) este un concept pe care angajatorul îl folosește pentru a atrage angajați cu înaltă calificare pe care îi doresc și pentru a-i păstra.

Folosind propunerea de valoare a angajaților, compania oferă componente precum salariul, beneficiile, recompensele, echilibrul dintre viața profesională și viața privată sau dezvoltarea carierei în schimbul abilităților, experienței și angajamentului angajaților. Acest program este cunoscut și sub denumirea de branding al angajaților, în care compania încearcă să se comercializeze către talente într-o eră competitivă.

Valoarea EVP ar trebui să includă toate beneficiile pe care un angajat se așteaptă de la organizație pentru a simți că organizația este cel mai bun loc pentru a lucra pentru el. Atrage talentul potrivit în companie. Rezultă o forță de muncă mai fericită, mai angajată și mai productivă.

Un EVP trebuie să fie unic, relevant și convingător pentru a acționa ca un motor esențial pentru atragerea, implicarea și reținerea talentelor.

Importanța EVP

Pe această piață competitivă a muncii, păstrarea a devenit mai crucială decât angajarea. Reținerea valorii angajaților crește șansele de a păstra angajații actuali și de a atrage cele mai bune talente, deoarece face parte din brandingul angajaților. Înlocuirea talentului este costisitoare și necesită timp, astfel încât organizațiile își pot păstra angajații calificați, oferindu-le câteva beneficii motivante.

  • EVP bun crește satisfacția angajaților, deoarece se simt mai confortabil în timpul muncii lor. Productivitatea unei companii depinde de cât de mulțumiți sunt angajații săi, deoarece aceștia deschid în cele din urmă ușa succesului pentru companie.
  • EVP-ul potrivit arată că angajatul actual este potrivit pentru acea poziție, iar rolul îi pare mai atractiv.
  • Organizația își crește valoarea mărcii printr-un EVP bun și poate obține candidați dezirabili și calificați în recrutarea viitoare.

Importanța EVP la locul de muncă modern

În zilele noastre, candidații caută organizații orientate spre scop în care să poată obține un echilibru între viața profesională și viața privată, beneficii monetare sau beneficii pentru carieră.

Companiile pot aduce contribuții pozitive comunităților prin intermediul EVP și pot satisface așteptările în creștere ale candidaților, deoarece organizațiile sunt conștiente de mentalitatea candidaților, deoarece preferă să treacă la următoarea organizație care le oferă cel mai bun EVP decât să aștepte o promovare.

Companiile ar trebui să îndeplinească așteptările tot mai mari ale angajaților, inclusiv sănătatea mintală și bunăstarea, durabilitatea și mediul organizației.

De ce contează EVP?

Employee Value Proposition este o strategie de marketing care atrage angajați calificați, promovează organizația și câștigă încrederea clienților. Ar putea include un salariu mai mare decât concurenții sau avantaje și beneficii atractive. Motivele din spatele acestei strategii sunt:

  Cum să afișați panourile de performanță flotante ascunse ale Mac

Atrageți talente: Unul dintre beneficiile EVP este atragerea de angajați demni și păstrarea celor mai buni angajați. Contează abilitățile care ajută la atingerea scopului organizației. Pentru fiecare rol de post, ar trebui să existe un EVP atractiv pe care candidații îl doresc de la organizație.

Îmbunătățiți mărcile companiei: O propunere de valoare a angajaților bine structurată îmbunătățește valoarea companiei făcând din organizație un loc de muncă dezirabil. Angajații se simt motivați în timpul lucrului, iar viitorii angajați sunt entuziasmați de muncă, crescând productivitatea afacerii.

Crește transparența: atunci când organizațiile sunt transparente și deschise cu privire la ceea ce își doresc de la angajați și ce vor da în schimbul abilităților lor, se construiește încredere între ei. Așadar, angajații rămân sinceri pe toată durata vieții și dau tot ce au mai bun pentru a-și atinge obiectivele.

Componentele principale ale EVP

Elementele propunerii de valoare a angajaților includ beneficii în afară de salariu care îi mențin pe angajați motivați. Când angajații sunt recompensați pentru abilitățile lor, ei își simt existența esențială și vor să rămână în organizație.

#1. Recompense

Recompensele financiare, compensațiile sau beneficiile sunt o investiție pentru organizație. Este primul element al EVVP pe care compania îl oferă angajaților în schimbul abilităților, eforturilor și cunoștințelor acestora. Compensarea echitabilă pe piața standard face organizația mai bună decât concurenții și atrage angajați calificați și talentați.

Recompensele tangibile, cum ar fi salariile, bonusurile, comisioanele, beneficiile, instrumentele de lucru, călătoriile și alte beneficii în afară de salariu ar trebui incluse în această componentă, care oferă un raport calitate-preț și recompensează angajații în mod echitabil pe baza muncii prestate.

