6 cele mai bune instrumente de ascultare socială pentru dezvoltarea afacerilor

Vrei să-ți dezvolți afacerea pe rețelele sociale? Cel mai bine este să începeți cu instrumente de ascultare socială.

În ultimii câțiva ani, rețelele sociale au devenit modalitatea principală prin care companiile se pot conecta cu clienții și își promovează afacerile. Faptul este că reputația mărcii poate stimula afacerea sau o poate lăsa să moară.

Totul se reduce la cât de bine se poate promova pe piață, de la recenziile clienților până la imaginea mărcii. Rețelele sociale au devenit un instrument puternic pentru companii pentru a-și amplifica imaginea de marcă și a răspândi cuvinte bune. A făcut posibilă generarea de profituri și menținerea unei afaceri stabile.

Cum se pot urmări clienții rețelelor sociale? De ce să petreci ore întregi pe platformele de social media dacă nu poți urmări clienții și feedback-ul lor.

Mai multe instrumente au făcut mai ușor pentru companii să îmbunătățească gradul de cunoaștere a mărcii, să partajeze conținut, să ofere asistență sau servicii, să stimuleze conversiile și altele pe piața rețelelor sociale.

Unul dintre instrumentele puternice este ascultarea rețelelor sociale, care are o influență remarcabilă asupra pieței. Aceste instrumente pot analiza mențiunile mărcii pe diferite platforme de social media pentru a obține o perspectivă asupra imaginii.

Pur și simplu pune-ți centura cu o ceașcă de cafea fierbinte și bucură-te de plimbare.

Ce este Ascultarea Socială?

Înainte de a sări pe instrumente, să înțelegem ce este ascultarea socială.

În ascultarea socială, utilizatorii pot înțelege sau pot scufunda în profunzime mențiunile de marcă pe platformele de social media. Ascultarea socială acoperă tot ceea ce ar putea avea nevoie marketerii, de la identificarea tendințelor până la înțelegerea cerințelor mărcii.

Instrumentele de ascultare socială pot colecta și analiza date online pentru mărci și concurenții acestora. Îi va ajuta pe agenții de marketing sau pe proprietarii de afaceri să urmărească și să monitorizeze platformele pentru conversații și mențiuni, ajutându-i să descopere acțiunile necesare. Se pot cunoaște mențiunile de marcă folosind cuvinte cheie, etichete și mesaje directe relevante pentru feedback direct.

Care este diferența dintre ascultarea rețelelor sociale și urmărirea rețelelor sociale?

Urmărirea rețelelor sociale monitorizează rețelele sociale pentru comentarii și mesaje pentru a le răspunde.

Ascultarea rețelelor sociale înseamnă accesarea întregului spectru al conversației despre orice subiect, marcă sau piață pentru a îmbunătăți strategia campaniei și înțelegerea publicului.

Acestea fiind spuse, permiteți-ne să vă ghidăm prin unele dintre cele mai bune instrumente de ascultare a rețelelor sociale.

Sprout Social

Obțineți rapid informații critice pentru afaceri cu ajutorul Sprout Social pentru a îmbunătăți sănătatea mărcii și pentru a identifica lacunele din industrie. Se folosește conversația socială globală pentru a înțelege mai bine publicul și a lua o decizie în cunoștință de cauză.

  Phasmophobia este pe Xbox One?

Instrumentul de ascultare al Sprout Social oferă mai multe funcții, cum ar fi:

  • Integrați perfect cu alte platforme și strategii pentru a obține informații mai profunde.
  • Interacționează cu liderii de piață și identifică influenți pentru a genera idei de conținut, servicii și produse.
  • Renovați strategiile de marketing, dezvoltarea produselor și îngrijirea clienților folosind informațiile.
  • Este ușor să accesați și să utilizați informații despre concurență, marcă și industrie pentru a analiza conversația și a înțelege sănătatea mărcii sau sentimentele clienților.
  • Identificați lacunele de pe piață, descoperiți sentimentele consumatorilor și profitați de oportunități pentru a face diferența care vă poate ajuta să rămâneți în fruntea jocului.

Instrumentul de ascultare socială poate urmări și monitoriza conversațiile relevante pentru marcă pentru a accesa feedback, opinii și gânduri nefiltrate. Acesta acoperă subiecte critice pentru afaceri pentru a obține rezultate, a lua decizii informate și a reînnoi strategiile. Datele acționabile ajută la obținerea de informații despre public și la catalogarea conversațiilor reale pentru a obține oportunități de brand, tendințe din industrie și sentimente.

