Comparând cei doi giganți în software-ul de servicii pentru clienți

Pe măsură ce afacerea dumneavoastră este hotărâtă să ofere servicii excepționale pentru clienți, alegerea software-ului potrivit devine primordială. Acest articol vă va ajuta să alegeți cel mai bun dintre Zoho Desk sau Zendesk.

Software-ul de servicii pentru clienți joacă un rol indispensabil în facilitarea asistenței, serviciilor și experienței bune pentru clienți. Faptul reiese clar din acest articol Grand View Research care estimează un venit de piață de 86,3 miliarde de dolari în afacerea de servicii pentru clienți și software de management al relațiilor până în 2030.

Fără îndoială, Zoho Desk și Zen Desk vor juca un rol esențial în a ajuta industria să atingă această creștere fenomenală a cifrelor de venituri. Deoarece aceeași cercetare sugerează, de asemenea, că Zoho Desk este de așteptat să dețină 3,8% din cota globală de piață a software-ului CRM până în 2030. Pe de altă parte, Zendesk Desk este de așteptat să dețină 2,9% din cota globală de piață a software-ului CRM până în 2030.

Dacă nu aveți suficient timp pentru a cerceta aceste instrumente, nicio problemă! O fac în acest articol final Zendesk vs. Zoho Desk. Citiți-l până la sfârșit și decideți inteligent!

Ce este Zoho Desk?

Zoho Desk este un instrument senzațional de experiență a clienților pentru a-i face pe clienți fericiți, a da putere agenților și a vă ajuta afacerea să se dezvolte. Afacerile de toate dimensiunile și nișele folosesc Zoho Desk de zeci de ani pentru a oferi servicii personalizate, precise, empatice și profesionale.

Instrumentul vă ajută să sincronizați toate canalele de servicii pentru clienți cu un software centralizat. Aceste canale de servicii pentru clienți includ telefonie, e-mail, multi-departament, mesagerie instantanee, chat live, social media, centru de ajutor pentru mai multe mărci și omnicanal.

O parte considerabilă a soluției Zoho Desk CRM în cloud este Zia AI. Puteți rula un canal de servicii clienți fără oameni, dar personalizat, configurând Zia AI cu portalul de autoservire al Zoho Desk. Capacitățile Zia AI sunt KB Bot, bilete de etichetare automată, analiza sentimentelor, notificări Zia, tabloul de bord Zia și Asistentul de răspuns.

Citiți și: Zoho Desk: soluția unică pentru problemele dvs. de asistență pentru clienți

Rolul Zoho Desk ca software de serviciu pentru clienți

Dacă credeți că serviciul pentru clienți este dificil, trebuie să încercați acum Zoho Desk. Face serviciul pentru clienți mai ușor, mai eficient, mai accesibil și distractiv. Interfața sa modernă de utilizator vă oferă o imagine completă a operațiunilor de servicii pentru clienți pentru mărcile dvs. pe un singur ecran. Puteți examina contactele primite, contactele de ieșire, un indicator live pentru operațiunile de intrare și de ieșire, bilete în așteptare, cazuri escaladate, agenți online, agenți offline și așa mai departe.

Când începi să te ocupi de tot serviciul pentru clienți, vezi automat că clienții tăi sunt mai fericiți. O astfel de creștere a fericirii clienților este alimentată de o colecție de instrumente Zoho Desk, cum ar fi Omnicanal, Self-Service, Analiza sentimentelor și Acorduri privind nivelul de servicii.

Ca să nu mai vorbim de faptul că agenții și managerii tăi pot ajuta, de asemenea, clienții, să deschidă bilete și să rezolve bilete în aplicația mobilă Zoho Desk pentru dispozitivele iOS și Android. Prin urmare, Zoho Desk este aici pentru a simplifica procesul de servicii pentru clienți, astfel încât să vă puteți concentra pe activitatea de bază.

  6 remedieri pentru eroarea SMS „Blocarea mesajelor este activă”.

Ce este Zendesk?

Zendesk este un software de servicii pentru clienți care vă permite să oferiți clienților dvs. asistență eficientă și eficientă. Acesta servește ca instrument central și bază de date pentru gestionarea interacțiunilor cu clienții pe diverse canale. Aceste canale includ e-mail, telefon, chat și rețele sociale.

