13 cele mai bune soluții software MDM pentru întreprinderi mici și întreprinderi

Utilizarea dispozitivelor mobile a crescut masiv în ultimii ani. Și acum pare greu de imaginat o viață fără aceste gadget-uri precum smartphone-uri, laptopuri 💻, tablete și așa mai departe.

Acestea fiind spuse, aducerea dispozitivelor mobile și smartphone-urilor la locul de muncă a devenit o normă în rândul angajaților. Dar acest lucru este îngrijorător, deoarece aceste dispozitive pot crea lacune de securitate în rețeaua dvs.

Dispozitivele slabe pot expune vulnerabilitățile din rețeaua dvs. și asta este suficient pentru atacatorii cibernetici să folosească acest lucru și să pirateze datele dvs. importante și sensibile de afaceri.

Drept urmare, nu numai că vă puteți pierde încrederea clienților, ci și riscați conformității și penalităților grele.

Deci, care este soluția?

Ar trebui să restricționați angajații să-și aducă smartphone-urile și alte dispozitive mobile?

Absolut nu.

Există o soluție excelentă disponibilă pentru a rezolva această problemă, iar numele său este software de gestionare a dispozitivelor mobile (MDM).

Acest instrument se va ocupa de securitatea dispozitivelor din rețeaua dvs. și vă va ajuta să le gestionați și să le monitorizați, astfel încât să vă puteți asigura că nu există lacune de securitate din cauza acestor dispozitive conectate la rețeaua dvs.

Acest articol va discuta despre software-ul MDM care funcționează pe dispozitivele Apple și Android, beneficiile acestora și unele dintre cele mai bune instrumente MDM disponibile pe piață.

Nume produs Caracteristica principalăAirDroid BusinessAndroid MDM pentru gestionarea dispozitivelor de la distanță.KandjiSecuritatea, automatizarea și gestionarea dispozitivelor Apple.ScalefusionControlați dispozitivele Android, iOS, macOS și Windows.ManageEngineMDM pentru laptopuri, desktop-uri, tablete, smartphone-uri și suport pentru mai multe sisteme de operare.HexnodeManagement unificat pentru desktop și mobil pentru diverse platforme.Workspace ONE UEMManagementul punctelor finale pentru mai multe sisteme de operare, inclusiv securitate, conformitate și automatizare.IvantiManagement cuprinzător al punctelor finale pentru diferite sisteme de operare cu automatizare și securitate.Jamf PROGestionarea dispozitivelor Apple cu fluxuri de lucru automate, aplicații și securitate.MiradoreGestionare ușoară a dispozitivelor cu securitatea datelor, conformitate și automatizare.MerakiMDM bazat pe cloud pentru monitorizarea, securizarea și furnizarea dispozitivelor mobile.MDM simpluGestionare rapidă și eficientă a dispozitivelor Apple cu protocoale native.Sophos MobileSoluție UEM pentru dispozitive macOS, Windows, Android și iOS cu securitate și ușurință.IBM Security MaaS360Management scalabil al forței de muncă de la distanță, securitate a dispozitivelor bazată pe inteligență artificială și management unificat al punctelor finale.

Să începem!

Ce este soluția de gestionare a dispozitivelor mobile (MDM)?

Mobile Device Management (MDM) este o soluție software care vă permite să gestionați și să vă securizați datele de afaceri și aplicațiile utilizate pe diferite dispozitive mobile din rețeaua dvs.

Monitorizează toate smartphone-urile, laptopurile, tabletele și dispozitivele mobile implementate pe diferite sisteme de operare și furnizori de servicii.

Software-ul MDM urmărește eradicarea utilizării greșite a informațiilor esențiale, optimizând în același timp securitatea și funcționalitatea dispozitivelor mobile.

Principalele caracteristici ale software-ului MDM includ:

  • Soluție complet gestionabilă cu monitorizare 24/7
  • Bazat pe cloud pentru automatizare
  • Configurare de la distanță, monitorizare și acces
  • Restaurari si copii de siguranta
  • Protecție prin parolă, lista albă și lista neagră, criptare, ștergere, protecție împotriva încălcării datelor etc.
  • Înregistrare și raportare

Care sunt beneficiile software-ului MDM?

