14 Cel mai bun software de urmărire a ochilor pentru marketing și cercetare online

Software-ul de urmărire a ochilor este un instrument perfect atât pentru companiile online, cât și pentru companiile off-line, deoarece ajută la furnizarea de informații valoroase despre ceea ce este un lucru nedorit când vine vorba de atragerea utilizatorilor în ceea ce privește ambalarea, plasarea produselor, publicitate etc.

Urmărirea ochilor se referă la o metodă de cercetare care observă și interpretează mișcările oculare ale indivizilor. Acesta ia măsuri asupra activărilor utilizatorilor, pe măsură ce aceștia interacționează cu diverși stimuli vizuali, inclusiv site-uri web, reclame, imagini și alt conținut vizual.

Această tehnică este folosită de tehnologii avansate, cum ar fi dispozitivele de urmărire a ochilor și software-ul pentru a monitoriza și documenta mișcările și modelele oculare ale persoanelor în timpul interacțiunii cu aceste elemente vizuale.

Prin utilizarea software-ului de urmărire a ochilor, companiile pot profita la maximum de afișarea produselor și de strategia de marketing digital. Citiți mai departe pentru o prezentare mai cuprinzătoare a listei noastre special pregătite cu cele mai bune software de urmărire a ochilor enumerate în tabelul de mai jos:

Titlu

Descriere

Explora

Cercetare Lumen

Urmărirea vizuală a camerei web pentru site-uri web, TV, marketing digital.

Sticky de Tobii

Gestionează dispozitivele de urmărire a ochilor, calibrează utilizatorii, se integrează cu analiza.

iMotions

Integrează biosenzori, bazați pe cloud, urmărire detaliată a ochilor în diverse contexte.

GazeRecorder

Platformă de urmărire vizuală bazată pe cloud, înregistrează și analizează implicarea utilizatorilor.

RealEye

Urmărirea ochilor bazată pe inteligență artificială, măsurarea atenției la interviu în direct.

Punct de vedere

Evaluarea datelor în timp real, utilizare medicală, tehnologie de asistență.

Ochi

Urmărirea capului și a ochilor bazată pe inteligență artificială, soluție rentabilă.

Ochi de șoim

iOS eye-tracking pentru cercetarea utilizatorilor, platformă digitală, scalabilă.

Expoze.io

Platformă de studiu de cercetare pentru urmărirea ochilor, rezultate instantanee și precise.

Loceye

Platformă de urmărire a ochilor bazată pe web, rapoarte personalizate, analiză bazată pe oameni.

Ochi vezi

Cercetare de piață bazată pe camere web, urmărire ochi, codificare facială, rentabil.

Cool Tool

Platformă Insight, instrumente de măsurare non-animate, cercetare bazată pe sondaje.

Laboratoarele elevilor

Software cu sursă deschisă, căști purtabile de urmărire a ochilor, analiză bazată pe cloud.

Privirea ochilor

Dispozitiv de comunicare bazat pe privirea, navigare rapidă și sigură pe internet.

Cum funcționează tehnologia de urmărire a ochilor?

Tehnologia de urmărire a ochilor folosește lumina infraroșie pentru a urmări mișcările ochilor în timp ce iluminează pupila. În cele din urmă, imaginea se formează pe cameră📷.

Apoi, camera înregistrează imaginea imaginând centrul pupilei, raportând rotația ochilor și determinând direcția privirii. Software-ul procesează datele capturate și oferă informații detaliate despre punctele de privire și mișcările ochilor.

Cum sunt utile datele de urmărire oculară pentru marketeri și cercetarea utilizatorilor?

Tehnologia de urmărire a ochilor ne spune despre partea cea mai vizualizată a paginii și cât timp a petrecut utilizatorul pe ea. Această metodă avansată vă permite să obțineți informații despre părțile paginii web care sunt focalizate și despre motivul acesteia.

