Cum să anulați calitatea de membru Ship

Shipt, o platformă americană de livrări, este operată de Target Corporation și a fost creată și finanțată inițial de Bill Smith. Inițial, compania s-a concentrat pe zonele fără servicii de livrare a alimentelor, extinzându-se ulterior în alte regiuni. Utilizatorii au posibilitatea de a primi produsele comandate de la Shipt chiar în ziua comenzii. Livrările sunt efectuate de o rețea vastă de peste 300.000 de curieri Shipt din întreaga țară. Pentru a beneficia de avantajele oferite de Shipt, este necesară achiziționarea unui abonament anual, în valoare de 99 USD. În acest ghid, veți descoperi cum să anulați un abonament Shipt și veți găsi răspunsuri la întrebări frecvente, precum termenii și condițiile Shipt și dacă se aplică taxe de anulare.

Modalități de anulare a abonamentului Shipt

Un abonament Shipt oferă clienților posibilitatea de a comanda produse de la diverși comercianți locali, cum ar fi ABC Fine Wine & Spirits, Costco, CVS, Harris Teeter, HEB, Jewel Osco, Kroger și multe altele. Continuați să citiți pentru a afla pașii detaliați necesari pentru anularea abonamentului Shipt.

Anularea abonamentului Shipt este facilă?

Da, anularea abonamentului Shipt este un proces simplu.

Care sunt termenii și condițiile Shipt?

Termenii și condițiile Shipt includ:

  • Anularea unei comenzi de livrare săptămânale (fie o singură livrare, fie toate livrările viitoare) se poate face prin intermediul contului Shipt, accesibil fie prin aplicația web, fie prin aplicația mobilă.
  • O altă opțiune pentru anularea unei comenzi de livrare săptămânale este contactarea echipei de asistență prin telefon, e-mail sau chat live.

Cum pot anula abonamentul Shipt?

Aveți la dispoziție mai multe metode pentru a anula abonamentul Shipt:

Opțiunea I: Utilizarea telefonului de asistență

1. Deschideți aplicația de apelare de pe telefon și formați numărul (205) 502-2500.

2. Așteptați până când un reprezentant Shipt vă răspunde.

3. Solicități reprezentantului anularea abonamentului contului dvs. Shipt.

4. Furnizați informațiile necesare ale contului reprezentantului Shipt pentru a finaliza procesul.

Opțiunea II: Trimiterea unui e-mail pentru solicitarea anulării

1. Accesați site-ul Gmail și dați clic pe „Compune” pentru a crea un nou e-mail.

Notă: Puteți utiliza orice altă platformă de e-mail pe care o preferați.

2. În câmpul „Subiect”, introduceți „Solicitare anulare abonament Shipt”.

3. Adăugați [email protected] ca destinatar.

4. Redactați corpul e-mailului, explicând motivul pentru care doriți să anulați abonamentul și dați clic pe „Trimitere”.

Reprezentanții Shipt vă vor contacta pentru a finaliza procesul de anulare.

Cum pot anula contul Shipt?

Anularea contului Shipt se poate face urmând acești pași:

1. Deschideți contul de e-mail asociat cu contul Shipt.

2. Scrieți un nou e-mail și adresați-l către [email protected]

3. În câmpul „Subiect”, scrieți „Solicitare de ștergere a contului meu”.

4. Introduceți corpul mesajului și dați clic pe „Trimitere” pentru a iniția ștergerea contului.

Ce se întâmplă după anularea abonamentului Shipt?

Dacă anulați abonamentul după încheierea perioadei de probă gratuită, veți vedea costul abonamentului anual pe extrasul cardului de credit. În această situație, Shipt vă va returna suma corespunzătoare zilelor rămase din cele 365 de zile ale abonamentului. În plus, în cazul anulării unei comenzi pe Shipt, este posibil să se perceapă o taxă de anulare, în funcție de momentul anulării (înainte sau după ce curierul a început cumpărăturile).

Se poate obține rambursarea abonamentului Shipt?

Da, este posibilă rambursarea pentru anularea abonamentului Shipt. Shipt va returna pe cardul dvs. de credit suma corespunzătoare zilelor rămase din abonamentul dvs. Acest lucru este valabil chiar și dacă anulați a doua zi după reînnoirea abonamentului.

Cum pot anula reînnoirea automată a abonamentului Shipt?

Pentru a evita reînnoirea automată a abonamentului anual Shipt, trebuie să anulați abonamentul înainte de data la care ar urma să se perceapă următoarea taxă anuală. Pentru a anula abonamentul, contactați Shipt la (205) 502-2500 sau trimiteți un e-mail la [email protected], menționând numele complet, numărul de telefon și adresa de e-mail.

Cum anulez perioada de încercare gratuită Shipt?

Abonamentul se poate anula oricând, verificând setările acestuia din contul Shipt. De asemenea, puteți contacta Shipt prin e-mail, la adresa [email protected]

Cum pot contacta serviciul clienți Shipt?

Serviciul de asistență pentru clienți Shipt poate fi contactat în diverse moduri. Puteți folosi chat-ul live de pe pagina de ajutor Shipt, trimiteți un e-mail la [email protected] sau apelați la (205) 502-2500.

Cum pot reactiva abonamentul Shipt?

Dacă ați anulat anterior abonamentul și doriți să îl reluați, o puteți face trimițând un e-mail prin care solicitați reactivarea contului la adresa [email protected]

***

Sperăm că acest articol v-a ajutat să înțelegeți cum să anulați un abonament Shipt și să aflați despre eventualele taxe de anulare. Dacă aveți întrebări sau sugestii cu privire la alte subiecte despre care doriți să scriem, vă rugăm să le lăsați în secțiunea de comentarii de mai jos.