9 cele mai bune software-uri PSA pentru IMM-uri pentru a reduce costurile afacerii

Gestionarea și organizarea sarcinilor de zi cu zi ale afacerii este dificilă, în special pentru firmele mici și mijlocii.

În calitate de proprietar de mică afacere, știți cât de important și totuși solicitant este creșterea eficienței și reducerea cheltuielilor. În mod interesant, software-ul de automatizare a serviciilor profesionale (PSA) oferă o modalitate eficientă de a realiza acest obiectiv.

Software-ul PSA eficientizează operațiunile, îmbunătățește vizibilitatea și reduce costurile firmei prin automatizarea multor activități manuale legate de serviciile profesionale. Cu toate acestea, optarea pentru cel mai bun software PSA este o provocare pentru IMM-uri din cauza abundenței de posibilități de pe piață.

Această postare va discuta despre cele mai bune soluții software PSA disponibile, unele dintre principalele lor beneficii și modul în care acestea ajută la reducerea cheltuielilor de operare.

Beneficiile utilizării software-ului PSA

Software-ul profesional de automatizare a serviciilor (PSA) oferă multe beneficii companiilor care încearcă să reducă cheltuielile și să sporească productivitatea. Pe lângă furnizarea de instrumente pentru urmărirea indicatorilor cheie de performanță, software-ul PSA poate ajuta organizațiile să aloce resursele mai inteligent, reducând în cele din urmă costurile de afaceri.

Mai jos, să detaliem mai jos modul în care software-ul profesional de automatizare a serviciilor poate ajuta companiile să reducă cheltuielile.

  • Reducerea sarcinilor administrative – Prin automatizarea proceselor care consumă timp, cum ar fi planificarea proiectelor, programarea, raportarea financiară și gestionarea fluxului de lucru, companiile pot economisi cantități semnificative de timp care pot fi cheltuite cu activități mai productive.
  • Rezultate mai previzibile – Având în vedere resursele existente, instrumentele PSA activate cu inteligență artificială pot ajuta la prezicerea momentului în care proiectele pot fi livrate. Companiile pot planifica mai eficient, ceea ce reduce posibilitatea de întârzieri sau depășiri ale costurilor.
  • Îmbunătățiți performanța financiară – software-ul PSA poate ajuta, de asemenea, companiile să reducă scurgerile bugetare, urmărind cheltuielile planificate față de cheltuielile reale și identificând domeniile în care timpul și cheltuielile nefacturabile influențează bugetul. Prin identificarea din timp a cheltuielilor excesive, companiile pot lua măsuri pentru a acoperi scurgerile bugetare și pentru a îmbunătăți performanța financiară generală.
  • Creșteți marjele de profit ale proiectelor – În cele din urmă, software-ul PSA poate ajuta la creșterea marjelor proiectelor, oferind date vitale despre care clienții și proiectele sunt cele mai profitabile pentru portofoliu. Deciziile viitoare cu privire la proiectele de urmat și la modul de cheltuire a resurselor pentru un impact optim pot fi informate de aceste informații.
  • Cele mai bune practici pentru implementarea software-ului PSA

    Implementarea software-ului de automatizare a serviciilor profesionale (PSA) poate fi o provocare și necesită o planificare și execuție atentă. Când utilizați software-ul PSA, țineți cont de următoarele recomandări:

  • Stabiliți-vă criteriile: este esențial să vă stabiliți cerințele înainte de a selecta o soluție PSA. Care sunt obiectivele companiei dvs.? Ce calități sunt necesare pentru atingerea acestor obiective? Puteți alege cel mai bun software PSA și puteți stabili așteptări clare definindu-vă nevoile.
  • Implicați părțile interesate cheie: includeți managerii de proiecte, vânzări și finanțe în procesul de implementare. Contribuția lor este esențială pentru selectarea software-ului potrivit care răspunde nevoilor lor.
  • Stabiliți obiective clare: stabiliți obiective clare pentru procesul de implementare, cum ar fi creșterea productivității, îmbunătățirea vizibilității proiectului sau reducerea proceselor manuale. Având obiective clare, vă va ajuta să măsurați succesul implementării și să vă mențineți pe toată lumea pe drumul cel bun.
  • Elaborați un plan de proiect: Elaborați un plan de proiect care subliniază procesul de implementare și calendarul. Acest plan ar trebui să includă sarcini, responsabilități, termene limită și etape.
  • Antrenați angajații: asigurați-vă că membrii echipei dvs. primesc suficientă instruire pentru a fi familiarizați cu noul software și pentru a ști cum să-l folosească bine.
  • Urmăriți progresul implementării: fiți mereu cu ochii pe el. Acest lucru vă va permite să identificați orice problemă sau obstacol și să luați măsurile adecvate pentru a menține implementarea la timp.
  • Efectuați testarea software-ului: testați temeinic software-ul înainte de a-l implementa. Acest lucru asigură că toate funcțiile și integrările funcționează corect.
  •   Ce sunt notele în Outlook și cum le folosiți?

    Prin aderarea la aceste bune practici, puteți crește probabilitatea implementării de succes a software-ului PSA care să răspundă nevoilor dvs. de afaceri și să vă ajute să vă atingeți obiectivele.

