10 sisteme de management de bune practici pentru profesioniștii medicali [2023]

Pentru a gestiona înregistrările medicale digitale, a urmări datele pacienților și a gestiona facturarea online, toți cei implicați în industria sănătății au nevoie de un sistem de management al practicii.

Părțile administrative și operaționale ale practicii profesioniștilor din domeniul sănătății pot fi gestionate folosind software-ul de management al practicii.

Cu un sistem de management al practicii, puteți, de asemenea, să reduceți costurile și să efectuați cu ușurință sarcinile. Aceste sisteme ajută la îndeplinirea tuturor sarcinilor esențiale, cum ar fi aranjarea întâlnirilor, crearea facturilor, procesarea plăților, gestionarea administrării dosarelor pacienților și raportarea.

În acest articol, vom vedea ce sunt sistemele de management al practicii și care sunt utilizările acestora. În continuare, vom vedea și cum funcționează un sistem de management al practicii și care sunt beneficiile acestuia. Mai târziu, vom afla și despre caracteristicile cheie pe care ar trebui să le căutați într-un sistem de management al practicii.

În cele din urmă, vom verifica unele dintre cele mai bune sisteme de management de practici pentru profesioniștii medicali. Deci, iată-ne!

Sistemele de management al practicii și utilizările lor?

Sistemele de management al cabinetelor sau PMS sunt similare cu asistenții virtuali pentru companii, inclusiv firme de consultanță, cabinete juridice și cabinete medicale.

Aceștia asistă cu sarcini, inclusiv programarea întâlnirilor, gestionarea documentelor, procesarea facturilor și facturarea și ținerea evidenței informațiilor despre client sau pacient. Ele vin sub formă de software și au multe module și caracteristici care ușurează sarcinile monotone.

Software-ul PMS face ca lucrurile să funcționeze mai bine, combinând totul și automatizând mai multe sarcini. Acest lucru presupune să faceți mai puține erori, îmbunătățirea muncii în echipă și respectarea strictă a reglementărilor.

Deoarece PMS economisește timp în ceea ce privește documentele, practicienii pot dedica mai mult timp asistării pacienților sau clienților. Acest lucru îmbunătățește satisfacția clienților, generează mai multe venituri și, în general, face ca practica să funcționeze mai bine.

Cum funcționează un sistem de management al practicii?

După cum am citit mai înainte, un sistem de management al practicii simplifică sarcinile de rutină, ușurează sarcina administrativă, îmbunătățește comunicarea și ajută la păstrarea înregistrărilor structurate. Acest lucru duce la o eficiență sporită și o îngrijire mai bună a pacientului sau clientului.

Realizează acest lucru prin planificarea și automatizarea proceselor cruciale în procedurile de afaceri. Gestionează facturarea și facturarea, simplifică datele pacienților și facilitează programarea întâlnirilor.

Pe lângă gestionarea lucrărilor, PMS promovează interacțiunea echipei și automatizează sarcini repetitive, cum ar fi mementourile. Facilitează conformitatea cu reglementările și oferă perspective asupra performanței practicii. Cu accesibilitatea bazată pe cloud, PMS facilitează munca de la distanță și crește eficiența generală, permițând practicienilor să se concentreze mai mult pe furnizarea de îngrijire pentru pacienți și clienți.

Care sunt beneficiile unui sistem de management al practicii?

Sistemele de management al cabinetelor oferă numeroase beneficii. Câteva dintre ele sunt prezentate mai jos:

  • Prin automatizarea proceselor și minimizarea muncii umane, PMS crește productivitatea și economisește timp.
  • În plus, simplifică activitățile de programare și simplifică procesele de rezervare a programelor și de memento.
  • PMS reduce erorile prin proceduri automate.
  • Menține documentele esențiale, centralizează datele despre pacienți/clienți și ține evidența elementelor organizaționale.
  • De asemenea, garantează facturarea exactă și urmărirea plăților și are facturare exactă.
  • Cea mai bună caracteristică este că comunicațiile interne furnizate de PMS îmbunătățesc comunicarea echipei.
  • În plus, oferă rapoarte informative și informații bazate pe date pentru o mai bună luare a deciziilor.
  Puteți anula o comandă de ridicare Walmart?

