Cele mai bune 10 platforme de experiență digitală (DXP) în 2022

Platformele de experiență digitală (DXP) vă ajută să oferiți utilizatorilor experiențe digitale remarcabile în toate punctele de contact.

Aceste soluții software vă oferă informații bogate pe care le puteți folosi pentru a vă modela strategia de conținut și pentru a oferi experiențe mai bune pe care utilizatorii le vor adora.

Acestea fiind spuse, oferirea unei experiențe mai bune pentru clienți este o nevoie pentru afacerile moderne, deoarece cerințele utilizatorilor se schimbă.

Ei se așteaptă la experiențe digitale relevante și consistente la fiecare punct de contact, fie că este vorba de site-ul tău, de pagina de socializare sau de alte platforme.

Acest lucru explică de ce cererea de DXP este în creștere.

Ajută la eficientizarea conținutului dvs. și favorizează interacțiuni semnificative, reținerea clienților, creșterea și rentabilitatea investiției.

În acest articol, voi explica ce este o platformă DXP și voi enumera cele mai bune soluții DXP pentru afacerea dvs.

Ce este o platformă de experiență digitală?

Digital Experience Platform (DXP) este o soluție software cu un set bogat de instrumente și tehnologii pentru a crea, optimiza, gestiona și furniza experiențe digitale îmbunătățite clienților, angajaților și partenerilor.

DXP-urile oferă o bază în care capacitățile diferitelor aplicații se leagă împreună pentru a forma experiențe digitale coerente. De asemenea, ajută la îndeplinirea cerințelor de afaceri ale organizațiilor care adoptă transformarea digitală. În plus, DXP-urile vă pot digitiza operațiunile de afaceri, astfel încât să vă puteți accelera procesele și să vă atingeți obiectivele mai rapid.

În plus, DXP-urile oferă instrumente pentru a colecta informații utile despre utilizatori care vă ajută să le înțelegeți mai bine. În acest fel, puteți folosi aceste lecții pentru a crea conținut relevant și pentru a oferi experiențe îmbunătățite. Consolidează toate punctele de contact digitale ale utilizatorilor, cum ar fi interacțiunile lor pe un site, aplicație, platformă social media, chatbot, portal pentru clienți, chioșc etc., într-un ecosistem mai informat de vizualizat și gestionat.

Privind capacitățile DXP-urilor, mulți îl confundă cu CMS.

Cu toate acestea, ele nu sunt la fel.

Un CMS se concentrează în general pe gestionarea conținutului pentru site-uri precum site-uri de comerț electronic, bloguri etc. Dar un DXP oferă mult mai multe funcționalități decât CMS. Se ocupă de întreaga călătorie a experienței utilizatorului, de la prima interacțiune până la post-vânzare, asistență și reținere. Acest lucru se întâmplă nu numai pe site-ul mărcii dvs., ci și pe toate canalele dvs. digitale. DXP-urile urmăresc să vă permită să vă conectați bine cu clienții, partenerii și alți utilizatori în mod eficient și să le oferiți experiențe de înaltă calitate.

Tipuri de DXP-uri

DXP-urile sunt de diferite tipuri – DXP-uri deschise și închise.

Deschide DXP: integrează diferite produse de la mai mulți furnizori terți pentru a face din acesta un singur sistem centralizat. Vă poate oferi flexibilitatea de a conecta produsele preferate, cum ar fi CRM-ul dvs. preferat și alte instrumente pe care le utilizați deja sau unele tehnologii noi pe care doriți să le introduceți pentru a vă satisface nevoile.

DXP închis: această platformă autonomă are toate produsele încorporate. Prin urmare, nu aveți nevoie de alte instrumente terțe; toate componentele DXP sunt prefabricate de furnizorul DXP. Cu toate acestea, se poate integra și cu alte produse, dar funcționează cel mai bine în ecosistemul său de produse.

