7 cele mai bune instrumente de livrare prin e-mail pentru a profita la maximum de campania dvs. de e-mail

Pe o scară de la 1 la 10, cât de greu este să ajungi e-mailuri în căsuța de e-mail a abonatului tău? — Unsprezece!

Dacă e-mailurile tale ajung frecvent în spam, iar rezultatele campaniei tale au ajuns la fund, ești la locul potrivit.

În acest articol, vom discuta despre toate livrările prin e-mail, cele mai bune practici pentru a menține ratele de livrare și o listă de instrumente de livrare prin e-mail care vă ajută să faceți treaba fără efort.

Ce este livrarea e-mailului?

Livrarea e-mailurilor măsoară de câte ori e-mailurile dvs. ajung în siguranță în căsuța de e-mail a destinatarului.

Deși acest lucru ar putea să nu pară mare lucru, 75% dintre agenții de marketing consideră „Rata de livrare” ca un KPI (Indicator cheie de performanță) important atunci când măsoară succesul campaniilor prin e-mail.

Desigur, au toate motivele să facă acest lucru.

Cum influențează livrarea marketingul prin e-mail?

Livrarea prin e-mail are un impact direct asupra succesului campaniilor tale de e-mail. Mai jos sunt prezentate câteva repercusiuni ale unei rate slabe de livrare a e-mailului.

Scădeți ratele de deschidere și clic

Deoarece e-mailurile dvs. nu sunt încă livrate, nu se pune problema deschiderilor și clicurilor. Cel mai probabil, e-mailul dvs. bine redactat se află în dosarul de spam, pentru a nu fi observat niciodată.

O rată de livrare mai scăzută împiedică întotdeauna valorile esențiale de implicare, adică ratele de deschidere și de clic. Drept urmare, cifrele așteptate sunt departe de a fi atinse.

Reduce ratele de conversie

Conversiile sunt direct legate de – deschideri, clicuri și livrabilitate – pierdeți una, iar valoarea dvs. de conversie se scufundă.

Ratele de livrare mai scăzute reduc șansele ca abonații să acționeze asupra e-mailurilor dvs., ceea ce duce la mai puține conversii și la pierderea veniturilor potențiale pentru afacerea dvs.

Reduce implicarea publicului

Livrarea slabă a e-mailului îi face pe abonați să vă pună la îndoială încrederea. Vedeți, derularea unei campanii de e-mail printr-un dosar de spam nu este o idee bună.

O rată rezonabilă de livrare a e-mailurilor asigură că e-mailurile dvs. ajung în mod constant în căsuțele de e-mail ale abonaților. Acum, acest lucru ajută în două moduri:

În primul rând, abonații tăi vor primi cu siguranță e-mailurile tale la intervale regulate. Și în continuare, sunt fericiți să se implice, deoarece te găsesc adesea în căsuța de e-mail.

Factori care afectează capacitatea de livrare a e-mailurilor

#1. Reputația expeditorului

Unul dintre motivele principale pentru care e-mailurile tale nu ajung este din cauza reputației proaste a expeditorului. Ce-i asta?

Furnizorii de servicii de internet (ISP) atribuie punctaje specifice companiilor. La fel ca un scor de credit, un scor de expeditor între 0 și 100 indică sănătatea și credibilitatea programului tău de e-mail.

Înainte de a trimite un e-mail, furnizorii de servicii de internet efectuează o verificare a reputației pentru a înțelege cât de legitim sunteți ca expeditor.

Un scor îmbunătățit înseamnă o reputație mai bună a domeniului, ceea ce duce la rate de livrare mai bune și la o bună plasare în căsuța de e-mail.

#2. Calitatea listei de contacte

Sa fim cinstiti; construirea unei liste de e-mail necesită timp și tehnici. Bazându-vă pe comenzi rapide, cum ar fi achiziționarea unei liste second-hand, ar putea împiedica rezultatele campaniei dvs.

În general, o listă de e-mailuri de calitate are abonați care acceptă să vă primească e-mailurile. Pe de altă parte, atunci când trimiteți e-mailuri către abonați din luna albastră, aceștia tind fie să se dezaboneze, fie să vă raporteze e-mailul.

Așa că cheltuirea $$ pentru a obține o listă de e-mail gata făcută nu va fi eficientă pe termen lung.

