Cele mai bune 7 platforme vizuale de asistență pentru clienți pentru o mai bună implicare

În era digitală de astăzi, oferirea unui serviciu excelent pentru clienți este mai importantă ca niciodată. Și una dintre cele mai bune modalități de a oferi un serviciu excelent pentru clienți este asistența vizuală pentru clienți.

Asistența vizuală pentru clienți revoluționează modul în care companiile oferă asistență pentru clienți și oferă o experiență mai captivantă și mai interactivă pentru clienți.

Companiile pot folosi asistența vizuală pentru clienți pentru a crea o conexiune personală cu clienții lor, ceea ce duce la o mai bună implicare și satisfacție a clienților.

Ați ajuns la locul potrivit dacă doriți să integrați și asistența vizuală pentru clienți în afacerea dvs. Acest articol va pune în lumină ce înseamnă suportul vizual, beneficiile acestuia, cazurile de utilizare și o listă cu cele mai bune instrumente.

Cuprins

Ce este asistența vizuală pentru clienți?

Asistența vizuală pentru clienți este un tip de asistență pentru clienți care utilizează ajutoare vizuale pentru a ajuta clienții cu întrebările sau problemele lor. Poate include utilizarea de diagrame, diagrame, imagini sau chiar videoclipuri pentru a explica un concept sau pentru a remedia o problemă.

Asistența vizuală pentru clienți poate fi mai eficientă decât metodele tradiționale de asistență pentru clienți, cum ar fi forumurile de asistență pentru clienți bazate pe text sau asistența telefonică, deoarece este un mod mai intim de a interacționa individual cu clienții.

Este un instrument puternic pentru companiile care doresc să îmbunătățească implicarea clienților. Puteți crea o experiență personală și interactivă pentru client folosind această tehnică de asistență complet nouă. Atunci când companiile au nevoie de timp pentru a oferi clienților informații clare și utile, se construiește încrederea și încrederea clienților.

În general, asistența vizuală pentru clienți este un instrument valoros de asistență pentru clienți care poate fi utilizat în diferite situații. Când este utilizat corect, poate ajuta la îmbunătățirea satisfacției clienților și la reducerea timpului necesar pentru a rezolva întrebările clienților.

  Obțineți capabilitățile ușoare de partajare a ecranului de la Screenleap în Gmail

Cum este util asistența vizuală pentru clienți?

Asistența vizuală pentru clienți poate fi extrem de utilă în mai multe moduri, inclusiv:

Dezvoltați o relație pozitivă cu clienții

Asistența vizuală pentru clienți permite companiilor să ofere o experiență client personalizată și personalizată, ceea ce are ca rezultat dezvoltarea unei relații bune cu aceștia.

Când interacționați unul la unu, puteți forma o conexiune personală cu clientul prin interacțiune în timp real, care vă va ajuta să construiți un raport pentru o examinare viitoare.

Comunicare de nivel următor

Implementarea suportului vizual poate ajuta companiile să umple golul de comunicare. Colaborarea cu clienții prin apeluri video permite reprezentanților să înțeleagă și să rezolve problemele rapid și eficient.

Asistența vizuală pentru clienți ajută la interacțiunea clară și consecventă în toate punctele de contact ale clienților, iar companiile pot crea un brand puternic și coeziv pe care clienții îl vor recunoaște și aprecia.

Ajută la menținerea imaginii mărcii

Nu este un secret pentru nimeni că reținerea clienților este mai bună și mai ușoară decât achiziția. În ciuda eforturilor adecvate, companiile întâmpină dificultăți în a-și păstra clienții și a-și menține imaginea de marcă din cauza concurenței în creștere.

Asistența vizuală pentru clienți poate fi soluția pentru rănile tale; prin încorporarea acestei soluții, companiile se pot asigura că se conectează cu clienții la momentul potrivit și că abordează problemele personal printr-o persoană la unu. În acest fel, vă puteți asigura că clienții au o experiență pozitivă cu marca dvs.

Înregistrați apelurile pentru examinare viitoare.