Dacă doriți să alegeți unul dintre ele, puteți alege oricine în funcție de preferințele dvs. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor aleg un model deschis datorită mai multor flexibilitate și libertate. De asemenea, puteți alege un DXP închis dacă nu aveți multe resurse tehnologice pentru integrări sau doar preferați să aveți un singur furnizor.

Care sunt avantajele utilizării unei platforme de experiență digitală?

Decizii de afaceri bazate pe date

Cu DXP-urile, veți obține o platformă intuitivă în care puteți coordona datele de la diferite echipe, cum ar fi marketing de conținut, asistență pentru clienți, vânzări etc., în timp real într-un singur loc, folosind API-uri. De asemenea, DXP-urile pot combina aceste date cu analize pentru a oferi informații utile pe care le puteți utiliza pentru a lua decizii de afaceri informate, bazate pe date.

Astfel, puteți crea conținut de mai bună calitate, campanii de marketing și puteți oferi experiențe digitale remarcabile.

Implementarea conținutului pe mai multe canale

DXP-urile vă permit să creați și să implementați campanii de marketing și conținut pe diferite canale. Acest lucru vă ajută să vă mențineți prezența online peste tot și să vă conectați cu publicul, indiferent unde se află, fie că este vorba de aplicații, browsere, dispozitive IoT, ceasuri inteligente, chioșcuri, asistenți vocali etc.

Personalizare

Personalizarea este esențială în afacerea de astăzi pentru a-i face pe utilizatori să se simtă apreciați și pentru a oferi experiențe grozave.

  Cum să vă alăturați Societății High IQ Mensa: Un ghid

DXP-urile moderne pot integra capabilități avansate de analiză, AI și ML pentru a vă ajuta să creați conținut personalizat, extrem de personalizat pentru utilizatorii dvs., indiferent dacă sunt clienți, parteneri sau angajați. Acest lucru stimulează loialitatea clienților și vă permite să propagați mesajul potrivit la momentul potrivit pentru a genera conversii.

Integrari perfecte

Veți obține o putere de integrare perfectă, astfel încât să puteți extinde funcționalitatea platformei dvs. cu instrumentele pe care le iubiți și le utilizați. Vă va împiedica să vă enervați să folosiți o mulțime de instrumente în diferite ferestre; în schimb, poți pune totul sub un singur acoperiș. Pentru a vă ușura și accelera operațiunile de afaceri, puteți conecta diferite platforme, instrumente, software, microservicii etc.

Scalabilitate

DXP-urile pot folosi microservicii pentru a construi experiențe digitale bazate pe cloud. Acest lucru va oferi performanță, timp de funcționare și performanță mai fiabile pentru stiva dvs. de tehnologie. Ca rezultat, vă puteți scala serverele oricând la cerințele clienților sau dacă planurile dvs. se schimbă. În plus, un timp de funcționare mai mare se va traduce într-o experiență de utilizator mai bună, deoarece serverul dvs. va fi întotdeauna disponibil utilizatorilor oriunde au nevoie de el.

În afară de cele de mai sus, există și alte beneficii ale utilizării unui DXP, cum ar fi:

  • Colaborare eficientă între backend și frontend, designeri și dezvoltatori și alții din echipă, deoarece fiecare dată va fi cunoscută întregii echipe, aruncând o privire la instrumentul DXP
  • Consecvența mărcii, deoarece DXP vă va ajuta să vă organizați și să vă gestionați corect conținutul și să le editați fără probleme. Acest lucru va ușura munca echipei dvs. de marketing de a dezvolta și livra conținut relevant, menținând în același timp o voce unificată a mărcii la fiecare punct de contact.

Așadar, iată câteva dintre cele mai bune DXP-uri pe care le puteți încerca.

Bloomreach

Una dintre cele mai bune platforme de experiență digitală, Bloomreach, vă ajută să oferiți conținut puternic, livrarea produselor și implicarea clienților pentru a obține o creștere de neegalat. Oferă personalizare adevărată pentru a-ți face clienții să se simtă apreciați și vor reveni în continuare la tine.

