11 cele mai bune instrumente de monitorizare media pentru managementul mărcii

Deoarece clienții sunt baza oricărei afaceri, este important să-i ascultați.

Fie pe rețelele sociale sau pe întregul web; audiența dvs. poate fi oriunde, iar identificarea de ce au nevoie cu adevărat este esențială pentru creștere. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este să rămâneți sinceri, să le respectați părerea și să fiți atenți la ei.

Feedback-ul constructiv al clienților dvs. este necesar pentru a îmbunătăți lucrurile pentru afacerea dvs.

Odată ce începi să interacționezi cu clienții tăi și îi asculți, deschizi căi de percepție bună și pozitivă a afacerii tale. Acest lucru, la rândul său, vă va ajuta potențial să fiți privit ca un brand centrat pe utilizator.

Ținând cont de asta, am întocmit această listă de instrumente de monitorizare a mărcii pentru marca dvs., pentru a duce creșterea cu un pas mai mare. Dacă sună interesant, haideți să trecem direct la el. 😉

SproutSocial

Un alt instrument excelent pentru ascultarea socială; SproutSocial vă ajută să vă înțelegeți publicul până la cele mai adânci rădăcini. Puteți utiliza informații despre industrie, marcă și competiție pentru a afla subiecte relevante și pentru a înțelege mai bine sentimentele utilizatorilor.

Puteți aduna informații și le puteți utiliza nu numai pe rețelele sociale, ci și în alte domenii de dezvoltare, cum ar fi asistența clienților, produse noi și marketingul general. Există mult mai multe funcții și le puteți încerca pe toate folosind versiunea de încercare gratuită.

Mențiuni de marcă

Așa cum sugerează și numele, Mențiuni de marcă vă permite să răsfoiți întregul web și să găsiți mențiuni relevante. Este un indicator excelent al găsirii clienților și al promovării produselor în locurile potrivite. Nu numai asta, dar puteți construi relații în acest proces și vă puteți bucura de o expunere mai mare a mărcii.

Puteți afla conversațiile care se desfășoară despre marca sau produsele dvs. și chiar puteți identifica instantaneu tonul în care vorbesc. Acest lucru este esențial pentru înțelegerea emoțiilor din spatele mențiunii.

Deoarece analiza concurenților este un aspect atât de important al marketingului, BrandMentions vă permite să vă spionați concurenții și să analizați jucătorii de top din nișa dvs. Puteți alege să cercetați și să obțineți informații despre orice subiect.

  4 motive pentru a cumpăra M2 Pro Mac mini

În cele din urmă, veți primi notificări în timp real cu privire la cele mai recente link-uri și mențiuni direct în căsuța dvs. de e-mail.

Awario

Awario atinge direct ținta, făcând monitorizarea mărcii într-adevăr rapidă și eficientă.

Puteți introduce cuvintele cheie pentru ca Awario să amestece web. Acest lucru vă va ajuta să urmăriți mențiunile și să reacționați la timp.

Ulterior, puteți utiliza analiza de sentiment încorporată pentru a separa sursa comentariilor pozitive și negative. Analizele sale vă ajută în continuare să urmăriți platformele, factorii de influență, schimbarea reacției pieței etc.

Puteți găsi postări care solicită recomandări sau renunță la concurenți, astfel încât să le puteți prezenta imediat. Cu căutarea booleană, puteți personaliza căutarea mențiunilor pe baza unei varietăți de factori, cum ar fi țara, platforma etc.

În plus, Awario vă permite să exportați rapoarte cu etichetă albă bogate în date cu doar un clic. În cele din urmă, puteți utiliza Awario de pe desktop, mobil sau tabletă pentru a nu pierde nicio actualizare.

Mentionlitice

Dedicat pentru platformele de social media, Mentionlitice vă permite să accesați informații despre mențiune, să căutați influenți și să obțineți clienți potențiali. De asemenea, vă ajută să preveniți o criză de reputație, accesând problemele clienților și soluționându-le într-un stadiu incipient.

Puteți alege să urmăriți concurenții dvs. introducând pur și simplu cuvântul cheie al mărcii lor și vi se vor prezenta toate mențiunile lor pe platforme. Caracteristica de care sunt cel mai fascinat este analiza sentimentelor. Poate trece peste toate mențiunile și vă poate spune dacă conversația a avut sau nu un sentiment pozitiv în timpul scrierii acesteia.

Pe lângă toate acestea, puteți integra și Mentionlytics cu Trello și HootSuite.

Alerte Google

Nu am cum să omit pe vechiul bun și de încredere Alerte Google din această listă. Această companie este cunoscută pentru serviciile sale de calitate, iar aceasta este cu siguranță una dintre ele. De asemenea, despre simplitatea acestui instrument merită să vorbim.

Fără design elegant sau caracteristici suplimentare nedorite; face ceea ce este de fapt necesar. Puteți crea alerte pentru toate scopurile, fie pentru marca dvs. sau pentru orice. Cu câteva săptămâni în urmă, am creat o alertă pentru domeniul site-ului meu pentru a verifica dacă este legat de alte site-uri, iar acest instrument a făcut treaba de minune, notificându-mă prin e-mail pentru fiecare backlink.