    Așa că citiți mai departe și explorați cel mai bun software PSA disponibil pe piață pentru a vă eficientiza operațiunile de afaceri.

    ManageEngine

    ManageEngine PSA ajută organizațiile să identifice zonele de îmbunătățire și să își eficientizeze procedurile de livrare a serviciilor. Datorită informațiilor și analizelor în timp real încorporate în software, puteți obține o vedere generală a proceselor de afaceri și a rezultatelor acestora.

    Software-ul oferă o soluție completă pentru gestionarea tuturor elementelor managementului de proiect. De asemenea, interfață bine cu alte programe și instrumente, inclusiv sisteme CRM, software de contabilitate și software de birou de asistență. Caracteristicile cheie ale ManageEngine includ:

    • Gestionarea conturilor pentru a gestiona bugetele mai multor organizații.
    • Remarcați aspectul portalului de autoservire.
    • Facturare automată pentru a economisi timp și efort petrecut pentru crearea facturilor.
    • Integrari cu mai multe software nativ și terță parte IT și legate de afaceri.
    • Gestionați proiectele eficient prin crearea de etape și sarcini.

    SuperOps

    SuperOps include un modul complet de Service Desk care îi ajută pe manageri să răspundă cerințelor unei echipe de afaceri și să organizeze corespunzător sarcinile echipei.

    Fiecare angajat primește un tablou de bord care afișează o listă de sarcini, starea fiecăreia și sarcinile care rămân de finalizat. De asemenea, este posibil să specificați acordurile privind nivelul de servicii și să urmăriți cât de bine sunt îndeplinite.

    SuperOps este echipat cu următoarele module:

    • Modul de gestionare a clienților pentru a menține o bază de date cu contactele clienților, jurnalele de interacțiune și contractele.
    • Facturare automată pentru a personaliza și automatiza crearea de contracte și facturi.
    • Management de proiect pentru a vizualiza, colabora și executa proiecte fără probleme.
    • Gestionarea cotațiilor pentru a aduce predictibilitate fluxului de numerar.
    • Task Automation pentru a seta sarcinile repetitive pe pilot automat și pentru a reduce monotonia.
      Cum să remediați fișierele WAV corupte

    Atera

    Atera este o soluție de automatizare a serviciilor profesionale (PSA) bazată pe cloud, creată pentru a ajuta furnizorii de servicii IT. Ajută la gestionarea cererilor de asistență pentru clienți, la automatizarea gestionării veniturilor și la monitorizarea infrastructurii IT.

    Deoarece vine cu tot ce este necesar, acest software este o opțiune deosebit de potrivită pentru startup-uri și IMM-uri, deoarece le economisește timp de la nevoia de a căuta pe piață module software suplimentare. Atera oferă utilizatorilor următoarele caracteristici:

    • Helpdesk și Ticketing pentru a gestiona biletele din mers.
    • Portal pentru clienți pentru instruirea angajaților și clienților.
    • Integrari de facturare pentru a crea facturi pentru produse pe oră, pe termen determinat și terță parte.
    • Raportare și analiză pentru a ajuta la luarea deciziilor în cunoștință de cauză.
    • Network Discovery pentru a efectua o scanare cuprinzătoare de securitate.

    Sincro

    Syncro oferă o suită de instrumente și caracteristici care ajută MSP-urile să-și eficientizeze operațiunile zilnice și să ofere servicii mai bune clienților lor.

    Acest software PSA oferă o serie de caracteristici care pot beneficia IMM-urile, inclusiv:

    • Software-ul oferă o platformă centralizată de emitere a biletelor pentru gestionarea solicitărilor clienților, inclusiv capacitatea de a crea, atribui și prioritiza biletele.
    • O funcție încorporată de urmărire a timpului, care le permite MSP-urilor să factureze clienții pentru serviciile lor și să monitorizeze cu exactitate productivitatea angajaților.
    • Facturare automată pentru a economisi timp pe facturile recurente și pentru a număra angajații, activele sau politicile și facturile.
    • Raportare și analiză pentru a urmări rentabilitatea investiției și a transforma datele în informații utile.

    Polaris

    Polaris PSA de la Replicon adună date de afaceri 100% corecte în timp real, efectuează analize intensive în muncă și oferă sugestii pentru luarea deciziilor proactive.

    Polaris PSA se integrează bine cu ecosistemul dvs. actual datorită API-urilor sale deschise. Software-ul trimite notificări proactive și bazate pe excepții, care vă țin la curent cu orice lucru neobișnuit care necesită atenția dvs. Această soluție PSA autonomă simplifică deciziile de afaceri complexe pentru compania dumneavoastră.

    Software-ul PSA bogat în funcții oferă următoarele capabilități:

    • Funcție de analiză pentru a obține informații în timp real.
    • Cadru pentru aplicarea politicilor, formatelor, datelor și fluxului de lucru standard.
    • Modelare financiară pentru a optimiza serviciile, veniturile și prețurile și pentru a maximiza profiturile.
    • Vedere centralizată a proiectelor specifice clientului pentru a gestiona performanța și a oferi transparență.

