9 Cel mai bun software de contabilitate pentru gestionarea proprietății pentru proprietari

Gestionarea mai multor proprietăți fără software-ul de contabilitate pentru gestionarea proprietății sună dificilă și consumatoare de timp ca proprietar.

Urmărirea chiriilor și a altor cheltuieli legate de proprietate poate fi o durere. Înmânarea lui pe foi Excel sau manual, de asemenea, nu este utilă. Mai mult, angajarea contabililor poate deveni o altă cheltuială pentru tine.

Fără îndoială, gestionarea mai multor proprietăți, publicitate pentru posturi vacante sau vânzări, procesarea documentelor legale și operarea în limitele unui buget pot face dificilă derularea și întreținerea unei afaceri imobiliare.

Administratorii de proprietate au folosit hârtie, e-mailuri, foi de calcul și pix și hârtie timp de mulți ani pentru a urmări toate tranzacțiile, sarcinile, solicitările chiriașilor și alte activități zilnice.

Din fericire, după introducerea software-ului de management al proprietăților, toate sarcinile majore sunt acum automatizate, iar operațiunile sunt fluide în comparație cu vremurile anterioare.

Un instrument de gestionare a proprietății vă poate ajuta să deveniți un proprietar înțelept. Și vă permite să vă concentrați pe alte lucruri, mai degrabă decât să calculați chiria și securitatea.

Iată câteva motive pentru care ar trebui să utilizați un instrument de gestionare a proprietății și cum vă pot ajuta acestea.

Scopul software-ului de contabilitate pentru managementul proprietății

Un instrument de gestionare a proprietății vă poate ajuta să deveniți un proprietar înțelept. Și vă permite să vă concentrați pe alte lucruri, mai degrabă decât să calculați chiria și securitatea.

Iată câteva motive pentru care ar trebui să utilizați un instrument de gestionare a proprietății și cum vă pot ajuta acestea.

  • Instrumentele pentru administrarea proprietății sunt ieftine și vă ajută să economisiți mulți bani în timp. Programul software va organiza fiecare tranzacție. Astfel, deoarece sarcinile de contabilitate sunt mai ușor de gestionat decât simpla introducere a datelor, nu va trebui să angajați un contabil.
  • Software-ul de contabilitate pentru managementul proprietăților automatizează procesele contabile și contabile, reducând erorile contabile și greșelile neintenționate.
  • Au capacități de raportare avansate și robuste. Ca rezultat, puteți genera rapoarte financiare săptămânale sau trimestriale pentru proprietățile dvs. de închiriat.
  • Puteți obține securitatea software-ului și securitatea datelor cu software-ul de contabilitate pentru gestionarea proprietății, astfel încât să nu vă faceți griji cu privire la atacurile cibernetice.
  • Scalabilitatea este un alt avantaj semnificativ al utilizării acestui software. Poate fi personalizat în funcție de cerințele dumneavoastră.
  • Dispune de un software de contabilitate pentru managementul proprietăților pe care ar trebui să-l aibă

    Automatizare

    Unul dintre cele mai utile beneficii ale utilizării unui PMS este automatizarea. Companiile pot obține rezultate mult mai bune prin automatizarea sarcinilor de rutină și repetitive pe care mașinile le pot îndeplini mai eficient decât oamenii.

    În plus, sarcinile automatizate pot economisi ore lucrătorilor, pe care le pot dedica unor fațete mai importante ale companiei, cum ar fi serviciul pentru clienți.

      Cum să eliminați element din JavaScript Array și Craft Clean Code

    Apelul clientului

    Software-ul adecvat de gestionare a proprietății poate oferi mai mult decât suport. În plus, are multe alte funcții, cum ar fi sincronizarea calendarului, funcțiile de notificare și personalizarea campaniilor dvs. de marketing. Dacă vă extindeți dincolo de piața locală, ar trebui să luați în considerare și modalități de a atrage clienți din alte țări.