Plasarea produselor, designul ambalajului, publicitatea și atragerea utilizatorilor fac parte din marketing, iar tehnologia informează ceea ce atrage atenția asupra creativității lor. În cele din urmă, afectează comportamentul de cumpărare și disponibilitatea clientului de a plăti.

Câteva cerințe în timp real ale software-ului de urmărire a ochilor în marketing și căutarea utilizatorilor:-

  • În magazin: tehnologia de urmărire a ochilor montată pe cap este eficientă pentru magazine atunci când oamenii se uită la produsele afișate. Clienții vin la magazin, iar tehnologia le înregistrează activitățile. Ajută să știi care categorie atrage atenția zilnic.
  • Designul ambalajului: Ambalajul produselor influențează comportamentul de cumpărare al clienților, deoarece unele părți ale acestuia ar trebui să fie atractive. Tehnologia de testare a ochilor este o platformă potrivită pentru a capta detalii despre ambalajul produselor. Agentul de marketing poate lucra la părți ale pachetului care au fost ignorate de public.
  • Publicitate: Publicitatea digitală este o metodă în creștere de marketing digital. Tehnologia de testare a ochilor este o platformă de testare care arată ce atrage atenția și ce nu. Procesul de analiză implică elementele atractive sau neglijate ale prezentării vizuale a produselor.
  • Site web: platformele de urmărire vizuală ajută la obținerea de informații pertinente despre zonele atractive ale site-urilor web. Este o modalitate eficientă de a cunoaște motivul clicului departe și acțiunea dorită a clienților.

Perspectivele bazate pe urmărirea ochilor conduc la vânzări și creștere sporite?

Urmărirea ochilor procesează informațiile vizuale umane, măsurând atenția și interesul. Este un instrument valoros pentru cercetarea comportamentului uman și lucrul la segmentarea clienților.

  Pot juca Black Ops 3 Cross Platform?

Brandurile adoptă pe scară largă această aplicație pentru a-și crește vânzările; le permite să știe unde se află atenția clientului pentru o lungă perioadă de timp. Mărește profiturile pentru companii și le îmbunătățește nivelurile de vânzări și abilitățile de luare a deciziilor.

Sursă: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/eye-tracking-market

  • Tehnologia de urmărire vizuală oferă informații detaliate despre satisfacția clienților, contribuind la reducerea costurilor de achiziție a clienților cu până la 65%.
  • Software-ul generează rapoarte centrate pe client și pe segmente neglijate, mărcile folosind datele pentru a îmbunătăți zonele care lipsesc. Poate crește ratele de conversie online cu până la 16%.
  • Industria sănătății va împărtăși 25% din cotele totale de piață ale tehnologiei de urmărire a ochilor până în 2021. 50% din activitatea creierului este legată de ochi, astfel încât urmărirea ochilor ajută la leziunile cerebrale și boli precum tulburările cognitive.
  • Mărcile își pot crește implicarea prin marketing digital, deoarece urmărirea ochilor oferă informații despre vizualizările pe paginile web, reclame și multe altele. Precizia software-ului este de 96%, ceea ce poate crește impactul reclamelor prin 45 ori.
  • Consumatorii preferă industria de vânzări de comerț electronic pentru achiziții repetate, care a crescut 43% din 2021. Această industrie poate crește creșterea prin dezvoltarea în mod regulat a zonelor sale neglijate, la fel ca și detaliile Insight generate de software-ul de urmărire vizuală.

Cercetare Lumen

Cercetare Lumen este o platformă tehnologică de urmărire a ochilor bazată pe webcam, care ajută mărcile să măsoare implicarea, achizițiile și atenția în marketingul lor. Transformă telefonul sau camera computerului într-un senzor de urmărire a ochilor de înaltă calitate pentru a măsura implicarea vizuală.

