9 strategii pentru a vă monitoriza concurența

Indiferent cât de experimentat sau nou ești în marketingul digital, monitorizarea concurenților este cheia pentru a fi informat cu privire la tendințele actuale și pentru a lua decizii profitabile.

Monitorizarea concurenților dvs. este esențială pentru a înțelege comportamentele și acțiunile acestora, ceea ce vă va ajuta să vă adaptați rapid la schimbările pieței, să aflați cerințele clienților, să rezolvați problemele din industrie și să luați decizii de afaceri mai bune.

Drept urmare, puteți consolida poziția pe piață a mărcii dvs. și puteți oferi produse și servicii pentru a aborda punctele dureroase ale publicului dvs. Acest lucru, la rândul său, vă va ajuta să învingeți competițiile, să înregistrați mai mult succes în afaceri și să obțineți un nume și faimă de top în industria dvs.

Acest articol vă va ajuta să înțelegeți totul despre monitorizarea concurenților, importanța acestuia și cum să o faceți eficient.

Deci sa începem!

Ce este monitorizarea concurenței?

Monitorizarea concurenților este o strategie prin care o organizație încearcă să-și identifice potențialii concurenți, să învețe acțiunile lor (cum ar fi campaniile de marketing, conținutul, modificările site-ului etc.), să anticipeze mișcările viitoare și să-și determine punctele forte și slabe. Ajută organizația să-și înțeleagă mai mult industria și publicul țintă, ceea ce se poate face și ce nu se poate face și să determine ce strategii pot funcționa pentru a obține mai mult succes.

Monitorizarea concurenței este necesară pentru ca fiecare companie să rămână în fruntea cursei și să învingă concurența prin crearea de strategii unice, profitabile. Iată de ce este utilă monitorizarea concurenților.

De ce ar trebui să vă monitorizați concurenții?

Orice strategie de afaceri pare incompletă fără monitorizarea concurenților. Ar trebui să înțelegeți mișcările lor pentru a învăța ce să facă și ce să nu. Vă va ajuta să știți ce strategii funcționează pentru concurenții dvs. și, dacă publicul dvs. este același, puteți, de asemenea, să implementați acele strategii și, eventual, să le îmbunătățiți pe cele actuale.

Să intrăm în detalii despre modul în care monitorizarea concurenților poate aduce beneficii afacerii dvs.

Identificați defectele

Este mai ușor să vezi greșelile altora decât ale tale și probabil mai ieftin. Folosind datele culese din monitorizarea și analiza concurenților tăi, poți trage concluzii precum probleme asociate cu strategiile de marketing ale rivalilor tăi. Apoi îl poți compara cu al tău pentru a-ți da seama dacă faci aceleași greșeli. Și dacă o faci, le poți corecta cu ușurință. Aceasta va fi o oportunitate de învățare pentru a afla ce să nu includeți în strategia dvs. de marketing.

Rămâneți la curent cu tendințele actuale ale industriei

Studierea concurenților vă oferă o idee despre ceea ce este în tendințe în industria dvs. Astfel, puteți folosi aceste informații pentru a vă modela campaniile, produsele și serviciile. Este vital să ții pasul cu tendințele pentru a oferi ceea ce caută publicul țintă, în loc să continui același model vechi care a devenit învechit și posibil să-ți alunge clienții.

Determinați punctele forte și punctele slabe

Analizarea concurenților vă va oferi o idee corectă despre punctele lor forte și punctele slabe. Puteți compara mărcile rivale pentru a înțelege unde excelați și unde puteți învăța de la ele pentru a vă optimiza strategiile, fie că este vorba despre campanii de marketing, produse și servicii sau prețuri. De asemenea, puteți remedia ceea ce vă lipsește în timp ce vă consolidați planurile.

Descoperiți noi mărci și baze de public

Un număr mare de start-up-uri și noi afaceri au fost înființate în ultimii ani. Deci, dacă nu știi cu cine te lupți, cum poți câștiga bătălia?

Prin monitorizarea concurenților, puteți afla noi concurenți și strategiile lor care i-au ajutat să aibă un impact bun asupra audienței. Puteți folosi aceste date pentru a vă remodela sau a optimiza strategia și pentru a vă asigura că rămâneți înaintea cursei.

