15 cel mai bun software PIM pentru gestionarea eficientă a datelor despre produse

Software-ul de management al informațiilor despre produse (PIM) a devenit esențial pentru întreprinderile moderne care doresc să prospere pe piața în evoluție a comerțului electronic.

Atunci când companiile își extind portofoliul de produse, au nevoie de o platformă organizată și centralizată pentru a-și gestiona eficient informațiile despre produse.

În acest sens, software-ul PIM se dovedește a fi util, permițând organizațiilor să-și eficientizeze informațiile despre produse.

Conform Piețe și piețedimensiunea pieței PIM este de așteptat să atingă pragul de 9 miliarde USD până în 2025, deoarece cererea de soluții de comerț electronic va crește în timp.

Să discutăm ce este software-ul PIM, beneficiile acestuia și unele dintre cele mai bune software PIM pentru gestionarea eficientă a datelor despre produse.

Ce este software-ul PIM?

Software-ul de management al informațiilor despre produse (PIM) este o soluție software de management centralizat care vă permite să produceți și să gestionați informațiile comerciale despre produse dintr-un singur loc.

Acest instrument robust eficientizează procesul de gestionare a datelor despre produse, asigurând coerența și accesibilitatea pe tot canalul de distribuție.

De la specificațiile produsului, datele tehnice și magazinul de produse până la detalii de catalogare, acest software vă va oferi toate informațiile despre produs de care aveți nevoie de la un hub central.

Software-ul PIM este ca un depozit central pentru a urmări toate detaliile și datele despre produsele dumneavoastră. Facilitează organizațiilor să păstreze informațiile despre produse actualizate cu o acuratețe ridicată și să extindă cu ușurință ofertele de produse.

Acest instrument ajută la crearea unor experiențe atrăgătoare în magazine online, cataloage tipărite, rețele sociale și piețe.

Nu contează dacă sunteți comerciant cu amănuntul, distribuitor, organizație de comerț electronic sau producător; instrumentul PIM este util pentru toate tipurile de organizații pentru a gestiona volume mari de produse și informațiile acestora.

În plus, managerii de produs și echipele de date ale unei organizații folosesc de obicei acest instrument pentru a colecta date despre produse din diferite surse și pentru a remedia orice probleme predominante. Echipele de marketing îl folosesc pentru a exclude toate datele din canalul de distribuție.

Beneficiile software-ului PIM

Integrarea unui instrument PIM în afacerea dvs. oferă numeroase beneficii în timp ce gestionați toate informațiile despre produs. Câteva avantaje ale software-ului PIM sunt:

#1. Sistem de management centralizat

Software-ul PIM vă oferă un sistem de management centralizat prin care puteți crea, modifica și gestiona informațiile despre produs. Ajută la eliminarea silozurilor de date și a redundanței și asigură că toate părțile interesate au acces la informații actualizate despre produse.

#2. Lansare mai rapidă a produsului

Software-ul PIM este esențial atunci când doriți să accelerați timpul de lansare pe piață pentru lansarea produsului.

Acest instrument vă permite să pregătiți toate informațiile despre produs și să lansați produsul pe piață printr-o singură intrare. Odată ce încărcați o imagine a produsului dvs., acest instrument va modifica automat dimensiunea sau formatul în funcție de platforma pe care sunt vânduți.

#3. Rată de returnare mai mică

Returnarea produselor este o preocupare masivă pentru majoritatea organizațiilor, dar instrumentele PIM au fost eficiente în reducerea ratei de returnare.

PIM oferă consumatorilor informații exacte atunci când cumpără un anumit produs, ceea ce îi ajută să facă o alegere în cunoștință de cauză.

#4. O mai bună acuratețe a datelor

Software-ul PIM ajută la eliminarea redundanței, inconsecvenței și erorilor în informațiile despre produse prin implementarea unor standarde stricte de calitate a datelor. Acest lucru ajută companiile cu cataloage mari în diferite canale să mențină informații consistente despre produse și integritatea mărcii.