Software-ul este alimentat de o tehnologie avansată de învățare automată care se concentrează pe ambalare și pe punctul de scară. Acesta calculează ochiul uman într-un cerc cu diametrul de 2,5 cm sau 1 inch pentru a funcționa.

Caracteristici cheie:

  • Oferă un senzor de urmărire a ochilor pentru site-uri web, TV și marketing digital, care ajută la creșterea vizibilității.
  • Are senzori software statici de urmărire a ochilor care generează o atenție perspicace pentru reclame, chestionare, evaluare media și testare creativă oriunde în lume.
  • Instrumentele software-ului combină tehnologia de urmărire a ochilor cu codarea facială și tehnologiile de timp de reacție încorporate pentru a crea recomandări bogate care duc la decizii sigure și la creșterea vânzărilor.

Lumen Research este o platformă scalabilă și rapidă în timp real pentru a măsura cunoștințele de urmărire a ochiului uman, deoarece, prin urmare, este unul dintre instrumentele de marketing digital obligatorii!

Sticky de Tobii

Lipicios de Tobii este un Manager de urmărire a ochilor, care este un instrument valoros pentru gestionarea dispozitivelor de urmărire a ochilor conectate și calibrarea utilizatorilor. Include o tehnologie de ultimă oră cu senzori pentru a identifica prezența unei persoane și pentru a urmări concentrarea în timp real a acesteia. Tehnologia captează mișcările ochilor într-un set de date, oferind poziția pupilei, vectorul de privire pentru fiecare ochi și punctul de privire.

Caracteristici cheie:

  • Instrumentul are pași simpli care permit cercetătorilor să configureze rapid eye tracker-ul cu un ecran.
  • Oferă o calibrare rapidă și fiabilă a utilizatorului și indică locația ochilor participantului în caseta de urmărire.
  • Software-ul poate fi integrat cu aplicații analitice, oferind software-ului flexibilitatea de a urmări aplicațiile, de a configura zona de afișare și de a efectua calibrarea utilizatorului.

Sticky are o gamă largă de aplicații și decodifică mișcările ochilor pentru a le traduce în informații valoroase.

iMotions

iMotions este un software de cercetare a comportamentului uman care integrează și sincronizează mai mulți biosenzori, inclusiv urmărirea ochilor și expresia facială.

Software-ul este conceput pentru proiecte de cercetare eficiente, în special cele care se bazează pe înregistrarea și analizarea intrării fiecărui dispozitiv hardware biometric. Descoperă emoțiile, gândurile și comportamentele subiacente, ceea ce ajută la luarea deciziilor, abilitățile de învățare și bunăstarea.

Caracteristici cheie:

  • Software-ul iMotions permite o varietate de măsurători și vizualizări de urmărire a ochilor, în care utilizatorii lucrează cu imagini, videoclipuri, medii VR și conținut web în software-ul său principal de laborator pentru desktop.
  • Este un software online, bazat pe cloud, foarte precis, care oferă date detaliate de urmărire a ochilor chiar și în condiții de iluminare în schimbare.
  • Măsoară atenția vizuală la un element specific prin maparea privirii și oferă conținut vizual dinamic reprezentat de o imagine statică.

Software-ul cu mai multe modele este susținut de știință care include instrumente cuprinzătoare de perspectivă umană pentru a afla punctul de privire, unde se uită cineva sau mișcarea ochilor în raport cu capul.

GazeRecorder

GazeRecorder este o platformă de urmărire bazată pe cloud. Înregistrează automat ceea ce caută oamenii și unde interacționează pe ecranele computerului folosind camere web obișnuite. Tehnologia de urmărire a mișcării ochilor oferă hărți termice pentru cercetarea analitică.

  Cele mai bune cabluri coaxiale din 2024

Caracteristici cheie:

  • Instrumentul său de înregistrare a privirii înregistrează videoclipuri cu mișcările oculare urmărite, cu camera web ca sursă de intrare pentru acest proces.
  • Indicatorul de privire urmărește indicatorul mouse-ului pentru a urmări zonele vizibile ale unei pagini web.
  • Gaze Flow este un motor de urmărire a ochilor webcam independent de hardware, care optimizează urmărirea ochilor în timp real, fără contact fizic.