Apoi, verificați dacă există contacte care nu au răspuns de mult timp; trimiterea în mod repetat de e-mailuri către aceste persoane de contact vă poate împiedica livrarea.

  Cum să direcționați traficul web în siguranță fără un VPN folosind un tunel SOCKS

#3. Adresă IP dedicată vs. partajată

Având în vedere că trimiteți campanii și nu e-mailuri on-off, o adresă IP dedicată vă va oferi un control mai bun asupra procesului.

Adresele IP dedicate sunt desemnate pentru a trimite numai e-mailurile dvs. Cu acest tip de IP, poți trimite e-mailuri de la o adresă care este exclusiv a ta, ceea ce înseamnă că ai control complet asupra reputației expeditorului tău.

O adresă IP partajată este diferită. Aici, îți partajezi IP-ul cu alți expeditori, iar reputația ta ar putea fi afectată din cauza activităților rău intenționate ale altor expeditori.

Diagrama de mai jos vă va ajuta să alegeți tipul potrivit de adresă IP.

Sursa imagine: Turnesol

#4. Capcane pentru spam

Capcanele de spam sunt adrese de e-mail pe care furnizorii de servicii de internet (ISP) și operatorii de liste de blocare le folosesc pentru a identifica expeditorii care nu respectă cele mai bune practici de e-mail.

Mai simplu spus, aceste e-mailuri acționează ca momeală pentru a prinde spammerii.

De exemplu, dacă unul dintre persoanele dvs. de contact a primit un loc de muncă la o nouă companie, vechea adresa de e-mail de serviciu ar deveni invalidă. Furnizorii de servicii folosesc apoi aceste e-mailuri pentru a monitoriza practicile sănătoase de marketing prin e-mail ale companiilor.

Dacă te prinde o capcană de spam, este posibil ca domeniul sau adresa IP să fie blocată. Sau, puteți vedea e-mailurile dvs. direcționate către dosarul nedorit.

Cele mai bune practici pentru o mai bună livrare a e-mailului

#1. Păstrați o listă de e-mail igienă

Listele de e-mail nu sunt materiale unice. Trebuie să le scanați și să le actualizați frecvent pentru a rămâne la curent cu rata de livrare. Acum, puteți păstra o listă de e-mail igienă în trei moduri:

Căutători de e-mailuri de la terți: colectarea de e-mailuri de pe site-uri web nu este o idee bună. Există o mulțime de instrumente de căutare de e-mail terțe care vă ajută să găsiți imediat adresa de e-mail legitimă a oricui. Aceste instrumente au modele de verificare încorporate care vă pot ajuta să colectați și să gestionați o listă de e-mail sănătoasă cu un singur clic.

Segmentarea e-mailurilor: unul dintre cele mai mari motive pentru care livrabilitatea dvs. se luptă din cauza lipsei de personalizare. Segmentarea listei de e-mailuri pe baza gusturilor publicului, a datelor demografice și a preferințelor poate fi lucrul nou de făcut.

Caracteristica de înscriere dublă: Înscrierea dublă adaugă un nivel suplimentar de securitate pentru validarea e-mailurilor. În aceasta, un link de confirmare este trimis către ID. Doar cei care își verifică autenticitatea primesc e-mailuri suplimentare.

O altă modalitate este să utilizați instrumente de verificare a e-mailului pentru a vă curăța lista de e-mail fără probleme.

#2. Configurați SPF și DKIM

SPF (Sender Policy Framework) și DKIM (DomainKeys Identified Mail) sunt două elemente integrante ale Sistemului de nume de domeniu (DNS).

Mai simplu spus, înregistrările DNS arată lumii că suntem conștienți de reputația domeniului nostru și a reputației noastre ca expeditor.

Setarea SPF și DKIM vă va ajuta să vă protejați buna reputație a domeniului dvs. și, astfel, să îmbunătățiți capacitatea de livrare a e-mailurilor.

Din fericire, majoritatea instrumentelor de livrare prin e-mail vă ajută să configurați înregistrări DNS. (mai multe despre asta mai jos)

#3. Liniile de subiect

Da, o singură linie poate schimba cursul e-mailului dvs. De fapt, 69% dintre destinatari marchează e-mailurile ca spam după ce au citit subiectul.