#5. Productivitate îmbunătățită

Acest instrument de management vă poate ajuta să automatizați multe sarcini redundante de gestionare a datelor, permițând membrilor echipei să se concentreze mai mult pe activități productive.

Prin eficientizarea fluxului de lucru, membrii echipei se pot implica mai mult în inovarea de produse noi sau comercializarea produselor existente.

  12 cele mai bune aplicații de scanare mobilă care utilizează tehnologia AI

#6. O experiență mai bună a clienților

Informațiile detaliate și precise despre produs ajută la îmbunătățirea experienței generale a clienților. Clienții pot parcurge rapid fiecare detaliu, ceea ce duce la o rată de conversie mai mare.

#7. SEO îmbunătățit

Software-ul PIM ajută la crearea de conținut de produs bogat în cuvinte cheie pentru site-uri web și rețele sociale. De asemenea, ajută la stimularea campaniilor SEO prin optimizarea cuvintelor cheie care sunt vitale pentru călătoria SEO.

#8. Suporta scalabilitate

Numărul de produse va crește pe măsură ce afacerea dvs. crește, iar software-ul PIM se poate scala în funcție de creșterea afacerii dvs. Poate suporta structuri complexe de date, un număr mare de SKU și limbi și regiuni variate.

Așadar, iată cel mai bun software PIM pe care l-am găsit pentru dvs. și pe care îl puteți utiliza pentru a vă gestiona datele despre produse.

Akeneo

Considerat un software PIM de vârf, Akeneo folosește tehnologia de ultimă oră și capabilitățile AI pentru a permite companiilor să-și gestioneze produsele în mod eficient.

Scopul principal al acestui instrument este de a oferi o experiență de produs consistentă și impresionantă tuturor consumatorilor de pe toate platformele. Akeneo vă ajută, de asemenea, să prezentați o poveste consistentă a produsului pe fiecare platformă și să faceți produsul vizibil pentru fiecare client potențial.

Indiferent dacă treceți de la B2B la D2C sau migrați către o platformă de comerț electronic, acest instrument vă ajută să mențineți o calitate strictă a datelor despre produse pe fiecare canal. De asemenea, este eficient în dezvoltarea unei strategii PXM prin valorificarea vastei sale biblioteci de resurse și instruirea de la experți.

Informatica

Informatica este un software PIM grozav conceput pentru a crea experiențe captivante de produse pe piețe și pentru a obține profituri mari.

Instrumentul simplifică monitorizarea și gestionarea informațiilor despre produse prin automatizare și vă permite să lansați produse rapid la fiecare punct de contact comercial.

Cu Informatica, echipa dvs. de vânzări, marketing și operațiuni poate lucra împreună pentru a îmbunătăți productivitatea generală cu o marjă mare.

Acest software PIM vă permite să livrați produsul potrivit clienților prin partajarea tuturor informațiilor despre produs de-a lungul lanțului de distribuție printr-o soluție bazată pe API.

Cel mai bun lucru este că poți începe să-l folosești gratuit înainte de a opta pentru un abonament lunar.

Talkoot

Proiectat special pentru a satisface companiile din DTC, Talkoot este un instrument PIM extrem de eficient care vă simplifică gestionarea produselor și vă permite să creați o poveste captivantă a produselor.

Această soluție PIM depășește limita gestionării tradiționale a datelor despre produse cu automatizarea conținutului produsului și permite echipelor să se concentreze pe crearea de povești de produse cu conversie ridicată.

Talkoot oferă un copywriter de top AI, care permite echipei dvs. să genereze o copie pe marcă pentru gama dvs. de produse și să le publice după recenzii. Pentru a minimiza erorile, verifică în mod constant pretențiile privind riscurile juridice, mărcile comerciale greșite, limbaje părtinitoare etc., pentru a asigura conținut de calitate superioară a produsului.

Este important, de asemenea, vă permite să accesați tot conținutul scris pe parcursul unui ciclu de viață al produsului, împreună cu alte informații asociate și vă ajută să mențineți coerența.