  Cum să proiectați o prezentare de pe telefonul inteligent pe televizor

În plus, monitorizarea concurenților vă ajută să aflați noua bază de audiență vizată de concurenții dvs. Poate fi o oportunitate potențială de a realiza mai multe vânzări și venituri.

Acum, cea mai mare întrebare, cum se face?

Cum să-ți monitorizezi concurența?

Înainte de a începe să vă monitorizați concurenții, este esențial să-i identificați. Trebuie să știți despre cei mai mari concurenți, lideri din industrie și noii veniți. Verificați unde sunt piețele lor țintă și dacă acestea se potrivesc cu ale dvs. În plus, găsiți unde concurenții dvs. și-au extins teritoriul de marketing și performanța lor. Vă va ajuta să descoperiți o piață potențială neexploatată pentru produsele și serviciile dvs.

Așa că, când ai deja o listă de concurenți, nu te opri aici; continua monitorizarea noilor intrări. Și apoi, iată câteva dintre strategiile pe care le puteți implementa pentru a vă monitoriza concurenții.

Verificați-le site-ul în mod regulat

Site-ul dvs. este primul loc unde clienții dvs. vor ajunge și vor verifica ofertele dvs. și modul în care produsele/serviciile dvs. le pot beneficia. Dacă îl reprezinți bine, ei pot lua în considerare ofertele tale sau pot deveni cititorul tău obișnuit.

Așadar, obținerea în mod regulat de o privire anticipată pe site-urile concurenților vă va ajuta să înțelegeți modificările recente, știrile, evenimentele și lansările de produse. Vă va ajuta să înțelegeți cum prezintă informațiile și cât de ușor de utilizat este site-ul lor.

Puteți folosi informațiile pentru a îmbunătăți experiențele clienților, cum ar fi crearea unei copii web mai bune, descrieri ale produselor, bloguri și articole de înaltă calitate, imagini, informații de contact, navigare și alte părți ale site-ului dvs. pe care vizitatorii le pot prezenta pentru a găsi informații. .

Gândiți-vă cum puteți face ușor pentru clienți să găsească informații, să efectueze plăți, să obțină detalii de contact etc. și să le îmbunătățească. Puteți utiliza instrumente de monitorizare web precum Vizualizarea pentru a verifica site-ul concurentului dvs.

Verificați paginile de prețuri ale concurenților

Stabilirea prețurilor produselor și serviciilor dvs. este crucială, mai ales dacă sunteți nou în industrie. Și chiar dacă aveți o afacere consacrată, trebuie să urmăriți prețurile concurenței pentru a vă asigura că nu percepeți prea mult sau mai puțin pentru ofertele dvs.

Pentru că dacă suprataxați, vă puteți speria clienții, sau dacă taxați sub, clienții dvs. s-ar putea îndoi de calitatea ofertelor dvs. Prin urmare, cel mai bun mod este să găsiți o cale de mijloc este în timp ce analizați modul în care concurenții dvs. o fac. Vă va ajuta să faceți o strategie de preț eficientă, care poate atrage mai mulți clienți către marca dvs., desigur, dacă calitatea dvs. este decentă.

Pentru aceasta, verificați în mod regulat paginile de prețuri ale concurenților pentru a afla ce preț au stabilit pentru ce serviciu sau produs, ce caracteristici oferă în ce interval de preț, indiferent dacă au inclus sau nu încercări gratuite și alte chestii conexe. Și este important să continuați să faceți acest lucru în mod regulat pentru a fi la curent cu modificările actuale ale prețurilor din industria dvs.

Monitorizați-le activitățile online

Monitorizarea activităților online ale concurenților tăi este avantajoasă. Trebuie sa stii:

  • Ce fac ei online
  • Unde sunt menționate
  • Cu cine lucrează
  • Care sunt campaniile lor de PR și reclame
  • Pentru ce produse și servicii comercializează și așa mai departe.

Aceasta se numește uneori monitorizare media, unde puteți urmări mențiunile de cuvinte cheie asociate cu o marcă pe web. Vă va ajuta să culegeți informații valoroase, cum ar fi bloguri, site-uri web sau mass-media în care este menționată marca, numele autorului, timpul de publicare, locația, acoperirea, sentimentul publicului, implicarea, impactul și alte detalii.

