6 moduri creative de a crea șabloane de e-mail

Căutați să creați un șablon de e-mail eficient pentru dvs. sau afacerea dvs.? Nu mai căuta. În acest articol, vom explora câteva moduri diferite de a crea un șablon de e-mail, astfel încât să vă puteți reduce volumul de lucru la jumătate. Economisiți timp pentru dvs. și pentru echipa dvs. descoperind modalități creative de a crea un șablon de e-mail.

1. Creați un șablon de e-mail utilizând ChatGPT

Una dintre cele mai rapide și simple moduri de a genera un șablon de e-mail este cu ajutorul AI. ChatGPT se bazează pe un model de limbă mare (LLM) antrenat pentru a produce text asemănător omului.

Deoarece ChatGPT se bazează pe predicții bazate pe setul de date de antrenament, nu este întotdeauna 100% precis. Prin urmare, există câteva practici importante pentru a vă asigura că șablonul reflectă cel mai bine stilul și tonul dvs. De exemplu, iată câteva lucruri utile pentru a spune ChatGPT despre un argument de vânzări și marketing:

  • Definiți-vă obiectivele și publicul țintă.
  • Descrieți ce abilități puteți oferi.
  • Oferiți feedback și sugerați modificări ale șablonului dvs.

Nu este rău să spuneți ChatGPT diferite elemente pe care doriți să le includeți în șablon. De exemplu, puteți indica în solicitare „Includeți un îndemn la sfârșitul șablonului pentru a configura un apel Zoom”. Descrierea este cel mai bun prieten al tău. Pentru îndrumări suplimentare, consultați lista noastră de tehnici de solicitare pentru a vă îmbunătăți răspunsurile ChatGPT.

  Cele mai bune rucsacuri pentru studenți cu laptopuri

2. Proiectați un șablon de e-mail în Canva

Dacă dvs. sau afacerea dvs. rulați un buletin informativ săptămânal prin e-mail, această metodă este potrivită pentru dvs. Canva oferă o varietate de șabloane creative de e-mail pe care le puteți personaliza cu ușurință. Puteți găsi zeci de șabloane gratuite în interior Biblioteca de șabloane de e-mail Canva—șabloanele cu o pictogramă coroană necesită un abonament Canva Pro.

Canva oferă o varietate de stiluri de șabloane pentru a se potrivi cel mai bine afacerii dvs. Puteți filtra căutarea în funcție de stilul, tema sau subiectul șablonului. Alternativ, puteți începe de la zero făcând clic pe opțiunea Creare gol.

Este ușor să reflectați identitatea mărcii dvs., datorită caracteristicilor impresionante de personalizare ale Canva. Puteți edita fonturi, adăuga imagini și aplica elemente grafice. Există chiar și un kit de brand specializat în care puteți adăuga fonturile și logo-ul mărcii dvs. Pentru finisaje, puteți modifica cu ușurință dimensiunea șablonului folosind funcția Magic Switch de la Canva.

3. Utilizați un generator de șabloane de e-mail HTML

Dacă sunteți programator sau aveți experiență în codificare în HTML, vă puteți aplica cunoștințele pentru a ajuta la construirea unui șablon de e-mail. Stripo este un generator de șabloane de e-mail HTML gratuit, cu un editor drag-and-drop pentru producția de e-mail fără întreruperi.

Faceți clic pe butonul Șablon nou pentru a începe sau răsfoiți biblioteca de șabloane existente. Pentru a previzualiza codul HTML, apăsați butonul Cod din bara de navigare de sus. A face amendamente este simplu în Stripo. Puteți face clic pe orice element pentru a previzualiza un bloc de cod separat de alte elemente. De asemenea, puteți modifica dimensiunea fontului ferestrei de codare pentru a reduce oboseala ochilor.

  12 Șabloane de tablou de bord Notion pentru gestionarea fără întreruperi a sarcinilor

Stripo vă permite, de asemenea, să editați conținut folosind CSS – pur și simplu apăsați butonul CSS din colțul din dreapta sus al ferestrei de codare pentru a edita aspectul șablonului. Puteți vedea oricând cum arată șablonul dvs. atât pe desktop, cât și pe dispozitivele mobile, apăsând butonul Previzualizare. De asemenea, puteți trimite până la cinci e-mailuri de testare pentru a verifica dacă șablonul dvs. este în stare bună.