GazeRecorder este compatibil cu sistemele de operare obișnuite, introducând date de urmărire a ochilor și a mouse-ului în timp real.

RealEye

RealEye este un software de urmărire a ochilor bazat pe inteligență artificială, care utilizează un computer sau un laptop obișnuit pentru a analiza imaginile de la o cameră web. Inteligența artificială a platformei inovatoare detectează pupilele faciale ale utilizatorului și prezice punctele de privire cu o precizie de 110px.

Caracteristici cheie:

  • Software-ul vă permite să știți dacă participanții acordă atenție la interviurile live.
  • Are software compatibil de urmărire a ochilor pentru proiecte de cercetare, iar analiza sa extrem de precisă arată informații despre comportamentul privirii elevului.
  • Acest instrument de măsurare a atenției are o caracteristică analitică pentru a afla despre concentrarea și capacitatea cuiva de a se concentra pe informații specifice.

Software-ul de urmărire a ochilor RealEye are o reprezentare mai precisă a pixelilor decât alte programe.

Punct de vedere

Punct de vedere este un software biometric și de urmărire a ochilor care evaluează datele în timp real despre gândurile sincere ale utilizatorului, care le place și nu le place. Poate analiza modul în care ochii oamenilor văd și reacționează la ea. Software-ul permite rafinarea planurilor în funcție de feedback-ul participanților.

Caracteristici cheie:

  • Este o platformă bazată pe date care elimină presupunerile legate de implicarea și interacțiunea utilizatorilor cu punctul de vedere. Designerii pot privi modelele de utilizare și pot optimiza experiența utilizatorului.
  • Gazepoint este un instrument eficient pentru uz medical, deoarece este utilizat în testarea glaucomului și diagnosticul și tratamentul dislexiei.
  • Tehnologia sa de asistență le permite persoanelor cu dizabilități să comunice, să navigheze și să interacționeze cu lumea.

Software-ul multifuncțional acoperă o gamă largă de activități prin testarea ochilor, soluții pentru urmărirea ochilor, marketingul neurologic și cercetarea biometrică.

Ochi

Ochi este un furnizor de tehnologie captivantă bazat pe inteligență artificială, care efectuează urmărirea capului și a ochilor prin camere web sau camere 3D. Algoritmii proprietari de viziune pe computer și tehnologia AI de percepție a mașinii stau la baza soluțiilor bazate pe hardware bazate pe tehnologii mai vechi.

Este un software de urmărire a ochilor rentabil, care poate fi integrat în orice platformă sau dispozitiv.

Caracteristici cheie:

  • A fost dezvoltat pentru a îmbunătăți conexiunea naturală dintre oameni și dispozitive prin tehnologia de urmărire a privirii.
  • Software-ul monitorizează oboseala detectând poziția capului, privirea ochilor și închiderea ochilor în diferite poziții ale capului.
  • Instrumentul său Eyewear Beam permite urmărirea mișcărilor ochilor și ale capului în timpul jocurilor. Utilizatorii îl distribuie și spectatorilor în fluxul live.
  • Eyeware oferă un software de urmărire a capului compatibil la 6 grade, cu rezultate precise.

Este un software bazat pe inteligență artificială care elimină procesul hardware pentru urmărirea ochilor și urmărește mișcările ochilor și ale capului.

Ochi de șoim

Ochi de șoim este o platformă de cercetare și urmărire vizuală a utilizatorilor care oferă informații despre comportamentul utilizatorului. Acest software este capabil doar de dispozitive iOS și vă permite să testați totul prin urmărirea ochilor.