Platforma îi va ajuta pe marketerii să-și înțeleagă clienții, să afișeze conținut relevant și să-și mențină clienții conectați, cu ajutorul informațiilor bogate despre produse și al preferințelor utilizatorilor. Acesta va conecta toate punctele prin agregarea tuturor funcționalităților esențiale de comerț într-un singur loc și vă ajută să vă concentrați asupra obiectivului dvs. și să vă încântați clienții.

Bloomreach Commerce Experience Cloud oferă trei produse cheie:

  • Implicare: Descoperiți adevărata magie a informațiilor despre clienți prin furnizarea de experiențe consistente, personalizate și captivante în punctele dvs. de contact digitale.
  • Descoperire: puteți potrivi clienții cu produse perfecte rapid folosind căutarea pe site-uri bazată pe inteligență artificială, recomandări, comercializarea produselor și SEO.
  • Conținut: obțineți venituri mai mari și personalizare reală folosind o soluție de conținut fără API și care este suficient de flexibilă pentru a vă alimenta interfața.

Ca rezultat al acestor capabilități, puteți oferi personalizare scalabilă în timp real și puteți face clienții să zâmbească pentru a crea o fidelitate permanentă a mărcii.

SiteGlide

Utilizare SiteGlide’s Platformă DXP pentru a oferi clienților tăi o experiență digitală nelimitată, bazată pe date. A fost premiat cu diverse premii de către G2 ca platformă DXP numărul unu pentru întreprinderile mici.

Această platformă vă permite să profitați de adevărata putere a datelor pentru a crea și gestiona site-uri, piețe, portaluri pentru clienți și site-uri de membru. Oferă flexibilitate asemănătoare OpenSource pentru instrumentele SaaS, o infrastructură de nivel enterprise și dezvoltatori. Permite:

  • Dezvoltatorii să îndeplinească rezumatul proiectului, indiferent de complexitatea acestuia, oferind control complet asupra datelor și codului lor prin API, UI sau CLI.
  • Agenții să genereze rapid și ușor rentabilitatea investiției cu securitate, performanță, scalabilitate, fiabilitate și flexibilitate la nivel de întreprindere.
  • Companiile își gestionează procesele, datele și experiențele clienților prin accesarea și gestionarea datelor într-un singur sistem și folosind un CMS, CRM, raportare și comerț electronic încorporat.

SiteGlide vă permite să creați o experiență complet personalizată, să rezolvați cerințele afacerii, să maximizați eficiența și să creșteți conversiile. Puteți utiliza datele clienților în mod strategic pentru a automatiza și personaliza experiența utilizatorului folosind logica Liquid. În plus, capturați, afișați, accesați, partajați și interogați orice tip de date oriunde în călătoria experienței clienților pentru a vă rezolva problemele de afaceri.

În plus, SiteGlide oferă o interfață de utilizare puternică pentru a funcționa armonios. Evitați informațiile izolate și integrările costisitoare; veți obține peste 6 instrumente utile pe o singură platformă. De asemenea, oferă opțiuni de prețuri scalabile, astfel încât să puteți începe mic, plătind pentru cerințele dvs. exacte și apoi să mergeți treptat la mare.

Platforma vă va permite să vă concentrați pe ceea ce este important în timp ce se ocupă de orice altceva – întreținere, îmbunătățiri și securitate. De asemenea, colaborează cu furnizori de top precum AWS, Sendgrid, Stripe și platformOS.

Xperience

Xperience by Kentico oferă conținut de ultimă generație și management de site pentru a oferi clienților experiențe excelente și pentru a accelera creșterea folosind o platformă DXP unificată.

  Faceți cunoștință cu Celia, înlocuitorul Asistentului Google al Huawei

Această platformă a fost prezentată în Gartner Magic Quadrant și în alte rapoarte, inclusiv unul de G2. A acoperit deja peste 35.000 de proiecte de succes și peste 1000 de agenții partenere și a împlinit 18 ani în industrie.