Instrumentele vizuale de asistență pentru clienți vin cu o funcție de înregistrare încorporată care vă permite să revizuiți interacțiunile cu clienții și să abordați mai târziu problemele care ar fi putut apărea în timpul apelului. Apelurile înregistrate pot, de asemenea, instrui personalul serviciului pentru clienți, oferind o referință pentru cele mai bune practici.

Vă ajută să vă explicați afacerea și produsele

Asistența clienților prin apeluri telefonice poate fi uneori dificilă, mai ales atunci când aveți de-a face cu produse sau servicii complexe.

Asistența vizuală pentru clienți poate ajuta companiile să își explice mai bine afacerea și produsele. Puteți utiliza imagini, videoclipuri și alte elemente vizuale care ajută clienții să înțeleagă mai bine produsul/serviciile dvs.

Poate fi util în special atunci când companiile au de-a face cu clienți care nu sunt familiarizați cu produsele sau serviciile.

Interacționați personal cu clienții globali

Asistența vizuală pentru clienți este o modalitate prin care companiile pot interacționa cu clienții lor globali la nivel personal. Reprezentanții dvs. pot intra în legătură cu clienții din diferite părți ale lumii prin videoconferințe, chat și alte mijloace vizuale.

Acest tip de asistență permite companiilor să se distingă de concurenți și să construiască relații pozitive cu clienții lor. De asemenea, poate ajuta companiile să-și păstreze clienții fericiți, oferind o modalitate mai convenabilă și mai personală de a interacționa.

Care sunt cazurile de utilizare ale asistenței vizuale pentru clienți?

Tehnologie

Asistența vizuală pentru clienți este un instrument important pentru companiile de tehnologie și software, deoarece le poate ajuta să își explice produsul în mod eficient, oferind imagini, prezentări și interacționând pe videoclipuri cu clienții. Poate fi extrem de util pentru clienții care sunt noi la produs sau nu sunt prietenoși cu tehnologia.

Companiile se pot conecta cu utilizatorii în timp real prin suport vizual și pot oferi clienților ajutor personalizat pentru a înțelege mai bine software-ul.

  Cum să eliminați fotografia de profil din contul dvs. Microsoft

Asistența personalizată poate ajuta utilizatorii să se simtă încrezători în utilizarea unei anumite aplicații software și, de asemenea, poate ajuta la construirea încrederii între o companie și utilizatorii săi.

Sănătate

Furnizorii de asistență medicală pot oferi consultații individuale și îndrumări instantanee pe ecran pacienților lor cu ajutorul asistenței vizuale pentru clienți. Poate face extrem de ușor pentru pacienți să înțeleagă procesul de tratament și să nu asigure neînțelegeri.

Un alt avantaj al integrării suportului vizual în asistența medicală este că pacienții pot primi imediat asistența de care au nevoie, mai degrabă decât să aștepte o apelare sau o programare.

Relații Clienți

Asistența vizuală pentru clienți poate fi utilizată în industria de asistență pentru clienți pentru a oferi asistență clienților în timp real, prin partajarea ecranului reprezentantului și a interacțiunii video.

Această metodă utilizează imagini și videoclipuri pentru a ajuta clienții să rezolve problemele și poate fi folosită pentru a oferi clienților experiențe personalizate.

În plus, asistența vizuală pentru clienți poate adăuga o notă personală, creând o conexiune între client și reprezentantul de asistență pentru clienți.

Servicii bancare, financiare și asigurări (BFSI)

Companiile bancare, financiare și de asigurări caută întotdeauna modalități de a îmbunătăți serviciile pentru clienți și de a reduce costurile prin implementarea de soluții vizuale de asistență pentru clienți.

Soluțiile vizuale de asistență pentru clienți permit casierelor băncilor, consilierilor financiari și agenților de asigurări să intre în pielea clienților pentru a explica produsul.

În plus, asistența vizuală pentru clienți ajută companiile să ofere servicii mai bune și asistență în timp real și să reducă timpii de așteptare; clienții vor avea mai multe șanse să facă afaceri cu aceste companii. Aici, explorăm cele mai bune platforme vizuale de asistență pentru clienți pentru o implicare mai bună.

