10 software de management al angajaților pentru întreprinderile la scară mică

Angajații sunt factorii principali ai afacerii tale. Utilizarea software-ului de management al angajaților oferă o modalitate eficientă de a vă gestiona eficient afacerile angajaților, asigurând în același timp satisfacția angajaților.

Menținerea fericirii angajaților este unul dintre aspectele importante ale creșterii unei afaceri de succes. Dacă sunt fericiți, pot lucra cu mai multă dăruire, productivitate, implicare și un sentiment de proprietate.

Deși puteți folosi mijloace manuale pentru a vă gestiona forța de muncă și pentru a satisface fericirea acestora, aceasta poate fi consumatoare de timp, repetitivă și obositoare.

Instrumentele de management al angajaților pot rezolva această problemă.

Ele oferă caracteristici impresionante pentru automatizarea proceselor și puteți economisi timp și efort fără erori. Utilizarea instrumentului va facilita gestionarea forței de muncă, indiferent dacă lucrați la sediu sau la distanță.

De asemenea, vă poate ajuta să urmăriți și să gestionați totul, de la angajare și concediere la menținere, salarizare la apreciere, prezență la conducerea concediilor și așa mai departe.

Să înțelegem câteva lucruri despre managementul angajaților în detaliu înainte de a discuta unele dintre cele mai bune software de management al angajaților pentru afacerea dvs.

Ce este managementul angajaților?

Managementul angajaților combină procese, instrumente și strategii pentru a gestiona angajații și a eficientiza sarcinile legate de resursele umane dintr-o organizație. Acesta își propune să vă ajute să vă atingeți obiectivele și să vă permită angajaților să performați la maximum abilitățile lor.

Pentru a face managementul angajaților mai ușor, mai rapid și practic, există multe instrumente disponibile pe piață numite software de management al angajaților. Aceste instrumente urmăresc eficient totul, de la recrutare și salarizare la prezență, talent, managementul performanței și multe altele.

Caracteristici ale software-ului de implicare a angajaților:

Software-ul de management al angajaților vine cu câteva caracteristici standard, cum ar fi:

  • Recrutare: Găsirea candidaților potriviți, angajarea acestora și gestionarea acestora.
  • Baza de date a angajaților: Software-ul poate stoca datele angajaților cu precizie, cum ar fi acreditările bancare, informațiile de contact, adresa, rolul postului, salariul etc. Chiar și angajații le pot accesa pentru a face modificări oriunde este cazul și autorizat.
  • Implicarea angajaților: Acest lucru vă asigură că angajații dvs. sunt bine implicați, fericiți și își desfășoară cele mai bune performanțe, ajutându-vă să le înțelegeți nevoile și abordând preocupările lor. De asemenea, crește șansele ca aceștia să rămână mai mult timp și chiar dacă pleacă, există șanse mai mari să-i rețină.
  • Managementul performanței: puteți colecta rapoarte de performanță pentru analiză și puteți înțelege unde excelează angajații dvs. și au nevoie de îmbunătățiri.
  • Gestionarea timpului și a prezenței: software-ul de gestionare a angajaților vă ajută să urmăriți cu acuratețe prezența angajaților și să preveniți inexactitățile în statul de plată. În mod similar, urmărirea timpului simplifică foile de pontaj și contribuie, de asemenea, la exactitatea statelor de plată.
  • Gestionarea concediilor: această funcție vă permite să vedeți toate detaliile despre concediu ale angajaților dvs. De asemenea, permite angajaților să își planifice concediile, să își urmărească soldul de concediu, să solicite concedii și să acceseze politicile de concediu.
  • Gestionarea salariilor: Această funcție vă permite să gestionați salariile la timp, cu eficiență și în conformitate cu impozitarea, precum și cu legile din industrie și de conformitate.

De ce este software-ul de management al angajaților esențial pentru afaceri?

Utilizarea software-ului de management al angajaților face totul ușor, cum ar fi salariile, prezența, gestionarea talentelor, evaluarea performanței, angajarea și concedierea și așa mai departe. Ei simplifică procesul general și îi ajută pe angajații să-și cunoască performanța, să acceseze informații și să fie încurajați să facă tot ce le poate.

Iată câteva dintre numeroasele beneficii ale utilizării unui instrument de management al angajaților.

Salarizare precisă și mai rapidă

Gestionarea salariilor este esențială pentru fiecare organizație, indiferent de dimensiunea acesteia. În plus, procesul trebuie să fie în conformitate cu politicile companiei, reglementările de conformitate și regulile fiscale. Deși le puteți face pe toate manual, ar fi consumatoare de timp, obositoare și predispusă la erori. Ca să nu mai vorbim, chiar și o mică eroare poate duce la pierderi mari.