Puteți utiliza capacități unice, împreună cu o platformă fără cap, care îi poate împuternici pe marketeri să desfășoare campanii la viteză mare, cu tehnologie low-code sau fără cod. Oferă funcții puternice care vă permit să vă îmbrățișați modelarea conținutului și să îmbunătățiți experiența clienților, să generați venituri și să creșteți implicarea.

Profitați de automatizare, marketing prin e-mail și personalizare pentru a intra în legătură cu vizitatorii dvs. folosind conținut relevant pe dispozitivele și canalele dvs. Puteți să vă alimentați magazinul de comerț electronic folosind capabilitățile de a genera rate de conversie, dimensiunile coșurilor și păstrarea clienților. Uniți-vă stack-ul de tehnologie cu integrări unice și un API headless pe care îl acceptă Xperience.

Sitecore

Oferă experiențe de neuitat vizitatorilor tăi cu Sitecore care vă ajută să creați conexiuni, să promovați loialitatea și să generați conversii. Oferă o scufundare profundă în datele clienților, AI, automatizarea marketingului, analize și multe altele.

Sitecore se poate integra cu ușurință cu stiva dvs. de tehnologie și poate oferi o capacitate cuprinzătoare de marketing digital. Simplifică strategia de conținut, permițându-vă să creați conținut și să îl editați cu editorul său WYSIWYG. De asemenea, puteți utiliza interfața sa de tragere și plasare și să vă reduceți dependența de echipa IT, folosind această platformă intuitivă, dar simplă.

Puteți agrega informații din diferite profiluri, comportamente, interacțiuni și activități pentru a obține vizibilitate la 360 de grade asupra fiecărui client și pentru a oferi personalizare pe mai multe canale pentru aceștia la scară.

În plus, analiza, optimizarea și testarea bazate pe ML oferă beneficii minunate. Poate colecta date valoroase și poate crea informații utile din acestea, astfel încât să puteți lua decizii de afaceri informate. Utilizați automatizarea intuitivă a campaniilor și a marketingului pentru a crește implicarea și conversiile, pentru a reduce costurile de achiziție a clienților și pentru a accelera timpul de lansare pe piață.

De asemenea, puteți oferi experiențe digitale personalizate pe diferite site-uri, limbi și locații pe orice punct de contact, canal sau dispozitiv. Path Analyzer de la Sitecore vă ajută să oferiți călătorii perfecte pentru clienți, permițându-vă să le vizualizați căile, atragându-i la interacțiuni valoroase. În plus, Path Analyzer poate mapa călătoria optimă și componentele de conținut și arată unde să optimizeze, să testeze și să ajusteze.

Obțineți o vedere completă a interacțiunilor cu clienții dvs. cu tablouri de bord intuitive, grafice, rapoarte și informații detaliate. Veți obține, de asemenea, Sitecore Email Experience Manager și alte instrumente de automatizare a marketingului pentru a viza clienții și pentru a crea liste segmentate. Determinați cele mai bune experiențe digitale testând componente, versiuni de pagină, machete de pagină etc., cu teste multivariate și testare A/B.

Progres

Transformă-ți afacerea în ansamblu folosind experiențe digitale adaptative și convingătoare cu Progres care vă ajută să reduceți cheltuielile generale și să oferiți rezultate de top. Indiferent care este obiectivul dvs. – reținerea clienților, achiziția sau creșterea, vă poate ajuta oriunde.

Ajutându-vă să vă gestionați eficient prezența online a mărcii, de la interacțiunile primului vizitator până la conversii, asistență și păstrare, Progress vă poate avea un impact pozitiv asupra afacerii. Ca rezultat, timpul de comercializare și eficiența operațională se îmbunătățesc, performanța campaniei de marketing crește și costurile totale de proprietate se reduc.