Angajatul așteaptă stocuri, bonusuri și indemnizații ca compensații fără legătură cu plata sau productivitatea minimă.

#2. Dezvoltarea carierei

Creșterea în cadrul organizației care vă diferențiază de alte companii include formare, cursuri certificate, oportunități de schimbare a echipelor pentru a învăța noi abilități, oportunități de a lucra în străinătate și oportunități de promovare.

Angajații doresc să se simtă încrezători că locurile de muncă lor sunt sigure și au oportunități bune de creștere și dezvoltare: stabilitate în carieră, oportunități de dezvoltare a angajaților și inițiative de formare.

Programele de formare și dezvoltare pot ajuta angajații să învețe noi abilități, să rămână implicați și să-și îmbunătățească performanța. Acest pas asigură că cariera angajatului este sigură în cadrul organizației, unde pot învăța noi abilități și pot crește. Din punctul de vedere al angajatului, aceștia vor simți că pot învăța și câștiga.

#3. Cultura companiei

Cultura și mediul pozitiv al companiei atrage noi talente și îl păstrează pe cel vechi, deoarece acesta este nucleul oricărei organizații. Angajații se simt motivați atunci când membrii companiei lucrează pentru un obiectiv comun.

O companie poate oferi un salariu excelent, o compensație sau alte beneficii financiare, dar un mediu de lucru toxic afectează munca angajaților. Dacă mediul de lucru nu apreciază bunăstarea angajatului, angajații se pot epuiza și pot suferi de probleme fizice, mentale și psihologice.

Companiile ar trebui să dezvolte o politică adecvată și flexibilă care trebuie să includă colaborarea și comunicarea, alinierea obiectivelor și relații pozitive între angajații de la toate nivelurile.

  Cum să utilizați modurile în jocul Google Snake

#4. Echilibru între viață și profesie

Locul de muncă este a doua casă pentru angajați, deoarece își petrec jumătate din timp în companie. Deci, compania trebuie să creeze un echilibru între locul de muncă și acasă.

Concediu plătit, vacanțe, opțiuni de orar flexibil, planuri de pensionare și oportunitatea de a lucra de acasă și de a crește gradul de angajare în organizația dvs. În zilele noastre, majoritatea oamenilor renunță la slujbă din cauza sarcinilor grele de muncă sau nu doresc să meargă zilnic la birou.

Deci, organizațiile pot planifica un program în acest scop în care pot gestiona munca de la distanță și de birou. Va crește productivitatea companiei. Sarcinile grele de muncă nu rezolvă succesul instantaneu, deoarece presează angajații, ducând la demisia locului de muncă. Așadar, organizațiile trebuie să fie conștiente de acest element și să mențină un echilibru sănătos între muncă și viață personală pentru angajați.

#5. Satisfacția muncii

Toate componentele EVP ajung la o singură concluzie: satisfacția în muncă. Unii oameni își schimbă frecvent locul de muncă și caută un nou loc de muncă. Ar putea exista vreun motiv în spatele acestui lucru, cum ar fi neprimirea recompenselor, lipsa echilibrului dintre viața profesională și viața privată, cultura slabă a companiei etc.

Organizațiile ar trebui să aibă grijă de acest lucru, deoarece trebuie să petreacă timp creând cea mai bună cultură a angajaților. Menținerea unui angajat este întotdeauna mai complicată decât angajarea unui nou candidat.

Așadar, organizațiile pot organiza sondaje pentru a ști ce cred angajații despre companie. De asemenea, pot organiza evenimente sau activități culturale, reducând povara angajaților.

Exemple de EVP

#1. Canva

Canva este un instrument bazat pe design grafic care oferă avantaje unice angajaților săi, cum ar fi micul dejun și prânzul pregătite de bucătari interni, abonamente la sală de sport și un buget de relocare. De asemenea, are multe oportunități de a lucra acolo unde fiecare angajat își are misiunea. Prin aceasta, angajații se simt motivați și implicați în mediul companiei.

#2. Scheunat

Scheunat oferă angajaților săi oportunități de 5 începuturi, menținându-i sănătoși, bogați și înțelepți. EVP-ul lor include tot ceea ce pot visa angajații, de la cele mai bune beneficii de asistență medicală până la subvenții la sală și gustări nelimitate. Ei cred că oferă angajaților lor toate resursele de care au nevoie pentru a fi fericiți și de succes.