Caracteristici cheie:

  • Permite înregistrarea mișcărilor oculare pentru a înțelege procesele de gândire ale participanților. Performanța funcțională a utilizatorului, atenția și ignoranța pot fi văzute prin aceasta.
  • Software-ul ușor de utilizat este în întregime digital, fără utilizarea niciunui hardware.
  • Acest instrument permite designerilor, marketerilor și cercetătorilor să obțină un punct de vedere detaliat asupra creativității lor.

Platforma procesează mii de date cu scalabilitate, dar software-ul este incompatibil cu dispozitivele Android sau Windows.

Expoze.io

Expoze.io este o platformă de studiu de cercetare de urmărire a ochilor care minimizează participanții umani. Platforma de încredere oferă rezultate instantanee, precise, concentrate și previzibile pentru imagini și videoclipuri.

Este plin de fundal științific și sintaxă care prezice cât de multă atenție vor acorda obiectele unui element.

Caracteristici cheie:

  • Creează hărți termice pe reclame sau broșuri pentru a arăta care parte atrage atenția.
  • AI produce un scor pe hărțile termice cu o acuratețe de 95% în comparație cu ochiul uman.
  • Pluginurile Figma sau Chrome pot analiza modele fără a închide aplicația curentă.
  • Expoze oferă o hartă termică a atenției pentru video, identificând zona de interes și modul în care va funcționa în fața unui public real.

Expose.io durează mai puțin decât alte platforme de urmărire a ochilor, deoarece oamenii trebuie să îl analizeze. Cu toate acestea, această platformă are o precizie primară similară în comparație cu software-ul bazat pe oameni.

  16 cele mai bune dispozitive de traducere a limbilor pentru muncă, călătorii și învățare

Loceye

Loceye este o platformă web de urmărire a ochilor, care oferă informații mărcilor, agențiilor și cercetătorilor de piață. A recrutat angajați reali pentru a analiza designul pe baza datelor demografice. Platforma generează rapoarte personalizate cu hărți termice pentru vizualizare și validează designul pe baza celor mai bune ipoteze.

Caracteristici cheie:

  • Loceye este o platformă biometrică de urmărire a ochilor care optimizează asistența digitală și oferă măsurători precise pentru reprezentarea vizuală.
  • Acesta permite marketerilor, agențiilor și designerilor web să primească feedback prealabil cu privire la utilizarea conținutului lor.
  • Software-ul ajută la creșterea rentabilității investiției și a ratelor de conversie prin generarea de hărți termice pentru proiectare și găsirea zonelor de îmbunătățire.

Loceye este o platformă benefică pentru utilizatorii care au nevoie de o curte de oameni pentru a analiza desenele. Oferă rapoarte umane pentru utilizare în timp real.

Ochi vezi

Ochi vezi este o companie de cercetare de piață care folosește influențe de marketing folosind tehnologii de urmărire ochi și codare facială. Este o soluție rapidă, scalabilă și rentabilă bazată pe webcam pentru cercetători, care facilitează conversia datelor în informații utile.

Caracteristici cheie:

  • Ajută la testarea ambalajului în toate etapele procesului, transformând obstacolele în rezultate favorabile.
  • Organizația permite ca rata de acoperire a comerțului electronic să se schimbe pozitiv. Abordarea sa legată de comportamentul consumatorilor, bazată pe tehnologie, asigură vizibilitatea produsului, crescând vânzările.
  • Optimizează elementele sintetice de marketing digital pentru a oferi cele mai predictive perspective asupra performanței anunțurilor.

EyeSee include multe soluții pentru procesele digitale în mod rentabil, deoarece nu folosește oameni pentru a continua.

Cool Tool este o platformă de perspectivă care oferă instrumente de măsurare neanimate și cercetare bazată pe sondaje. Analizează ceea ce oamenii gândesc, văd și simt atunci când se uită la o marcă. Instrumentul complet automatizat configurează și optimizează conceptul de piață și afișează repostările acestora, ceea ce ajută la creșterea impactului achiziției și a rentabilității investiției.

