11 moduri de a vă recupera din problemele de livrare a e-mailului

Campania ta de marketing prin e-mail este cu un pas mai aproape de succes dacă e-mailurile ajung la publicul țintă. Cu toate acestea, e-mailurile de returnare reduc adesea rata de succes.

Conceptul de marketing prin e-mail este că vă convingeți publicul să cumpere sau să se aboneze. Îți primesc buletinul informativ în căsuța de e-mail, îl deschid și îl citesc. Dacă propunerea de valoare este bună, aceștia acționează în funcție de înștiințări, cum ar fi Vizualizare produse, Adaugă în coș, Comandă etc.

Totul pare raționalizat și neted până când vedeți mesajele de eroare de livrare prin e-mail precum „Temp eșuat/Respins”, „Spam/Phishing”, „Mesajul nu a fost livrat”, etc. Acest lucru afectează rata de succes a campaniei dvs. de marketing prin e-mail.

Importanța livrării de e-mail în marketingul prin e-mail

Dacă nu vă puteți transmite mesajul unui client potențial, nu vă așteptați ca acesta să devină client în curând. Orice altceva, cum ar fi rata de deschidere, rata de clic, adăugarea în coșuri, abonamente etc., se află pe locul doi.

Iată de ce rata de livrare a e-mailului este vitală:

#1. Ajungeți la public

O rată mare de livrare a e-mailurilor asigură că e-mailurile tale ajung cu adevărat la publicul vizat. Acest lucru vă permite să vă comunicați eficient mesajul.

#2. Maximizarea rentabilității investiției

Când e-mailurile dvs. de marketing ajung la mai mulți clienți potențiali, șansa de conversie crește. De exemplu, când rata de conversie de marketing prin e-mail a unui produs SaaS este de 3%, obțineți 3 vânzări atunci când e-mailul dvs. ajunge la 100 de clienți potențiali calificați.

Datorită e-mailurilor de returnare, să presupunem că campania dvs. ar putea ajunge la doar 50 de clienți potențiali. La ce număr de vânzări vă așteptați? Fă calculul!

Pentru a vă ajuta, este 1.5. Deci, rentabilitatea investiției (ROI) se reduce dramatic atunci când rata de revenire a e-mailului crește. Ai avut dreptate! Rata de revenire a e-mailului este, de asemenea, o măsură pentru marketingul prin e-mail. Voi explica mai târziu.

Crezi că te poți descurca mai bine cu un expert în marketing prin e-mail? Consultați aceste platforme de angajare de marketing pentru a recruta cei mai buni agenți de marketing prin e-mail.

Bounce Back Email: Ce trebuie să știți?

Când furnizorii de servicii de e-mail nu pot livra un e-mail din orice motiv, vă trimit un raport de livrare prin e-mail. Acesta prezintă problemele din cauza cărora clientul de e-mail nu a putut să vă livreze e-mailul.

Imaginea de mai sus vă oferă o privire asupra unui mesaj de respingere a e-mailului de la clientul de e-mail. Acest e-mail nu a fost livrat de Gmail din cauza problemei adresei, care este o respingere ușoară. Mai multe despre asta mai târziu în acest articol.

În cele mai multe cazuri, aceste comunicări prin e-mail cu livrare eșuată sunt automate și provin de la o adresă fără răspuns. Acest lucru este cunoscut sub numele de e-mail returnat sau e-mail returnat în ecosistemul de marketing prin e-mail.

  Ce este Quishing? Cum poți preveni un atac Quishing?

E-mailurile de recuperare contribuie la complexitatea și blocajele din marketingul prin e-mail. Potrivit unui studiu de piață recent realizat de Contact constant, rata medie de respingere a e-mailurilor care combină toate industriile este de 10,09%. Scriitorii, artiștii și artiștii independenți au cea mai mică rată de respingere, care este de 5,80%. În timp ce industria serviciilor juridice are cea mai mare rată de respingere, care este de 15,69%.