Implementarea software-ului MDM în organizația dvs. vine cu multe beneficii, cum ar fi:

  • Securitate: vă protejează organizația împotriva accesului neautorizat și previne atacatorii. Software-ul asigură conformitatea și reduce alte riscuri legate de securitate.
  • Productivitate: software-ul MDM ajută la îmbunătățirea productivității angajaților dvs., deoarece puteți controla dispozitivele și puteți obține o vizibilitate mai bună asupra acestora
  • Automatizarea fluxului de lucru: exploatarea serviciilor cloud facilitează monitorizarea și gestionarea dispozitivelor și accelerarea fluxului de lucru
  • Ușor pentru lucrătorii de la distanță: software-ul MDM face lucrul mai simplu și mai sigur pentru angajații care lucrează de la distanță fără a implica scurgeri de date sau riscuri de securitate.

Acum este momentul să ne uităm la unele dintre cele mai bune software MDM disponibile pe piață.

AirDroid Business

AirDroid Business Mobile Device Management (MDM) este o soluție MDM Android premiată cu mai multe premii, concepută pentru a servi toate dimensiunile și tipurile de afaceri. Gestionarea mai multor dispozitive în diferite locații este o provocare pentru multe companii. Soluția AirDroid Business MDM oferă o modalitate ușoară de a gestiona și monitoriza dispozitivele bazate pe Android de la distanță printr-o singură platformă unificată.

Soluțiile sale MDM acceptă orice gestionare a dispozitivelor care rulează pe Android, cum ar fi telefoane, POS, chioșcuri și alte dispozitive personalizate. Cu AirDroid Business, puteți aloca în mod eficient dispozitivele unor grupuri desemnate, puteți aloca permisiuni, puteți executa transferuri de fișiere de la distanță, puteți reglementa politici, puteți gestiona accesul la aplicații și puteți supraveghea setările dispozitivului. Permite o gestionare cuprinzătoare a aplicațiilor, cuprinzând lansarea, lansarea programată și instalările.

Caracteristicile sale de top sunt monitorizarea și controlul de la distanță, gestionarea politicii de securitate, chioșc, urmărirea locației și geofencing, AMS, fluxurile de lucru și alertele și transferul de fișiere care ajută organizațiile să gestioneze dispozitivele Android end-to-end.

Poate fi integrat cu Google Android Enterprise pentru a sprijini companiile pentru soluțiile de management al mobilității întreprinderilor pentru a adapta soluțiile AirDroid MDM, indiferent de domeniul lor de activitate. Utilizatorii pot gestiona aplicațiile Google Play ale dispozitivelor înscrise prin metoda Android Enterprise.

Platforma oferă flexibilitate în implementarea software-ului, permițând companiilor să aleagă între un mediu bazat pe cloud sau o configurare on-premise pe baza preferințelor lor de securitate a datelor și a cerințelor de infrastructură.

Sunt disponibile trei versiuni plătite ale software-ului: de bază, standard și enterprise, care se potrivesc la diferite scale de implementare. Cu toate acestea, înainte de a face o achiziție, aveți posibilitatea de a încerca software-ul gratuit pentru o perioadă de probă de 14 zile.

Kandji

Kandji este specializată în securitatea și managementul dispozitivelor Apple, oferind capabilități de neegalat în soluții de management. Această platformă vă permite să vă gestionați fără efort întregul ciclu de viață al dispozitivului, combinând eficiența și eleganța într-un mod care îl diferențiază de alte soluții Apple MDM.

Obțineți automatizare care economisește timp și instrumente puternice pentru fiecare etapă cu Kandji. Oferă setări și aplicații individualizate și vă securizează dispozitivele prin menținerea unei vizibilități complete a stării flotei. Vă asigură că utilizați cele mai actualizate versiuni de software pentru a vă conduce bine afacerea.

Utilizați un set de instrumente robust de profiluri de configurare și automatizare pentru a eficientiza întreținerea zilnică a flotei. Vă puteți integra stiva de tehnologie cu capacitățile de multiplicare ale lui Kandji. Această platformă Apple MDM acționează ca un specialist care cunoaște ecosistemul Apple pentru a răspunde afacerilor moderne.

Kandji oferă prețuri personalizate bazate pe tipul de plan și numărul de utilizatori gestionați. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să solicitați o ofertă personalizată direct de la Kandji.