În afară de acestea, PMS ajută la menținerea înregistrărilor corecte și conforme. În plus, permite versatilitatea cu accesibilitatea bazată pe cloud și oferă acces la distanță.

Care sunt caracteristicile cheie pe care trebuie să le aibă un sistem de management al practicii?

Diverse elemente împuternicesc în mod colectiv o practică pentru a gestiona eficient diverse sarcini, în cele din urmă îmbunătățind managementul general al practicii și îmbunătățind calitatea îngrijirii sau a serviciilor oferite. Componentele cheie pe care un sistem de management al practicii ar trebui să le includă în mod ideal sunt:

  • Un PMS ar trebui să gestioneze și să programeze în mod eficient întâlnirile, cu opțiunea de a monitoriza disponibilitatea și de a trimite mementouri.
  • Ar trebui să mențină înregistrări amănunțite care să includă informații personale, istoric medical și note pentru o recuperare ușoară în cadrul managementului pacientului/clientului.
  • PMS ar trebui să fie capabil să genereze facturi, să țină evidența plăților și să simplifice procesarea plăților online.
  • Ar trebui să organizeze și să păstreze în siguranță documentele esențiale legate de pacienți, clienți și operațiunile de practică folosind managementul documentelor.
  • PMS ar trebui, de asemenea, să automatizeze treburile recurente, cum ar fi mementourile de întâlnire, urmăririle și documentele prin automatizarea acestora.
  • De asemenea, ar trebui să aibă caracteristica mesageriei interne ca instrument de comunicare pentru a promova munca în echipă și comunicarea eficientă între angajați.

În cele din urmă, ar trebui să ofere informații despre performanța practicii prin valori, personalizarea rapoartelor și să sprijine respectarea regulilor industriei prin menținerea unor înregistrări și documente precise.

Practicați fuziunea

Practicați fuziunea este o platformă cuprinzătoare de gestionare a practicii care oferă, printre alte servicii, managementul EHR, facturarea, gestionarea prescripției electronice, laboratoarele și imagistica.

Are software de management al cabinetului și o fișă electronică de sănătate bazată pe cloud pentru a menține funcționarea fără probleme a unității dumneavoastră medicale. Acest software oferă soluții care sunt menite să simplifice urmărirea și gestionarea grupurilor de pacienți pe mai multe valori clinice.

Vă puteți gestiona cu ușurință cabinetul medical de oriunde datorită Practice Fusion, care este singura platformă care oferă aceeași performanță pe desktop, laptop sau iPad.

Produsele lor de gestionare a sănătății populației vă ajută cu notificări privind deciziile clinice, tablouri de bord de performanță și instrumente automate de comunicare cu pacienții pentru a vă ajuta să oferiți pacienților dumneavoastră îngrijiri clinice îmbunătățite.

Sănătate Azalea

Sănătate Azalea este folosit de clinici independente, instituții de sănătate rurale și spitale mai proeminente pentru a simplifica operațiunile, a spori veniturile și a îmbunătăți calitatea asistenței medicale.

Sistemul EHR oferă o interfață pacient, telesănătate, criptare a datelor, management al ciclului de venituri și multe altele. Datele în timp real ale Azalea oferă medicilor istoricul medical complet al pacientului, permițându-le să facă diagnostice precise și să administreze tratamente eficiente.

Azalea Health poate fi folosită de personalul medical și de experți pentru programare, îngrijire la distanță a pacientului și comunicare cu pacientul.

Medicii pot accesa totul de pe un singur ecran datorită navigării directe și simple a interfeței. În plus, Azalea Health oferă resurse pentru gestionarea veniturilor pentru plăți prompte și rambursări garantate.

RXNT

RXNT este o soluție software medicală bazată pe cloud, certificată de ONC, menită să îmbunătățească gestionarea ciclului de venituri și să accelereze facturarea.

  Cum să faceți Chrome să nu mai ofere pentru a salva datele cardului de credit

Are o funcție de conectare unică la punctul de tratament, permițând medicilor și altor profesioniști din domeniul sănătății să acceseze rapid înregistrările pacienților.