Progress acceptă implementări pe mai multe canale pe aplicații mobile, web și diferite interfețe de utilizare, astfel încât să puteți viza un public mai larg și să le oferiți experiențe personalizate. Această platformă DX componabilă, activată în cloud oferă scalabilitate ridicată, acoperire globală, o abordare bazată pe valoare și complexitate redusă. Veți obține, de asemenea, o infrastructură complet gestionată, optimizată pentru performanță, scalabilitate și securitate.

În plus, oferă DAM, marketing bazat pe date, personalizare, SEO, UX adaptiv, căutare premium și alte instrumente avansate pentru o productivitate și agilitate mai bune. Se conectează cu ușurință cu diverse instrumente folosind API-uri flexibile, conectori și instrumente de integrare low-code. În plus, Progress oferă funcții de securitate și conformitate împreună cu gestionarea datelor clienților, comerț digital, analiză de conținut bazată pe inteligență artificială, stocare și transferuri sigure de fișiere și chatbot.

ADN de bază

Core dna este un comerț electronic modern și platformă CMS hibridă care vă permite să construiți aplicații și site-uri într-un singur loc. Platforma sa DXP vă va ajuta să vă scalați prezența digitală și să oferiți experiențe remarcabile clienților.

Această platformă DXP vă simplifică prezența online, acționând ca un loc comun pentru CMS, marketing și comerț, toate corectate, securizate și găzduite. De asemenea, lansează noi funcții și actualizări la fiecare două săptămâni.

Livrați mai rapid și mai mult cu mai puțin efort dacă aveți Core ADN. Oferă control complet asupra procesului de creare a conținutului și vă ajută să proiectați, să implementați și să colaborați cu viteză folosind un singur tablou de bord.

  4 instrumente utile de căutare a adreselor IP inverse și DNS online

ADN-ul de bază este util pentru:

  • Echipele tehnice pentru a-și simplifica stiva de site-uri și pentru a crea soluții moderne
  • Parteneri pentru a oferi mai mult clienților și pentru a genera rezultate bazate pe date
  • Directorii să raționalizeze cheltuielile cu tehnologia și să dezvolte afaceri în loc de licențiere pentru software
  • Echipe de conținut pentru a controla călătoriile clienților și pentru a crea soluții fără a implica aspecte tehnice mai profunde.

Caracteristicile sale includ CMS fără cap ușor de utilizat pentru a vă ajuta afacerea să crească, să gestioneze și să vă dezvolte comerțul B2C și B2B într-o singură platformă. De asemenea, oferă instrumente de automatizare geniale pe care le puteți integra cu fluxurile și aplicațiile dvs. de lucru. În plus, obțineți segmentarea clienților pentru a identifica, interacționa și păstra clienții potențiali.

Acquia

Acquia este considerat un lider în DXP-uri, deoarece oferă caracteristici extraordinare, asistență și flexibilitate pentru a oferi clienților experiențe de neegalat. Combină flexibilitatea Drupal cu singura platformă Open Marketing Cloud din lume pentru cele mai bune experiențe.

Folosirea unei singure platforme vă va permite să faceți mult mai mult și să obțineți un ROI nesfârșit. Caracteristicile sale sunt concepute pentru a dezvălui adevărata putere a bazei de date și pentru a construi experiențe Drupal uimitoare cu clienți și conversii mai implicați.

Vă ajută să vă conduceți site-ul cu conținut relevant și vă simplifică livrarea pe mai multe canale. Puteți, de asemenea, să transformați informațiile în realitate cu ajutorul Acquia și să livrați conținut care poate chiar converti. Ca rezultat, puteți domina și conduce expansiunea digitală.

Liferay

Liferay este o soluție DXP flexibilă, construită pentru a funcționa perfect cu cerințele, tehnologiile și procesele dvs. de afaceri, pentru a crea o soluție personalizată care să se potrivească nevoilor dvs. de afaceri. Vă ajută să oferiți experiențe pentru a vă implica publicul și a-l menține legat de marca dvs.