Interfața sa de utilizator este intuitivă, astfel încât asociații, supervizorii și managerii serviciului pentru clienți pot urmări, prioritiza și răspunde fără probleme la întrebările clienților. Astfel, vă devine mai ușor să asigurați o rezolvare în timp util a problemelor clienților.

Cu modulul software de ticketing, baza de cunoștințe și capacitățile de automatizare, Zendesk oferă echipelor dumneavoastră o experiență personalizată. Indiferent dacă baza dvs. de clienți este de 100 de persoane sau de 100 de milioane, fiecare punct de contact devine o experiență unică pentru utilizatorii dvs.

Rolul Zendesk ca software de serviciu pentru clienți

Zendesk este platforma dvs. completă de servicii pentru clienți pentru a construi relații de lungă durată cu clienții, angajații sau clienții dvs. de afaceri. În primul rând, vă ajută să creșteți productivitatea agenților dvs. de servicii pentru clienți și a personalului de back-end cu 20%. Nu trebuie să investiți timp prețios în configurarea software-ului pentru afacerea dvs. Fiecare parte a procesului dumneavoastră de asistență pentru clienți începe să curgă de îndată ce despachetați produsul, conectându-vă la CRM folosind browserul web.

De asemenea, Zendesk vă permite să utilizați un model de IA de ultimă generație pentru serviciul clienți, astfel încât să puteți reduce costurile operațiunilor de service clienți. Zendesk AI este foarte recomandat pentru întreprinderile mici, mijlocii și startup care trebuie să aloce cu atenție un buget pentru experiența clienților.

Alte roluri critice pe care le joacă Zendesk în facilitarea serviciilor pentru clienți sunt:

  • Conversații personalizate pentru toți clienții
  • Ghiciți cererile clienților folosind AI
  • Adaptați-vă operațiunile de servicii pentru clienți pe măsură ce industria evoluează
  • Luați decizii bazate pe date
  • Crește rentabilitatea investiției (ROI) cu până la 286% atunci când investiți în aceasta pentru o perioadă de trei ani

Cum folosesc companiile Zendesk?

Companiile folosesc Zendesk pentru a oferi servicii pentru clienți și pentru a analiza performanța operațiunilor lor pentru a improviza. De exemplu:

  • Urmărirea și gestionarea interacțiunilor cu clienții
  • Furnizarea unei pagini de asistență cu autoservire pentru clienții DYI
  • Automatizarea sarcinilor de asistență pentru clienți
  • Măsurarea satisfacției clienților
  • Vinde produse, dar trebuie să cumpere Zendesk Sell separat

Funcționarea Zendesk

Ar trebui să puteți obține o încercare gratuită timp de 14 zile de la Zendesk. Cu toate acestea, procesul de înregistrare de probă este puțin complicat. M-am confruntat cu înscrieri nereușite de multe ori în timp ce am primit e-mailuri că înregistrarea a avut succes. Cu toate acestea, veți putea accesa suita Zendesk în cele din urmă.

Ar trebui să vedeți o filă Începeți. Vă va conduce printr-o demonstrație interactivă a suitei. Aici, puteți adăuga și agenți în echipa dvs. Tabloul de bord este prezentarea generală a tuturor biletelor și a productivității agenților. În panoul din stânga, aveți Vizualizări, Clienți, Organizații, Raportare și Administrator.

Există un centru de administrare de la care trebuie să adăugați chat-uri, telefon, rețele sociale etc., prin aplicații terță parte pentru a începe să primiți apeluri și chat-uri clienților.

Cum folosesc companiile Zoho Desk?

Orice companie care are nevoie de servicii pentru clienți folosind Zoho Desk în diferite moduri. De exemplu:

  • Instituțiile de învățământ pot înființa portaluri de autoservire și întrebări frecvente referitoare la admitere, cadre academice, facultate, examene etc.
  • Platformele de comerț electronic folosesc în principal acest instrument pentru a ajuta clienții în procesul de cumpărare și facturare.
  • Întreprinderile de telecomunicații au obligații de a presta servicii pentru clienți. Deci, folosesc Zoho Desk pentru accesibilitate și productivitate.
  • Asistența pentru clienți SaaS, vânzările și strategiile de marketing SaaS folosesc, de asemenea, în mare măsură Zoho Desk pentru succes.
  Apple poate lansa iPhone 15; Avatarurile 3D vor face parte din echipe

Funcționarea Zoho Desk

Puteți începe să utilizați Zoho Desk înregistrându-vă pentru un portal de asistență de probă gratuită și rapidă din formularul Înscrieți-vă gratuit. Instrumentul vă va ghida prin crearea unui portal de asistență, invitarea agenților, migrarea biletelor de la instrumentele vechi etc.