Sursă

Deci, ce poți face? Iată câteva lucruri de făcut pentru ca subiectul să sune legitim.

  • Nu folosiți toate majusculele în linia de subiect
  • Nu folosiți semnele de punctuație în linia de subiect (cum ar fi semnele exclamației)
  • Evitați cuvintele care declanșează spam precum „Gratuit”, „Garanție” și multe altele
  • Scrieți subiectul ținând cont de conținutul e-mailului

În plus, subiectele de testare A/B pot genera un ROI cu până la 28% mai mare.

#4. Simplificați procesul de dezabonare

Conform Legii CAN-SPAM, un expeditor trebuie să ofere o modalitate clară și evidentă de a renunța la fiecare e-mail.

Includerea butoanelor de dezabonare în e-mailuri vă pune în relații bune cu furnizorii de servicii de internet. Cel mai important, le arată destinatarilor că îi respectați, datele lor personale și nevoile lor.

De exemplu, vedeți cum Sparkian, o platformă dedicată de publicații de jocuri online, adaugă un buton de renunțare în partea de jos a e-mailului lor.

#5. Monitorizați conținutul e-mailului

Conținutul din e-mail este un factor semnificativ care afectează livrarea și crește șansele de a fi marcat ca spam. Înainte de a apăsa butonul de trimitere, asigurați-vă de câteva lucruri.

  Cum se schimbă comanda rapidă de la tastatură într-un script AutoHotKey

În primul rând, majoritatea furnizorilor de servicii de e-mail nu permit vizualizarea conținutului media îmbogățit, cum ar fi fișiere Flash sau video. Deci, adăugarea de conținut video la e-mailul dvs. este inutilă, dar spam; utilizați în schimb o imagine a playerului dvs. video care trimite la media pe o pagină de site web.

În al doilea rând, nu folosi prea multe imagini sau link-uri; ESP suspectează că aceasta este o practică de tip spam. SpamAssassin recomandă adăugarea a minimum 60% text și maximum 40% imagini în e-mailurile dvs.

Apoi, abțineți-vă de la încorporarea oricăror forme în acesta. În schimb, adăugarea unui CTA pentru a redirecționa utilizatorii către un formular sau o pagină de destinație este întotdeauna mai bună.

Și, în sfârșit, utilizați verificatoarele ortografice pentru a corecta conținutul deoarece îl trimiteți.

#6. Fii consecvent cu volumul

Desfășurarea campaniilor de e-mail fără scăderi sau vârfuri semnificative este vitală pentru construirea unei bune reputații. Neregulile în volumul de trimitere pot alerta furnizorii de servicii de internet să vă suspecteze e-mailurile.

Cel mai bun mod de a fi consecvent este să rămâi la lista ta de e-mail și să trimiți campanii în zilele stabilite. Conform Monitorului campaniei:

  • E-mailurile trimise luni au cele mai mari rate de deschidere de 22%.
  • Miercurea și marți au cele mai mari rate de clic pentru deschidere de 10,8%.
  • Ratele de clic se situează între 2,1% și 2,4% pentru toate zilele, sâmbăta și duminica la nivelul scăzut și marțea la nivelul superior.

Cu toate acestea, cifrele variază în funcție de tipul de activitate și de industrie. Este întotdeauna mai bine să păstrați câteva experimente la rând și să găsiți cea mai bună oră de prezentare pentru e-mailurile dvs. de afaceri.

Mai jos este o listă cu cele mai bune instrumente de livrare prin e-mail care utilizează AI și algoritmi unici pentru a crește capacitatea de livrare a e-mailului.

MailFlow

MailFlow este un instrument de asistent de livrare a e-mailului ușor de utilizat, dar bogat în funcții, care vă ajută să vă îmbunătățiți livrarea e-mailului instantaneu. Instrumentul este gratuit și funcționează cu Gmail, Outlook și alte ESP-uri pentru a îmbunătăți capacitatea de livrare a e-mailului.