Caracteristici cheie:

  • Software-ul permite testarea imaginilor statice și animate, videoclipurilor și mediilor precum prototipuri, site-uri web și aplicații mobile.
  • Cool Tool folosește căștile mobile MindWave pentru a măsura activitatea EEG, permițând monitorizarea în timp real a stării emoționale a utilizatorului. Arată dacă clientul este mulțumit sau dezamăgit de produse.
  • Este o platformă de sondaje online care ajută agențiile să efectueze cercetări de piață pentru a cunoaște comportamentul consumatorilor.

Software-ul CoolTool bazat pe sondaje oferă informații detaliate despre rapoartele testate vizual și îi ajută pe cercetători să înțeleagă sentimentul consumatorilor.

Laboratoarele elevilor

Laboratoarele elevilor este un software cu sursă deschisă și căști portabile de urmărire a ochilor utilizate de o comunitate globală de cercetători în urmărirea ochilor. Este activat de analiza privirii bazată pe cloud și construit cu un set robust de algoritmi și infrastructură accesibilă cercetătorilor.

Caracteristici cheie:

  • Software-ul său Pupil Core citește fluxul video primit și detectează elevul, urmărește privirea, detectează și urmărește markerii din mediu și transmite datele în timp real.
  • Afișează mișcările ochilor în timp real și dezvăluie modele de atenție vizuală.
  • Pupil Insivible sunt ochelari de urmărire a ochilor alimentați de învățare automată, care se conectează cu smartphone-urile.

Platforma constă din diverși ochelari cu aspect elegant care urmăresc mișcările ochilor și permit aplicații de urmărire a ochilor dincolo de posibilitățile actuale.

Privirea ochilor

Privirea ochilor este un dispozitiv de comunicare bazat pe privire, care îndeplinește funcția critică de a măsura cu precizie unde caută utilizatorul. Este un instrument cu oboseală redusă și de înaltă precizie, care durează mai puțin de 15 secunde pentru a configura calibrarea. Acest dispozitiv controlează sistemele de divertisment și sunet, luminile și comutatoarele cu frecvențe infraroșii și unde radio.

Caracteristici cheie:

  • Eyegaze are instrumente de formatare a textului care permit tastarea mai rapidă, comutarea între diferite aspecte ale tastaturii și tastarea în mai multe locații.
  • Are o interfață de culoare de fundal închisă pentru a reduce oboseala ochilor și include pictograme proiectate.
  • Facilitatea de navigare pe Internet este rapidă și sigură, ceea ce permite obținerea de informații mai precise, fiind mai aproape de obiect.

Eyegaze este mai rapid decât orice altă platformă de calibrare și oferă rezultate în 60 de secunde. Simplifică procesul de conectare cu lumea.

Cuvinte finale

Specialiștii în marketing și cercetătorii au nevoie de software de urmărire vizuală pentru a-și duce planul de marketing la următorul nivel și a ieși în evidență. Detectează mișcările ochilor utilizatorilor în timp real, permițându-le să evalueze eficiența creativității lor în mintea clientului. Se dovedește a fi un instrument valoros pentru a obține o perspectivă asupra zonelor elementelor care atrag atenția.

Specialiștii în marketing pot crea reclame, site-uri web și ambalaje de produse mai eficiente analizând direct mentalitatea și atenția vizuală a consumatorilor. Această tehnică permite marketerilor să identifice domeniile cheie care necesită atenție pentru a crește implicarea utilizatorilor. Deci, tehnologia contribuie la luarea unor decizii valoroase pentru a obține cele mai bune rezultate posibile.

Consultați aceste instrumente de hărți termice care vă vor spune unde fac clic utilizatorii dvs., astfel încât să puteți profita la maximum de strategia dvs. de marketing digital și să accelerați vânzările!