Instrumentul de ascultare socială urmărește conversația, examinează preferințele publicului, identifică lideri sau influenți, conține date despre consumatori, explorează sentimentul consumatorilor, analizează tendințele și compară concurenții.

Menționați

Ascultă ce spun clienții tăi despre tine pentru a construi strategii de social media cu Mention. Ajută la găsirea subiectelor relevante, la identificarea influențelor și la obținerea unei perspective profunde asupra cerințelor clienților.

Menționați trece prin toate platformele de social media precum Instagram, Facebook, Forum, Twitter și LinkedIn pentru a identifica subiectul sau produsul despre care vorbește cineva. Împreună cu aceasta, instrumentul se poate scufunda în profunzime în datele concurenței pentru a-și urmări performanța și reputația mărcii.

Ascultă datele din rețelele sociale din mai multe surse pentru a filtra, analiza și îmbunătăți strategiile. Scopul este de a măsura impactul mărcii pe piață pentru a crea strategii de stimulare a afacerilor. Evaluează sentimentele clienților pentru a obține o imagine de ansamblu despre marcă și pentru a crește sau în jos procesul de vizualizare a datelor.

Zoho Social

Gestionați-vă marca pe platformele de rețele sociale, monitorizați imaginea, programați postări nelimitate și creați rapoarte personalizate cu Zoho Social. Se scufundă în profunzime în date pentru a analiza performanța rețelelor sociale, economisind timp și efort.

Zoho Social este dotat cu mai multe caracteristici precum:

  • Este posibilă programarea postărilor în funcție de timpul activ al clienților. Specialiștii în marketing își pot crea programul de publicare folosind predicții de cel mai bun timp.
  • Creați sau vizualizați un canal de conținut pentru a organiza postările cu un calendar de publicare intuitiv
  • Utilizați un tablou de bord de monitorizare pentru a rămâne la curent cu clienții și a interacționa cu aceștia.
  • Aprofundați în analiza socială pentru a crea rapoarte folosind șabloane predefinite sau funcții personalizate.
  • Monitorizați totul, de la tabloul de bord de ascultare la streamul live, mesajele directe până la postare.
  • Colaborați cu echipa pentru a defini fluxul de lucru, discuțiile în echipă și pentru a defini roluri sau permisiuni.
  • Îmbunătățiți și analizați performanța mărcii folosind statistici, valori cheie, rapoarte personalizate și rapoarte de programare.
  9 comenzi AWS S3 cu exemple pentru a gestiona compartimentul și datele

Utilizatorii pot integra Zoho Social cu Facebook Leads Ad, LinkedIn Lead Ads, Zoho CRM, zShare Browser, Canva și Zoho Desk. Este un instrument excelent pentru a construi o prezență în rețelele sociale în câteva secunde și a ieși în evidență față de concurenți.

Mențiuni de marcă

Dacă înțelegeți importanța mențiunilor de marcă, cel mai bine este să începeți cu instrumentul numit BrandMentions, joc de cuvinte într-adevăr. Utilizatorii pot găsi mențiunile relevante și pot săpa în date pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea și să lăsați o amprentă pe piață.

BrandMentions le permite marketerilor să construiască o relație de angajare cu clienții și influențatorii cheie pentru a obține informații care pot ajuta. Acesta dobândește și păstrează clienți pentru a crea produse bazate pe interesele lor principale și pentru a le satisface dorințele.

Specialiștii în marketing pot gestiona reputația mărcii pentru a proteja și înțelege piața concurențială, menținându-și în același timp reputația. Poate monitoriza:

  • Ascultarea socială și web monitorizează simultan mai multe surse și obține o analiză cuprinzătoare a sentimentelor.
  • Spionează-ți concurenții pentru a le analiza strategiile și creșterea pieței pentru a învăța, a se adapta și a înflori.
  • Obțineți notificări în timp real, cum ar fi link-uri noi sau alerte prin e-mail, pe măsură ce generează trafic.

