9 instrumente de spionaj Facebook Ads pentru a fi cu ochii pe concurenții tăi

Aflați strategiile de social media pe care companiile dvs. rivale le folosesc pe Facebook și secretul succesului lor în difuzarea reclamelor pe rețelele sociale folosind aceste instrumente de spionaj pentru reclamele Facebook.

Când intri în orice afacere digitală care se bazează pe reclame pe rețelele de socializare, cum ar fi marketing afiliat, influență pe rețelele sociale etc., trebuie să înveți tacticile pe care le folosesc concurenții tăi. Nu este probabil ca cei mai de succes influenți și agenți de marketing afiliați să vă divulge pur și simplu rețeta lor secretă pentru succes.

S-ar putea să înveți biți și octeți din unele bloguri de site-uri web și vlog-uri YouTube, dar asta nu este suficient pentru a supraviețui pe această piață competitivă.

Prin urmare, trebuie să găsiți modalități de a urmări tacticile și strategiile de publicitate și promovare pe care le folosesc rivalii dvs. O modalitate fiabilă este utilizarea unuia dintre cele mai bune instrumente de spionaj pentru reclamele Facebook, așa cum este menționat mai jos.

Ce este un instrument de spionaj Facebook Ads?

Instrumentele de spionaj Facebook Ads sunt în mare parte software bazat pe web care vă ajută să urmăriți unele date valoroase care vă ajută să creați strategii pentru propria campanie de marketing pe rețelele sociale.

În afară de postările optimizate pentru SEO și angajamentele clienților, mărcile digitale folosesc în mare parte reclame pe rețelele sociale pentru a promova mărci, produse, servicii etc. Unul dintre cele mai bune și mai explorate ecosisteme de rețele sociale este publicitatea online pe Facebook, folosind reclamele Facebook.

Acum, atunci când utilizați un instrument de spionaj a reclamelor pentru a urmări în mod specific datele publicitare, cum ar fi conținutul creativ, publicul țintă, cuvintele cheie etc., utilizate într-un anunț de succes difuzat de rivalul dvs., acel instrument este cunoscut ca instrument de spionaj pentru reclamele Facebook.

Astfel de instrumente oferă în principal următoarele informații clasificate pe scară largă ale platformei Facebook Ads:

  • Reclame Facebook Ads create și publicate de afacerea digitală a concurenței dvs.
  • Cum își plasează concurentul anunțurile pe Facebook, astfel încât rentabilitatea investiției (ROI) să crească.
  • Acesta sugerează cum ar trebui să poziționați reclamele pe rețelele sociale, astfel încât să puteți învinge rivalii.

De ce aveți nevoie de un instrument de spionaj Facebook Ads?

Instrumentele de spionaj a reclamelor sunt în primul rând instrumente de analizare, analiză și vizualizare a datelor web. Aveți nevoie de unul pentru a colecta date despre modul în care rivalii dvs. își comercializează produsele pe site-urile de rețele sociale precum Facebook.

Găsiți mai jos motivele pentru a utiliza un instrument Facebook Ads Spy:

  • Obțineți acces la tot felul de date Facebook Ads despre concurenții dvs. de afaceri.
  • Creați o strategie integrată de social media la preț accesibil importând date dintr-un instrument de spionaj de încredere pentru reclame Facebook.
  • Vino cu o strategie creativă mai bună decât rivalii tăi.
  • Revizuiți planul media digital existent la unul mai bun.
  • Dacă unele dintre campaniile publicitare stagnează, aduceți-le în mainstream.

Pe scurt, aveți nevoie de unul dintre aceste instrumente pentru a planifica strategic campaniile publicitare pe rețelele sociale și, în cele din urmă, să creșteți veniturile afacerii prin conversie directă.

  Cum să adăugați Facebook Messenger Chat pe Linux cu Pidgin IM

Cum vă ajută un instrument de spionaj Facebook Ads la concurență?

Diferite instrumente Facebook Ad Spy funcționează diferit, dar obiectivul rămâne același. Ele vă ajută să obțineți o perspectivă generală asupra reclamelor pe Facebook sau a altor reclame pe rețelele sociale pe care le difuzează casele dvs. de afaceri competitive, agenții de marketing afiliați sau influențele rețelelor sociale.