  Cum să remediați eroarea „nu s-a putut bloca” pe Ubuntu

Scalefusion

Scalefusion este un software Android MDM intuitiv, puternic și fără efort, folosit pentru controlul și vizibilitatea echipei. Vă ajută să gestionați, să monitorizați și să securizați orice dispozitiv, fie el deținut de angajați sau de companie, cu date de afaceri.

Accelerați productivitatea angajaților prin gestionarea terminalelor Android în mediul de întreprindere care include tablete și smartphone-uri. Acest lucru va ajuta la îmbunătățirea vizibilității afacerii dvs. și la transformarea operațiunilor din prima linie prin dispozitive montate în interiorul vehiculelor și dispozitive robuste.

Venind la gestionarea dispozitivelor iOS, puteți oferi cele mai bune dispozitive din clasă angajaților dvs. și puteți utiliza puterea iPad-urilor și iPhone-urilor pentru afacerea dvs. Acceptă Apple Business and School Manager și oferă lista neagră și lista albă, sarcină utilă personalizată, modul Chioșc de aplicații multi și unic, gestionarea App Store și multe altele.

Oferte similare sunt oferite în gestionarea dispozitivelor macOS și Windows 10 cu funcții suplimentare precum securitatea Gatekeeper și Firevault, controale parentale, filtrarea conținutului, setări personalizate, Windows Information Protection, BitLocker Encryption și informații solide.

Oferiți putere forței dvs. de muncă cu dispozitive familiare și permiteți-le să lucreze și să învețe la distanță. Această soluție MDM se ocupă de orice, de la alocarea și monitorizarea dispozitivelor până la actualizări. Oferă înregistrarea rapidă în decurs de 15 minute, împreună cu beneficiile depanării de la distanță, programării sarcinilor, alertelor și rapoartelor și oferă o vizibilitate mai largă asupra punctelor finale.

Unele metode de înregistrare pentru dispozitive în MDM sunt bazate pe e-mail, Android zero-touch, bazate pe ROM, bazate pe URL/cod QR, bazate pe Google Workspace, bazate pe IMEI, bazate pe Office 365, pilot automat Windows, DEP Apple etc. Ele oferă politici vaste de securitate care permit IT și administratorilor să prevină scurgerea datelor și să le mențină în siguranță.

Puteți obține alte funcții, cum ar fi politicile privind parolele, atestarea SafetyNet, Configurarea setărilor Wi-Fi, controalele pentru capturarea ecranului, protecția împotriva resetelor din fabrică, restricțiile privind partajarea datelor și multe altele. De asemenea, puteți instala unele aplicații interne încărcând fișiere IPA, linkuri PList, fișiere APK, fișiere MSI sau fișiere UWP în magazinul Scalefusion.

Fără nicio intervenție din partea utilizatorului final, puteți publica, actualiza sau șterge aplicații. Pe anumite dispozitive Windows 10 și Android OEM, puteți rezolva rapid problemele, puteți reduce timpul de nefuncționare cu o proiecție și puteți efectua acțiunile necesare în oglindă.

Planul lor de pornire are un preț de 2 USD pe dispozitiv/lună.

ManageEngine

Mobile Device Manager Plus este o soluție extinsă MDM concepută pentru a oferi forței de muncă corporative puterea mobilității și pentru a spori productivitatea angajaților fără a ignora securitatea. Vă permite să gestionați laptopuri, desktop-uri, tablete, smartphone-uri și diferite sisteme de operare precum Android, Windows, Chrome OS, macOS și iOS.

În plus, vă puteți înregistra și autentifica cu ușurință pentru dispozitivele corporative și BYOD. Puteți utiliza cu ușurință o interfață și un tablou de bord intuitiv și puteți configura profiluri pentru a activa politici pentru VPN, Wi-Fi și alți parametri. În plus, vizualizați și controlați dispozitivele de la distanță și remediați rapid problemele.

Distribuția de aplicații și gestionarea magazinului și a aplicațiilor interne pentru Android, macOS, iOS etc., este simplificată cu această soluție. De asemenea, puteți menține integritatea datelor dvs. de pe dispozitive, separând profilurile de lucru ale organizației și profilurile personale. În plus, gestionați licențele aplicațiilor pe dispozitive și preluați detaliile aplicației.

Puteți localiza dispozitivele și șterge datele de la distanță pentru a asigura siguranța datelor în caz de furt/pierdere și puteți descoperi și raporta cu ușurință dispozitivele neconforme și cu risc ridicat. Permiteți permisiuni pentru utilizatori și personalizați accesul la conturile corporative pentru a vă proteja rețeaua companiei.