Odată ce vă aflați în instrument, vedeți fila Bilete. De îndată ce publicați portalul Zoho Desk pe care l-ați creat, ar trebui să începeți să obțineți bilete. Dacă afacerea dvs. primește solicitări de chat sau telefon de la clienți de la mai multe canale, faceți clic pe IM în partea de sus și activează-l.

Din Toate canalele din stânga, puteți conecta WhatsApp, Line, Telegram etc. Portalul Zoho va continua să redirecționeze chat-urile live către secțiunea Chat. Trebuie să activați și acest lucru. Pentru a sincroniza telefonia de intrare și de ieșire pentru asistența clienților, conectați furnizorul de servicii telefonice din Setări > Telefon.

Zendesk vs. Zoho Desk: Beneficii

Beneficiile utilizării Zendesk

  • Oferă software separat pentru serviciul clienți, vânzări și upselling.
  • Zendesk este o aplicație bazată pe cloud, deci nu este nevoie să instalați niciun software.
  • Zendesk vine cu o IA pentru serviciul clienți, astfel încât să puteți servi mai mulți clienți cu mai puțini agenți.
  • Rapoartele de cercetare au descoperit că începeți să obțineți rambursare utilizând Zendesk timp de trei ani sau mai mult.
  • Zendesk este relativ ușor de învățat, dar totuși există o curbă de învățare în comparație cu Zoho Desk.

Beneficiile utilizării Zoho Desk

  • Serviciul pentru clienți și upselling sunt configurați într-un singur abonament. Astfel, se economisește costul general al înființării unui centru de servicii pentru clienți.
  • Zia AI este mai talentat și mai eficient decât Zendesk AI. Zia se poate sincroniza cu portalul Zoho Desk Self-Service pentru a gestiona automat întrebările clienților.
  • Pentru operațiuni de gestionare a biletelor de mare volum, puteți automatiza primirea biletelor până la atribuire și închiderea finală folosind automatizarea fluxului de lucru.
  • Practic, nu are nicio curbă de învățare. Chiar și un proaspăt absolvent care nu știe nimic despre serviciul clienți poate învăța rapid instrumentul.
  • Are o aplicație mobilă, astfel încât să puteți interacționa cu clienții chiar și atunci când călătoriți.

Zendesk vs. Zoho Desk: comparație

Găsiți mai jos o comparație tabelară între Zendesk și Zoho din punct de vedere al caracteristicilor și funcționalităților:

FuncțiiZendeskZoho Desk Interfață utilizator Ușor complexăSuplimente organizateMajoritatea funcțiilor de servicii pentru clienți sunt încorporate în instrument.Nu sunt necesare suplimente Cerințe pentru aplicații terță parte. Se bazează foarte mult pe integrările de aplicații terță parte pentru servicii standard. Simplu experiență de abonament cu mai puține contracte Contracte de abonament. Trebuie să semnați multe contracte. aplicații de pe piața Zendesk Servicii de migrare pentru bilete E-mailul și rețelele sociale sunt încorporate; pentru telefonie, chat live, WhatsApp etc., trebuie să cumpărați aplicații terță parteServicii gratuite de migrare de la ZohoDiferență de cost Estimată 2475 USD pentru 25 agenți Aproximativ 1000 USD pentru 25 agenți; Zoho Desk este mai accesibil Asistență omnicanalE-mail, rețele sociale, WhatsApp, chat live, telefonie, Telegram, WeChat etc. sunt încorporate în instrument. E-mail, rețele sociale, WhatsApp, chat live, telefonie, Telegram, WeChat etc. sunt încorporat în instrument Vizualizare rapidă a biletelorNu este disponibilDisponibil Divizați și clonați bilete Prin integrări terțe Asistență încorporatăBază de cunoștințe multilingvă Cumpărați suplimente Incluse cu abonamentForumuri comunitare Cumpărați suplimente Incluse cu abonament Generator de voce și abilități prin AINnu este disponibil Sprijinit de notificări AIA nu este disponibilă de către Zia. Construit – în suport Suport încorporat Aplicație mobilă pentru manageri Disponibil în App Store și Google Play gratuit Disponibil în App Store și Google Play gratuit