Analizați fiecare parte și colț al internetului pentru a descoperi mențiunile de marcă. Funcționează ca analiză și cercetare a mențiunilor sociale în timp real, instrument de urmărire a mărcii pentru a-și monitoriza performanța, urmăritor de hashtag pentru a monitoriza performanța hashtag-urilor și înțelegerea concurenților.

gaura cheii

Obțineți o analiză la nivel de întreprindere folosind platforma de ascultare socială Keyhole și instrumentul de raportare. Instrumentul poate ajuta mărcile să aibă un impact pe piață, să interacționeze cu publicul, să cunoască tendințele din industrie sau concurenții și să rămână înaintea concurenților.

Instrument de ascultare socială Keyhole oferă o vedere de pasăre asupra publicului, industriei și mărcii. Este plin de funcții precum predicții de volum, analiză a sentimentelor bazată pe inteligență artificială și notificare în timp real pentru mențiunile mărcii.

Prin acest instrument, se poate debloca:

  • Monitorizarea mărcii pentru concurenți și pentru dvs
  • Influencer marketing pentru a urmări și descoperi tendințe semnificative
  • Monitorizarea campaniilor pentru monitorizarea, informarea și analiza campaniilor
  • Benchmarking și analiză competitivă pentru a obține performanțe precise de pe piață
  • Urmărirea și monitorizarea evenimentelor pentru a captura și amplifica datele acționale
  Cum să încorporați un desen Google în Google Docs

Instrumentul de ascultare socială poate identifica oportunitățile și tendințele de pe piață pentru a ajuta mărcile să rămână cu un pas înainte pe piață. Efectuează o analiză aprofundată a concurenților și agregează datele din toate conturile sociale pentru a fi în ton cu tendințele în schimbare. Scopul este de a optimiza conturile de rețele sociale și de a converti adepții în clienți potențiali.

Utilizatorii pot identifica mărcile influente și pot intra în legătură cu acestea pentru a-și dezvolta comunitatea, susținând în același timp parteneriate. Instrumentul de ascultare socială amplifică rezultatele căutării și prezintă datele necesare în timp real. Este ușor de personalizat pentru toate dimensiunile echipei, bănci de date flexibile și planuri personalizate.

Reputatie

Estimați sentimentele clienților pentru a obține percepția și pentru a crește imaginea mărcii pe piață cu Reputația, instrumentul care funcționează la ascultarea, publicarea, răspunsul și analiza rețelelor sociale.

Reputatie oferă mai multe caracteristici precum:

  • Monitorizați cuvintele cheie ale mărcii
  • Urmăriți mențiunile concurenților din mai multe surse
  • Analizați tendințele pieței
  • Analizați implicarea în rețelele sociale
  • Analiza concurenței pentru a evalua performanța
  • Supervizează campania de conținut

Specialiștii în marketing pot programa, răspunde și posta pe conturile de rețele sociale folosind acest instrument. De asemenea, oferă funcții pentru a personaliza mențiuni sau alerte în timp real, pentru a analiza sentimentele clienților și pentru a explora în profunzime folosind rapoarte competitive. Instrumentul ajută la identificarea conținutului cu cele mai bune performanțe, la urmărirea valorilor de implicare și la analiza hashtag-urilor. Gestionează comentariile, mesajele, întrebările Google și multe altele.

Concluzie 👩‍💻

Vă întrebați despre modalitățile de a găsi marca menționată într-o imagine? Ascultarea prin social media este răspunsul la toate.

Instrumentele sunt concepute pentru a analiza toate tipurile de conținut, inclusiv imagini și infografice pe platformele de social media, pentru a obține informații. De asemenea, îi ajută pe proprietarii de afaceri să afle dacă cineva folosește greșit logo-ul mărcii.

Instrumentul de ascultare socială a câștigat o popularitate masivă de la companii la scară mică până la întreprinderi. Poate ajuta in:

  • Determinarea faptului că afacerea dvs. rămâne în topul pieței și poate rezona cu clienții,
  • Crearea vocii mărcii pentru a accesa oportunitățile de top și a urmări concurenții,
  • Identificați factori de influență pentru a crește acoperirea afacerilor și pentru a obține mai multe oportunități geografice și
  • Găsirea hashtag-urilor populare pentru a spori acoperirea și a stabili autoritatea în acest subiect.

Deși nu măsoară canalele de social media, poate extrage instantaneu date de pe bloguri, forumuri, comentarii și site-uri web. Deci, dacă doriți să aflați despre implicarea socială, treceți la instrumentele de ascultare.

Urmărește mai jos versiunea video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la Canalul de Youtube tipstrick.ro.