Puteți efectua monitorizarea media cu ajutorul un instrument de automatizare pentru a găsi cuvinte cheie și mențiuni media relevante, pentru a primi notificări privind căutările noi pentru un anumit cuvânt cheie, pentru a urmări rețelele sociale etc.

Făcând o simplă căutare pe Google, îți poate oferi atât de multe informații despre ceea ce fac concurenții tăi. De exemplu, căutați numele de marcă a principalului concurent pe Google și accesați instrumente, apoi filtrați după „ultimele 24 de ore” sau „săptămâna trecută” pentru a obține cele mai recente rezultate acolo unde sunt menționate.

Deci, când ați adunat toate aceste informații, comparați-le cu ale dvs. pentru a vă înțelege performanța. Vă va oferi o idee despre unde vă lipsește, unde vă puteți îmbunătăți și ce faceți mai bine decât ei și vă va optimiza strategiile.

  Hover Hound compară prețurile Newegg cu Amazon și Tiger Direct

Fii cu ochii pe eforturile lor de conținut

Analizarea conținutului concurenților vă poate ajuta să înțelegeți strategia lor de conținut. De asemenea, vă va ajuta să aflați dacă conținutul dvs. este mai bun decât ei sau dacă trebuie să vă îmbunătățiți jocul de conținut comparând conținutul lor cu al dvs.

Se poate face în diferite moduri:

  • Verificați conținutul lor cu cele mai bune performanțe: Evaluați conținutul cu cele mai bune performanțe al concurenților dvs., cum ar fi bloguri, articole etc., prin distribuiri sociale și valori de implicare. Puteți afla pentru ce cuvinte cheie se clasifică, subiectele cu care publicul lor interacționează, lungimea și calitatea articolului și multe altele.
  • Descoperiți cuvintele cheie de top: alegerea cuvintelor cheie potrivite vă poate ajuta să vă schimbați în mod dramatic strategia SEO și de conținut. Puteți utiliza instrumente pentru a monitoriza cuvintele cheie ale concurenților dvs., datele despre volumul de căutare, concurența pentru diferite cuvinte cheie etc.
  • Participați la seminariile lor web: seminariile web sunt o formă excelentă de marketing de conținut pentru a vă implica publicul, a vă poziționa marca și a vă stabili cunoștințele despre un subiect specific despre care publicul dvs. dorește să cunoască. Așadar, participați la seminariile web ale concurenților pentru a afla cum procedează, indiferent dacă sunteți un brand nou sau experimentat. Vă va ajuta să evaluați interesele, reacțiile și ratele de implicare ale publicului dvs.
  • Înscrieți-vă pentru buletinele lor informative sau actualizările prin e-mail: e-mailurile sunt încă eficiente, iar buletinele informative au rezultate bune în strategia de conținut actuală (desigur, dacă este făcută corect). Prin urmare, va fi fructuos să aflați cum se descurcă concurenții dvs. cu marketingul prin e-mail, cum ar fi informațiile pe care le prezintă, cum, frecvența acestora etc. În plus, veți afla despre cultura, campaniile, știrile și evenimentele lor. și păstrați-vă la curent și îmbunătățiți-vă strategiile în mod continuu.

Monitorizați prezența concurenților în rețelele sociale

Monitorizarea conturilor de rețele sociale ale concurenților tăi este o altă strategie excelentă. Rețelele sociale sunt în plină expansiune, iar clienții moderni doresc să țină pasul cu conturile dvs. sociale pentru știri și notificări.

Prin urmare, este important să le furnizați postări proaspete, unice și care rezolvă problemele, pentru a le menține implicați cu marca dvs. Pentru aceasta, puteți monitoriza prezența concurenței pe rețelele sociale, urmărindu-i pentru a afla lucruri precum:

  • Ce platformă folosesc
  • Tipurile și frecvența postărilor pe care le distribuie
  • Subiectele pe care le acoperă
  • Cum merg postările lor
  • Cine interacționează cu postările lor
  • Urmărirea conținutului din profilurile lor, cum ar fi biografiile Instagram și Twitter

Adunați aceste informații pentru a vă îmbunătăți strategia de socializare. De asemenea, vă recomandăm să vă reîmprospătați profilul de rețele sociale cu cea mai recentă creștere a informațiilor și să continuați să încărcați postări noi, bazate pe valoare pe diferite platforme, pentru a vă implica utilizatorii, pentru a crește mai mulți adepți și pentru a vă crește șansele de conversie.