Motivele pentru care e-mailurile revin

Iată de ce buletinele informative, e-mailurile promoționale și de recuperare a coșului abandonat nu ajung niciodată la clienți potențiali, potențiali sau clienți:

  • Căsuța poștală a clienților potențiali este plină și nu poate accepta noi e-mailuri momentan.
  • Serverele de e-mail ale destinatarilor sunt offline sau trec printr-o perioadă de întrerupere temporară.
  • Există un sistem de filtrare a conținutului, link-urilor, atașamentelor etc. în serverul de e-mail al destinatarilor care împiedică e-mailurile tale să ajungă în căsuța de e-mail a audienței tale.
  • Nu ați configurat în mod corespunzător înregistrarea DNS a serverului dvs. de e-mail pentru clienții de e-mail și ISP.
  • Nu există astfel de destinatari de e-mail în serverele de e-mail sau domeniile unde trimiteți e-mailuri de marketing.
  • Serverul de e-mail al destinatarului are setări configurate greșit, ceea ce duce la eșecuri de livrare.
  • Adresa IP sau serverul dvs. de e-mail are o reputație proastă. Prin urmare, ISP-urile și furnizorii de servicii de e-mail vă blochează e-mailurile sau le trimit direct în dosarul de spam.
  • E-mailul dvs. este prea mare pentru a fi gestionat de cote limitate de dimensiune de e-mail pentru mulți furnizori de servicii de e-mail gratuite, cum ar fi Gmail, Yahoo Mail și Outlook.
  • Diferite tipuri de e-mailuri de returnare

    Bounce moale

    Acest tip de respingere a e-mailului este în mare parte ireversibil, de unde cunoscut sub numele de respingere soft. Cele mai frecvente erori de livrare prin e-mail care se încadrează în acest tip sunt:

    • Furnizorul de servicii de e-mail sau administratorul IT utilizează blocarea conținutului
    • Căsuța de e-mail a destinatarului este plină
    • Un utilizator Gmail a rămas fără cotă de stocare gratuită în cloud, care este de 15 GB
    • Serverul de e-mail este în curs de întreținere

    Saritura tare

    Când nu puteți inversa problema de respingere a e-mailului, este cunoscută ca scenariu de respingere greu. Aceste eșecuri de livrare a e-mailului sunt exemple de respingeri dure de e-mail:

    • Adresa de e-mail este nevalidă, falsă sau de unică folosință
    • IP-ul dvs. a fost blocat de ISP-ul sau furnizorul de servicii de e-mail
    • Utilizatorul a părăsit domeniul și și-a dezactivat definitiv adresa de e-mail
    • ISP-ii se îndoiesc de tine în calitate de distribuitor de e-mail-uri spam
    • MTA nu poate potrivi adresa de e-mail cu un utilizator de pe domeniu

    Cum se calculează rata de recuperare a e-mailului

    Iată cum se calculează rata de recuperare a e-mailurilor:

    Rata de respingere a e-mailurilor = (numărul de e-mailuri respinse/ numărul de e-mailuri trimise) x100

    Dacă ați trimis 100 de e-mailuri și 20 dintre acestea au fost respinse, rata de respingere a e-mailurilor pentru campanie este de 20%.

    Impactul e-mailurilor de retur în marketingul prin e-mail

    • E-mailurile respinse consumă resurse valoroase de afaceri precum timp, efort și bani.
    • O rată mai mare a e-mailurilor de returnare vă afectează reputația ca marcă și expeditor de marketing prin e-mail.
    • Datele de e-mail respinse deformează analiza campaniei, interferând cu alte valori, cum ar fi ratele de deschidere, de clic și de conversie.
    • Un e-mail returnat înseamnă pierderi de vânzări, conversii și oportunități de implicare.
    • Rata de recuperare a e-mailurilor este negativ proporțională cu rentabilitatea investiției dvs. de marketing prin e-mail.
    • Furnizorii de servicii de e-mail și ISP-ii vă pot bloca în calitate de expeditor pentru toată viața.
    • O rată mai mare de e-mailuri respinse înseamnă că clientul potențial creat sau cumpărat este de o calitate substandard.
      8 practici de securitate cibernetică pentru companiile cu bugete reduse

    Acum, să explorăm modalități de a reduce rata de revenire a e-mailurilor.

    Nu trimite e-mailuri spam

    Asigurați-vă că evitați filtrul de spam evitând utilizarea anumitor cuvinte. Nu faceți nimic care să determine un server de e-mail să vă detecteze e-mailurile de marketing ca spam.

    Utilizați întotdeauna o listă de e-mail curată

    Este destul de normal ca lista ta de e-mail să devină aglomerată de e-mailuri inactive. Pentru a evita riscul de a returna e-mailurile, trebuie să vă curățați lista în mod regulat pentru a păstra numai abonații activi.