Protejați e-mailurile corporative prin restricționarea accesului la conturile și aplicațiile aprobate și prin integrarea cu Azure și Office 365. Între timp, vă va ajuta să salvați și să vizualizați în siguranță documentele, să setați actualizări automate, să împiedicați aplicațiile terțe să facă copii de rezervă și să acceseze documentele distribuite.

Este disponibil în trei ediții: GRATUIT, Standard și Profesional. Planul gratuit poate funcționa pentru o afacere la scară mică sau puteți merge pentru alte ediții, începând de la 495 USD per 50 de dispozitive.

Hexnode

Hexnode oferă o gestionare unificată pentru desktop și mobil, pe care multe companii adoră să-l folosească. Gestionați aproape toate platformele și dispozitivele precum iOS, Android, Windows, macOS, tvOS și Fire OS. Pentru iOS, obțineți funcții precum Apple DEP care vă ajută să vă configurați dispozitivele fără fir pentru înregistrarea automată MDM.

De asemenea, oferă Apple VPP pentru a vă permite să economisiți costuri cu aplicațiile iOS, gestionarea eficientă a aplicațiilor, filtrarea web, pe lângă blocarea, configurarea și restricționarea chioșcului iOS. Pentru Android, oferă integrare cu Sony, Samsung Knox, HTC, Zebra, Huawei și multe altele. Vă permit să activați BYOD în siguranță, cu înscriere fără atingere, suport pentru dispozitive și televizoare robuste, blocarea chioșcului Android și navigare securizată.

Pentru Windows, vă puteți gestiona telefoanele, PC-urile, laptopurile și tabletele folosind un singur portal, vă puteți bucura de securitatea Bitlocker, de urmărirea locației și de a configura e-mailul, Wi-Fi și ActiveSync de la distanță. Pentru macOS, obțineți implementări de volum, parole și blocări de la distanță, înscriere rapidă OTA și multe altele.

Pentru tvOS, obțineți Airplay securizat cu blocarea parolei, configurarea rețelelor Wi-Fi, înregistrarea automată și afișarea sălii de conferințe pentru a preveni transmiterea conținutului neadecvat pe ecran. Pentru Fire OS, obțineți blocarea chioșcului, vizualizarea și controalele de la distanță, securitate pe mai multe niveluri, configurații de la distanță, managementul aplicațiilor și monitorizare continuă.

Puteți, de asemenea, să configurați cataloage pentru aplicații, să dezactivați funcții prin aer, să creșteți productivitatea angajaților și multe altele cu diferite dispozitive. Adăugați aplicații externe și aplicații interne și implementați aplicații de companie în siguranță pe dispozitivele angajaților dvs. și gestionați cu ușurință downgrade-urile și upgrade-urile.

Primiți o notificare pentru instalarea aplicațiilor din lista neagră și puteți dezactiva aplicațiile inutile. În plus, puteți crea o listă de aplicații și puteți permite utilizatorilor să instaleze aplicațiile necesare utilizării lor. Puteți gestiona accesul, permite utilizatorilor să deschidă conținutul în aplicația Hexnode, să implementeze fișierele pe orice dispozitiv și să asigure securitatea conținutului.

Puteți să vă gestionați datele companiei, să le securizați, să le criptați și chiar să le blocați cu aplicația MDM. În plus, securizați-vă navigarea, simplificați gestionarea semnalizării digital și, de asemenea, controlați setările periferice. În afară de întreprinderi, puteți avea și supraveghere parentală pentru a fi cu ochii pe dispozitivele copiilor dvs.

Între timp, puteți localiza și urmări dispozitivele cu date în timp real. Gestionați cheltuielile prin dispozitive pe diferite planuri corporative, restricționați utilizarea datelor după anumite limite și blocați aplicațiile neutilizate să nu înghită planurile de date ale companiei.

Beneficiați de o încercare gratuită de 30 de zile pentru selectarea oricăror planuri, începând de la 1 USD pe dispozitiv/lună, care conține un chioșc de bază și o suită MDM de bază.