Printre multe, un grup de instrumente de spionaj publicitar se comportă ca o bază de date de reclame. Sunt pur și simplu echivalentul căutării Google pentru tot ceea ce privește reclamele online postate de diverse industrii, companii, mărci și agenții de marketing.

În astfel de baze de date de anunțuri din rețelele sociale, aveți diverse opțiuni de filtrare. De exemplu, căutarea principală a textului vă poate oferi opțiuni precum căutarea textului publicitar, a comentariilor, a agentului de publicitate, a adresei URL și a adresei URL a paginii de destinație.

Apoi, puteți selecta multe alte filtre de căutare acceptabile pentru a restrânge evenimentul de căutare la rezultate de înaltă calitate. Aceste filtre de căutare suplimentare sunt prezentate mai jos. Dar ar putea exista mai multe sau mai puține, iar opțiunile variază în funcție de instrumentele exacte pe care le utilizați:

  • Demografia publicului, cum ar fi țara, vârsta, sexul etc.
  • Comentarii zilnice și totale
  • Like-uri zilnice și totale
  • Tehnologie
  • ID afiliat
  • Rețele, etichete, văzut după etc.
  • Tipul media

Odată ce furnizați datele de mai sus, instrumentul de spionaj pentru reclamele Facebook va scoate reclamele potrivite din milioane de reclame. Apoi îl va analiza din mai multe unghiuri, cum ar fi direcționarea către public, poziționarea, copierea reclamelor, reclamele etc.

Odată terminat, instrumentul va oferi date brute, precum și sugestii pentru a crea și plasa propriile campanii publicitare pe Facebook Ads.

Găsiți mai jos componentele largi ale instrumentelor de spionaj a reclamelor care vă ajută să depășiți rivalii:

  • Aflați un grup de trafic social care cumpără produse și servicii făcând clic pe anunțuri pe rețelele sociale.
  • Aspectul și compoziția paginilor de destinație ale rivalilor, paginile de vânzări, butoanele de apel la acțiune (CTA) etc.
  • Aflați ce funcționează pe termen scurt și ce ar trebui păstrat pe termen lung.
  • Descoperiți anunțuri care generează un număr maxim de conversii la nivel global.
  • Optimizați-vă strategia de licitare.
  • Îmbunătățiți costul pe conversie (CPC).

Acum că știți ce, de ce și cum sunt instrumentele de spionaj pentru reclamele Facebook, găsiți mai jos câteva dintre cele de încredere și câștigătoare:

PowerAdSpy

PowerAdSpy folosește mii de puncte de date și surse online pentru a colecta reclame Facebook sau orice alte reclame pe rețelele sociale pe care le vizați. Sursa vastă pentru sursele de reclame din rețelele sociale asigură că dezvoltatorul instrumentului poate acumula structura potrivită de reclame Facebook pe care o căutați din ecosistemul de marketing Facebook.

Instrumentul își preia datele de la un server centralizat de procesare a datelor PowerAdSpy. Acest server colectează, analizează, vizualizează și stochează datele campaniilor publicitare Facebook pentru utilizare la cerere. Când căutați datele publicitare ale unui rival, căutați exemple și oferiți următoarele date:

  • Informații privind datele direct autorizate de agenții de publicitate Facebook Ads
  • Colectați și procesați o cantitate mare de date de la agenții și agenții de publicitate Facebook de pe tot globul
  • De asemenea, preia informații despre datele Facebook Ads de la partenerii săi terți din întreaga lume
  • Oferă informații despre anunțuri imparțiale și nepărtinitoare de la rivalii domeniului dvs. de afaceri

SocialPeta

Dacă vezi în mod constant că campaniile tale de reclame pe Facebook nu aduc rentabilitatea investiției la care te aștepți, ai nevoie de o perspectivă nouă. SocialPeta vă poate oferi această perspectivă spionând reclamele concurenților dvs. și sugerând poziționarea anunțurilor, reclame, copii ale anunțurilor și multe altele.