Puteți crea experiențe personalizate și personalizate pentru a vă împuternici utilizatorii. De asemenea, îi puteți sprijini cu autoservire și puteți reduce costurile de asistență pentru clienți. În plus, această platformă ajută la îmbunătățirea eficienței operaționale, ajutând clienții să găsească ceea ce caută și optimizând procesele dvs. de afaceri.

În plus, Liferay vă ajută să vă creșteți veniturile online, oferind o soluție DXP simplificată. De asemenea, simplifică comenzile, încurajează achizițiile repetate și ajută la creșterea dimensiunii medii a comenzii, astfel încât clienții să poată face tranzacții cu ușurință.

Liferay oferă portaluri pentru parteneri pentru a construi un centru de sprijin, dezvoltare și colaborare cu partenerii dvs. de afaceri fără complexitate. În plus, portalurile sale pentru clienți vă permit să personalizați conținutul și să simplificați procesele. În mod similar, portalurile pentru angajați măresc productivitatea angajaților dvs., îi conectează fără probleme și îi fac să fie autonomi.

De asemenea, obțineți portaluri pentru furnizori pentru a simplifica achizițiile, a crește profiturile și a sprijini furnizorii folosind o piață centralizată. Între timp, Liferay Experience Cloud oferă mai multe implementări în cloud, de la experiență complet găzduită la auto-găzduire, pentru a vă permite să faceți alegerea actuală pentru ecosistemul dvs. IT.

Zesty

Maximizați-vă rezultatele cu Zesty, un DXP puternic care vă poate împuternici echipa să construiască, să optimizeze și să distribuie conținut web. Vă permite să petreceți mai mult timp pentru creare și mai puțin timp pentru dezvoltare și întreținere, ceea ce este un cadou pentru cei care nu sunt tehnicieni.

Nu lăsați instrumentul dvs. CMS să vă încetinească procesul; folosește Zesty pentru a face tot ce faci mai bine – asta înseamnă a crea conținut. Este un CMS care poate crește odată cu tine, făcându-l cel mai bun pentru companiile în creștere. De asemenea, reduce complexitățile, astfel încât să vă puteți concentra asupra obiectivului dvs.

Oferă SEO și cod automat pentru a face toată munca grea în timp ce vă concentrați pe crearea de conținut și conectarea cu clienții pentru a avea relații semnificative și pentru a crește loialitatea mărcii. Zesty are, de asemenea, o platformă ușor de utilizat și oferă un serviciu excelent pentru clienți.

Neptun

Neptun DXP este o platformă fantastică pentru construirea de aplicații personalizate bazate pe blocuri reutilizabile și modulare pentru aplicații. Se angajează să facă dezvoltarea de aplicații la nivel de întreprindere de 10 ori mai rapidă, utilizând abilitățile tale actuale de dezvoltator și lucrând fără perfecționare sau formare intensivă.

Oferă o interfață de utilizator unificată și intuitivă pentru toate aplicațiile și site-urile dvs. de pe punctele dvs. de contact mobile, voce, AR, desktop și offline. Acest DXP poate combina în mod unic low-code, no-code și pro-code pentru a crește performanța echipei fără a le limita la un singur model.

Puteți chiar să vă conectați și să creați API-uri și UX perfect pentru pixeli și receptiv. Această platformă este utilă pentru diferite cazuri de utilizare, inclusiv producție, resurse umane, retail, asistență medicală, utilități și multe altele.

Concluzie 👩‍💻

Oferirea de experiențe digitale excelente tuturor utilizatorilor este nevoia orelor pentru afacerile moderne. Utilizarea unei platforme de experiență digitală (DXP) vă poate ajuta să realizați acest lucru, permițându-vă să înțelegeți mai bine utilizatorii și să creați conținut relevant și adaptat pentru ei.

Prin urmare, utilizați oricare dintre platformele de experiență digitală (DXP) menționate mai sus pentru a menține clienții implicați cu interacțiuni și conținut puternic pentru a vă stimula rentabilitatea investiției și creșterea afacerii.