    Îmbunătățindu-le experiența, demonstrezi o mai mare apreciere față de clienții tăi. În cele din urmă, adăugați în aplicație câte funcții axate pe client doriți pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și pentru a crește atractivitatea clienților.

    Administrarea proprietăților multiple

    Devine o bătaie de cap și o bătaie de cap să gestionezi mai multe proprietăți. Apoi, este posibil să aveți nevoie de totul într-o singură aplicație pentru a gestiona toate acele moșii.

    Alegeți un software de contabilitate de gestionare a proprietății care are această caracteristică obligatorie. Iată o listă cu cele mai bune software-uri de contabilitate pentru gestionarea proprietății pentru proprietari, care îi pot ajuta să își gestioneze proprietățile.

    Freshbooks

    Software-ul de contabilitate FreshBooks este unul dintre produsele Freshworks, special pentru managementul proprietăților. Vă ajută să gestionați cu ușurință toate conturile pentru proprietăți și închirieri.

    Freshworks este un furnizor de încredere și lider de piață de soluții SaaS de ultimă generație pentru companii de toate dimensiunile care se ocupă de diverse probleme complexe de afaceri.

    Caracteristici cheie

    • Memento-uri automate de chirie: reamintiți chiriașilor dvs. automat chiria.
    • Facturile generate automat sunt trimise chiriașilor dvs.
    • Ține cont de depozitele de garanție
    • Software-ul de contabilitate facilitează munca în echipă.
    • Software-ul de contabilitate FreshBooks permite colaborarea.
    • Puteți produce rapid facturi și estimări frumoase, complet personalizate.
    • Nu numai că veți face chiriașii fericiți prin automatizarea procesului de reînnoire și acceptând plăți online, dar veți observa și transferuri de bani mai rapide în contul dvs.
    • Urmăriți plățile lunare ale chiriei și interacțiunile chiriașilor. Puteți economisi timp și crește profitabilitatea companiei dvs. oferind chiriașilor mementouri automate pentru plățile restante ale chiriei și permițând plăți online sigure.

    În plus, prețurile sale accesibile și gama largă de caracteristici îl fac software-ul perfect de contabilitate a proprietăților pentru IMM-uri. FreshBooks este, de asemenea, convenabil; îl poți folosi pe dispozitivul tău mobil. Vă ajută să economisiți timp și efort și vă permite să vă concentrați mai mult asupra proprietăților dvs., chiriașilor și afacerii imobiliare.

    Buildium

    Buildium este un instrument de management al proprietăților bazat pe cloud, care oferă managerilor de proprietăți control complet asupra fiecărui aspect al operațiunilor lor de afaceri. Aceasta implică gestionarea chiriei și plățile online, completarea spațiilor vacante, planificarea întreținerii și monitorizarea finanțelor.

    Buildium simplifică procesul de închiriere cu funcții precum urmărirea chiriașilor și a contractului de închiriere, contabilitate generală completă, mementouri automate pentru chirie și taxe și rapoarte la cerere.

    Caracteristici cheie

    • Monitorizarea tuturor plăților de închiriere
    • Dezvaluire financiara
    • Reconciliere bancară automată lunară
    • Aplicație mobilă cu urmărire a cheltuielilor Integrari multiple cu site-uri web precum Apartments.com și Zillow

    Interfața pentru chiriași a Buildium permite administratorilor de proprietăți să accepte plăți online pentru chirie și să facă încasarea chiriei pentru proprietar un proces automat.

      Cum să cumpărați o mașină pe eBay în siguranță, în siguranță și fără a pierde bani

    TenantCloud

    Proprietarii pot gestiona cererile de întreținere, pot filtra aplicațiile și pot colecta chiria online cu TenantCloud. Este un instrument de management al proprietăților bazat pe cloud, creat pentru a răspunde cerințelor proprietarilor, administratorilor de proprietăți și experților imobiliari.