Stratul de vânzări

Stratul de vânzări este un instrument PIM excelent pe piața globală, care a câștigat multe premii pentru că a permis organizațiilor să gestioneze cu ușurință toate datele dintr-un singur loc.

Acest aspect vă ajută să identificați și să îmbunătățiți datele despre produse dintr-o singură fereastră care va genera mai multe vânzări și o experiență de produs mai bună.

Acest software specializat B2B oferă funcționalități la nivel de întreprindere, iar capacitatea de a automatiza partajarea cataloagelor de produse digitale pe platforme în timp real servește drept dovadă.

Stratul de vânzări vă ajută să vă conectați fără probleme catalogul de produse la toate canalele de afaceri, aplicațiile și piețele. Acest factor sporește eficiența operațională a organizației noastre la fiecare punct de contact.

Conectarea catalogului dvs. de produse la canalele, aplicația sau piața dvs. este ușoară cu acest instrument și îmbunătățește eficiența organizației dvs. la fiecare punct de contact.

1WorldSync

Odată ce începeți să utilizați 1WorldSync’s Instrument PIM, nu veți căuta niciodată pe alții pentru orchestrarea și integrarea conținutului produsului dvs.

1WorldSync utilizează un proces eficient care identifică, validează și propagă instantaneu conținutul produsului și se asigură că acestea sunt livrate fără probleme în retailul, distribuția și comerțul electronic.

  6 Cel mai bun software de analiză Wi-Fi pentru rețelele de afaceri mici și mijlocii

Indiferent de cantitatea de date și conținut de produs, acest instrument poate armoniza totul pe toate canalele. Această armonizare asigură menținerea coerenței pe toate canalele.

1WorldSync vă poate integra ERP-ul cu o singură sursă de date și vă poate asigura că conținutul produsului respectă standardele GS1.

Plytix

Plytix este un instrument PIM puternic care vă oferă un sistem centralizat prin care puteți edita, gestiona, înlocui, traduce și optimiza cu ușurință informațiile despre produse.

De asemenea, îl puteți considera un instrument de colaborare care vă permite să integrați toate datele despre produse într-un singur loc și să le puneți la dispoziție fiecărei echipe.

Cu acest produs, echipa dvs. de produse nu va trebui să petreacă ore întregi creând conținut, deoarece veți integra OpenAI în instrument. Vă permite să generați automat conținut captivant și de înaltă calitate pentru gama de produse și să creșteți productivitatea echipei dvs.

PIMworks

Fara indoiala, PIMworks este un instrument PIM excelent care vă permite să gestionați pur și simplu experiența produsului pentru toate produsele dvs. Vă permite să creați experiențe de conținut personalizate pentru toți consumatorii dvs. și, de asemenea, le transmite instantaneu pe canalele interne și externe.

PIMworks utilizează instrumente puternice de automatizare care extrag produse de pe toate site-urile web și piețele și scutesc echipa dvs. de a face aceste sarcini manual.

Instrumentul integrează și gestionarea avansată a datelor pentru a simplifica fluxul de lucru și pentru a vă ajuta să gestionați cu ușurință conținutul produsului, precum și echipele.

Kontainer

Gestionarea informațiilor despre produse este ușoară Kontainercare oferă o platformă ușor de utilizat pentru a colecta toate datele despre produse, imaginile și fișierele într-un singur loc.

Acest instrument PIM puternic ajută la reducerea erorilor și la optimizarea calității datelor despre produse, inclusiv descrierea produsului, date, imagine, dimensiune etc.

Kontainer asigură sincronizarea automată a informațiilor în care toate informațiile despre produs sunt legate la pachetul, videoclipul și fișierele potrivite.

Cel mai bun lucru este că toate informațiile sunt stocate în cloud în siguranță. Puteți utiliza oricând datele despre produse pentru a livra imagini și date pentru a satisface cerințele sau comenzile clienților.