Monitorizați-le strategia de marketing

Monitorizați în mod continuu strategia generală de marketing a concurenților dvs. și apoi analizați-i și comparați-i cu a dumneavoastră. Pentru aceasta, trebuie să fii cu ochii pe campaniile lor publicitare, conținutul, marketingul prin e-mail, conferințele, prezența PR, webinarii, afiliații și multe altele. În plus, aflați cu ce influențe lucrează și cât de eficient funcționează planul pentru ei.

  • Urmărirea prezenței lor de PR, cum ar fi articolele de pe web și ziare, vă va ajuta să înțelegeți interesele lor media și să vă îmbunătățiți strategia de PR.
  • În mod similar, urmărirea cine acoperă concurenții tăi, cum ar fi bloggeri, jurnaliști, influenți și alți creatori de conținut pe blogurile lor, site-urile web sau canalele YouTube, te va ajuta să-ți descoperi posibilitățile. Puteți folosi informațiile pentru a construi o listă lungă cu toți cei care vă pot spune povestea și vă pot prezenta produsele și serviciile pentru a vă oferi o recunoaștere mai largă în rândul publicului țintă.
  • Atenție la noile produse sau servicii lansate de concurenții tăi și cât de mult impact au asupra clienților lor. Urmăriți reacțiile publicului pentru a înțelege dacă noua lor mișcare a avut succes sau nu. Poți folosi această perspectivă pentru a învăța cum să faci o cascadorie similară și mai bine.

Citiți recenziile clienților concurenților

Urmărirea concurenților dvs. recenzii ale clienților vă va oferi o idee despre punctele lor cele mai tari și cele mai slabe. Trebuie să te uiți la concurenții tăi ca și cum ai fi clientul lor țintă, nu ca acel singur concurent care dorește întotdeauna să aleagă negativele unui brand.

  APFS vs. Mac OS Extended: pe care ar trebui să-l alegeți?

Așadar, purtați pălăria de client și analizați produsele, serviciile și strategiile de marketing ale concurenților. Puteți face acest lucru atât online, cât și offline, dar online este cel mai simplu și mai rapid mod de a o face. Puteți verifica recenziile lor online pe site-uri precum Google Customer Reviews, Yelp, Tripadvisor etc., relevante pentru ofertele dvs.

Acest lucru vă va oferi informații despre cum se simt clienții cu privire la produsele și serviciile unei mărci, cu ce dificultăți se confruntă în timp ce le folosesc și despre nivelurile de satisfacție cu suportul pentru clienți.

În plus, vă va oferi detalii despre prețurile, performanța de marketing și alte detalii minore care vă pot ajuta să vă modelați sau să vă remodelați produsele, serviciile și strategiile de marketing. De asemenea, vă va împiedica să repetați aceleași greșeli pe care le-au făcut concurenții dvs., vă va îmbunătăți performanța și vă va îmbunătăți punctele forte pentru a vă încânta și mai mult clienții.

Intrați pe furiș pe panourile lor de locuri de muncă

Aflarea posturilor pentru care se angajează concurenții vă va oferi o idee despre următoarea lor mișcare strategică.

De exemplu, dacă angajează un specialist PPC, în curând vor investi în publicitate plătită. Este un indiciu clar al strategiei lor de marketing, pe care o puteți lua în considerare și o puteți face mai bine pentru a aduna mai multe clienți potențiali și conversii.

Prin urmare, urmăriți continuu toate pozițiile pentru care angajează. Dacă doriți o strategie de marketing similară, puteți, de asemenea, să începeți vânătoarea cât mai curând posibil și să vă îmbunătățiți jocul de marketing sau să dezvoltați noi oferte.

