8 cei mai buni testeri de linie de subiect pentru e-mail pe care să-l folosiți înainte de a trimite buletine informative

Crearea buletinului informativ perfect necesită mult efort. Petreceți mult timp pentru o copie ideală de e-mail, încorporând linkurile corecte, proiectând-o corect și plasând strategic îndemnul pentru a-ți determina abonații să ia măsuri.

Dar totul se poate pierde dacă e-mailul nici măcar nu este deschis. Cercetarile arata 33% dintre destinatarii de e-mail decid să deschidă un e-mail pe baza liniei de subiect. O alta 69% dintre respondenți au mărturisit că vor raporta un e-mail ca spam doar după ce au citit subiectul.

Prin urmare, este esențial să includeți subiecte bine gândite în toate e-mailurile dvs. Un exemplu excelent de subiecte captivante sunt buletinele informative de la Glitter Guide. Compania trimite abonaților săi buletine informative legate de stilul de viață.

Având în vedere că există o nouă tendință despre care să vorbim în fiecare zi, Glitter Guide identifică o nevoie de prospețime în tot conținutul legat de acesta. Prin urmare, conectează titlurile buletinului informativ cu cele mai recente știri pentru a se asigura că cititorii săi găsesc buletinul informativ demn de a face clic.

În mod similar, trebuie să vă studiați bine publicul și să testați ce funcționează pentru ei. Dar un fapt universal este că majoritatea căsuțelor de e-mail în care aterizează buletinul tău informativ sunt deja pline de e-mailuri. Deci, trebuie să vă asigurați că titlul dvs. iese în evidență printre ele.

Un subiect grozav cuprinde numere sau date, o justificare unică, informații care caută atenția și o promisiune. Pentru a crea un titlu captivant pentru buletinul informativ, trebuie să echilibrați creativitatea cu cunoștințele clienților pentru a obține rezultate optime.

Dacă toate acestea sună a prea multă muncă, tehnologia te-a acoperit. Testerele pentru liniile de subiect ale e-mailului sunt instrumente care vin cu diverse funcții și folosesc tehnologie avansată pentru a vă ajuta să scrieți rapid cele mai bune titluri. Aceste instrumente iau în considerare mai multe aspecte ale unui titlu care vă afectează publicul.

Ei măsoară utilizarea cuvintelor emoționale, țin la distanță cuvintele care declanșează filtre de spam și sugerează lungimea perfectă a titlului. tipstrick.ro explorează opt instrumente incredibile:

CoSchedule

Aceasta este o soluție software de marketing de conținut, dar este cunoscută și pe piață pentru că oferă un tester pentru linia de subiect al e-mailului. Instrumentul se concentrează în principal pe crearea de linii de subiect care pot fi identificate și care convertesc mai mult.

CoSchedule evaluează subiectul pe baza cuvintelor care măresc ratele de deschidere ale e-mailului. Promovează în mod special utilizarea cuvintelor pozitive care pot fi alese cu ușurință din Banca sa exclusivă de cuvinte. Analizatorul de titluri de e-mail CoSchedule sugerează eliminarea termenilor negativi.

Instrumentul vă oferă chiar feedback cu privire la cazul care funcționează cel mai bine pentru subiectele buletinului informativ. În plus, puteți obține și alte detalii relevante, cum ar fi numărul de caractere, numărul de cuvinte și numărul de emoji.

  Controlați comutatoarele hardware utilizând API-ul de recunoaștere vocală Google Now

Analizorul de subiect al e-mailului CoSchedule oferă, de asemenea, o previzualizare a aspectului pentru a vă ajuta să vedeți cum va arăta linia de subiect pe desktop și pe mobil. Nu este uimitor?

Omnisend

The Omnisend instrumentul vă oferă un scor (procent) bazat pe date din titlul buletinului informativ. Instrumentul evaluează copia dvs. pentru a genera un scor și recomandă îmbunătățiri ale acesteia. Mai jos este prezentată o analiză a subiectului, „Actualizare blog de rețete: venituri în creștere cu 45% față de anul trecut”.