Viewabo

Viewabo este o platformă vizuală de asistență pentru clienți care ajută companiile să îmbunătățească implicarea clienților, să reducă timpul de răspuns și să le ofere clienților o experiență supremă.

Este cel mai bine cunoscut pentru capabilitățile sale de a integra această soluție cu aplicațiile dvs. de afaceri fără nicio bătaie de cap de a descărca aplicația.

Cu o funcție de înregistrare, apeluri video în timp real și un singur tablou de bord bazat pe web, Viewabo este o soluție unică pentru companii pentru a-și menține clienții în prim-plan.

Cea mai bună parte despre Viewabo

  • Asistența pentru clienți asistată de video face comunicarea ușoară și convenabilă atât pentru clienți, cât și pentru reprezentanți.
  • Acest instrument vine cu funcții precum înregistrarea, întreruperea sau revizuirea conversațiilor cu clienții.
  • Le permite agenților să inițieze un apel imediat cu un singur link, fără pluginuri sau descărcări complicate.

Oferă două planuri plătite, inclusiv de bază, care pornește de la 20 USD pe lună pe licență și standard, care costă 40 USD pe lună pe licență.

Immerss este prima platformă de tipul său de experiență de cumpărături live care se concentrează pe oferirea clienților cea mai bună experiență de cumpărături virtuale.

Are o soluție axată pe comerțul cu amănuntul pentru a umaniza experiența de cumpărături, tehnologie de marketing pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare și asistenți virtuali de vânzări.

Cea mai bună parte despre cumpărăturile în flux live Immerss și soluția de clientelare digitală

  • Oferă interacțiuni unu-la-mai multe pentru cumpărături pe Livestream, ceea ce înseamnă că puteți interacționa cu mai mulți cumpărători potențiali simultan
  • Acesta oferă un carusel de produse pentru a ajuta consumatorii să vă vadă catalogul.
  • Platforma oferă statistici detaliate, cum ar fi cifrele vânzărilor în direct, analize în timp real și urmărirea comisiilor.
  Mic, dar versatil Vlogging all-in-One, Lifelogging și Cameră de acțiune

Este o platformă de asistență vizuală cu experiență de comerț electronic cu drepturi depline, care oferă două soluții de cumpărături în flux live și clientelare digitală; dacă vedeți amploarea lor în domeniul de suport vizual al comerțului electronic, s-ar putea să gândiți la fel.

Caseta de asistență

Assistbox permite companiilor să se conecteze, să comunice și să analizeze interacțiunile cu clienții în toate punctele de contact, oferind soluții complete și personalizate de asistență pentru clienți.

Cea mai bună parte despre Assistbox

  • Oferă interacțiuni în timp real prin funcții de ultimă oră pentru apeluri video cu opțiuni de partajare a ecranului.
  • Assistbox poate fi configurat și integrat fără probleme, asigurând programarea și implementarea instrumentului fără probleme.
  • Oferă acces la tablouri de bord și KPI-uri perspicace pentru a analiza interacțiunile cu clienții.

Platforma permite companiilor din diverse domenii să furnizeze servicii de asistență pentru clienți la distanță individuală la nivel global. Companiile de toate dimensiunile pot folosi acest instrument uimitor pentru a-și crește productivitatea printr-o vizibilitate îmbunătățită în conversațiile cu clienții.

Viibe

Viibe oferă o combinație de asistență vizuală și soluții de monitorizare a angajamentului care pot fi utilizate pentru a optimiza punctele de contact ale clienților.

Acest instrument vizual de asistență pentru clienți oferă funcții precum o interfață vizuală, chat live și gestionarea cazurilor și a cunoștințelor. Viibe permite companiilor să-și accelereze strategiile de afaceri cu ajutorul datelor clienților obținute prin conversații.