#3. Shopify

O companie canadiană de comerț electronic, Shopify este cunoscută pentru că oferă EVP excelent. Acestea oferă avantaje și beneficii personalizate pentru nevoile și cerințele fiecărui angajat. Compania ajută angajații și membrii familiei acestora cu beneficii de sănătate, mese, bugete de creștere și multe altele. Valoarea lor de bază este creșterea personală a angajaților lor, care este unul dintre motivele succesului lor.

Cum să pregătiți cel mai convingător EVP

Pe măsură ce EVP definește marca și viziunea organizației, compania ar trebui să dezvolte cea mai bună strategie pentru a-și crea EVP. Este responsabilitatea managerilor să pregătească un EVP unic care să facă organizația diferită de ceilalți.

  5 cele mai bune generatoare de voce AI pentru afaceri și uz personal -

Iată pașii pentru a pregăti cel mai bun EVP:

#1. Evaluează ceea ce oferi în prezent

Procesul de EVP începe cu ceea ce oferiți în prezent sau cu ceea ce lipsește din acesta. Companiile ar trebui să fie clare cu privire la viziunea și brandingul lor. Faceți o listă cu componentele EVP și găsiți unde vă lipsește de la alții. Fiecare organizație are EVP-uri diferite bazate pe standardele pieței. Deci, asigurați-vă că EVP-ul companiei dvs. ar trebui să fie mai mult decât concurenții dvs.

#2. Colectați feedback de la angajați

Luați sondaje sau interviuri cu angajații dvs., actuali sau trecuti. Feedback-ul angajaților anteriori vă poate ajuta să înțelegeți mai bine greșelile pe care le-a făcut compania. Puteți ști ce ați putea oferi pentru a-i face să rămână. Colectați un sondaj de la angajații actuali ai companiei, care include întrebări precum:

  • De ce iti place sa lucrezi in aceasta companie?
  • Ce te motivează la locul de muncă să te implici mai mult cu colegii?
  • Ce îmbunătățiri ați dori să vedeți acum sau în viitor?
  • Care este cea mai importantă decizie pe care o aștepți de la noi?

#3. Definiți-vă EVP

Definiți de ce organizația dvs. este mai bună decât altele, inclusiv un salariu bun, dezvoltarea carierei și indemnizații. Pentru fiecare nivel de angajat, ar trebui să existe o ofertă diferită care să atragă muncitori calificați.

  • Pentru un angajat proaspăt absolvent, creșterea carierei, un mediu de birou distractiv, experiența pozitivă a angajaților și avantajele angajaților sunt câteva beneficii la care se așteaptă.
  • Pe de altă parte, un angajat profesionist și cu experiență își dorește stabilitate în carieră, sprijin pentru îngrijirea copilului și echilibru între viața profesională și viața privată.

#4. Scrie-ți EVP

Odată ce descoperiți că EVP-ul dvs. diferă de concurenții dvs. și este cel mai bun de pe piață, trebuie să scrieți această declarație, dar să vă asigurați că EVP este unic, clar și inspirațional. Este singura modalitate de a atrage cele mai bune talente. Declarația EVP ar trebui să includă ceea ce oferiți în compania dumneavoastră și ceea ce așteptați de la angajați.

#5. Promovați-vă EVP prin canale

Un EVP devine benefic atunci când ajunge la publicul țintă. Deci, utilizați modurile interne și externe de comunicare pentru a vă promova EVP. Blogurile companiei, buletinele informative, e-mailurile și instrumentele de comunicare internă sunt modalități de a ajunge la angajați; cu toate acestea, comunicarea personală este mult mai bună. Conștientizarea rețelelor sociale este cea mai importantă metodă de promovare, deoarece creează un impact direct asupra angajaților.

#6. Examinați rezultatul

Este ultimul pas pentru fiecare proces care analizează rezultatele.

  • O implicare mai mare pe rețelele sociale în postările legate de job
  • Creșterea cererilor de recrutare
  • Creșterea răspunsurilor din partea angajaților

În afară de acestea, urmăriți EVP o dată pe an pentru a vă asigura că are nevoie de modificări sau că totul merge bine.

Concluzie

Angajații sunt activele organizației, iar atragerea și păstrarea celor mai buni angajați este necesară pentru creșterea organizației. Când compania investește în furnizarea celui mai bun EVP, obțin în schimb productivitate.

Această strategie este un magnet pentru talentul perfect care are ca rezultat o performanță financiară îmbunătățită și angajamente sporite, atracție ridicată și reținere.

Potrivirea corectă a angajaților în grupul de talente, recreerea forței de muncă, o organizație solidă cu candidați dezirabili și obiective de recrutare mai bune sunt câteva beneficii semnificative ale unei propuneri de valoare convingătoare pentru angajați.

De asemenea, puteți explora cele mai bune platforme pentru experiența angajaților pentru un loc de muncă pozitiv.