Caracteristici cheie

  • Ajută la configurarea înregistrărilor DNS; verifică și configurează componentele DNS esențiale precum SPF și DKIM
  • Monitorizează aproape 100 de liste de blocare, așa că vei fi primul care știe dacă unul dintre ei decide să te treacă pe listă
  • Instrumentul de încălzire automată încorporat vă ajută să vă îmbunătățiți livrarea e-mailurilor prin trimiterea și răspunsul automat la e-mailuri
  • Urmăriți și monitorizați cu ușurință reputația expeditorului cu diverși furnizori sub un singur acoperiș și într-un singur clic

În plus, unele funcții viitoare, cum ar fi alerte în timp real pentru link-uri întrerupte sau inaccesibile și analize de e-mail, vor apărea pe platformă.

Vanzabil

Saleshandy este un instrument de automatizare a e-mailului cel mai bine utilizat pentru a accelera procesele reci de generare a clienților potențiali de e-mail, menținând în același timp livrabilitatea. Instrumentul găzduiește câteva funcții puternice, de care au încredere oameni ca GoDaddy, Content Studio și multe altele.

Caracteristici cheie

  • Are un asistent de scriere bazat pe inteligență artificială pentru a redacta copii de e-mail personalizate și pentru a verifica dacă există cuvinte spam
  • Previzualizați cu ușurință e-mailurile și verificați adresele înainte de a le trimite; utilizați încălzirea e-mailului pentru a îmbunătăți treptat reputația domeniului
  • Built-in Bounce Guard care vă întrerupe automat secvențele la indicația sărituri
  • Funcția Advance Email Ramp Up pentru a crește frecvența zilnică de trimitere și pentru a îmbunătăți reputația domeniului dvs. în timp

Saleshandy oferă, de asemenea, funcții de automatizare a e-mailurilor la rece, cum ar fi automatizarea e-mailurilor de urmărire sau secvențiale. De asemenea, vă ajută să creați până la 26 de variante diferite de copii de e-mail, gata să fie plătite la comandă.

Cel mai bine, Saleshandy oferă o probă fără riscuri de 7 zile, astfel încât să puteți explora instrumentul pe cont propriu.

GlockApps

GlockApps vine cu un grup de instrumente, produse și servicii profesionale care ajută companiile să intre direct în căsuțele primite ale destinatarilor.

Caracteristici cheie

  • Utilizați Email Spam Checker pentru a afla ce procent de e-mailuri ajung în căsuțele de e-mail ale destinatarilor, pentru a obține rapoarte și informații despre livrare în timp real
  • Are un verificator DMARC încorporat pentru a detecta, a eradica și a preveni domeniul de incidente cibernetice nedorite
  • Primiți notificări și alerte în timp real cu privire la orice problemă care adaugă blocaje la campaniile de e-mail și împiedică livrarea
  • Are „Gappie”, un robot AI care se integrează cu ușurință în Slack sau Telegram și vă ține la curent cu sănătatea și securitatea domeniului dvs.
  14 software de gestionare a evenimentelor pentru următoarea conferință de afaceri

GlockApps este gratuit pentru uz personal. Dacă sunteți începător, este un instrument excelent pentru a vă accelera campaniile de e-mail. În afară de aceasta, GlockApps oferă modele de prețuri premium pentru întreprinderile mici și cotații personalizate pentru întreprinderile mari.

NeverBounce

NeverBounce este un furnizor de top de soluții de verificare și curățare a e-mailurilor, toate menite să vă facă să îmbunătățiți livrarea e-mailurilor. Platforma se adresează a peste 100.000 de clienți, inclusiv mărci de top precum Uber, Indeed, Dell și altele.

Caracteristici cheie

  • Peste 80 de integrări cu cele mai mari ESP-uri și CRM-uri precum HubSpot, MailChimp și altele pentru a importa și exporta cu ușurință liste, date și multe altele
  • Glisați și plasați cu ușurință liste de e-mail din seturi de date terță parte; utilizați curățarea în bloc a listelor de e-mail pentru a elimina e-mailurile duplicate și de sintaxă greșită și pentru a descărca liste segmentate, totul dintr-un tablou de bord unificat
  • O verificare instantanee de e-mail din fiecare punct de intrare prin Enterprise API, JavaScript sau Zapier pentru verificarea e-mailului în timp real
  • Oferă analiză instantanee de respingere gratuită pentru a vă ajuta să estimați ratele de respingere și să planificați campaniile în consecință

NeverBounce urmează un model de prețuri cu plata pe măsură, făcând instrumentul accesibil pentru întreprinderile mici și mari. Cel mai bine, prețul devine mai mic atunci când verificați mai mult.