O soluție excelentă la aceste probleme este utilizarea unei platforme de management al angajaților. Acesta va calcula cu exactitate statul de plată al fiecărui angajat, respectând regulile. În plus, vă va ajuta să automatizați procesul, astfel încât să puteți face mai mult în mai puțin timp, fără erori sau dificultăți.

Angajați fericiți

Menținerea clienților fericiți este esențială pentru a vă asigura că afacerea dvs. rămâne de succes și atinge noi culmi. Folosirea unui instrument de management al angajaților vă va ajuta să stabiliți o bună cultură a muncii, cu acces la informații, menținându-i implicați, răsplătindu-i pentru performanțe bune și permițând salarizarea la timp cu acuratețe.

  Cele mai bune imprimante wireless

Toate acestea vă pot menține clienții fericiți și vă pot oferi un sentiment mai mare de proprietate și încredere în organizația dvs. pentru cea mai lungă perioadă de timp. Și chiar dacă părăsesc organizația dvs. din orice motiv, vor avea în continuare multe motive să se despartă fără regrete.

Eficiență crescută a fluxului de lucru

Prin automatizare, platformele de management al angajaților le permit managerilor să urmărească prezența angajaților, concediile, foile de pontaj, performanța și alte aspecte. De asemenea, pot procesa salariile la timp și se pot asigura că toată lumea este angajată și compensată bine, oferind în același timp un mediu de lucru bun. Acest lucru economisește timp și efort și vă permite să faceți totul fără efort, sporind în același timp productivitatea angajaților.

Stochează datele în siguranță

Securizarea datelor în era atacurilor cibernetice este dificilă. Atacatorii caută modalități de a vă pirata și de a vă fura datele companiei și ale angajaților, inclusiv cele sensibile, cum ar fi informațiile bancare, detaliile cărților de credit, numerele de licență, parolele rețelelor sociale, numerele de telefon și așa mai departe.

Și dacă nu aveți modalități de a proteja datele, poate fi devastator pentru afacerea dvs. Poate provoca diverse riscuri de securitate și conformitate, pe lângă pierderea încrederii angajaților și clienților.

Vestea excelentă este că software-ul de management al angajaților vine cu multe măsuri de securitate, cum ar fi criptări solide ale datelor, autentificare cu doi factori etc., pentru a vă proteja datele.

Accesibilitate la distanță

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la locul de unde vă desfășurați afacerea. În schimb, utilizați instrumente de management al angajaților pentru a accesa managementul angajaților de la distanță folosind o soluție bazată pe cloud. Vă va face mai convenabil și mai rapid gestionarea sarcinilor.

Deci, sunteți gata să îmbrățișați toate aceste beneficii?

Consultați cele mai bune platforme de management al angajaților pentru organizația dvs.

Clipocit

Gestionați-vă angajații, salariile, prezența etc., utilizând o singură platformă – Rippling-ul și simplificarea activității dvs. de resurse umane și IT. Oferă o platformă unificată pentru forța de muncă și are capabilitățile de care aveți nevoie pentru a vă conduce forța de muncă de la HR la IT.

Rippling vă permite să automatizați și să controlați operațiunile angajaților într-un singur loc, de la onboarding și offboarding până la tot ce se află între ele. Veți obține funcții și instrumente avansate de HR pentru a vă gestiona forța de muncă globală. În plus, vă oferă flexibilitatea personalizării în funcție de nevoile și procesele companiei dumneavoastră.

Rippling se poate integra cu peste 500 de aplicații, inclusiv Slack, Office365 și multe altele, astfel încât să nu rămâneți niciodată în urmă în niciun fel. Puteți automatiza fiecare flux de lucru de la jobul cu un singur pas până la sarcinile cu mai mulți pași în platforma Rippling.

Generați scrisori de ofertă, efectuați verificări ale antecedentelor, adăugați persoane la statul dvs. de plată, înscrieți-le la asigurări de sănătate, atribuiți cursuri privind hărțuirea sexuală și multe altele. Cu automatizarea fluxului de lucru Rippling de nouă generație, puteți configura aplicații și computere în 90 de secunde.