Analizorul de titlu Omnisend afișează lungimea împreună cu despărțirea numărului de cuvinte și caractere. Vă oferă sugestii pentru a înlocui termenii care declanșează spam cu cuvinte mai sigure. În plus, verifică stilul de scriere cu majuscule și utilizarea numerelor.

De asemenea, puteți verifica o previzualizare a subiectului buletinului informativ pe desktop și pe dispozitive mobile, făcându-l un instrument relativ cuprinzător de utilizat, la fel ca Omnisend.

Trimite Verificați

Trimite Verificați oferă un instrument aprofundat de testare a subiectelor de e-mail. Acesta compară titlul buletinului dvs. informativ cu peste 100.000 de e-mailuri de marketing. Scorurile generate de instrument se bazează pe această comparație. Vă oferă un rezultat care s-a dovedit a funcționa.

Pe lângă scor, vă oferă o recomandare despre cum să vă îmbunătățiți subiectul. Evaluează linia de subiect pe 16 parametri. Trimitere verificare Verifică lungimea și lizibilitatea titlului. Instrumentul oferă, de asemenea, o previzualizare a e-mailului în căsuța de e-mail a publicului țintă.

Acesta include modul în care titlul e-mailului și numele expeditorului pot apărea în vizualizările mobile și desktop. De asemenea, puteți efectua o analiză aprofundată a sentimentului a liniei de subiect ale buletinului informativ.

Instrumentul vă ajută să determinați emoția (pozitivă, negativă sau neutră) pe care o va evoca cititorii dvs. Instrumentul efectuează o verificare completă, inclusiv scanarea cuvintelor pe care filtrele de spam le-ar putea semnala.

De exemplu, verifică un „RE:” sau „FWD:” fals la începutul subiectului, care ar putea crește temporar ratele de deschidere.

Pe lângă nivelul de citire, instrumentul analizează utilizarea corectă a punctuației, majusculelor și emoji-urilor. Printre altele, instrumentul vă ajută, de asemenea, să personalizați conținutul buletinului informativ pentru a crește ratele de deschidere.

Mizy

S-a lansat Automizy Mizy pentru a facilita crearea de conținut. Mizy este un bot alimentat de AI care vă ajută să găsiți subiectul perfect pentru e-mail pentru buletinul dvs. informativ. Instrumentul este conceput pentru a clasa titlurile comparându-le cu campaniile existente.

Acesta compară performanța acestor campanii și sugerează subiecte demne de clic pentru a îmbunătăți ratele de deschidere ale buletinului dvs. informativ. Mizy folosește Deep Learning pentru a vă ajuta să scrieți titluri mai bune pentru buletinul dvs. informativ.

Acesta accesează o bază de date de e-mailuri pentru a analiza ratele de deschidere și de clic. Perspectivele fac ca Mizy, bazată pe inteligență artificială, să clasifice campaniile în cele care au performanțe și altele care sunt slabe.

Botul generează o evaluare bazată pe performanță a titlului dvs. și îl evaluează din 100. De asemenea, oferă sfaturi pentru a vă îmbunătăți copia. Singurul lucru este că Mizy este încă în faza Beta și ar putea exista erori și probleme pe care le întâmpinați în timp ce utilizați botul.

Cu toate acestea, este un tester de e-mail interesant, cu mult potențial, care oferă subiecte ca și cum le-ați scris.

  De ce nu puteți bloca BitTorrent pe routerul dvs

Zurb

Furnizor de soluții de design și branding Zurb oferă un instrument cunoscut sub numele de Subiect de testare pentru a revizui aspectul titlului pe dispozitivele mobile. Cei mai mulți oameni accesează e-mailurile de pe dispozitivele lor mobile, iar numărul acestora va crește cu siguranță odată cu creșterea exponențială a adoptării digitale.