    Sistemul include funcții pentru managementul chiriașilor, administrarea contabilă și marketing.

    Caracteristici cheie

    • Un singur tablou de bord pentru a urmări și a gestiona toate fluxurile de lucru de marketing, leasing, întreținere și contabilitate.
    • Creați site-uri web specializate folosind o varietate de șabloane editabile pentru a crește recunoașterea mărcii. Acceptați rezervări și trimiteri de aplicații pe site.
    • Gestionați plățile chiriei, facturile pentru serviciile finalizate, taxele de întârziere, rambursările și multe altele.
    • Tranzacții online simplificate prin integrarea cu Stripe sau Dwolla; puteți digitiza fiecare tranzacție și o puteți înregistra imediat în registrele desemnate.
    • Activați echipe și gestionați nivelurile de acces și permisiunile pe baza rolurilor de utilizator. Atribuiți sarcini membrilor echipei, trimiteți mementouri și monitorizați modificările.
    • CRM integrat vă ajută să urmăriți clienții potențiali.
    • Organizați corespondența cu proprietarii, chiriașii și vânzătorii prin e-mailuri și chat în aplicație pentru a crea o bază de date centrală.

    Oferă managementul chiriașilor, contabilitate, facturare automată, rapoarte de analiză a proprietății și o pagină de listare gratuită. Sunt disponibile programe gratuite, de bază și avansate.

    QuickBooks

    Suita cuprinzătoare de contabilitate și management al afacerilor QuickBooks de la Intuit este creată pentru organizațiile mici și mijlocii.

    Caracteristici cheie

    • Mementouri automate pentru plată
    • Furnizați chitanțe de plată individuale pentru a urmări plățile.
    • Fluxuri bancare avansate și crearea grupului de clienți
    • Prețuri pe etichete cu coduri de bare
    • Puteți adăuga costuri de transport, transport, asigurare și alte costuri la prețul final

    Software-ul este conceput pentru a eficientiza fluxul de lucru și comunicarea dintre contabili și clienți. Funcționalitatea QuickBooks oferă și rapoarte privind tranzacțiile financiare.

    Stessa

    Stessa este un alt program software pentru finanțarea proprietăților închiriate. Scanați chitanțele, sincronizați-vă conturile bancare și generați diverse rapoarte.

    Caracteristici cheie

    • Dacă sunteți proprietarul unei case de închiriere pe termen scurt sau de vacanță, puteți urmări performanța utilizând coloana Pro Forma de la Stessa și funcția de cheltuieli lunare.
    • Pentru a activa tranzacțiile automate, puteți conecta AppFolio și Stessa.
    • Pentru a urmări, clasifica, aranja și scana facturile legate de imobiliare, aplicația mobilă Stessa iOS folosește învățarea automată.

    Scopurile principale ale acestui sistem sunt contabilitatea și urmărirea financiară. În plus, accentul unic al Stessa pe managementul financiar îl face soluția perfectă pentru proprietarii de portofoliu mic care caută o modalitate ușoară de a-și gestiona finanțele și închirierile.

    Baselane

    Soluția financiară complet integrată, Baselane, este creată special pentru proprietari. Este un software de contabilitate în care puteți colecta chirii și puteți efectua operațiuni bancare pentru companii gratuit.

    Caracteristici cheie

    • Funcția de conturi virtuale vă permite să urmăriți depozitele de garanție, să împărțiți veniturile și cheltuielile pe proprietate și să personalizați modul în care vă gestionați banii.
    • Chiria poate fi depusă în orice cont la Baselane.
    • Evaluările cuprinzătoare ale proprietății și ale fluxului de numerar includ veniturile, costurile operaționale, profitul operațional, fluxul de numerar brut net etc.
      8 Cele mai bune platforme de Business Intelligence (BI) și Analytics în 2022

    De asemenea, oferă servicii plătite, cum ar fi împrumuturi pentru proprietari și asigurări pentru proprietari.