    Segmentează Lista

    Ar trebui să segmentați lista și să creați diferite categorii pentru abonații foarte activi și inactivi. Puteți întotdeauna să faceți o conversie mai mare pentru abonații extrem de activi, în timp ce trimiterea de e-mailuri de recuperare către utilizatorii inactivi este o modalitate excelentă de a-i reangaja.

    Utilizați un domeniu plătit pentru trimiterea de e-mailuri

    Multe organizații fac greșeala de a trimite e-mailuri de pe domenii gratuite precum Gmail și Yahoo. Cu toate acestea, cea mai bună practică este să trimiteți e-mailuri dintr-un domeniu de afaceri plătit, deoarece vă crește credibilitatea.

    Testați întotdeauna e-mailurile A/B înainte de a le trimite

    Înainte de a respecta un singur stil de e-mail, trebuie să efectuați testarea A/B. Ținta dvs. ar trebui să testeze toate elementele majore pentru a afla care dintre ele este preferată mai mult de destinatari și să le folosească pentru toate e-mailurile.

    Asigurați-vă opțiunile relevante

    Dacă doriți să obțineți abonați interesanți, trebuie să creați opt-in-uri foarte concentrate. Companiile trebuie să partajeze cel mai relevant conținut cu utilizatorii, astfel încât să-și partajeze adresele de e-mail active și să deschidă e-mailurile în mod regulat.

    Solicitați abonaților e-mailuri active

    Pentru a reduce rata de revenire a e-mailurilor dvs., ar trebui să le trimiteți numai la adresa de e-mail activă. Întrebarea abonaților dvs. dacă folosesc orice alt e-mail în mod regulat este o modalitate excelentă de a confirma acest lucru.

    Asigurați-vă că vă înregistrați oameni reali folosind Captcha

    Înregistrați persoane reale pentru e-mailurile dvs.? Este un punct crucial, deoarece înscrierea la roboți nu vă va aduce beneficii. Utilizați un sistem captcha de încredere pentru a vă asigura că niciun cont bot sau spam nu se înregistrează pentru lista dvs. de e-mail.

    Adrese de e-mail gratuite din lista ta

    Fiecare listă de e-mail conține niște adrese de e-mail inexacte sau inactive, care trebuie să fie respinse. Acestea se numesc adrese de e-mail hard-bounce, deoarece e-mailurile nu ajung niciodată la adresă. Abordarea ideală este să eliminați astfel de e-mailuri din lista dvs. de e-mail imediat după ce ați fost respins. Astfel, puteți menține rata de revenire scăzută.

    Fiți regulat în trimiterea de e-mailuri

    Trimiți e-mailuri abonaților tăi doar o dată din când în când? În acest caz, nu fi surprins dacă nu își amintesc că s-au abonat la tine și, în consecință, te blochează. Asigurați-vă că trimiteți e-mailurile în mod regulat, astfel încât abonații să vă deschidă e-mailurile în mod regulat și să interacționeze activ cu dvs.

    Experți în marketing prin e-mail folosesc instrumente de verificare a autenticității e-mailului de ultimă generație pentru a-și curăța lista de e-mail cu adrese de e-mail nefondate. Este posibil ca furnizorul dvs. principal sau instrumentele de căutare de e-mail să nu fie eficiente în detectarea e-mailurilor de unică folosință, a e-mailurilor false, a e-mailurilor spam etc. Prin urmare, trebuie să utilizați servicii de verificare a e-mailurilor, API-uri sau suplimente pentru a curăța e-mailurile automat sau singur.

      6 motive pentru care un abonament Kindle Unlimited merită

    Cele mai multe dintre aceste instrumente utilizează următoarele tehnologii pentru a vă curăța lista de e-mail:

    • Verificator de înregistrare a domeniului
    • Deduplicarea e-mailului
    • Verificator de e-mailuri catch-all
    • Detectarea indisponibilității temporare
    • API-uri de verificare a e-mailurilor
    • Detectarea contului de rol, cum ar fi @billing, @sales etc.
    • Creați o diagramă detaliată de răspuns SMTP
    • validarea MTA
    • Detectarea domeniului pe lista gri
    • Detectarea capcanelor de spam

    Acum, vom explora instrumente de top de verificare a e-mailurilor pentru marketing prin e-mail.