4. Accesați șabloanele încorporate din Gmail

Cu nenumărate integrări, inclusiv integrări cu alte aplicații și servicii Google, există un motiv puternic pentru care Gmail este o alegere de top pentru companii ca serviciu de e-mail.

Pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru, puteți crea șabloane în Gmail și puteți economisi timp. Primul pas este să activați șabloanele de e-mail în Gmail. Iată cum să o faci:

  • Apăsați pictograma setări și selectați Vedeți toate setările.
  • Navigați la fila Avansat.
  • Lângă opțiunea Șabloane, faceți clic pe Activare, apoi apăsați pe Salvare modificări.
  • Acum este timpul să creați un șablon pe care îl puteți aplica oricărui e-mail. Faceți clic pe butonul de scriere și introduceți un șablon pe care doriți să îl duplicați. Acum, puteți salva schița de e-mail ca șablon urmând pașii de mai jos:

  • Faceți clic pe meniul cu trei puncte din partea de jos a ferestrei de e-mail.
  • Din lista de opțiuni, plasați cursorul peste Șabloane.
  • Selectați „Salvați schița ca șablon”, apoi selectați „Salvați ca șablon nou”.
  • Pentru a adăuga un șablon existent la un e-mail, faceți clic din nou pe cele trei puncte. După ce treceți cu mouse-ul peste opțiunea Șabloane, veți vedea o listă cu șabloanele salvate. Faceți clic pe titlul unui șablon pentru a-l aplica unui nou e-mail.

    5. Utilizați o extensie de browser

    Crearea de șabloane de e-mail poate consuma mult timp, mai ales dacă aveți nevoie de mai multe șabloane cu multă personalizare. Typedesk este un instrument de productivitate disponibil pentru Windows, macOS și ca extensie de browser pentru a vă ajuta să creați rapid șabloane de e-mail.

      Top 7 API-uri de e-mail de încredere gestionate pentru întreprinderile mici până la mari

    Puteți vizualiza și edita șabloanele dvs. oricând accesând tabloul de bord. Typedesk facilitează căutarea prin șabloanele dvs. — trebuie doar să utilizați comanda rapidă Alt + C. Comenzile rapide sunt o caracteristică de top a Typedesk și pot fi folosite în Gmail, Outlook și în alte câteva servicii de e-mail.

    Introducând comenzi simple în e-mailuri, puteți insera șabloane instantaneu. De asemenea, puteți personaliza elemente înainte de a introduce un șablon, cum ar fi numele destinatarului, numele companiei acestuia și numele companiei dvs.

    Descărcați: Typedesk pentru Windows | Mac (gratuit, abonament disponibil)

    6. Descoperiți online șabloane de e-mail rece

    Dacă găsiți modalități de a utiliza tehnologia pentru a crește productivitatea în afacerea dvs., puteți găsi online mai multe șabloane de e-mail la rece. Vânător este o bibliotecă online de zeci de șabloane de e-mail reci, de la vânzări și marketing la recrutare și la crearea de rețele.

    Indiferent de industrie în care vă aflați, Hunter oferă o gamă de șabloane bine organizate. Puteți căuta folosind categoriile principale sau puteți explora subcategorii pentru e-mailuri mai specifice. De asemenea, puteți obține o perspectivă despre care sunt cele mai eficiente propuneri, datorită sistemului de evaluare a aprecierilor și antipatiilor lui Hunter.

    Hunter știe că nu vei folosi un șablon o singură dată. Puteți salva șabloanele preferate creând un cont gratuit și aplicându-le instantaneu. Dacă sunteți blocat cu privire la cum să creați șabloane convingătoare, Hunter este un loc de plecare excelent.

    Descoperiți modalități de a crea un șablon de e-mail și de a vă crește productivitatea

    Șabloanele de e-mail vă pot ajuta foarte mult pe dvs. și pe afacerea dvs., reducând timpul și permițându-vă să vă concentrați pe lucruri mai importante. Nu pierdeți timpul reintroducând aceleași informații – explorați aceste metode diferite pentru a genera șabloane eficiente de e-mail și pentru a vă multiplica productivitatea acasă sau la serviciu.