Zurb a realizat că subiectele e-mailului și previzualizarea sunt trunchiate pe aceste dispozitive. O afișare slabă a titlurilor vă poate deranja cititorul. Propozițiile incomplete și frazele neadecvate vă pot împinge toate eforturile la scurgere.

Subiectul de testare este un instrument care vă ajută să rezolvați aceste probleme. Se asigură că titlurile tale de e-mail sunt compatibile cu toate cele mai recente ecrane de smartphone de pe piață. Instrumentul este ușor de utilizat și vă ajută să creați titluri adaptate pentru dispozitive mobile pentru buletinul informativ.

Subiectul de testare oferă o previzualizare a titlului, a numelui expeditorului și a textului antet. Această previzualizare vă ajută să vă asigurați că subiectul buletinului informativ apare corect în căsuța de e-mail a cititorului.

Mailshake

Mailshake este cea mai ușor de utilizat platformă de analiză a titlurilor. Instrumentul său gratuit analizează copia dvs. pentru lizibilitate și cuvinte spam. Analizatorul de e-mail vă evaluează lungimea e-mailului, cuvintele care declanșează filtre de spam și link-uri. Prin „copiere”, nu ne referim doar la linia de subiect, ci și la corpul e-mailului.

Vă oferă recomandări specifice pentru a vă ajusta copia până când livrarea și lizibilitatea sunt îmbunătățite. Mailshake recomandă să scrieți linii de subiect personalizate cu 30 de caractere sau mai puține pentru a obține o rată de deschidere peste medie.

Acesta sugerează chiar crearea unui sentiment de urgență prin titlul de e-mail, dar sfătuiește să nu folosiți momeli de clic. Conform evaluării sale, dacă copia de e-mail nu se îmbină cu titlul dvs., aceasta reduce și impactul titlului dvs.

Mailshake este instrumentul suprem pentru a scrie titluri convingătoare cu îndrumări rapide și este favoritul antreprenorilor, agenților de marketing și agenților de vânzări pentru a trimite e-mailuri personalizate în bloc.

Linia de subiect

Acest instrument gratuit este cel mai simplu tester de linie de subiect care oferă o revizuire la nivel superior a titlului dvs. de e-mail. Este util să analizați orice linie de subiect privind marketingul și parametrii de performanță, dar nu vă așteptați ca subiectele dvs. să fie disecate în cazul altor testeri.

SubjectLine.com analizează subiectul pentru probleme de filtrare și livrare. Primiți o evaluare generală pentru subiectul dvs. după ce instrumentul o rulează printr-un proces de screening robust. Titlul dvs. este analizat în funcție de 800 de reguli unice și punctat pentru acestea.

Vă permite să vedeți unde și cum să îmbunătățiți titlul de e-mail. Evaluarea se bazează pe performanța mesajelor de e-mail trimise și urmărite de SubjectLine.com în timp.

Nu este spam

Acest instrument vă ajută să evitați cuvintele declanșatoare din titlul e-mailului. Vă împiedică e-mailurile să fie semnalate de filtrele de spam. Instrumentul gratuit oferă un raport cuprinzător de spam prin rularea copiei prin cinci teste.

Testele includ Verificarea SPF, Verificarea ID-ului expeditorului, Verificarea DomainKeys, Verificarea DKIM și Verificarea SpamAssassin. Captează cuvinte sau expresii din subiectul și corpul e-mailului care sunt considerate spam.

Nu este spam identifică problemele legate de spam și sugerează cum să le rezolvi în raportul său detaliat. În plus, instrumentul de analiză a titlurilor de e-mail verifică și copia de e-mail pentru a se asigura că nu conține spam.

  Blocați linkurile „Mailto:” și copiați adresa de e-mail în clipboard [Chrome]

Sunteți gata să lucrați la subiectul e-mailului dvs.?

Instrumentele menționate mai sus vă vor ajuta să creați titlurile potrivite pentru buletinul informativ și să vă îmbunătățiți CTR. Unele dintre ele oferă chiar o perspectivă profundă pentru a vă ajuta să vă comparați buletinul informativ cu alte campanii care rulează cu succes.