  Cum să încarci o fotografie la 360° pe Facebook

Oferă unul dintre cele mai bune și mai exhaustive instrumente de spionaj pentru a descoperi date publicitare de la companiile concurente și pentru a explora informații de la rețelele sociale de top, agenții de publicitate pentru aplicații, editorii de conținut și agenții de publicitate de comerț electronic.

Caracteristicile sale de top sunt cele prezentate aici:

  • Creați și optimizați planul de achiziție de utilizatori pentru marca dvs. sau pentru alți clienți, dacă sunteți o agenție
  • Explorați reclame și copiile publicitare care se vând bine și atrageți vizitatorii la pagina de finalizare a achiziției
  • Obțineți date de dinamică a pieței și strategii de publicitate de înaltă calitate din multe baze de date
  • Baza de date găzduiește materiale creative de 1,2 miliarde, reclame din 70 de rețele sociale principale și agenți de publicitate din 69 de țări

AdSpy

Agenții de publicitate, agențiile de marketing, agenții de marketing afiliați și influenței sociali consideră AdSpy o bază de date de top pentru toate reclamele Instagram și Facebook difuzate la nivel global. Motorul său de căutare constă din funcționalități inovatoare de căutare și o gamă inegalabilă de date publicitare.

AdSpy vă permite să creați o căutare avansată și complexă pentru reclame Facebook din baza sa de date. De exemplu, puteți crea o interogare de căutare care va include cuvinte cheie, text publicitar, numele mărcii agentului de publicitate, tipul de media utilizat, publicul țintă, țara, aprecierile zilnice, comentariile zilnice, aprecierile totale, comentariile totale, ultimul anunț văzut și așa mai departe .

BigSpy

BigSpy este un instrument de spionaj pentru reclame Google și rețelele sociale bazat pe cloud, care ajută agențiile, companiile și persoanele fizice să exploreze strategiile de publicitate. De asemenea, vă permite să urmăriți tendințele publicitare pentru a vă îmbunătăți campaniile de marketing.

În plus, vă permite să obțineți acces la o bază de date cu o vastă bibliotecă de reclame Facebook de pe piețele globale. Instrumentele de căutare vin și cu opțiuni avansate de sortare și filtrare.

Când utilizați BigSpy, puteți găsi idei creative de pe mai multe platforme, inclusiv Twitter, Facebook, Instagram, Yahoo, Admob, Pinterest etc. Aplicația web permite marketerilor ca dvs. să exploreze cele mai recente și virale reclame pe care și alții le urmăresc.

AdFlex

Cu AdFlex, puteți spiona campaniile de reclame Facebook Ads pentru a lua decizii de afaceri mai inteligente pentru compania dvs. Pe lângă economisirea timpului și energiei dvs. valoroase, vă permite să obțineți mai multe venituri. Folosind acest software, agenții de marketing pot pune mâna pe idei și strategii dovedite din campanii publicitare FB de succes.

Cu copiile de anunțuri preaprobate și cele mai vândute, vă permite să creșteți viteza de publicare a anunțurilor. Dintre aceste anunțuri, puteți alege îndemnuri convingătoare pentru mai multe clienți potențiali și conversii. Datele exacte generate de această aplicație vă vor permite, de asemenea, să selectați locul potrivit.

AdFlex are, de asemenea, o opțiune de filtrare a regiunii pe care o puteți utiliza pentru a căuta anunțuri în funcție de locație. De asemenea, vă permite să restrângeți căutarea în funcție de vârstă, demografie, sex, categoria de afaceri și interesul publicului.

Mai mult, este capabil să dezvăluie instrumentele de marketing pe care le folosesc concurenții tăi. Poți afla despre metodele rivalilor tăi; veți ști ce lipsește din strategia de campanie.

  Imaginea nu se va încărca pe Facebook – Încercați aceste remedieri

AdSpyder

Căutarea ta pentru un instrument puternic de spionaj Facebook Ads se termină cu AdSpyder. Cu acest software, puteți obține o analiză aprofundată a campaniilor de publicitate ale concurenților dvs. pe Facebook. Mai mult, vă puteți face o idee despre poziționarea de brand a rivalilor dvs. în orice domeniu de nișă sau piață.