Implementați cea mai bună securitate din clasă pe dispozitivele și aplicațiile dvs. în câteva minute. În plus, activați funcția de securitate, cum ar fi SSO, și personalizați-o pentru a se potrivi nevoilor dvs. Rippling aduce împreună HR și IT, astfel încât să puteți avea toate evidențele angajaților în sistemul dumneavoastră. Ofera:

Faceți un tur gratuit și experimentați caracteristicile într-o privire atentă.

Connecteam

Gestionați, instruiți și comunicați cu angajații dvs. de la distanță cu Connecteam. Este ușor de scalat, personalizat și utilizat și oferă mai multe soluții într-un singur loc. Veți obține funcții precum verificări ale angajaților, programarea angajaților, liste de verificare, formulare, managementul sarcinilor angajaților și managementul resurselor umane.

Obțineți tot ceea ce doriți în funcție de nevoile dvs. de afaceri, de la gestionarea timpului până la salarizare cu muncă fără hârtie. Instrumentul vă ajută să simplificați comunicările cu forța de muncă și să le mențineți pe aceeași pagină. Departamentul dvs. de resurse umane poate folosi multe instrumente pentru a menține angajații motivați, conformați și implicați.

Instrumentul de administrare este mainframe-ul dumneavoastră pentru a verifica ce se întâmplă folosind raportul detaliat. Puteți să adăugați funcții, să creați conținut, să modificați accesul de administrator, să supravegheați fiecare angajat, să rulați rapoarte și să efectuați alte lucruri dintr-un singur loc. În plus, puteți măsura și urmări totul în organizația dvs. și puteți utiliza aceleași date pentru a lua măsurile necesare.

Conectați acest software cu diverse aplicații pe care le utilizați și ușurează-ți munca decât înainte. Rulați-l gratuit pentru primii 50 de utilizatori, inclusiv programarea locurilor de muncă, liste de verificare nelimitate, formulare, bibliotecă de șabloane, gestionarea sarcinilor, intrare și ieșire în timp real. Puteți beneficia de mai multe beneficii cu un plan mai mare de 39 USD/lună pentru 50 de utilizatori și 0,5 USD/lună pentru un utilizator suplimentar.

  Cum să vă dezinfectați smartphone-ul

ADP

Obțineți soluția perfectă de management al angajaților cu ADP și ușurează-ți munca cu caracteristicile sale excelente. Oferă soluții fiabile, sigure, mai rapide și simple pentru a vă gestiona cu ușurință întreaga forță de muncă, indiferent de dimensiunea companiei.

Instrumentul vă ajută să vă concentrați pe ceea ce contează, în timp ce lăsați restul în seama ADP cu cele mai bune soluții din clasă, astfel încât să nu vă simțiți niciodată lăsați în urmă în această eră modernă. Acesta va ajuta la îmbunătățirea performanței și a proceselor angajaților, cum ar fi salarizarea, serviciile de resurse umane, pensionarea, asigurările de sănătate, administrarea beneficiilor, achiziția de talente și managementul forței de muncă.

ADP se integrează cu software-ul de afaceri major pentru a oferi totul, începând de la sistemele financiare până la ERP-uri. Puteți utiliza ADP API pentru a integra instrumentul dvs. preferat, pentru a-l conecta cu ADP și pentru a începe să partajați automat datele.

Definiți numărul de angajați, selectați-vă rolul, alegeți ceea ce căutați și obțineți cotația.

Justworks

Conduceți-vă afacerea cu Justworks și obțineți asistență de specialitate pentru beneficii, conformitate, resurse umane și salarizare. Se poate ocupa de reținerile fiscale și de deducerile de beneficii și poate adăuga o urmărire robustă a timpului pentru un proces de plăți fără întreruperi.

Obțineți acces la asigurări dentare, de vedere și medicale de înaltă calitate, împreună cu planuri de economii. Veți primi multe avantaje pentru angajații dvs. la un preț foarte accesibil. În plus, vă puteți gestiona întreaga forță de muncă de pe o singură platformă fără a menține nicio foi de calcul.

Justworks oferă un instrument HRIS pentru a gestiona onboarding-ul online, rapoarte pre-construite, prezență, management PTO și multe altele. Faceți sesiunea de impozitare mult mai simplă și mai puțin stresantă cu acest instrument. Indiferent dacă preferați e-mail, chat, SMS, Slack sau telefon, Justworks este întotdeauna disponibil pentru a vă oferi asistență completă.

Vorbește cu oameni reali pentru a obține lucrurile pe care le dorești și pentru a face prima impresie minunată, arătând politicile companiei tale în tabloul de bord. Puteți alege avantajele și beneficiile pe care doriți să le oferiți angajaților dvs. eligibili fără documente manuale.