Workspace ONE UEM

Îmbunătățiți securitatea corporativă și reduceți costurile cu Workspace ONE UEM. Vă va ajuta să gestionați ciclul de viață al punctelor finale pentru Android, iOS, macOS, Windows 10, Chrome OS, Linux și Raspberry Pi. Puteți îmbunătăți productivitatea angajaților oferind acces sigur și fără fricțiuni la aplicații, fie că este vorba de dispozitive mobile, desktop, virtuale sau bazate pe SaaS.

  Cum se conectează HomePod la WiFi

Gestionați catalogul, calendarul, contactele, e-mailul, browserul web, conținutul, notele și multe altele. Cu ajutorul unei platforme de spațiu de lucru bazate pe inteligență, puteți automatiza toate procesele pentru a îmbunătăți experiența angajaților, a oferi informații valoroase și gestionarea proactivă a dispozitivelor și o securitate robustă.

În plus, obțineți politici de conformitate granulare și acces condiționat pentru a vă proteja datele și pentru a permite remedierea instantanee fără amenințări de securitate. Optimizați gestionarea ciclului de viață al sistemului de operare desktop, simplificați implementarea, simplificați livrarea aplicațiilor, asigurați securitatea la nivel superior și automatizați corecțiile.

Freestyle Orchestrator de la VMware este conceput pentru administratorii IT avansați, pentru a le permite să-și gestioneze spațiul de lucru folosind o platformă bazată pe canvas, inclusiv o interfață de utilizator drag-and-drop. Ca rezultat, administratorii pot construi fluxuri de lucru robuste în mod logic pentru a reduce cheltuielile generale IT și pentru a adăuga inteligență și flexibilitate prin automatizare.

Ele oferă un cadru API robust pentru a susține servicii corporative, sisteme, aplicații, conținut și identitate. Ei securizează MS Office 365 cu politici condiționate și MAM. Veți găsi un catalog unificat de aplicații pentru a accesa orice aplicație disponibilă pe orice dispozitiv. În plus, caracteristica de ștergere de la distanță vă ajută să eliminați datele confidențiale și sensibile în orice moment.

Ivanti

Ivanti prezintă managementul complet al punctelor finale pentru Windows, macOS, iOS, Android și IoT. Oferă doar o singură platformă în care vă puteți gestiona toate dispozitivele și profilurile de utilizator. Vă ajută să vă consolidați spațiul de lucru și gestionarea punctelor finale, să simplificați procesele de gestionare și să satisfaceți așteptările utilizatorilor.

Ivanti este un software de gestionare a punctelor finale de încredere, dovedit și cu profil de utilizator, care vă ajută să:

  • Vizualizați tot ce vine în rețeaua dvs.,
  • Reduceți stresul cu o performanță mai bună de conectare,
  • Integrarea acțiunilor cu soluțiile IT.
  • Automatizați livrarea de software sau aplicație

Cu Ivanti Neurons, puteți să remediați problemele și să personalizați spațiile de lucru, să gestionați profilurile utilizatorilor, să urmăriți totul folosind tablouri de bord și rapoarte și să vă asigurați dispozitivul dintr-un singur loc cu acțiuni și politici simple.

Obțineți actualizări continue pentru a menține punctele finale actualizate pentru a evita amenințările de securitate, corecțiile aplicațiilor etc. Puteți să mențineți un grup de utilizatori și să le lăsați să experimenteze magazinul de aplicații care îi ajută să descarce automat software-ul pe dispozitivele lor.

Descoperiți software-ul pe dispozitivele corporative și normalizați datele care au ca rezultat o raportare mai bună. În afară de aceasta, aveți atât de multe alte funcții, cum ar fi descoperirea fără agent și agent, gestionarea energiei, Xtraction pentru un tablou de bord rapid cu conectori pre-construiți, containerizare și multe altele.

Jamf PRO

Protejați și gestionați dispozitivele iPhone, Mac, iPad, TvOS cu Jamf PRO de oriunde. Oferiți instrumentele de care au nevoie angajații sau studenții dvs. pentru a avea o experiență mai bună la locul de muncă sau în clasă. Jamf PRO este o soluție Apple MDM concepută pentru a vă permite să vă gestionați automat dispozitivele și să stimulați creativitatea și productivitatea utilizatorilor finali.

