10 șabloane de gestionare a activelor digitale pentru a vă simplifica fluxul de lucru creativ

Aveți nevoie să gestionați o bibliotecă mare de active digitale pentru afacerea dvs.? Încercați aceste șabloane acum!

Activele digitale sunt o parte indispensabilă a afacerii de astăzi. De la evidențele angajaților până la vânzări și marketing, activele digitale sunt peste tot. Este destul de ușor să gestionați astfel de garanții media folosind șabloane de gestionare a activelor digitale disponibile pentru software-ul dvs. specific.

Ce este managementul activelor digitale?

Orice conținut digital care vă permite să obțineți venituri este un activ digital pentru afacerea dvs. Ar putea fi imagini stoc pentru bloguri, coduri pentru aplicații, articole de blog, ilustrații vectoriale, videoclipuri stoc, podcasturi, interviuri audio, scoruri de fundal etc.

Când stocați, catalogați, partajați, publicați, actualizați și arhivați în siguranță astfel de active digitale, creați un sistem de gestionare a activelor digitale (DAM). