Care este afacerea cu Google Home și Nest? Există o diferență?

În lumea casei inteligente, există două mărci despre care auziți mult: Google Home și Nest. Ambele sunt de fapt deținute de Google, dar modul în care compania utilizează aceste nume a condus la o anumită confuzie.

O scurtă istorie a Nest Labs

Nest Labs a izbucnit în scenă în 2011, când a introdus Nest Learning Thermostat. Acesta a fost un dispozitiv revoluționar și a fost prima dată când cineva a fost cu adevărat entuziasmat de termostate. Termostatul original Nest a fost o forță motrice în evoluția rapidă a casei inteligente.

Prima generație Nest Learning Thermostat.

Câțiva ani mai târziu, compania s-a ramificat cu detectoarele de fum și monoxid de carbon Nest Protect. În 2014, Nest a fost achiziționat de Google. Compania a operat apoi independent de Google ca o subsidiară a Alphabet, Inc.

La scurt timp după aceea, Nest a făcut o achiziție proprie: Dropcam. Compania a adăugat apoi camere de securitate la suita sa în creștere de produse pentru casă inteligentă.

Nest a rămas separat de Google până în 2018, când a fost în cele din urmă a fuzionat cu divizia de hardware a Google. Scopul fuziunii a fost o integrare mai strânsă cu dispozitivele inteligente Google și cu Google Assistant.

Și acolo lucrurile au început să se încurce.

Schimbarea numelui

În timp ce Nest își lansa propriile dispozitive de marcă, Google a lansat difuzoare și afișaje inteligente în linia sa Google Home. Difuzorul original Google Home a fost lansat în 2016, urmat de mega-popularul Google Home Mini.

O reclamă pentru Google Home Hub, cu cuvântul

După fuzionarea Google și Nest, Google a redenumit Google Home Hub Google Nest Hub. De asemenea, a anunțat că Google Nest va fi noul branding pentru produsele sale pentru casă inteligentă. Inca confuz? Devine mai rău.

  Cele mai sigure 4 opțiuni de înlocuire a bateriei MacBook

Difuzorul Google Home original a fost lansat și cu o redenumire. Aplicația Google Cast, care a fost un însoțitor pentru dispozitivele Chromecast, a fost redenumită Google Home. Acest nume a persistat, chiar dacă dispozitivele fizice nu mai sunt marcate ca atare.

Împreună, dar separați

Google încearcă să fuzioneze cele două mărci sub o singură viziune pentru produsele de casă, dar compania are încă câteva grade de separare. De exemplu, cuib.com este încă în funcțiune pentru ca clienții să interacționeze cu camerele de securitate și termostatele. Cu toate acestea, clienții care doresc să achiziționeze hardware sunt redirecționați către Magazin Google.

Și mai confuze sunt aplicațiile mobile Nest. Încă trebuie să utilizați Aplicația Nest pentru a configura un termostat sau o cameră Nest. Cu toate acestea, difuzoarele Nest și afișajele inteligente necesită utilizarea aplicației Google Home.

The

Google încearcă să sune ca aceasta este o mare familie de produse, dar, în practică, nu este. Pur și simplu nu are prea mult sens faptul că nu puteți utiliza aplicația Nest pentru a configura Google Nest Hub sau că termostatul dvs. Google Nest utilizează o aplicație diferită de difuzorul Google Nest.

Ce înseamnă totul?

Dacă te uiți dincolo de nume, aceste produse sunt încă în mod clar în două coșuri diferite. Tot ce trebuie să faci este să te uiți la siglele de pe dispozitive. Ele ar putea fi vândute în aceeași secțiune a Magazinului Googledar unii au sigla Nest, în timp ce alții au sigla Google.

Va dura ceva timp pentru a curăța această mizerie de branding. În cele din urmă, vechile produse Nest (termostate, camere și așa mai departe) vor fi înlocuite cu modele mai noi cu sigle Google. De asemenea, clienții nu vor mai avea nevoie de aplicația Nest.

  Un ghid pas cu pas de la experți

Până atunci, totuși, aceste produse există în mod clar pe două platforme diferite, în ciuda încercărilor Google de a le amesteca împreună cu o schimbare de nume.

Desigur, aceasta nu a fost prima dată când Google a luat o decizie confuză de denumire și probabil că nu va fi ultima.