    #1. DeBounce

    DeBounce vă ajută să validați lista de clienți potențiali și clienți potențiali ai campaniilor dvs. de marketing prin e-mail. Oferă un proces în trei pași pentru a vă curăța lista de e-mail. Încărcați baza de date de e-mail pe DeBounce.

    Sistemele sale vor scana lista pentru adrese de e-mail dezactivate, spam și nevalide. Apoi, vă permite să descărcați o bază de date de e-mail curățată pentru campaniile dvs. de marketing. Instrumentul online asigură securitatea deplină și confidențialitatea listei dvs. de e-mail. Unele dintre caracteristicile sale majore sunt:

    • Minimizați returnarea e-mailurilor
    • Verifică și elimină e-mailurile de unică folosință din listă
    • Verifică adresele de e-mail ale domeniilor catch-all
    • Tehnologie anti-greylisting
    • Deduplicați lista de e-mailuri
    • DeBounce API pentru a integra serviciul în propriile produse SaaS

    #2. ZeroBounce

    ZeroBounce vă ajută să vă începeți campaniile de marketing prin e-mail investind timp, efort și creativitate de conținut pe clienți potențiali reali și nu pe roboți și falși. Puteți crește rentabilitatea investiției și rata de deschidere folosind serviciile sale de verificare a e-mailului, care oferă o precizie de 99%. De asemenea, oferă următoarele servicii de informații de marketing prin e-mail:

    • E-mail Finder pentru a găsi noi clienți potențiali și potențiali
    • Raportul de date despre activitatea prin e-mail vă spune despre cei mai activi și captivanți abonați sau clienți potențiali
    • Serviciul Score e-mail pentru a obține o perspectivă AI asupra bazei de date de e-mail de marketing
    • Instrumente de testare a e-mailului pentru testarea serverului de e-mail și livrarea în căsuța de e-mail
    • E-mail Server Blocklist Monitor pentru a urmări datele privind blocarea în timp real a domeniilor de e-mail de marketing

    #3. Clearout

    Clearout vă permite să blocați spam-ul și e-mailurile frauduloase în două moduri. În primul rând, utilizează soluția Verify at Capture pentru a împiedica intrarea e-mailurilor spam în baza de date de e-mailuri de marketing. Are propriile soluții pentru clienții potențiali de e-mail LinkedIn, căutarea de e-mailuri B2B etc., astfel încât să obțineți doar clienți potențiali calificați.

    În al doilea rând, vă oferă un instrument de validare a e-mailurilor în bloc. Trebuie să încărcați baza de date de e-mail ca fișier Excel sau CSV, iar instrumentul va curăța intrarea. Există un add-on Clearout pentru Foi de calcul pentru Foi de calcul Google, astfel încât să puteți curăța singur lista de e-mail.

    #4. MyEmailVerifier

    MyEmailVerifier vă oferă un sistem de verificare a e-mailurilor în bloc. Aici vă puteți curăța sau valida listele de e-mailuri de marketing. Când lista principală de e-mailuri nu conține spammeri, e-mailuri frauduloase, e-mailuri false și e-mailuri de unică folosință, reduceți automat rata de respingere cu până la 99%.

    Vine cu API-uri și alte tehnologii de integrare, astfel încât să puteți integra instrumentul cu instrumentul preferat de baze de date de e-mail, clientul de e-mail, furnizorul de servicii de e-mail și aplicațiile pentru foi de calcul. Celelalte produse includ verificarea în timp real a e-mailurilor și curățarea automată a listelor de e-mail de la terți.

    Căutați mai multe instrumente pentru a verifica e-mailurile clienților potențiali? Consultați această listă extinsă de instrumente de verificare a e-mailului.

    Cuvinte finale

    Așadar, acum știți ce face ca e-mailurile dvs. de marketing să revină. Ați învățat, de asemenea, diferitele tipuri de e-mailuri de returnare. În plus, acum aveți cunoștințele necesare pentru a lupta împotriva redresării e-mailului și pentru a îmbunătăți rata de livrare a e-mailului campaniei dvs. de marketing prin e-mail.

    Consultați această comparație finală între Omnisend și Mailchimp pentru a alege instrumentul online de automatizare a marketingului prin e-mail potrivit pentru afacerea sau agenția dvs.