Permiteți utilizatorilor să experimenteze fără atingere cu ușurință și chiar să vă gestioneze dispozitivul prin configurarea profilurilor, folosind scripturi și politici pentru a personaliza dispozitivele pentru o experiență mai bună. Puteți cumpăra aplicații în vrac și puteți alege o metodă de implementare care le face disponibile automat sau puteți utiliza un catalog de autoservire.

Înainte de a pune aplicațiile în mâinile utilizatorilor, preconfigurați aplicațiile cu setările de care utilizatorul are nevoie. Între timp, puteți colecta detalii de securitate, software și hardware de pe dispozitivele Apple. După aceea, creați rapoarte, alerte și licențe de gestionare a software-ului și înregistrări ale garanției.

În cele din urmă, utilizați un inventar adecvat pentru automatizarea managementului în curs. Puteți permite utilizatorilor să vă acceseze magazinul de aplicații, să instaleze aplicațiile, să le actualizeze și să își întrețină dispozitivele fără nici un birou de asistență. Protejați-vă dispozitivele Apple cu funcții de securitate precum Jamf PRO împreună cu Jamf Protect.

Gestionați setările și configurațiile și, de asemenea, restricționați software-ul îndoielnic. Faceți un test gratuit al software-ului și, dacă acesta este cel pe care credeți că trebuie să mergeți, alegeți un plan pentru dispozitivele dvs. Apple, începând de la 3,33 USD/lună pe dispozitiv.

Miradore

Alegeți modalitatea mai inteligentă și mai sigură de a gestiona toate dispozitivele importante cu sistemul de operare Miradore Software MDM. Puteți începe să îl utilizați în câteva minute și puteți gestiona eficient dispozitivele dvs. corporative de pe o singură platformă.

Miradore vă ajută să mențineți securitatea datelor și a dispozitivului împreună cu conformitatea în întreaga organizație. Este ușor să criptați datele confidențiale, să impuneți blocarea în siguranță a ecranului și codurile de acces, să separați utilizarea personală și cea de afaceri și să preveniți utilizarea nedorită a aplicațiilor.

Cu Miradore, puteți controla utilizarea dispozitivelor corporative, puteți instala configurații de la distanță pentru dispozitive, puteți accesa rapoarte, tablouri de bord și puteți gestiona utilizarea aplicațiilor. Puteți chiar să vă setați dispozitivele în modul chioșc și să gestionați aplicațiile în așa fel încât să îi ajute pe utilizatori să folosească numai software-ul potrivit.

Eliminați, lista albă/lista neagră și implementați aplicații împreună cu gestionarea licențelor software. Îți poți chiar și timpul, permițând ca sarcinile manuale să fie efectuate automat, cum ar fi configurarea dispozitivului și înscrierile. În plus, puteți seta ce aplicații, fișiere și setări ar trebui utilizate automat pentru a îndeplini anumite condiții cu politicile lor de afaceri.

Începeți să securizați cu ușurință datele și dispozitivele și încercați toate funcțiile cu perioada de probă de 14 zile. După aceea, mergeți cu un plan gratuit sau cu un plan plătit, începând de la 1,5 USD/lună pe dispozitiv.

Meraki

Beneficiați de MDM bazat pe cloud pentru a monitoriza, asigura și furniza toate dispozitivele mobile Meraki. Înregistrați-vă dispozitivele și adăugați utilizatori în mod dinamic pe măsură ce se conectează la rețeaua dvs. Puteți implementa conectivitate VPN și setări wireless, puteți împinge conținut și aplicații și puteți restricționa utilizarea în funcție de grupurile de utilizatori.

Urmăriți și localizați dispozitivele mobile și laptop-uri de oriunde și accesați vizibilitatea asupra poziției de securitate, a sănătății dispozitivelor, a hardware-ului și a inventarului de software pentru întreaga gamă de dispozitive. În plus, asigurați securitatea organizațională de la dispozitive la politicile de rețea.

Protejați-vă datele și dispozitivele companiei cu ștergerea de la distanță, controlul integrat al accesului la rețea și aplicarea criptării. De asemenea, puteți cripta traficul dintre un punct de acces și dispozitivul unui utilizator.

Meraki oferă o integrare ușoară a managerilor de sistem în rețeaua dvs., astfel încât să aveți mai multă securitate, vizibilitate și control al dispozitivului. Puteți merge pentru o încercare de software înainte de a alege un plan.