Folderly

Folderly este un software unic de livrare prin e-mail care vă permite să mențineți o cutie poștală sănătoasă și să vă maximizați profiturile de marketing prin e-mail.

Caracteristici cheie

  • Funcția de plasare a livrării oferă o vizibilitate completă asupra locului în care ajung e-mailurile dvs.: mesaje primite, spam sau alte dosare
  • Obțineți rapoarte detaliate care implică scorul folderului și capacitatea de livrare într-un singur clic
  • Oferă tablou de bord pentru șabloane de e-mail pentru a crea și gestiona șabloane personalizate de e-mail, pentru a le analiza pentru potențiale declanșatoare de spam
  • Se integrează cu cele mai importante ESP-uri, CRM-uri și platforme software de marketing precum Amazon Google Workspace, AWS, Office 365 și multe altele

Destul de curând, Folderly vine cu funcții de declanșare spam care vă vor spune motivul exact pentru care e-mailurile dvs. ajung în dosarul de spam.

Cald

Warmy este un instrument de livrare prin e-mail alimentat de inteligență artificială, care vă ajută să perfecționați, să urmăriți și să monitorizați campaniile de e-mail pentru a îmbunătăți capacitatea de livrare. Utilizatorii calzi, în special agențiile, pot crea tablouri de bord personalizate pentru a monitoriza intrările și ieșirile și pentru a menține echipele pe aceeași pagină.

Caracteristici cheie

  • „Adeline”, motorul AI al lui Warmy, ajută la automatizarea întregului proces – de la analizarea e-mailurilor prin sute de parametri până la crearea de răspunsuri automate în numele dvs.
  • Schimbați e-mailuri de pregătire cu persoane reale și cu orice furnizor de e-mail principal, inclusiv Gmail, Google WorkSpace, Microsoft 365, Outlook, Zoho și chiar SMTP personalizat
  • Instrumente gratuite precum Calculatorul ROI, Verificarea sănătății e-mailului, Verificarea șabloanelor și Testul de plasare ajută la măsurarea progresului
  • Se integrează cu site-uri web și software populare precum Zapier, HubSpot, Salesforce, Shopify, Monday.com și multe altele

Warmy are încredere de peste 2500 de utilizatori și i-a ajutat să genereze venituri de 8 milioane USD până acum.

Trimiteți post

SendPost este primul CRM de livrare a e-mailurilor care oferă dezvoltatorilor, companiilor și ESP-urilor instrumentele și suportul necesar pentru a livra, măsura și optimiza e-mailurile în mod regulat.

Caracteristici cheie

  • Integrați cu ușurință site-ul sau aplicația dvs. utilizând SDK-uri API disponibile în peste 14 limbaje de programare diferite sau conectați-vă utilizând releul SMTP
  • Utilizați API-ul de validare sau serviciul de validare în bloc pentru a vă proteja mesajele primite de e-mailuri proaste sau nevalide
  • Segmentează-ți e-mailurile în sub-conturi și grupuri cu un clic; obțineți statistici detaliate despre livrabilitate și informații despre grupuri specifice prin analize în timp real
  • Configurați alerte și notificări automate prin Slack și e-mail atunci când capacitatea de livrare scade la un prag stabilit

SendPost trimite peste 400 de milioane de e-mailuri pe o bază zilnică. Instrumentul este perfect pentru expeditorii de volum mare și ESP-uri care comunică cu zeci de mii de clienți prin e-mail.

Încheierea

77% dintre agenții de marketing au observat o creștere substanțială a ratelor de implicare prin e-mail în ultimele 12 luni.

Nu e de mirare că afacerile au început să improvizeze modalități de a genera implicare și venituri potențiale.

Întrebarea este că, în timp ce marketingul prin e-mail devine extrem de competitiv, ești de acord să nu ajungi în căsuțele de e-mail ale abonaților?

Dacă ați răspuns NU, acesta ar putea fi momentul potrivit pentru a vă urca pe unul dintre instrumentele de livrare prin e-mail și pentru a trece în joc.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune instrumente de testare a e-mailurilor pe care să le utilizați pentru campaniile dvs. de e-mail.