Vă doriți să concepeți un model de e-mail performant pentru uz personal sau pentru compania dumneavoastră? Nu mai căutați! În acest articol, vom explora diverse strategii de creare a șabloanelor de e-mail, pentru a vă reduce volumul de lucru la jumătate. Economisiți timp prețios pentru dumneavoastră și echipa dumneavoastră, descoperind metode inventive de a construi șabloane de e-mail eficiente.
1. Generarea unui șablon de e-mail cu ajutorul ChatGPT
Una dintre cele mai rapide și ușoare modalități de a crea un model de e-mail este prin utilizarea inteligenței artificiale. ChatGPT se bazează pe un model lingvistic vast (LLM) antrenat să genereze texte similare celor umane.
Deoarece ChatGPT funcționează pe baza predicțiilor generate din setul de date de antrenament, nu este întotdeauna 100% exact. Prin urmare, este important să urmați câteva practici pentru a vă asigura că șablonul reflectă cel mai bine stilul și tonul dumneavoastră. De exemplu, iată câteva aspecte utile pe care să le comunicați lui ChatGPT pentru un argument de vânzări și marketing:
- Stabiliți-vă scopurile și publicul țintă.
- Descrieți ce aptitudini puteți oferi.
- Oferiți feedback și propuneți ajustări ale șablonului dumneavoastră.
Nu ezitați să specificați lui ChatGPT diferite elemente pe care doriți să le includeți în șablon. De exemplu, puteți menționa în solicitare „Adăugați o chemare la acțiune la finalul șablonului pentru a programa un apel Zoom”. O descriere detaliată este cheia succesului. Pentru mai multe indicații, consultați lista noastră cu tehnici de solicitare pentru a îmbunătăți răspunsurile ChatGPT.
2. Proiectarea unui șablon de e-mail în Canva
Dacă dumneavoastră sau compania dumneavoastră trimiteți un buletin informativ săptămânal prin e-mail, această metodă este perfectă pentru dumneavoastră. Canva oferă o varietate de șabloane de e-mail creative, pe care le puteți personaliza cu ușurință. Veți găsi numeroase șabloane gratuite în cadrul bibliotecii de șabloane de e-mail Canva – șabloanele marcate cu o pictogramă de coroană necesită un abonament Canva Pro.
Canva pune la dispoziție o varietate de stiluri de șabloane, adaptate cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Puteți filtra căutarea în funcție de stilul, tema sau subiectul șablonului. Alternativ, puteți începe de la zero, selectând opțiunea de a crea un șablon gol.
Este ușor să reflectați identitatea vizuală a mărcii dumneavoastră, datorită instrumentelor de personalizare avansate oferite de Canva. Puteți modifica fonturile, adăuga imagini și introduce elemente grafice. Există chiar și un kit de branding special, unde puteți adăuga fonturile și logo-ul brandului dumneavoastră. Pentru retușuri finale, puteți modifica cu ușurință dimensiunea șablonului, folosind funcția Magic Switch de la Canva.
3. Folosirea unui generator de șabloane de e-mail HTML
Dacă sunteți programator sau aveți cunoștințe de codificare HTML, vă puteți folosi abilitățile pentru a construi un șablon de e-mail. Stripo este un generator de șabloane de e-mail HTML gratuit, cu un editor de tip drag-and-drop, care permite crearea de e-mailuri fără probleme.
Selectați butonul „Șablon nou” pentru a începe sau explorați colecția de șabloane existente. Pentru a previzualiza codul HTML, apăsați butonul „Cod” din bara de navigare superioară. Modificările sunt simple în Stripo. Puteți face clic pe orice element pentru a vizualiza un bloc de cod separat de celelalte elemente. De asemenea, puteți ajusta dimensiunea fontului ferestrei de codificare pentru a reduce oboseala oculară.
Stripo vă permite, de asemenea, să modificați conținutul folosind CSS – pur și simplu selectați butonul CSS din colțul din dreapta sus al ferestrei de codare, pentru a ajusta aspectul șablonului. Puteți vedea oricând cum arată șablonul dumneavoastră pe desktop și pe dispozitive mobile, selectând butonul „Previzualizare”. De asemenea, puteți trimite până la cinci e-mailuri de test pentru a verifica dacă șablonul dumneavoastră este în ordine.