  Cum să gestionați notificările din calendarul aplicației Outlook

Similar cu aceasta, puteți utiliza Google Alerts în beneficiul dvs. și puteți fi informat cu privire la orice este legat de interesul dvs.

Brand24

Brand24 are o acoperire mult mai largă, acoperind platforme sociale, portaluri de știri, bloguri, forumuri și multe altele. Este robust și 100% conform GDPR. Mențiunile lor de pe Facebook și Instagram sunt colectate din API-ul oficial Facebook, iar asta spune multe.

Vă puteți aștepta la aceste date de monitorizare de la Brand24:

  • Numărul de mențiuni
  • Starea de spirit a mentiunilor
  • Tipuri și număr de interacțiuni
  • Cele mai active Twitter menționează zone
  • Contextul din spatele mențiunii
  • Influenți de nișa ta

Lucrul grozav este că această soluție vă permite să vă comparați performanța cu concurenții și să veniți cu tactici mai bune.

Boardreader

Dacă accentul tău principal este pe forumuri și forumuri, atunci Boardreader ar putea fi ceea ce cauți. Acest instrument accesează cu crawlere și găsește panouri de discuții pentru a arăta ce spun oamenii despre dvs. și despre marca dvs. (sau despre orice cuvânt cheie pe care l-ați introdus).

Este foarte simplu în natură, dar destul de util pentru că, de cele mai multe ori, oamenii poartă conversații autentice în forumuri și secțiuni de comentarii. Încercarea de a le găsi manual este o sarcină de neimaginat, așa că cu siguranță ați dori să utilizați acest instrument pentru asta.

Hootsuite

Cel mai cunoscut ca instrument de management al rețelelor sociale, Hootsuite are, de asemenea, o funcție de monitorizare a mărcii care funcționează genial. Puteți căuta conversații după cuvinte cheie, hashtag-uri sau locații, de asemenea, în mai multe limbi.

Odată ce găsiți conversațiile adecvate, puteți răspunde rapid la acestea fie singur, fie le puteți atribui membrilor echipei. De asemenea, puteți adăuga anumite aplicații pentru a vă îmbunătăți și mai mult monitorizarea.

Hootsuite este una dintre cele mai populare soluții de acolo, așa că cu greu puteți greși cu ele.

  Cum vă găsiți numărul de certificare CMS

Brandwatch

Brandwatch poate extrage date din 100 de milioane de surse și peste 1,3 trilioane de postări individuale. Este masiv și este unul dintre motivele pentru care este folosit de companii precum Samsung, BBC și Walmart.

Au o tehnologie avansată AI numită „Iris” care face cea mai mare parte a muncii incredibile în acest instrument. Știi că un serviciu este grozav atunci când aspectele tehnice sunt controlate parțial de AI. Lucrurile trebuie să meargă de cele mai multe ori fără probleme.

Puteți adăuga rapid și ușor noi surse de date pentru a prelua informații din zone care altfel nu ar fi posibile. Are o interfață de utilizare flexibilă și o echipă de asistență inteligentă la care se poate recurge în orice moment.

Puteți începe completând formularul de pe pagină.

Menționați

Evaluat cu 4,5/5 stele pe G2 Crowd, Menționați vă poate ajuta să monitorizați, să analizați și să lucrați la peste 1 miliard de surse de pe web. Puteți descoperi perspective relevante și le puteți împărtăși membrilor echipei, astfel încât să vă puteți concentra asupra altor aspecte ale afacerii dvs.

În afară de asta, Mention vă permite să:

  • Analizează-ți concurența
  • Vedeți percepția mărcii pe baza conversațiilor
  • Înțelegeți și ascultați cu ușurință publicul dvs
  • Gestionați și programați conținutul social

Puteți încerca întreaga lor suită fără costuri pentru început folosind versiunea de încercare gratuită.

Şoim

Puteți urmări tendințele și vă puteți face o idee mai bună despre percepția mărcii dvs Şoim. Vă permite să căutați prin 2,7 milioane de surse și chiar să le restrângeți cu variabile precum cuvinte cheie, excluderi și combinații de cuvinte.

Una peste alta, acest instrument vă permite:

  • Identificați tendințele
  • Monitorizați-vă marca
  • Urmăriți interogările personalizate
  • Sortați, filtrați și vizualizați datele colectate
  • Identificați influenți care interacționează cu subiectele mărcii dvs
  • Analizați sentimentele
  • Creați segmente de public personalizate

Falcon este disponibil în mai multe limbi, inclusiv spaniolă, germană și mandarină.

Concluzie

Este important să știi ce face publicul tău pentru a-i servi mai bine. Fără monitorizarea mărcii, este echivalent cu aruncarea cu săgeți legat la ochi. Sper că instrumentele de mai sus vă vor ajuta în acest sens și vă vor putea dezvolta afacerea.