Găsiți mai jos matricea pe care AdSpyder o folosește pentru a vă ajuta să explorați secretele Facebook Ads de la rivalii dvs. și să depășiți campaniile publicitare ale acestora:

  • Instrumentul său de spionaj pentru reclame Facebook poate căuta aproape orice reclamă publicitară de pe platformele Facebook globale
  • Aflați care butoane de îndemn (CTA) obțin cele mai multe clicuri și conversii
  • Descoperiți anunțurile câștigătoare de la rivalii dvs. și vedeți valorile de implicare pentru acele anunțuri
  • Sugestii inteligente privind reclamele și copiile publicitare
  • Vă ajută să creați copii de anunțuri cu mesaje directe care vinde mai mult

Reclame unicorn

Faceți parte din industria comerțului electronic și doriți să descoperiți rețeta secretă pentru o campanie publicitară de succes pe Facebook? Utilizați Unicorn Ads pentru a vedea anunțuri online difuzate de primele 100 de magazine Shopify din lume. Platforma are o colecție de peste 50.000 de reclame FB și Instagram pe care le puteți naviga cu ușurință.

Pentru asta, puteți filtra nișa pentru a găsi jucătorii de top din acea industrie. Apoi faceți clic pe cardul acelei companii pentru a deschide întreaga bibliotecă de anunțuri pe Facebook. Vă puteți inspira din aceste reclame și vă puteți crea propria copie publicitară.

Dacă doriți, puteți vota și companiile care creează campanii publicitare uimitoare și eficiente. Astfel, alții pot afla cu ușurință cei mai buni creatori de reclame Facebook.

AdPlexity

AdPlexity este un schimbător de jocuri în lumea informațiilor despre anunțuri native, care vă ajută să monitorizați cele mai profitabile campanii publicitare ale rivalilor dvs. pe surse de trafic native. Pe măsură ce obțineți cele mai cuprinzătoare date despre cele mai de succes anunțuri, puteți lua decizii de marketing mai bune.

Oferă analize de campanie care rulează în peste 32 de țări, inclusiv în toate cele importante. De asemenea, această aplicație acceptă campanii pentru toate dispozitivele populare, inclusiv Windows, Mac, iPhone, iPad și Android (telefoane și tablete).

De asemenea, descărcarea datelor este ușoară — descărcați paginile de destinație direct din această interfață a instrumentului.

Anstrex

Anstrex este un software uimitor pentru a debloca secretele campaniei concurenților tăi. Vă permite să spionați reclamele pe care le creează alții și vă permite să construiți campanii câștigătoare pe baza acestora. Drept urmare, vă economisește ore prețioase de lucru pe care altfel le-ați fi cheltuit cercetării.

Vă oferă cele mai precise date din toate țările majore folosind proxy rezidențiali de înaltă calitate. Datele sunt, de asemenea, disponibile într-un format pe care oricine îl poate înțelege cu ușurință.

Utilizați categoria, țara, rețeaua publicitară, dispozitivul, instrumentele de urmărire și rețeaua afiliată pentru a filtra copiile anunțurilor. Pentru sortarea reclamelor, puteți utiliza parametri precum popularitatea, durata, data și multe altele.

De asemenea, puteți căuta folosind cuvinte cheie pentru o direcționare mai precisă. În plus, utilizatorii avansați pot folosi operatori booleeni pentru a combina mai multe criterii de căutare și filtrare. Folosind datele generate, puteți înțelege cum să vă vizați campania printr-o direcționare precisă.

Acest software lider în industrie vă ajută să găsiți toate anunțurile și paginile de destinație relevante pentru orice campanie.

Încheierea

Așadar, acum știți ce instrumente de copiere a reclamelor Facebook sunt vizionate în campaniile de reclame cu plata-pe-clic (PPC) și rețelele sociale. Puteți încerca oricare sau toate cele de mai sus și puteți decide care se potrivește cel mai bine brandului dvs. digital sau afacerii dvs.

Apoi, puteți verifica cele mai bune instrumente de optimizare a reclamelor Facebook.