8 sfaturi de design pentru site-uri de comerț electronic

Designul web joacă un rol vital în crearea unui site de comerț electronic de succes. Cel mai bun produs din lume poate fi ușor trecut cu vederea dacă designul nu este acolo pentru a susține prezentarea.

Cea mai bună parte despre design web și sfaturi este că multe sfaturi de design se bazează pe date și studii de caz. Deși există întotdeauna loc pentru creativitate și exprimare inspirațională, sfaturile bazate pe date garantează rezultate tangibile.

Scopul este să vinzi mai mult din ceea ce are de oferit brandul tău. Fie că este prin meșteșug elemente de proiectare sau declarații îndrăznețe care îi vor lăsa pe clienți curioși să afle mai multe.

Un web design grozav inspiră utilizatorii să ia măsuri, dar ajută și la consolidarea încrederii pe care utilizatorii o au în marca dvs. Acțiunea este cea care stimulează vânzările, iar designul este acolo pentru a ajuta utilizatorii să încurajeze acțiuni precum cumpărarea sau contactul.

Acest articol este pentru oricine caută să șlefuiască designul site-ului lor de comerț electronic. Nu contează dacă folosești WordPress, Wix, BigCommerce, sau o platformă de comerț electronic personalizată. Lecțiile și sfaturile prezentate mai jos se aplică universal ca principii moderne de design.

Spune o poveste

Exemplu de povestire de către Tens

Produsele grozave au povești grozave în spate. Oricine poate să pună laolaltă un site de comerț electronic și să vândă orice dorește. Dar nu oricine poate crea o imagine de brand de succes în jurul produsului său.

Abilitatea ta de a spune o poveste convingătoare despre marca ta te va ajuta dezvoltarea unei imagini puternice de marcă. De asemenea, povestirea stimulează loialitatea. Clienții sunt mai susceptibili de a-ți aminti marca dacă simt că ești sincer și personal. Și cel mai bun mod de a deveni personal este să spui o poveste.

  • Ce te-a determinat să-ți creezi produsul?
  • Cum ți-a afectat produsul tău viața?
  • Care este viziunea ta de viitor?
  • Cine este clientul tău țintă?

Odată ce începeți să răspundeți la aceste întrebări, vă puteți face o idee mult mai clară despre cum să vă structurați designul eCommerce. Fă-i pe utilizatori să se simtă că fac parte din ceva special.

Nu ai vrea ca clienții să se întoarcă în magazinul tău pentru că au rămas inspirați?

  Ce sunt listele Microsoft și cum le folosiți?

Creați mai puține alegeri

Walden fiind îndrăzneţ cu promovarea produselor lor.

Nu există nimic mai dezastruos decât o experiență neglijentă de navigare în magazin. Scopul vânzării este de a determina utilizatorii să adauge articole în coșul de cumpărături. Dar dacă navigarea dvs. oferă sute de opțiuni, utilizatorii își vor pierde rapid răbdarea și vor părăsi site-ul cu totul.

Walmart este un exemplu excelent de ceea ce nu trebuie să faceți decât dacă doriți să creșteți pentru vânzări cu coadă lungă. Navigarea lor oferă o listă prea saturată de opțiuni de navigare, făcându-vă să vă simțiți amețiți până când ați terminat de găsit ceea ce aveți nevoie.

Navigare simplă în comerțul electronic // Mercari

Cu cât este mai ușor pentru clienți să găsească un anumit produs, cu atât mai mult timp au la dispoziție pentru a citi despre produs – și, în final, pentru a face o achiziție.

Util: experimentați cu realizarea unei structuri de navigare folosind Sketch, Photoshop sau orice alt instrument de wireframing. Analizați procesul utilizatorilor care vin pe pagina de pornire, navighează într-un director și, în final, ajung pe pagina produsului.

Acesta este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante sfaturi de design pentru site-urile de comerț electronic.

Culoarea inspiră emoție

Culorile simple și clare asigură o experiență plăcută pentru utilizator.

Culorile au avut un impact psihologic asupra vânzărilor cu mult înainte de revoluția digitală. Înțelegând diferitele tipuri de emoții pe care culorile le pot invoca, vă puteți proiecta site-ul de comerț electronic pentru a se potrivi cu anumite sentimente și vibrații.

Iată un grafic care prezintă emoțiile asociate în mod obișnuit cu diferite culori:

În funcție de produs și de publicul țintă, poți folosi culoarea pentru a invoca anumite sentimente. De exemplu, dacă magazinul dvs. vinde produse sau produse ecologice, culoarea verde va completa simțul naturii.

Conform cercetare, este nevoie de aproximativ 90 de secunde pentru ca clienții să își oficializeze opinia despre un produs. Și o mare parte din acea perioadă de interacțiune – aproximativ 70% – este stabilită exclusiv pe culori.

Consecvența contează

Utilizatorii își amintesc designul mărcii tale, nu din cauza unui nume captivant, ci din cauza imaginii generale a mărcii pe care o prezinți. În ceea ce privește designul web, acest lucru are de-a face în principal cu modul în care vă structurați paginile.

  6 cele mai bune vizualizatoare Visio pentru a vizualiza formatul VSD

Folosiți aceleași fonturi și culori pe toate paginile? Tiparele tipografice puternice pot insufla o experiență memorabilă în mintea utilizatorilor dvs.

În plus, dacă utilizați o varietate de culori diferite pe mai multe pagini, riscați să deveniți un brand cu mai multe variante.