    DoorLoop

    Cu DoorLoop, puteți conecta conturi bancare, carduri de debit și carduri de credit, simplificând urmărirea tranzacțiilor. În plus, puteți utiliza acest lucru pentru a automatiza alte sarcini, cum ar fi colectarea chiriei și plăți recurente.

    Acest software vine cu toate caracteristicile de contabilitate necesare pentru a vă ajuta să gestionați finanțele rezidențiale, comerciale și chiar a forței de muncă și a unităților de locuințe comunale.

    Mai mult, puteți combina contul dvs. DoorLoop cu QuickBooks, un alt instrument de contabilitate online și puteți sincroniza toate informațiile despre cheltuieli și venituri în timp real.

    Caracteristici cheie

    • Șabloane de plan de conturi ușor de personalizat
    • Automatizarea procesului de plată, inclusiv încasarea plăților
    • În scopul depunerii taxelor, puteți exporta cu ușurință toate datele dvs. contabile.
    • Cu API-ul deschis Zapier sau DoorLoop, puteți integra nenumărate aplicații, cum ar fi CRM-uri, procesoare de plăți și alte software-uri online.
    • De asemenea, vă puteți gestiona finanțarea proprietății la nivel internațional cu bucla de ușă.

    În plus, 60 de rapoarte predefinite sunt incluse în DoorLoop, inclusiv o prezentare generală a afacerii, bilanţ, situaţie de profit şi pierdere şi situaţie de flux de numerar.

    Studio de proprietar

    Landlord Studio promite să vă economisească timp și bani prin automatizarea gestionării proprietății. Este conceput pentru a ajuta întreprinderile mici și mijlocii să își gestioneze contabilitatea și comunicările cu chiriașii.

    Caracteristicile sale vă vor uimi cu siguranță dacă sunteți proprietar și doriți să utilizați instrumentul în limba maternă. Acest instrument este disponibil în magazinele Apple și Google Play ca aplicații mobile native complete și pe desktop.

    Caracteristici cheie

    • Acesta calculează impozitul automat. Puteți personaliza toate setările fiscale și multe altele.
    • Aplicația și site-ul web sunt sincronizate corect, cu actualizări regulate, fără erori de software și asistență excelentă pentru clienți.
    • Tabloul de bord vă permite să urmăriți plățile și depozitele de chirie și să vă verificați imediat veniturile și cheltuielile.
    • Ar trebui să păstrați toate documentele relevante de închiriere, să înregistrați cheltuielile și să încărcați fotografii cu chitanțele dvs. De asemenea, vă permite să creați rapoarte precise și să le exportați în Excel.

    Propertyware

    Propertyware este ultimul instrument de pe listă, dar nu în ultimul rând. Este un software puternic de contabilitate pentru managementul proprietăților. O firmă imobiliară rezidențială de înaltă performanță o poate folosi ca o platformă flexibilă și deschisă.

    Caracteristici cheie

    • Toate închiriile dvs. sunt păstrate într-o singură locație.
    • Creați rapoarte, sortați și filtrați cu ușurință datorită funcționalității bune de raportare.
    • Gestionarea cererilor de întreținere prin portalul proprietarului
    • Notificări prin e-mail bazate pe cloud pentru chiriași și proprietari

    Oferă unele dintre cele mai bune capabilități de raportare, cum ar fi opțiuni de câmp personalizate și opțiuni de notificare automată pentru proprietari și chiriași.

    Concluzie

    Gestionarea finanțelor nu este niciodată ușoară dacă nu ai experiență în contabilitate. În calitate de proprietar, ar trebui să aveți un management financiar puternic. Așadar, nu creați o mulțime de foi de calcul pentru a urmări toate închirierile dvs. Încercați software-ul de contabilitate pentru managementul proprietăților pe care l-am menționat mai sus și deveniți un profesionist în gestionarea finanțelor.