Similar multor altor platforme de mesagerie, GroupMe solicită introducerea numărului de telefon. Această măsură este esențială pentru securitate, aplicația având nevoie de un cod de verificare în timpul procesului de înregistrare. Astfel, se confirmă că utilizatorul care creează contul și accesează aplicația este cel real.
Acest cod de verificare este transmis către numărul de telefon furnizat, de aceea este necesar ca acesta să fie corect. În cazul schimbării numărului de telefon, utilizatorul are posibilitatea de a-l actualiza direct din setările aplicației. Continuă să citești acest articol pentru a descoperi modalitatea de a realiza acest lucru și cum se pot remedia potențialele erori.
Cum modifici numărul de telefon în GroupMe
Există mai multe căi prin care poți înlocui numărul de telefon vechi cu unul nou, în funcție de dispozitivul folosit. Selectează de mai jos setul de instrucțiuni corespunzător.
De pe un PC cu Windows
- Deschide aplicația GroupMe și accesează imaginea de profil.
- Apasă pe pictograma creion pentru a edita.
- Selectează opțiunea „Schimbă numărul de telefon”, apoi apasă din nou pe „Schimbă numărul”.
- După ce introduci noul număr, selectează „Trimite PIN”.
- Urmează instrucțiunile de pe ecran pentru a finaliza modificarea.
De pe un telefon sau tabletă cu Android
- Deschide aplicația GroupMe și accesează „Meniul de navigare”.
- Selectează imaginea de profil și apasă pe „Editează”.
- Lângă numărul actual de telefon, se află o pictogramă de creion. Apasă pe ea și adaugă noul număr.
- Apasă pe butonul „Trimite PIN” și finalizează procesul urmând indicațiile de pe ecran.
De pe un dispozitiv iOS
- Deschide GroupMe și apoi secțiunea „Meniu navigare”. Dacă ești pe un iPad, s-ar putea să nu vezi acea secțiune, așa că selectează opțiunea „Chat” din partea superioară.
- Selectează avatarul tău și caută numărul de telefon în meniu.
- Apasă pe acesta și introdu noul număr.
- Selectează „Obține PIN” și finalizează procesul urmând instrucțiunile de pe ecran.
În cazul în care nu primești imediat mesajul cu codul PIN, așteaptă câteva minute. Dacă tot nu sosește, contactează asistența GroupMe de pe un alt dispozitiv. Aceștia îți vor furniza codul PIN. Nu închide ecranul PIN de pe dispozitivul pe care-l folosești pentru a schimba numărul de telefon, deoarece se va genera un cod nou, ceea ce poate provoca confuzie.
De pe Web
De asemenea, poți modifica numărul de telefon prin intermediul browserului, în cazul în care nu ai instalată aplicația.
- Deschide un browser web și accesează contul tău GroupMe.
- Selectează imaginea de profil și găsește numărul de telefon în meniu.
- Lângă acesta, vei găsi butonul „Editează”. Apasă pe el.
- Introdu noul număr și selectează „Trimite”.
- Urmează indicațiile afișate pe ecranele următoare.
Odată finalizat procesul, noul tău număr de telefon va fi asociat contului GroupMe.
Cum rezolvi eroarea „Numărul de telefon este deja în uz” pe GroupMe
Dacă după introducerea numărului de telefon apare mesajul „Numărul de telefon este deja în uz”, s-ar putea să fie vorba de o eroare. Poți încerca să repornești dispozitivul sau să setezi o parolă nouă, deoarece vei asocia un număr de telefon nou.
După ce resetezi parola, utilizează noul număr pentru a te autentifica. Selectează opțiunea „Șterge contul”, care va reseta numărul în baza de date a aplicației. Ține cont că procesul durează 48 de ore până la finalizare.
După finalizarea procesului, poți modifica numărul asociat contului curent.
Cum obții asistență GroupMe pentru modificarea numărului de telefon
Întâmpini probleme la adăugarea unui nou număr de telefon pe GroupMe? În acest caz, poți contacta asistența prin acest link, descriind problema ta. După ce ai completat formularul, apasă pe „Obține ajutor” și așteaptă instrucțiuni suplimentare.
Întrebări frecvente suplimentare
Dacă nu ți-am răspuns la toate întrebările de mai sus, poți afla mai multe informații despre GroupMe în secțiunea Întrebări frecvente de mai jos.
Cum obțin codul meu de rezervă GroupMe?
Codul de rezervă este utilizat pentru a te putea conecta la contul tău GroupMe în cazul în care îți pierzi telefonul. Pentru a-l obține, activează autentificarea în doi pași în GroupMe. Imediat ce primești codul, notează-l și păstrează-l într-un loc sigur. Nu îl salva pe telefon, deoarece nu vei mai putea vizualiza codul de rezervă ulterior. În plus, dacă pierzi telefonul, vei pierde și accesul la cod.
De ce GroupMe nu îmi modifică numărul de telefon?
Este posibil ca numărul de telefon pe care încerci să-l adaugi să fie deja în uz. Încearcă să introduci un alt număr dacă ai mai multe carduri SIM. Dacă ești sigur că noul tău număr nu este deja folosit, încearcă soluția prezentată în secțiunile anterioare ale acestui articol.
Poți avea un cont GroupMe fără număr de telefon?
Nu, nu este posibil. Trebuie să introduci numărul tău de telefon când creezi un cont, deoarece acesta este conectat la cont din motive de securitate.
Cum îmi elimin numărul din GroupMe?
Nu îl poți elimina, dar îl poți înlocui cu un nou număr de telefon. Pentru a face acest lucru, consultă secțiunile anterioare ale acestui articol.
Cum mă deconectez de la GroupMe?
Dacă utilizezi browserul web, accesează pictograma „Setări”, apasă pe ea și selectează opțiunea „Deconectare”. Dacă utilizezi Windows sau aplicația pentru mobil, accesează secțiunea „Meniu navigare”, apasă sau fă clic pe „Setări” și alege „Deconectare”.
Apar „Mesaje GroupMe” pe factura de telefon?
Mesajele GroupMe nu apar pe factura de telefon. Contul tău este conectat la numărul tău, dar aplicația este gratuită.
Menține securitatea profilului tău GroupMe
Asocierea conturilor aplicației cu numărul de telefon îți oferă siguranța că doar tu vei avea acces la ele. Utilizarea numărului de telefon te poate ajuta să-ți recuperezi contul dacă nu te poți conecta, de aceea este important să menții numărul actualizat în permanență.
Ai activat deja verificarea în doi pași în contul tău GroupMe? Ai avut probleme la actualizarea numărului de telefon? Spune-ne în secțiunea de comentarii de mai jos.