Estimator de trafic mai precis în 2022?

Evaluarea performanței online a afacerii dvs. nu se poate face fără criterii de referință adecvate – de la piața generală până la perspective competitive, trebuie să înțelegeți cum arată performanța altora.

Cu toate acestea, nimeni nu va împărtăși acest tip de informații – chiar dacă sunteți în competiție cu companiile publice, acestea nu au tendința de a-și dezvălui estimările privind traficul sau conversiile. Prin urmare, trebuie să apelați la instrumente terțe care descoperă ce se întâmplă în peisajul dvs. competitiv.

În această postare, ne vom concentra pe două instrumente cheie pentru analiza competitivă – Similarweb și Semrush – pentru a răspunde următoarelor întrebări:

  • Cât de precise sunt estimatorii de trafic pe site; și
  • Ce instrument – ​​Similarweb sau Semrush – face o treabă mai bună pentru a vă oferi informații despre trafic ale concurenților.

Instrumentele terțelor părți pot oferi estimări precise ale traficului pe site?

În lumea digitală perfectă, ați dori acces la date asemănătoare Google Analytics despre concurenții dvs. Dar acest lucru nu poate fi niciodată cazul – acest tip de informații sunt confidențiale și nicio afacere, în mintea lor sănătoasă, nu va transmite pur și simplu aceste cifre publicului larg.

Aici intervin instrumente precum Semrush sau Similarweb.

Acum, pentru a evalua nivelul de acuratețe, să dezvăluim mai întâi modul în care fiecare instrument procedează la colectarea și procesarea datelor competitive:

Instrumentul de analiză a traficului de la Semrush

Analiza traficului – o parte a soluției Semrush .Trends – este instrumentul de bază pentru a culege diverse informații despre concurenți: de la explorarea strategiilor lor de generare de trafic și a informațiilor despre audiență până la dezvăluirea estimărilor de trafic ale rivalilor și a statisticilor despre comportamentul utilizatorilor.

Toate date în cadrul instrumentului se bazează pe petabytes de date din fluxul de clic colectate din mai multe surse terțe și proprietare. Aceste date anonimizate acumulează informații despre comportamentul utilizatorilor a peste 200 de milioane de utilizatori și sunt rulate în continuare prin AI personalizați și algoritmii de învățare automată de la Semrush.

  Cum să remediați deriva de controler Xbox One

Similarweb

Această platformă folosește o soluție similară atunci când vine vorba de colectarea datelor. Ei folosesc furnizori de date terți, surse publice de date și date anonime ale panoului de la diferite extensii de browser aflate pe site-urile vizitate. Deasupra acesteia, Similarweb de asemenea, aruncă în amestec date indirecte de la proprietarii site-urilor.

Cât de precise sunt datele lor de trafic?

Deoarece am descoperit de unde își iau ambele instrumente datele de trafic, putem presupune că, deși algoritmii de extrapolare și AI își pot face treaba, este puțin probabil să vedeți o acuratețe a datelor de 100% de la oricare dintre instrumente.

Dar acest lucru nu ar trebui să sune descurajator.

Lucrul despre estimatorii de trafic pe site este că, deși nu vor oferi acuratețea maximă a datelor, pot servi perfect ca repere. Și lucrurile cheie de care trebuie să țineți cont atunci când analizați piața și datele de trafic ale concurenților sunt:

  • Nu te uita la cifre absolute.
  • Considerați toate datele de trafic ca fiind relative. Aceasta înseamnă că puteți rula propriul site prin intermediul instrumentului, puteți obține un anumit număr, apoi vă uitați la concurenți și le evaluați indicatorii de performanță online în raport cu ai dvs.
  • Să spunem, dacă traficul lor îl depășește pe al tău cu 5%, poți apoi să iei contorizarea traficului tău real (adunat din Google Analytics) și să adaugi 5% pentru a obține o vizualizare absolută exactă.

Cu toate acestea, chiar nu aveți nevoie de numere absolute în acest caz. Ceea ce veți obține cu adevărat sunt benchmark-uri precise cu care vă puteți compara performanța.

Semrush vs. Similarweb: ce instrument să alegi?

Acum, odată ce am înțeles cum Semrush și Similarweb își adună datele de trafic, ar trebui să trecem la stivuirea unui instrument față de celălalt despre câteva criterii:

  • Precizia datelor
  • Caracteristici suplimentare
  • Prețuri
  Ce trebuie să știți despre noul model PS5 Slim

Precizia datelor

Deși am văzut o mulțime de studii care compară datele de trafic ale Semrush cu Similarweb, am dori să ne referim la unul dintre cele mai ample teste în jurul acestui subiect.