Cea mai bună parte despre Viibe

  • Are capabilități la cerere și de programare.
  • Facilitează comunicațiile prin adnotări care fac interacțiunea conversațiilor cu clienții
  • Viibe vă poate ajuta să transformați datele în informații fructuoase care vă oferă o viziune cuprinzătoare asupra clienților

Vă oferă trei pachete vizuale de asistență pentru clienți care vin cu teste gratuite. De asemenea, puteți obține un pachet personalizat cu ele, adaptat nevoilor dvs.

Suportul echipei

Teamsupport oferă confortul de a împuternici companiile să rezolve probleme cu miză mare prin chat-uri video și apeluri.

Instrumentul vizual de asistență pentru clienți de la Teamsupport este excelent pentru umanizarea conversațiilor și pentru a oferi servicii excepționale pentru clienți. Oferă imagini de înaltă rezoluție pentru vizualizări reglabile ale ecranului la opțiuni video flexibile pentru afacerile centrate pe client.,

Cea mai bună parte despre Teamsupport

  • Caracteristica sa de vizualizare video este perfectă pentru companiile bazate pe produse pentru a prezenta și explica produsele
  • Ajută la utilizarea unei abordări strategice de afaceri prin înregistrări de apeluri și acces la istoricul clienților

Teamsupport are o mulțime de oferte diferite plătite. Ofertele lor încep de obicei de la 29 USD.

Apel de la distanță

Remotecall oferă o serie de planuri diferite concepute pentru a ajuta companiile de diferite dimensiuni. Gama lor include patru pachete, în funcție de caracteristicile și numărul de dispozitive.

Acest instrument de asistență vizuală oferă funcționalități precum partajarea video, instrumente interactive de desen, opțiuni de partajare a fotografiilor, partajarea sesiunii, transmiterea locației GPS, recunoașterea codurilor de bare și opțiunea de partajare a documentelor.

Cea mai bună parte despre Remotecall

  • Instrumentul de management inteligent al Remotecall vă echipează cu toate caracteristicile necesare, cum ar fi transferul sesiunii, pagina de conexiune personalizată, tranziția fără întreruperi în rețea și opțiunea de focalizare manuală.
  • Fără bătaie de cap de pluginuri sau descărcări. Vă puteți conecta cu un link pe care se poate face clic instantaneu într-un browser web.

Vorbăreț

Talkative este o alegere bună pentru companiile care au nevoie de o soluție robustă de asistență pentru clienți și doresc să-și sporească numărul de vânzări prin valorificarea informațiilor și datelor în timp real.

Cu ajutorul Talkative, vă puteți asigura că reprezentanții dvs. interacționează cu clienții la momentul potrivit cu informațiile potrivite.

Cea mai bună parte despre Talkative

Caracteristicile notabile ale acestor instrumente sunt înregistrarea video compatibilă cu PCI, sistemul de gestionare a performanței agenților, chat îmbunătățit, mesaje dinamice conservate și capabilități de afișare inteligentă cu o opțiune video în coadă.

  • Talkative poate fi integrat pe diverse dispozitive și platforme, inclusiv telefoane mobile, desktop-uri, tablete etc.
  • Acesta oferă companiilor o modalitate mai inteligentă de a se conecta și de a interacționa cu clienții prin suportul lor vizual de nouă generație.
  • Vă permite să personalizați comenzile pentru a oferi cea mai bună experiență clienților la convenția dvs.

Talkative oferă trei pachete de asistență video pentru clienți, în funcție de nevoile unei companii. Au un pachet de echipă, un pachet de afaceri și un pachet personalizabil, începând de la 199 USD pe lună.

Concluzie

Serviciul pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri și este la fel de important ca problemele clienților să fie rezolvate rapid și eficient.

Cu o platformă vizuală de asistență pentru clienți, companiile pot oferi asistență pentru clienți în cel mai convenabil mod pentru clienții lor. Și cu funcții precum partajarea ecranului și înregistrarea ecranului, asistența pe care o oferiți va fi mai eficientă.

De asemenea, puteți explora unele platforme de servicii pentru clienți pentru a crește ratele de reținere.