Permiteți echipei dvs. să primească notificări automate și defalcări ușor de înțeles ale deducerilor lor. Cu facilitatea de urmărire a locației geografice Justworks, puteți urmări timpul de lucru al angajaților dvs. De asemenea, se integrează cu memento-uri automate, alerte pentru ore suplimentare, programarea schimburilor și multe altele.

Alegeți cel mai bun plan care se potrivește nevoilor dvs. și obțineți instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă gestiona forța de muncă. Pentru mai puțin de 25 de angajați, prețul începe de la 49 USD/lună/angajat.

BambooHR

Obțineți un software de resurse umane all-in-one pentru organizația dvs., cu care să vă gestionați forța de muncă globală BambooHR. Acesta colectează toate informațiile despre angajați pe care le-ați adunat și le organizează pe toate, astfel încât să puteți obține informații mai profunde.

Indiferent dacă construiți o cultură, pregătiți compensații sau includeți noi angajați, BambooHR vă oferă informații perfecte pentru a vă concentra asupra lucrurilor esențiale. Este construit atât pentru întreprinderi, cât și pentru angajați, pentru a îmbunătăți performanța generală.

Gestionați informațiile fiecărui angajat cu acuratețe și rapiditate cu BambooHR, eliminând scurgerile de date din cauza foilor de calcul și rapoartelor manuale. Stochează toate informațiile într-o bază de date unică, sigură, cu capabilități de editare și instrumente puternice de raportare.

Cu BambooHR, gestionarea datelor este mai rapidă, sigură și economisește timp. Puteți să păstrați evidențele angajaților, să mențineți fluxurile de lucru și aprobările, să vizualizați rapoarte și să aveți experiență și să învățați cu tabloul de bord BambooHR.

Începeți încercarea gratuită de 7 zile astăzi și obțineți experiență practică pe platformă. Inregistreaza-te GRATUIT.

Paychex

Paychex oferă resurse umane, beneficii, salarizare și multe altele pentru forța de muncă și locul de muncă modern. Ajută să gestioneze cu încredere angajații la nivel mondial și să creeze cu ușurință un loc de muncă productiv, indiferent dacă este la fața locului, hibrid sau la distanță.

Acest instrument vă va permite să mențineți o politică mai bună a companiei și va permite fiecărui angajat să vadă clar politica în timp ce se înregistrează. Paychex oferă soluții all-in-one de salarizare, experți în conformitate, asistență cu cunoștințe și alte soluții utile pentru afacerea dvs.

Acest instrument este excelent pentru antreprenori solo, startup-uri mici, întreprinderi mijlocii și întreprinderi. Vă va ajuta să economisiți timp și efort în menținerea tuturor înregistrărilor. De asemenea, va contribui la concentrarea angajaților, la productivitate și la dezvoltare.

Definiți numărul de angajați, serviciile dvs. preferate și locația afacerii dvs. pentru a obține soluția potrivită în funcție de nevoile dvs.

  Cum să faci fotografii mai bune în casa ta (nu este nevoie de flash)

Workpuls

Workpuls oferă soluții de urmărire și monitorizare a timpului angajaților. Se va asigura că angajații dvs. de la distanță lucrează corect cu o funcție de urmărire precisă și simplă a timpului.

Urmărește fiecare mișcare a acestora, de la ceasurile de intrare și de ieșire, timpul de pauză, frecvența pauzelor și ceea ce fac, până la cât de productivi sunt, ce folosesc și cât timp petrec pe ce site-uri web și aplicații.

Puteți clasifica fiecare aplicație și site web în neproductive sau productive și puteți vedea rapoarte și diagrame ale productivității acestora. Vă oferă capturi de ecran ale ecranelor angajaților dvs. pentru a regla frecvența.

Workpuls poate gestiona proiecte împărțindu-le în sarcini mai mici. Odată ce ați atribuit, puteți seta priorități pentru a le spune ce muncă au și cât timp le pot lua. Creșteți-vă profitabilitatea și îmbunătățiți cu ușurință calitatea proiectului.

Aflați cea mai simplă soluție astăzi și luați o încercare gratuită.

Zoho

Împuterniciți-vă forța de muncă cu Managementul angajaților Zoho aplicație și depășiți-vă obiectivele și productivitatea companiei. Oferă o soluție fiabilă și sigură pentru menținerea echilibrului între angajații din organizația dumneavoastră.

