Cum îmi anulez contul de cumpărător Instacart

Instacart este o companie de vânzare cu amănuntul cu sediul în Statele Unite ale Americii. Oferă servicii de livrare și ridicare a alimentelor în SUA și Canada, deoarece este una dintre cele mai mari companii de vânzare cu amănuntul. Își operează serviciile prin intermediul aplicației mobile și al site-ului web. Serviciul lor conectează comercianții cu amănuntul și clienții printr-o platformă care devine benefică pentru amândoi. Dar dacă vă mutați undeva și nu știți cum să ștergeți contul de cumpărător Instacart, atunci sunteți la locul potrivit. În acest articol, veți afla cum să anulați sau să ștergeți contul de cumpărător Instacart. De asemenea, va explica motivele pentru care contul dvs. de cumpărător Instacart a fost dezactivat.

Cum îmi anulez contul de cumpărător Instacart

Singura modalitate de a vă anula contul de cumpărător Instacart este să luați legătura cu echipa de asistență Instactart și să solicitați procesul de anulare a contului. Să aflăm mai multe despre asta în acest articol.

Puteți avea 2 conturi de cumpărători Instacart?

Da, puteți avea două conturi Instacart. Totuși, doar unul dintre ele poate fi contul tău personal. Conform termenilor și condițiilor Instacart, acesta permite un singur cont personal per gospodărie sau chiar persoană. Puteți utiliza al doilea cont ca cont secundar în scopuri comerciale, deoarece conturile Instacart nu se limitează la o singură adresă de livrare. Puteți vizita pagina Centrului de ajutor Instacart pentru a afla mai multe despre înscriere.

  Nu, 5G nu provoacă coronavirus

Instacart vă taxează pentru anulare?

Nu. Nu veți fi taxat niciun ban pentru a vă anula comenzile pe Instacart. Și veți primi suma rambursată 100% depusă în contul dvs. conectat până când cumpărătorul nu a început deja cumpărăturile. Dacă ați început deja cumpărăturile, veți fi taxat cu până la 15 USD.

Cum îmi anulez contul de cumpărător Instacart?

Dacă întrebați cum să anulați contul de cumpărător Instacart, procesul de anulare a unui cont de cumpărător Instacart este foarte ușor. Dar nu puteți face acest lucru prin intermediul site-ului sau al aplicației lor mobile. Trebuie să contactați serviciul de asistență Instacart și să le oferiți detaliile contului dvs., cum ar fi numele contului, numărul de telefon sau ID-ul de e-mail. Apoi, echipa de asistență se va ocupa de asta și te va ajuta cu ștergerea contului tău. De asemenea, puteți accesa pagina de închidere a contului Centrului de ajutor Instacart pentru a afla mai multe.

De ce nu pot anula comanda mea Instacart?

Nu veți putea anula comanda dvs. Instacart dacă este în proces de livrare. În timpul acestui proces, nu veți vedea nicio opțiune de anulare a comenzii în aplicația sau site-ul dvs. Instacart. Dacă doriți să vă anulați comanda în timpul livrării, trebuie să contactați Instacart și să le cereți să anuleze comanda.

Cum anulați Instacart pe iPhone?

Din păcate, nu puteți anula contul de cumpărător Instacart pe iPhone. Pentru a vă anula contul complet Instacart, singura opțiune este să contactați asistența pentru clienți sau cumpărători Instacart cu detaliile contului dvs., cum ar fi numele contului, e-mailul contului și numărul de telefon al contului. Echipa de asistență vă va ajuta să ștergeți contul.

  Cum să construiți și să instalați cea mai recentă versiune cURL pe CentOS și Ubuntu?

Cumpărătorii Instacart sunt penalizați pentru greșeli?

Nu, cumpărătorii Instacart nu sunt penalizați pentru greșelile lor. Singurul efect care se va întâmpla dacă fac greșeli este că oamenii le vor acorda evaluări slabe. Prin urmare, sistemul Instacart va atribui acelor cumpărători cu mai puține comenzi în comparație cu cei cu evaluări mai mari.

De ce este dezactivat contul meu de cumpărător Instacart?

Motivul principal pentru dezactivarea contului de cumpărător Instacart ar putea fi faptul că ați încălcat Termenii și condițiile furnizate de Instacart. Instacart are dreptul de a vă dezactiva contul dacă nu respectați sau încălcați regulile.

Ce se întâmplă când Instacart îți dezactivează contul?

În timp ce te uiți cum să anulezi contul de cumpărător Instacart, uneori s-ar putea să descoperi că contul tău este dezactivat. Dacă ai făcut unele greșeli mari pe Instacart, atunci contul tău va fi interzis definitiv și nu vei mai putea folosi Instacart în viitor.

Cum îmi șterg contul de cumpărător Instacart? Un ghid pas cu pas

Singura opțiune de a șterge contul de cumpărător Instacart este să contactați echipa de asistență Instacart, iar apoi numai ei pot iniția procesul de ștergere a contului prin sistemul lor. Puteți vizita secțiunea Ajutor pentru a obține detaliile lor de contact.

Cum să ștergeți definitiv un cont Instacart?

Singura modalitate de a șterge definitiv un cont Instacart este contactând ajutorul pentru cumpărători Instacart. Acei oameni sunt cei care vă pot îndeplini ștergerea permanentă a contului. Nu vă veți putea șterge singur contul de pe Instacart.

***

Sperăm că acest articol a fost util și că ați învățat cum să anulați contul de cumpărător Instacart. Vă rugăm să lăsați întrebările sau sugestiile dvs. în secțiunea de comentarii, dacă există. De asemenea, spune-ne ce vrei să înveți în continuare.

  Cele mai bune imprimante 3D sub 500 USD în 2019