Formularele inteligente personalizabile de la RXNT reduc dublarea și reduc șansele ca o revendicare să fie respinsă. În plus, include notificări de reclamație și verificări de eligibilitate în timp real care ajută la evitarea contestațiilor și refuzurilor costisitoare.

Diferitele module ale RXNT funcționează în tandem cu întregul pachet de suită pentru a produce o soluție cuprinzătoare de management al cabinetului. Faptul că este adaptabil la diverse practici și specializări care necesită un sistem de management al veniturilor mai bun este caracteristica sa cea mai vitală.

Dacă un furnizor nu necesită sau nu dorește un sistem complet, modulele RXNT pot fi construite pe sistemele existente.

CureMD

CureMD este un serviciu bazat pe cloud care gestionează diverse funcții administrative și clinice pentru unitățile de asistență medicală, de la programarea programărilor și documentarea pacientului până la facturare și încasarea plăților.

Este potrivit pentru o serie de specialități și organizații de asistență medicală de diferite dimensiuni. Pe CureMD, utilizatorii pot accesa și modifica rapid dosarele medicale ale unui pacient, precum și automatizarea procedurilor obositoare și consumatoare de timp.

Folosind aplicația Avalon EHR de la CureMD, puteți încărca în siguranță comenzi de laborator, diagnostice, vitale și alte informații despre pacient. CureMD vă permite, de asemenea, să evaluați, să recunoașteți, să semnați și să atribuiți constatările de laborator utilizând sistemul CPOE al EHR.

Pe propriul dispozitiv, pacienții pot vedea rezultatele de laborator, pot programa întâlniri, pot cere reîncărcări de medicamente, pot efectua plăți online și pot primi comunicări de la medicii lor.

Greenway Health

Software-ul de management al cabinetului medical de la Greenway Health este un sistem integrat de PM, EHR și facturare bazat pe cloud, care oferă peste 4.000 de șabloane personalizabile pentru a îndeplini toate cerințele practicii clinice.

Furnizorii pot genera mai multe venituri cu mai puține cheltuieli datorită capacităților sale consolidate de facturare și raportare financiară în timp real.

Greenway Health este conceput pentru furnizorii de asistență medicală ambulatorie de înaltă performanță care trebuie să automatizeze și să externalizeze sarcinile cât mai mult posibil pentru a ușura volumul de muncă al angajaților lor front-end. Oferă opțiunea de import de imagini pentru cărțile de identitate și cardurile de asigurare, punând datele pacientului direct în fișierele lor.

Puteți oferi pacienților numeroase liste de produse farmaceutice prin intermediul software-ului pentru a spori eficiența. Nu în ultimul rând, serviciile de codificare și audit medical de la Greenway Health îmbunătățesc capturarea cererilor și reduc la minimum greșelile.

TheraNest

TheraNest este un sistem de management al practicii care interacționează cu Wiley Planners pentru o programare fără probleme și o administrare a programărilor.

Acesta a fost inclus printre primele 20 de opțiuni de software pentru sănătate mintală de către Capterra în 2020. Oferă aplicații mobile pentru iOS și Android și este accesibil ca un SaaS bazat pe cloud.

TheraNest este cea mai bună alegere pentru psihologi, consilieri, terapeuți și asistenți sociali. Este potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii, organizațiile nonprofit și instituțiile de învățământ.

Cu instrumente precum programarea și calendarele, procedurile de facturare care includ facturi, plăți și extrase de cont și stocare nelimitată de fișiere, TheraNest îi ajută pe clienți să-și eficientizeze practicile.

Oferă resurse, inclusiv un portal pentru clienți, telesănătate, programatoare de întâlniri pentru practici, mementouri pentru întâlniri și procesarea cardurilor de plată. De asemenea, accelerează procedurile fără hârtie și economisește timp. Este sigur și compatibil HIPAA.

  Cum antrenamentele VR la locul de muncă vă pot crește abilitățile și încrederea

Practicați EHR

Practicați EHR este un sistem ușor de utilizat, scalabil, bazat pe cloud, care se ocupă de sarcinile operaționale ale tuturor instituțiilor medicale. În plus, acceptă dispozitive mobile și oferă servicii profesionale RCM cu facturare sincronizată și automată.