Cu toate acestea, este recomandabil să testați ceea ce funcționează pentru publicul dvs. Puteți alege o combinație de instrumente care vă pot ajuta să vă creșteți ratele de deschidere a e-mailurilor.

Dar, mai important, trebuie să investești în scrierea unor titluri bine scrise, deoarece acestea captează atenția abonaților tăi, îmbunătățind rata de clic (CTR) a e-mailului tău.

Ele vă ajută să obțineți rezultatele dorite din buletinele dvs. informative, cum ar fi un trafic crescut pe site, vizualizări ale paginilor de destinație sau înscrieri.

Sfaturi de reținut pentru a scrie titluri de e-mail de conversie

Deci, deoarece v-ați dat seama de importanța unui subiect perfect pentru e-mail și de cât de esențial este să obțineți o rată de deschidere mai mare, permiteți-ne să aruncăm o privire asupra modului în care puteți crea unul rapid:

#1. Includeți numele unei persoane reale în linia de subiect

Face instantaneu conținutul e-mailului mai personal. Nu doriți ca abonații dvs. să creadă că primesc e-mailuri de la un bot. Până la urmă, există o ființă umană care trimite acele buletine informative. Așa că asigurați-vă că păstrați acea conexiune informală stabilă, folosind numele persoanei în titlu – similar cu ceea ce a făcut Licious într-un e-mail trimis mie – un abonat.

#2. Folosește cuvinte de putere

Absolut! Cuvinte precum „inspira”, „doar pentru tine” și „mai rapid” sunt puternice, deoarece captează instantaneu atenția destinatarului e-mailului și creează un sentiment de urgență pentru el. Desigur, utilizarea cuvintelor puternice depinde de contextul e-mailului tău. Deci, dacă credeți că le puteți elimina, păstrați titlurile de e-mail scurte și simple. În caz contrar, puteți folosi și cuvinte cu conversie ridicată, așa cum se arată mai jos:

#3. Testați-vă liniile de subiect înainte de a trimite

Utilizați oricare dintre instrumentele de mai sus pe care le-am menționat anterior pentru a optimiza subiectul e-mailului pentru conversie. S-ar putea să înțelegi ceva și să scrii, uneori, titluri de e-mail slabe. Acești testeri se vor asigura că în buletinele dvs. informative sunt folosite numai subiecte de calitate.

#4. Testează A/B liniile de subiect în timpul trimiterii

Ai putea veni cu o mie de titluri de e-mail, dar pentru a te asigura că abonații tăi le plac suficient pentru a-ți deschide e-mailul, trebuie să le testezi A/B. Furnizorii de servicii de e-mail precum ActiveCampaign, SendGridși MailChimp vă poate ghida prin procesul de testare divizată.

#5. Nu uitați de emoji

Cercetarile arata 92% dintre consumatorii online folosesc emoji-uri în fiecare zi. Cu peste 10 miliarde emoji-uri trimise zilnic, acest lucru nu este deloc surprinzător. Deci, de ce să nu le folosiți cu moderație în subiectul e-mailului? Copiați și inserați emoji-uri relevante de pe site-uri precum GetEmoji.com și folosiți-le în conținutul dvs.

Desigur, nu exagerați cu numărul de emoji-uri folosite. Tratează-le ca garnitură și adaugă-le doar atunci când are sens sau când susțin mesajul tău. Ideea este să fii observat, nu să trimiți semnale mixte destinatarilor tăi.

Este randul tau

Indiferent de industria dvs., este esențial să scrieți subiecte de calitate pentru e-mail. Din fericire, există instrumente care vă ajută să rezolvați și să vă îmbunătățiți semnificativ ratele de deschidere. Liniile dvs. de subiect ale e-mailului au potențialul de a crește implicarea utilizatorilor și ratele de partajare – bancați pe ele, lucrați din greu pentru ele.

Mult noroc!