  Cum să vă schimbați profilul Netflix, subtitrarea și limba audio

MDM simplu

Controlați și gestionați dispozitivele Apple și fiți mereu la curent cu actualizările MDM simplu. Folosește protocoale Apple native, astfel încât să puteți ști exact ce obțineți fără a fi nevoie de niciun client software. Clienții lor îi iubesc pentru că sunt rapid în monitorizarea, actualizarea, securizarea și acordarea de licențe a dispozitivelor lor.

Această soluție Apple MDM acceptă aplicații pentru întreprinderi, magazin de aplicații și B2B. Pentru a implementa automat pachete de instalare și aplicații, tot ce aveți nevoie este doar un clic. Permiteți utilizatorilor să experimenteze autoservire pentru dispozitivele dvs. macOS și să nu piardă niciodată date între upgrade-uri sau din cauza unor potențiale probleme. Doar furnizați adresa dvs. de e-mail și ID-ul Apple pentru a vă configura contul într-un minut.

Dispozitivele dvs. de companie sunt înregistrate automat în timpul pornirii datorită DEP Apple și acceptă configurarea BYOD prin SMS, link web, e-mail, cod QR și configurator Apple. Puteți avea multe mai multe funcții de securitate, cum ar fi 2FA, să activați modul pierdut fără ID Apple, parole de firmware escrow și chei FileVault.

De asemenea, puteți urmări locația curentă a dispozitivului, puteți debloca toate dispozitivele cu forță, puteți dezactiva funcțiile iOS suspecte și multe altele. În plus, puteți chiar să configurați conținutul web și filtrul proxy HTTP global, să vă folosiți dispozitivul într-un mod cu o singură aplicație, să blocați ID-ul Apple, să dezactivați eliminarea aplicației, să forțați actualizarea iOS și multe altele.

Alegeți-vă planul începând de la 3 USD/dispozitiv lunar după o călătorie gratuită de 30 de zile.

Sophos Mobile

Sophos Mobile ajută startup-urile și companiile să petreacă efort și timp minim pentru a securiza și gestiona punctele finale mobile. Este o soluție sigură și simplă Unified Endpoint Management (UEM) care vă permite să gestionați dispozitivele macOS, Windows 10, Android și iOS.

Cu Sophos Mobile, vă puteți asigura că nu se pierde datele de afaceri sau niciun risc de malware. Vă puteți crește productivitatea permițând utilizatorilor să lucreze așa cum doresc pe orice dispozitiv în siguranță. Această soluție oferă o modalitate fără efort de a gestiona, întreține și configura dispozitivele dvs.

Puteți instala, vizualiza sau elimina aplicații conform cerințelor dvs. de afaceri din magazinul de aplicații pentru întreprinderi. În plus, vă puteți controla aplicațiile prin includerea pe lista albă și pe lista neagră și puteți configura și aplicațiile MS Office 365. Sophos Mobile vă permite să securizați dispozitivele corporative și personale cu mai puțin efort.

Utilizatorii își pot aduce dispozitivele personale și își pot înscrie dispozitivele prin portaluri flexibile cu autoservire. De asemenea, puteți reseta parolele fără nicio implicare a IT. Administratorul va avea acces deplin la conținutul corporativ în aplicațiile securizate pentru spațiul de lucru. De asemenea, puteți proteja și controla datele comerciale și e-mailurile fără a interfera cu confidențialitatea utilizatorilor.

Luați o demonstrație online, începeți o încercare GRATUITĂ sau obțineți prețurile pe dispozitiv pentru a începe să utilizați soluția principală UEM.

IBM Security MaaS360

Cu IBM Security MaaS360, puteți proteja dispozitivele în siguranță, vă puteți păstra datele în siguranță și puteți asigura o experiență excelentă pentru utilizator, în timp ce vă extindeți rapid forța de muncă de la distanță. Software-ul optimizează implementarea dispozitivelor purtabile la scară cu soluții de gestionare a dispozitivelor bazate pe inteligență artificială.

Ajută la construirea de strategii de încredere zero pentru asigurarea securității conținutului în rețelele IoT pentru a proteja utilizatorii de telefonie mobilă împotriva amenințărilor de infiltrare sau a atacurilor de interferență. Economisiți timp în sarcinile de gestionare a întreprinderii fără a compromite continuitatea afacerii prin valorificarea informațiilor contextuale din analizele activate de inteligența artificială (AI).