Automatizați procesul de urmărire

Nu în ultimul rând, monitorizarea concurenților dvs. a devenit ușoară dacă utilizați un instrument de automatizare precum Vizualizarea. Astfel de instrumente pot fi schimbări de joc pentru strategia dvs. de marketing, deoarece pot:

  • Automatizați-vă procesul de căutare pentru a vă economisi eforturile și timpul pentru sarcinile manuale
  • Procesați o cantitate masivă de informații într-un timp dat
  • Efectuați fără erori pentru a preveni întârzierile în campaniile dvs. de marketing și pentru a ușura competițiile
  • Adunați informații mai rapid din fiecare colț al webului

Să luăm exemplul Visualping pentru a înțelege cum instrumentele de automatizare vă pot ajuta să vă monitorizați concurenții.

Vizualizarea

Vizualizarea este un instrument excelent pentru a monitoriza modificările site-urilor și strategia de marketing ale concurenților dvs., pentru a vă salva pe dvs. și pe echipa dvs. de necazurile de a parcurge sute de pagini web ale rivalilor și de a analiza fiecare pagină pentru a lua notițe pentru modificări.

Trebuie doar să introduceți un site web țintă și să apăsați „GO”. Acesta va afișa toate informațiile despre modificările recente. În plus, puteți primi notificări despre modificări furnizând adresa dvs. de e-mail și alegând o frecvență, cum ar fi la fiecare 5 minute, oră, zi sau săptămână. De asemenea, vine cu funcționalitate avansată pentru a compara site-urile în funcție de vizual, text, element sau zonă.

Și cel mai bun lucru este că poți încerca GRATIS Visualping și vezi cum poți să-ți monitorizezi concurenții și să obții beneficii de pe urma acestuia.

Caracteristici

  • Analize simple și puternice pentru a urmări schimbările
  • Alerte prin text, e-mail, API, Slack etc.
  • Potrivit pentru o varietate de cazuri de utilizare, cum ar fi monitorizarea prețurilor, urmărirea paginilor carierei, lansările de noi produse pe eBay, urmărirea rețelelor sociale, monitorizarea reclamelor, modificările traficului, rapoarte de cercetare, site-uri de știri etc.
  • A finalizat peste 5 miliarde de verificări și a notificat 800 de milioane de modificări până în prezent
  • Visualping este potrivit pentru companii de toate tipurile și persoane, cum ar fi marketerii de conținut, profesioniștii SEO și multe altele.

Prețuri

Puteți alege abonamente lunare sau cu plată pentru a utiliza resursele în funcție de nevoile dvs. Prețul lor este după cum urmează:

  • Starter: GRATUIT, 2 pagini/zi, 65 cecuri/luna
  • Intensiv: 13 USD/lună, 40 de pagini/zi, 1300 de verificări/lună, căutări de înaltă frecvență, asistență prin e-mail
  • 4k intensiv: 24 USD/lună, 130 de pagini/zi, 4000 de verificări/lună, căutări de înaltă frecvență, asistență prin e-mail
  • Intensiv 10k: 58 USD/lună, 333 de pagini/zi, 10.000 de verificări/lună, căutări de înaltă frecvență, asistență prin e-mail
  • Intensiv 20k: 97 USD/lună, 668 de pagini/zi, 20.000 de verificări/lună, căutări de înaltă frecvență, asistență prin e-mail
  • Planuri personalizate: contactați vânzările lor

Pentru corporații, au trei planuri care pornesc de la 20 USD/lună pentru 130 de cecuri/zi și 4000 de cecuri/lună cu funcții suplimentare, cum ar fi:

  • Manager de cont dedicat
  • Training și demonstrații
  • Suport telefonic
  • Garanție de funcționare de 99%.
  • Servere securizate
  • 2 luni de serviciu GRATUIT pentru planurile anuale

Concluzie

Monitorizarea concurenților vă poate ajuta marca în multe feluri, îmbunătățind strategia de marketing și prețuri, modelând produsele și serviciile și atrăgând mai mulți clienți. Ca rezultat, puteți asista la mai mult succes de marketing și vânzări și venituri îmbunătățite. Și pentru a economisi timp și efort, puteți folosi instrumente precum Visualping pentru a obține inteligenta competitiva.