OWOX a analizat date pe peste 750 de site-uri din 10 industrii pentru a vedea care instrument a returnat cele mai precise date (OWOX a avut acces la datele anonimizate Google Analytics ale acestor site-uri pentru a verifica rezultatele):

  • Precizia datelor ambelor instrumente este relativ similară, cu doar câteva discrepanțe.
  • Semrush a avut niveluri de precizie superioare pe site-urile din intervalul de trafic mediu până la mare (500K+).
  • În general, Similarweb părea să subevalueze numărul de trafic într-un număr mai mare de cazuri în comparație cu Semrush.

Un alt studiu de Mobidea demonstrează doar aceste constatări:

Cu cât numărul erorii este mai mic, cu atât este mai mare precizia fiecărei unelte. În acest caz, Semrush a arătat și rezultate superioare pentru site-urile din intervalul mai mic de trafic, cu excepția site-urilor cu 50K-150K vizitatori lunar. În categoria cu cel mai scăzut trafic, Similarweb nici măcar nu a afișat date.

Caracteristici suplimentare și prețuri

Nu am vrut să separăm prețurile de funcții, deoarece în cazul Semrush, toate avantajele suplimentare sunt incluse în soluția Semrush .Trends, în timp ce în cazul Similarweb, majoritatea caracteristicilor au prețuri separat:

  • Date mobile: disponibile în ambele instrumente; cu toate acestea, Similarweb va percepe un cost suplimentar pentru acces.
  • Date istorice: Semrush oferă acces la datele istorice începând din aprilie 2016. Similarweb poate reveni la 37 de luni, dar planul lor de bază vă va oferi acces doar la o perioadă de 12 luni.
  • Geo: Semrush acoperă date din 190 de țări și regiuni, fără a fi nevoie să plătiți suplimentar în cadrul niciunui abonament. Similarweb include date pentru 90 de țări; cu toate acestea, fiecare piață are un preț separat.
  • Canale de trafic: ambele instrumente descoperă de unde provine traficul rivalilor tăi. În timp ce ambele acoperă surse de trafic direct, de căutare, plătit, social și de recomandare, Similarweb include, de asemenea, afișare și e-mail.
  Cum să ștergeți lista de depop

  • Cele mai vizitate pagini: instrumentul de analiză a traficului de la Semrush dezvăluie paginile concurenților care atrag cele mai mari cote de trafic – acest lucru ar trebui să vă ajute să înțelegeți produsele și serviciile de top ale rivalilor dvs. Similarweb face la fel.
  • Beneficii suplimentare: soluția Semrush .Trends vine pe lângă un abonament general Semrush. Aceasta înseamnă că veți avea acces la peste 50 de instrumente care vă ajută cu tot ceea ce faceți marketingul digital: acoperire SEO avansată, management PPC, marketing de conținut, social media, PR digital și, desigur, informații despre piață și competiție. În ceea ce privește calitatea datelor, Semrush deține cea mai mare bază de date de cuvinte cheie și bază de date de backlink de top și folosește propriul algoritm pentru a rula analiza SERP Google.

Similarweb are unele dintre capabilitățile Semrush, dar toate au prețuri separate, așa că nu ați apela cu adevărat la Similarweb pentru analiza cuvintelor cheie – nu sunt specializați în asta. Nu este inclus in pret.

  • Prețuri: Acum, prețul este cel mai mare punct de diferențiere între cele două soluții. Semrush este foarte transparent în ceea ce privește costurile sale – trebuie să aveți un abonament Semrush existent pentru a cumpăra Semrush .Trends. Așadar, planul de bază Semrush, care include acces complet la piața sa și platforma de informații competitive, va veni la 319 USD.

Cu Similarweb, însă, nu vă putem spune nimic. Va trebui să aterizezi pe asta pagină pentru a contacta un reprezentant de vânzări pentru a obține un indicator de preț.

Gânduri finale: Merită cu adevărat estimatorii de trafic pe site?

Odată ce ați atins un anumit nivel de inteligență în domeniul digital, nu putem vedea cum vă puteți desfășura strategia de marketing digital fără a avea acces la informații competitive.

Întreaga strategie de marketing online poate fi formulată, evaluată sau revizuită doar pe baza indicatorilor de performanță ai rivalilor. Așadar, în timp ce accesul la estimatorii de trafic pe site vă va costa, desigur, un dolar în plus, ar trebui să vă gândiți dacă doriți să vă îndepliniți strategia de marketing digital cu ochii legati sau dacă doriți să înțelegeți dacă o creștere a traficului de 5% față de anul trecut este o bună. sau un lucru rău.

Obțineți o probă exclusivă SEMrush de 14 zile pentru a experimenta platforma.