Acest software premiat oferă protecție la nivel de întreprindere care detectează și remediază amenințările la nivelul utilizatorilor, dispozitivelor, aplicațiilor, datelor și rețelelor dvs. Este proiectat să se extindă fără efort cu infrastructura existentă pentru laptopuri, desktopuri și dispozitive mobile, precum și tehnologii IoT și robuste.

Configurați cu ușurință dispozitivele companiei dvs. în câteva minute și beneficiați de un ROI crescut. Conform studiului realizat de Forrester TEI, există o rentabilitate a investiției de 183% pe 3 ani. IBM Security MaaS360 gestionează peste 10 milioane de dispozitive.

Dispune de singura platformă UEM (gestionare unificată a punctelor finale) integrată cu Watson AI, oferind perspective de securitate contextuale în întreaga organizație. Puteți acorda acces securizat la resursele companiei de pe orice dispozitiv fără a utiliza un VPN sau a compromite standardele de gestionare a identității prin această soluție unificată de punct final.

Cu peste 100 de parteneri de afaceri și capabilități multiple de gestionare a dispozitivelor, această soluție permite controlul mai ușor al dispozitivelor iOS, Android, Windows și iPadOS în setările corporative. Dintr-o singură consolă, puteți gestiona rapid nivelurile de acces, puteți descoperi aplicații vulnerabile și le puteți corecta în consecință, puteți configura setările individuale de instalare și puteți adăuga aplicații – toate cu o scădere impresionantă cu 85% a timpului de configurare a dispozitivului, împreună cu o reducere cu 90% a timpului de configurare a utilizatorului. !

Software-ul are o versiune de încercare gratuită, iar apoi puteți face upgrade cu ușurință la unul dintre cele șase planuri ale sale care corespunde cel mai bine nevoilor organizației dvs.

Cum alegi cea mai bună soluție software MDM?

Există o mulțime de soluții MDM disponibile în prezent pe piață, iar alegerea celei potrivite pentru organizația dvs. este probabil o sarcină dificilă, dar respectarea câțiva parametri vitali vă va ajuta cu siguranță să obțineți cea mai bună pentru organizația dvs.

  • Soluția MDM propusă va trebui să se încadreze în complexitățile din diferite medii pe care o companie le poate rula deja, cum ar fi local, cloud sau hibrid.
  • Economiile pot veni prin capabilități de auto-vindecare și corecții de securitate automate, printre alte caracteristici care reduc în cele din urmă TCO (costul total de proprietate).
  • Activitățile de conformitate cu politicile trebuie să obțină informații despre starea dispozitivului cu vizibilitate privind aplicarea.
  • O soluție ar trebui să ofere acces de bază la recenziile utilizatorilor și dispozitivelor, jurnalele de securitate și urmărirea conformității pentru audituri mai rapide, împreună cu proceduri prompte de răspuns la incident.
  • Recuperarea este ușoară dacă software-ul oferă opțiuni flexibile de integrare, inclusiv auto-înregistrare și automatizare, care elimină volumul de muncă administrativ, în plus față de creșterea încrederii utilizatorilor fără nicio pregătire suplimentară.
  • Afișarea cu un singur panou a punctelor finale gestionate ajută să devină posibilă alături de punctul final negestionat, contribuind la eficiența administrației și simplificând tot mai mult complexitatea.
  • Soluțiile de gestionare a stocurilor sunt capabile să mențină cu ușurință dispozitivele și utilizatorii într-o singură consolă.
  • Soluția software ar trebui să ajute, de asemenea, la stocarea sigură a datelor care respectă reglementările de conformitate, cum ar fi HIPAA, PCI DSS, NIST, SOC 2 sau ISO 27001.

Alegeți software-ul ideal care vă sprijină dispozitivele prin diferite niveluri, acorduri extinse de nivel de servicii (SLA) și disponibilitate în mai multe regiuni și limbi.

Concluzie

Securitatea este o preocupare importantă pentru organizația dvs. și trebuie să o aveți întotdeauna în vedere ori de câte ori luați o decizie de afaceri. Nu lăsați dispozitivele mobile precum smartphone-urile, laptopurile și tabletele să deschidă vulnerabilități de securitate pentru organizația dvs.

În schimb, păstrați-le în siguranță folosind software-ul MDM pe care l-am menționat mai sus și începeți să le gestionați și să le controlați cu ușurință.