Ca rezultat, dacă doriți să fiți recunoscut și amintit, este imperativ să vă concentrați pe utilizarea asemănărilor în modelele dvs. de design. Chiar dacă produsul tău are o mulțime de ramuri, proiectarea paginilor având în vedere asemănările ajută doar la crearea unei prezențe mai puternice a mărcii. Și asta e biletul pentru creșterea vânzărilor.

Experimentează cu urgența

Urgența se bazează în principal pe oferte și oferte exclusive. După cum se vede în fotografia de mai sus, Bestbuy folosește partea de sus a paginii lor de pornire pentru a evidenția oferte irezistibile. Dar, există și alte metode de a promova sentimentul de urgență?

Unul dintre cele mai mari motive pentru care clienții își abandonează coșul de cumpărături este preturile mari pentru transport. Deci, acest lucru creează o oportunitate de a valorifica oferind oferte speciale la costurile de transport.

Aceasta este, de asemenea, o tactică pe care o folosesc mărci precum Bestbuy. Și Amazon este cunoscut pentru serviciul său Prime. Utilizatorii principali beneficiază de transport gratuit pentru aproape toate produsele exclusiv. De asemenea, puteți încuraja utilizatorii să cheltuiască o anumită sumă în magazinul dvs. și, în schimb, să obțină o rată de livrare gratuită.

O altă formă de urgență este limitarea stocului disponibil pentru un anumit produs.

Iată un hanorac frumos pe bază de vacanță. Oferta vine cu transport gratuit în SUA, dar este disponibilă doar pentru o anumită perioadă. Acesta este un prim exemplu de urgență care este folosit în proiectarea magazinelor de comerț electronic.

Vă puteți gândi la alte modalități prin care să promovați urgența? Ne-ar plăcea să auzim gândurile și poveștile dvs. de succes.

Fotografii clare și frumoase

Există o mulțime de date pentru a susține afirmația că imaginile de înaltă calitate, relevante și atractive din punct de vedere vizual ajută la creșterea ratelor de conversie. Și nu vorbim doar despre imaginile produselor.

Imaginile pe care le utilizați în designul dvs. general pot avea un impact uriaș în captivarea atenției utilizatorilor.

O fotografie grozavă insuflă emoție, creează un sentiment de identitate și este ușor de reținut. Persoana medie își poate aminti până la 2.000 de imagini cu o acuratețe aproape perfectă.

  Cel mai bun manager de parole on-premise pentru afacerea dvs. - Passwork

Acestea fiind spuse, produsele nu se vor vinde decât dacă există fotografii care să susțină designul produsului. Este esențial ca dvs., în calitate de proprietar de magazin de comerț electronic, să faceți tot posibilul pentru a captiva esența produsului prin fotografii de înaltă calitate.

Cel mai bine, nu este nevoie să închiriați un echipament foto scump pentru a face treaba. Există o mulțime de tutoriale și ghiduri de utilizare pentru a realiza fotografii excepționale ale produselor folosind nimic altceva decât telefonul sau o cameră ieftină.

Site-uri precum Pexels și Unsplash sunt bine-cunoscute pentru că oferă fotografii uimitoare și profesionale fără licență.

Deveniți client

Designul web are două laturi, profesională și subiectivă. Partea profesională are totul de-a face cu urmărirea tendințelor UX și UI atunci când structurați un design.

Partea subiectivă vă cere să faceți un pas înapoi și să vă priviți designul din punctul de vedere al unui client. Un vizitator al site-ului, dacă vrei.

  • Ce părere aveți despre aspectul general al designului?
  • Puteți găsi rapid informațiile de care aveți nevoie?
  • Are sens navigarea?
  • Este descrierea produsului tare și clară?
  • Cât de repede poți ajunge la pagina de plată?

Răspunzând la aceste întrebări, puteți observa orice neconcordanțe care trebuie abordate.

Utilizați frecvent testele A/B

Pe măsură ce ajungem la ultima parte a sfaturilor noastre de design pentru site-urile de comerț electronic, haideți să închidem lista discutând despre testarea A/B.

Testarea A/B este neapărat mijlocul de a folosi simultan două layout-uri diferite de site-uri web. A este o versiune, iar B este alta.

Apoi, după ce a trecut ceva timp, puteți compara valorile pentru fiecare versiune separat. Valorile pe care le puteți monitoriza includ rate de conversie, gradul de utilizare și interacțiunea generală pentru diferite părți ale aspectului.

Chiar și o mică schimbare în design poate avea îmbunătățiri drastice în implicarea utilizatorilor. De asemenea, încercarea diferitelor variații de culoare și altele vă poate oferi o idee mult mai clară despre unde să vă concentrați pentru viitoarele dvs. modele.

Încheierea

Designul este un peisaj în continuă schimbare. Înțelegerea tiparelor, a comportamentului utilizatorilor și a celor mai recente tendințe vă poate oferi avantajul de a vă crește vânzările.

Sfaturile noastre de design sunt destinate tuturor celor care doresc să îmbunătățească experiența utilizatorului site-ului lor de comerț electronic.

Așadar, nu pierde niciun minut și apucă-te de treabă! Ne-ar plăcea să aflăm cum aceste sfaturi au ajutat la modelarea unui design mai bun în magazinul dvs. de comerț electronic. Dacă aveți nevoie de un designer expert, puteți oricând să verificați 99designs.