Faceți sarcinile de zi cu zi ușoare, simple și rapide. Zoho stochează toate informațiile angajaților dvs. în cloud, astfel încât să nu aveți nevoie să faceți greutăți cu foile de calcul. Doar introduceți datele recente și utilizați-le pe orice dispozitiv de oriunde.

Oferă-le angajaților tăi libertate cu portaluri personalizate pentru a-și vedea profilul, a ridica cereri de active, a introduce preferințe, a aplica zile libere și multe altele. Puteți urmări activitatea lor cu un tablou de bord ușor de utilizat, care afișează fiecare detaliu. În plus, angajații pot accesa tabloul de bord de pe portalul lor pentru a fi la curent cu evenimentele organizației dvs.

Soluția le permite managerilor să aprobe/respinge cereri cu un singur clic. În plus, angajații vor primi informații sau alerte actualizate cu soluția de gestionare a angajaților Zoho pentru a se bucura de mai multă putere și flexibilitate. De asemenea, se integrează cu alte produse Zoho pentru a acoperi toate nevoile de bază.

Bucurie

Cu beneficii moderne, salarizare și soluții de resurse umane, rămâneți în avans în afacerea dvs. cu Gusto. Vă permite să vă gestionați întreaga forță de muncă într-un singur loc. Platforma de oameni all-in-one vă permite să angajați, să asigurați, să plătiți și să vă susțineți angajații.

Instrumentul oferă beneficii angajaților, soluții de prezență, gestionarea talentelor, angajare și integrare, un sistem complet de salarizare, informații și rapoarte. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a efectua o operațiune productivă și monitorizați activitatea fiecărui angajat, de la ceas de intrare până la pauze. Gusto vă înregistrează automat impozitele, identifică creditele fiscale și vă ajută să vă conformați pentru a economisi bani și timp.

Angajații tăi vor primi beneficii financiare și de sănătate ca beneficii ale aderării lor. Cu o modalitate mai eficientă de angajare, puteți întâmpina în echipa dumneavoastră candidatul potrivit la momentul potrivit. De asemenea, puteți urmări performanța angajaților dvs. și puteți obține instrumente pentru instruire, dezvoltare, recenzii și multe altele.

Folosiți sondaje de feedback ale angajaților, instrumente de stabilire a costurilor forței de muncă și de compensare pentru a construi un loc de muncă fantastic. Cu informații perfecte și date acționabile, puteți îmbunătăți performanța angajaților.

Prețul începe de la 39 USD/lună pentru întreprinderile mici cu salarii simple și programe de plată plus 6 USD/lună de persoană.

Zenefits

Nu petrece prea mult timp gestionând activitățile angajaților tăi. Lăsa Zenefits faceți asta pentru dvs., astfel încât să vă puteți concentra pe alte probleme de afaceri și să nu mai aveți de-a face cu foile de calcul manuale. Zenefits are toate instrumentele necesare afacerii dumneavoastră pentru a gestiona angajații, de la integrare la urmărirea PTO.

Veți primi diagrame, recenzii și multe altele pentru a îmbunătăți performanța și productivitatea. Oferă multe beneficii angajaților dvs., de la beneficii de asistență medicală până la multe avantaje, cum ar fi un beneficiu pentru navetiști.

Plătește-ți oamenii mai rapid și cel mai simplu mod, urmărindu-le concediile și programul de lucru. Simplifică sarcinile și eficientizează fluxul de lucru prin conectarea beneficiilor, programarea, salarizarea și resursele umane într-o singură platformă. De asemenea, automatizează sarcinile de conformitate și depunerile fiscale pentru dvs.

În plus, garanțiile încorporate asigură greșelile accidentale și vă asigură că nu veți rata niciodată niciun termen limită. De asemenea, vă ajută să vă îmbunătățiți experiența și productivitatea angajaților la un moment dat. Spuneți nu erorilor cu platforma digitală și rămâneți în top și lucrați independent de oriunde și de orice dispozitiv, fără să vă gândiți la foile de calcul manuale. Rămâi calm, deoarece toate informațiile sunt în siguranță cu Zenefits.

Începeți cu un plan de bază de 8 USD/lună/angajat.

Concluzie

Software-ul de management al angajaților oferă o eficiență sporită, menține angajații dvs. implicați, îi încurajează să facă tot posibilul și se ocupă de procesul complet de gestionare a angajaților, de la angajare, salarizare, prezență și performanță până la păstrare. Astfel, folosește cel mai bun software de management al angajaților din lista de mai sus și bucură-te de beneficiile acestuia.