  Cum să marcați un mesaj text ca necitit pe iPhone

Cazuri de utilizare Zendesk

  • Companiile folosesc Zendesk pentru a primi, organiza, eticheta și atribui bilete agenților în operațiunile de gestionare a biletelor.
  • De asemenea, puteți colecta și rezolva bilete de la mai multe puncte de contact, cum ar fi e-mailuri, apeluri telefonice, chat live și rețele sociale.
  • Compania dvs. poate crea un portal de autoservire pentru clienți, bazat pe Zendesk AI și soluții de bază de cunoștințe.
  • De asemenea, puteți utiliza soluția de bază de cunoștințe Zendesk pentru instruire internă și în scopuri de practică.

Cazuri de utilizare pentru Zoho Desk

  • Este instrumentul principal de management al biroului de asistență pentru orice afacere din orice industrie. Puteți să-l utilizați la recepția de la recepție pentru industria ospitalității, asistență internă pentru clienți în întreprinderi, serviciu standard pentru clienți pentru telecomunicații și multe altele.
  • Dacă afacerea dvs. primește mii de bilete de la clienți externi și angajați, Zoho Desk vă poate ajuta să le sortați în câteva minute. Puteți crea automatizarea fluxului de lucru în acest software pentru a eticheta și a atribui bilete la resursa potrivită.
  • Companiile reduc cererile de asistență prin crearea de portaluri de autoservire și baze de cunoștințe folosind Zoho Desk.
  • Zia AI vă poate ajuta să deserviți clienții fără a recruta vreun agent pentru solicitări simple până la moderate. Când lucrurile se complică puțin și este necesară o revizuire manuală, Zia AI poate transfera clientul către un agent uman.
  • Puteți crea rapoarte de performanță pentru operațiunea serviciului clienți, managerii acesteia și agenții individuali folosind modulul de raportare și analiză. Rapoartele pot include feedback-ul clienților, timpul de rezoluție, timpul mediu de manipulare, volumele de bilete etc.

Zendesk vs. Zoho Desk: Verdictul

Zoho Desk ar trebui să fie prima ta alegere pentru o soluție completă de servicii pentru clienți și vânzări. Puteți integra cu ușurință Zoho Desk cu alte produse Zoho, cum ar fi Zoho CRM, pentru upselling. Acest instrument vine cu toate caracteristicile similare ale Zendesk. Dar obțineți beneficii suplimentare de la Zoho Desk, iar acestea sunt:

  • Zoho Desk Zia AI are multe caracteristici în comparație cu Zendesk AI
  • Interfața de utilizare Zoho Desk este mai minimalistă și mai curată decât Zendesk
  • Este nevoie de câteva minute pentru a configura și începe să utilizați Zoho Desk în comparație cu Zendesk

În plus, prețul este esențial în această comparație între Zendesk și Zoho Desk. Pentru Zendesk, trebuie să plătiți separat 49 USD și 19 USD pentru un abonament de un an pentru cinci agenți pentru a accesa Zendesk Service and Sell.

Dimpotrivă, pentru Zoho Desk, plătiți doar 14 USD per utilizator pe an și creșteți atunci când aveți nevoie de mai multe sloturi pentru agenți. Zoho Desk are și alte planuri de prețuri pe care trebuie să le verificați înainte de a cumpăra.

Nota autorului

Am lucrat în agenții de servicii pentru clienți de top și am experiență practică atât cu software-ul Zoho Desk, cât și cu Zendesk. Din punct de vedere al agenților, Zoho Desk este mai potrivit pentru agenții entry-level decât Zendesk. Zoho Desk este, de asemenea, ușor de utilizat pentru liderii de echipă, agenții back-end și managerii de operațiuni.

În plus, dacă afacerea dvs. folosește deja aceste produse Zoho populare, cum ar fi Zoho Assist și Zoho Payroll, trebuie să încercați și Zoho Desk.