Gepard

Soluția PIM Gepard servește ca o soluție de comerț electronic renumită care a ajutat multe companii să gestioneze informațiile legate de produse dintr-un loc unificat.

Gepard a fost proiectat astfel încât să vă permită să distribuiți toate informațiile despre produs cu câteva clicuri. Mai mult, datele sunt propagate către toate canalele de distribuție într-o structură de date setată în diferite limbi.

Gepard vă poate ajuta să îmbunătățiți și să vă îmbogățiți toate informațiile despre produse, permițându-vă să actualizați fără probleme conținutul produsului.

Mai mult, folosește un algoritm inteligent de cartografiere a datelor care modifică toate informațiile despre produse în funcție de cerințele retailerului și le menține la zi în consecință.

OneTimePIM

Considera OneTimePIM dacă sunteți în căutarea celui mai bun instrument PIM pentru a distribui eficient informațiile despre produse pe toate platformele de comerț electronic.

Puteți conecta acest instrument la orice platformă de comerț electronic prin API sau conector încorporat. De asemenea, are capacitatea de a se conecta cu ERP-ul afacerii tale.

Îmbogățirea informațiilor despre produse va fi ușor pentru dvs., iar meritul revine managerului media încorporat și caracteristicii automate de fișe de date. În plus, este cunoscut pentru asistența impresionantă pentru clienți și pentru funcțiile de instruire a angajaților cu pachetul.

Syndigo

De încredere de către mărcile și retaileri de top din întreaga lume, Syndigo poate fi o alegere excepțională ca soluție software PIM.

Acesta este un instrument PIM nativ din cloud care evaluează continuu conținutul produsului și îl modifică folosind tehnici unice de integrare pentru a optimiza performanța.

Syndigo vă permite să aveți control complet asupra întregului conținut și a datelor despre produs și vă ajută să obțineți vizibilitate și eficiență de la creare până la vânzare.

De asemenea, obțineți o configurație eficientă de gestionare a datelor de bază, care vă permite să gestionați fluxul de informații și să conectați domeniile de produse, clienți și locații.

InsightSoftware

InsightSoftware este o soluție PIM cuprinzătoare și agilă care elimină toate informațiile incomplete, depășite și neîmbogățite despre produs și asigură coerența pe toate canalele.

Acest instrument folosește o integrare robustă a datelor care detectează și modifică conținutul produsului pentru a se asigura că toți clienții obțin informații exacte.

  Cele mai bune carduri de captură Xbox

InsightSoftware joacă, de asemenea, un rol vital în eficientizarea activităților dvs. de lansare pe piață și în ușurarea gestionării foilor de calcul complexe.

Instrumentul oferă echipei dumneavoastră o platformă centralizată pentru a gestiona informațiile despre produs și pentru a modifica rezultatul în funcție de cerințele de date și de reglementările din industrie.

Amplifi.io

Cu Amplifi.io alături de dvs., puteți crea o singură platformă prin care vă puteți prezenta produsul pe piețe, retaileri, distribuitori și, în cele din urmă, clienți.

Amplifi.io vă oferă o capacitate proprie de recunoaștere, indexare și etichetare AI, astfel încât să puteți găsi imagini care să se potrivească cu produsele dvs. pentru prezentare.

Puteți utiliza comenzile de publicare ale Amplifi.io pentru a menține conținutul produsului actualizat și pentru a livra pe canalele dorite. De la videoclipuri și imagini la informații și copiere, acest software PIM vă oferă un kit de marketing pentru a propaga fără probleme toate informațiile necesare pentru a vinde produsele în mod eficient.

Pimcore

Dacă sunteți în căutarea celui mai bun software PIM, luați în considerare Pimcore. Acesta centralizează și armonizează informațiile despre produse tehnice, de marketing și de vânzări.

Aceasta este o platformă PIM open-source care se integrează cu ușurință cu sistemul dvs. IT existent și vă ajută să partajați toate produsele digitale către orice canal necesar.