4. Accesarea șabloanelor încorporate din Gmail
Având nenumărate integrări, inclusiv integrări cu alte aplicații și servicii Google, există un motiv solid pentru care Gmail este o alegere principală pentru companii, ca serviciu de e-mail.
Pentru a vă optimiza fluxul de lucru, puteți crea șabloane în Gmail și puteți economisi timp. Primul pas este să activați șabloanele de e-mail în Gmail. Iată cum:
- Faceți clic pe pictograma de setări și selectați „Vedeți toate setările”.
- Navigați la fila „Avansat”.
- Lângă opțiunea „Șabloane”, selectați „Activați”, apoi faceți clic pe „Salvați modificările”.
Acum este momentul să creați un șablon pe care îl puteți aplica oricărui e-mail. Selectați butonul „Scrieți” și introduceți un șablon pe care doriți să-l reproduceți. Acum, puteți salva schița de e-mail ca șablon, urmând pașii de mai jos:
- Faceți clic pe meniul cu trei puncte din partea de jos a ferestrei de e-mail.
- Din lista de opțiuni, plasați cursorul peste „Șabloane”.
- Selectați „Salvați schița ca șablon”, apoi selectați „Salvați ca șablon nou”.
Pentru a adăuga un șablon existent la un e-mail, faceți clic din nou pe cele trei puncte. După ce treceți cu mouse-ul peste opțiunea „Șabloane”, veți vedea o listă cu șabloanele salvate. Selectați titlul unui șablon pentru a-l aplica unui e-mail nou.
5. Utilizarea unei extensii de browser
Crearea de șabloane de e-mail poate consuma mult timp, mai ales dacă aveți nevoie de mai multe șabloane, cu un grad ridicat de personalizare. Typedesk este un instrument de productivitate disponibil pentru Windows, macOS și ca extensie de browser, care vă ajută să creați rapid șabloane de e-mail.
Puteți vizualiza și modifica șabloanele dumneavoastră oricând, accesând panoul de bord. Typedesk simplifică căutarea prin șabloanele dumneavoastră – trebuie doar să folosiți comanda rapidă Alt + C. Comenzile rapide sunt o caracteristică importantă a Typedesk și pot fi folosite în Gmail, Outlook și alte servicii de e-mail.
Introducând comenzi simple în e-mailuri, puteți introduce șabloane instantaneu. De asemenea, puteți personaliza elemente înainte de a introduce un șablon, cum ar fi numele destinatarului, numele companiei acestuia și numele companiei dumneavoastră.
Descărcați: Typedesk pentru Windows | Mac (gratuit, abonament disponibil)
6. Descoperirea online a șabloanelor de e-mail la rece
Dacă căutați modalități de a utiliza tehnologia pentru a crește productivitatea afacerii dumneavoastră, veți găsi online numeroase șabloane de e-mail la rece. Hunter este o bibliotecă online cu zeci de șabloane de e-mail la rece, acoperind vânzările și marketingul, recrutarea și crearea de rețele.
Indiferent de domeniul în care activați, Hunter oferă o selecție de șabloane bine structurate. Puteți căuta folosind categoriile principale sau puteți explora subcategorii pentru e-mailuri mai specifice. De asemenea, puteți afla care sunt cele mai eficiente propuneri, datorită sistemului de evaluare a aprecierilor și antipatiilor al lui Hunter.
Hunter știe că nu veți folosi un șablon o singură dată. Puteți salva șabloanele preferate prin crearea unui cont gratuit și le puteți folosi instantaneu. Dacă nu știți cum să creați șabloane convingătoare, Hunter este un punct de pornire excelent.
Descoperiți modalități de a crea un șablon de e-mail și de a vă crește productivitatea
Șabloanele de e-mail vă pot ajuta foarte mult pe dumneavoastră și afacerea dumneavoastră, reducând timpul și permițându-vă să vă concentrați pe activități mai importante. Nu pierdeți timpul reintroducând aceleași informații – explorați aceste metode diverse pentru a genera șabloane eficiente de e-mail și pentru a vă spori productivitatea acasă sau la serviciu.