Acest program vă permite să accesați specializări precum podiatrie, îngrijire chiropractică, îngrijire de urgență și multe altele.

Sistemul de management al practicii al Practice EHR simplifică procedura de facturare. Aspectul elegant și contemporan face navigarea ușoară și intuitivă, nefiind nevoie de pregătire. Procesele ușor de utilizat ale platformei o fac simplu de utilizat și de înțeles, în timp ce automatizează operațiunile de zi cu zi și eficientizează tranzacțiile de schimb electronic de date (EDI).

VenituriXL

Cu peste 15 ani de experiență, tehnologie de ultimă oră și un personal de specialiști în toate părțile administrării practicii, VenituriXL este un furnizor cu experiență de soluții de îngrijire a sănătății. Oferă soluții complete, all-inclusive pentru cabinete mici la fiecare nivel.

RevenueXL poate determina și valida rapid nivelul de eligibilitate pentru beneficiile de asigurare a pacientului și este ideal pentru operațiuni cu mai multe locații, cu mai mulți furnizori sau cu mai multe grupuri. În plus, poate instala camera de compensare la alegerea dvs. datorită numeroaselor integrări ale software-ului și poate accepta plățile pacienților mai rapid, datorită integrării plăților online.

RevenueXL poate personaliza în plus crearea de declarații ale pacienților prin mai multe categorii într-o anumită zi a lunii. În plus, îmbunătățește eficiența personalului și a medicilor, eficientizează comunicarea și simplifică sarcinile financiare și administrative.

Pulse INC

The PulsePro Sistemul de management al cabinetelor de la Pulse Healthcare combină proceduri administrative, clinice și financiare într-un singur pachet folosind logica fluxului de lucru automat.

Sunteți liber să vă concentrați asupra problemelor mai importante, deoarece vă scutește de sarcinile administrative.

PulsePro oferă cele mai bune funcții pentru programarea vizitelor, înregistrarea pacienților, facturarea asistenței medicale și procesarea cererilor. Este simplu de utilizat și instalat. Cu listele sale de flux de lucru, puteți stabili cu ușurință fiecare fază a unei sarcini, cum ar fi finalizarea A/R în termen de 90 de zile, pentru o finalizare rapidă.

Puteți reduce timpul petrecut cu sarcinile administrative și puteți crește veniturile cu sistemul de memento pentru pacienți complet automatizat și integrat de la PulsePro. Este un sistem de management al practicii simplu și accesibil, care utilizează procese moderne, intuitive și navigare simplă pe ecran.

Următoarea generație

Următoarea generație Office este un sistem de management al practicii bazat pe cloud, destinat organizațiilor mai mari. Oferă un sistem care poate fi configurat și utilizat imediat din cutie, pur și simplu cu o conexiune la internet.

Caracteristicile includ un portal pentru pacient ușor de utilizat, EHR-uri specifice specialității și un tablou de bord MACRA/MIPS.

NextGen este perfect pentru profesioniștii din domeniul sănătății care doresc o soluție plug-and-play și sunt pregătiți să își îmbunătățească gestionarea și automatizarea cabinetului fără o vizită în persoană.

Angajații își pot vizualiza rapid sarcinile de zi cu zi datorită șabloanelor cu coduri de culori. Pe lângă solicitările automate de permisiune, NextGen are încorporate și alte funcționalități, cum ar fi starea plătitorului și verificarea eligibilității.

Concluzie

Fundamentul operațiunilor eficiente pentru diferiți profesioniști este un sistem de management al practicii. Simplifică complet treburile și îmbunătățește calitatea serviciilor prin diverse module, cum ar fi programarea programării, administrarea pacientului/clientului, facturarea și instrumentele de comunicare.

De asemenea, PMS permite accesibilitatea bazată pe cloud, oferă informații despre performanță și ajută la menținerea conformității cu reglementările. Un bun PMS este esențial pentru administrarea practicii curente în lumina progreselor tehnologice, oferind eficacitate și îngrijire sau servicii de primă clasă. Prin urmare, asigurați-vă că găsiți software PMS care să răspundă tuturor nevoilor dvs. și să îndeplinească sarcinile în mod eficient.

Apoi, verificați cele mai bune soluții CRM pentru asistență medicală.