Pimcore vă permite să mențineți calitatea datelor de companie și guvernanța datelor pentru toate informațiile despre produse și să minimizați orice fel de eroare. De asemenea, utilizează managementul avansat al activelor digitale pentru a gestiona toate imaginile, videoclipurile, audio și documentele produselor.

Influent

Una dintre cele mai bune soluții PIM de pe piață, Influent vă oferă o gamă largă de capabilități care vă permit să gestionați eficient datele despre produse.

Cu acest instrument, puteți îmbogăți conținutul produsului cu text, imagini și videoclipuri. Aceasta oferă o experiență de produs captivantă, adaptată cumpărătorilor dvs.

Inriver vă oferă o singură platformă pentru tot conținutul produsului și simplifică procesul de integrare a datelor despre produse din orice sursă.

În plus, puteți livra eficient conținutul produsului pe toate canalele digitale și tipărite, astfel încât produsele să poată ajunge la toți cumpărătorii dvs. țintă.

Managementul informațiilor despre produs (PIM) vs. Managementul datelor despre produs (PDM)

PIMPDMSistemul de management al informațiilor despre produse vă ajută să stocați informații despre produsele unei companii într-o manieră centralizată. Managementul datelor despre produse se încadrează într-o categorie de software care este utilizat pentru a gestiona datele despre produse într-un ciclu de viață al produsului (de la concept până la eliminare și service). Este conceput pentru a organiza și gestionați informațiile în scopuri de vânzări și marketing. Se concentrează pe îmbunătățirea datelor despre produse, pe distribuirea informațiilor și pe menținerea coerenței pe canalele de vânzare. Este destinat echipelor de inginerie și dezvoltare de produse. Se ocupă de date tehnice, cum ar fi fișiere CAD, specificații de proiectare și lista de materiale pentru a menține un flux fluid în procesul de dezvoltare a produsului. PIM gestionează informațiile despre produse, cum ar fi descrieri, videoclipuri, conținut de marketing, imagini și prețuri. PDM se ocupă de aspecte tehnice. date despre produs, cum ar fi specificațiile de inginerie, documentația aferentă și fișierele de proiectare. Este folosit de echipele de vânzări, comerț electronic și marketing. Este utilizat de echipele de inginerie, producție și dezvoltare de produse. Se concentrează pe îmbunătățirea experienței clienților, îmbunătățirea eforturilor de marketing și creșterea vânzărilor. Se concentrează pe optimizarea ciclului de viață al dezvoltării produsului și pe asigurarea colaborării, a controlului adecvat al versiunilor și a trasabilității.

Puncte de reținut atunci când alegeți o soluție PIM

Sistemele PIM pot afecta performanța de marketing și vânzări ale organizației dvs. Deci, luați în considerare câteva puncte înainte de a selecta un sistem PIM.

  • Luați în considerare utilizatori: puteți determina câți utilizatori vor folosi instrumentul și ce seturi de abilități au. Acest lucru va asigura că utilizatorii pot utiliza instrumentul fără complexități.
  • Funcționalități: Stabiliți ce caracteristici aveți nevoie în sistemul dvs. PIM. Unele caracteristici comune, obligatorii, includ integrarea datelor, controlul calității, gestionarea activelor, integrări multiple și multe altele.
  • Provocări: Aflați cu ce provocări vă confruntați în timp ce gestionați informațiile despre produse. Verificați dacă sistemul PIM poate rezolva aceste provocări.
  • Întreținere PIM: inspectați modul în care sistemul PIM tratează problemele de scalabilitate și întreținere.

Concluzie

Software-ul PIM este excelent pentru a vă ajuta să vă gestionați datele despre produse în mod eficient. Având în vedere că există multe opțiuni disponibile pe piață, găsirea celui mai bun software PIM poate fi o sarcină dificilă.

Cel mai bun software PIM vă va ajuta să vă restrângeți opțiunile și să-l găsiți pe cel ideal în funcție de cerințele dumneavoastră.

Apoi, consultați cel mai bun software de adoptare a produselor pentru a simplifica integrarea clienților.