    Rocketlane

    Rocketlane este o platformă profesională de automatizare, instalare și integrare a clienților pentru servicii. Este un instrument folosit de întreprinderile moderne pentru a îmbunătăți experiența clienților, pentru a reduce timpul de utilizare și pentru a crește predictibilitatea și profitabilitatea proiectului.

    Managementul proiectelor, colaborarea documentelor și comunicarea sunt toate integrate perfect în Rocketlane pentru a oferi o experiență unică, fără întreruperi. Modulele încorporate, cum ar fi managementul resurselor, urmărirea timpului, managementul portofoliului și bugetarea vă ajută să finalizați proiecte în limitele bugetelor și intervalelor de timp definite.

    Rocketlane vă ajută să îndepliniți următoarele sarcini:

    • Urmăriți bugetul, analizați lățimea de bandă a echipei și estimați cererea pentru a îmbunătăți marjele de profit.
    • Planificați proiecte, gestionați documente și colaborați în timp real dintr-un loc centralizat.
    • Șabloane avansate de proiect. Documentează automatizarea fluxului de lucru pentru a îmbunătăți productivitatea.
    • Un portal de autoservire pentru a interacționa cu clienții și a automatiza actualizările de stare.
    • Optimizați lățimea de bandă a echipei și profitați la maximum de resursele disponibile.
      Cum să utilizați funcțiile Lambda în Python [With Examples]

    Scoro

    Cele mai bune agenții și consultanțe din lume adoră Scoro, un sistem PSA end-to-end premiat.

    De la salutul inițial până la ultima factură, Scoro vă permite să vă gestionați fluxul de lucru de pe o platformă centralizată. Puteți să eficientizați și să automatizați activitățile repetitive și să vă asigurați că o afacere funcționează cât mai lin și eficient posibil. Gama de module Scoro include următoarele:

    • Gestionarea resurselor pentru a atribui sarcini în funcție de setul de competențe și disponibilitate.
    • Managementul proiectelor pentru a eficientiza fluxul de lucru, a crește productivitatea și a urmări progresul în timp real.
    • Gestionarea clienților pentru a gestiona clienții, finanțele, facturile și facturile.
    • Rapoarte și informații pentru analiza KPI-urilor pe tablouri de bord în timp real.

    Wrike

    Wrike este un instrument de management al proiectelor bazat pe cloud, cu actualizări în timp real, diagrame Gantt, calendare, o vizualizare a volumului de lucru pentru gestionarea resurselor și tablouri de bord personalizate.

    Acceptă foldere, proiecte, sarcini și atribuire automată pe baza stărilor sarcinilor.

    Wrike for Marketers este un produs independent cu șabloane personalizate, instrumente de verificare și o extensie Adobe. Instrumentul se integrează cu numeroase instrumente, inclusiv SalesForce, Dropbox, Slack și Adobe Creative Cloud și oferă un API deschis. Wrike este potrivit pentru marketing, operațiuni, creative și echipe IT mari până la mijlocii.

    Wrike include următoarele funcții puternice și multe altele:

    • Tablouri de bord centralizate pentru a vizualiza sarcini, procese și analize.
    • Automatizare pentru a crea fluxuri de lucru automate și pentru a elimina eforturile manuale.
    • Panouri Kanban pentru a vizualiza progresul proiectului.
    • Diagrame Gantt pentru a efectua programarea interactivă a proiectelor.
    • Managementul resurselor pentru alocarea resurselor din timp.

    Kantata

    Cu software-ul Kantata PSA, companiile își pot gestiona cu ușurință întregul ciclu de viață al proiectului, de la crearea și planificarea proiectului, până la urmărirea progresului și facturarea.

    Kantata este conceput pentru a fi intuitiv și ușor de utilizat, făcându-le ușor pentru IMM-uri să adopte platforma rapid și ușor. Acesta oferă o serie de caracteristici esențiale, inclusiv următoarele:

    • Gestionați resursele pe baza abilităților lor pentru a îmbunătăți rezultatele clienților.
    • Management financiar pentru a automatiza finanțele și contabilitatea proiectelor.
    • Analiză și raportare pentru a crește informațiile de afaceri și pentru a lua decizii bazate pe date.
    • Colaborarea în echipă pentru a maximiza productivitatea lucrând îndeaproape cu membrii echipei și clienții.
    • Integrare cu instrumente precum Slack, Hubspot, Jira, Quickbooks și multe altele.

    Concluzie

    Pentru IMM-uri, utilizarea software-ului PSA ar putea fi o modalitate excelentă de a reduce cheltuielile. Software-ul PSA poate ajuta firmele să economisească timp și bani, sporind în același timp eficiența prin automatizarea proceselor și eficientizarea operațiunilor.

    În plus, software-ul PSA poate oferi informații valoroase asupra datelor și tendințelor clienților, permițând firmelor să-și îmbunătățească procesele de luare a deciziilor și rezultatele financiare. Toate aceste beneficii pot ajuta IMM-urile să rămână competitive pe piața actuală.

    De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune software-uri de management al proceselor de afaceri (BPM) pentru IMM-uri.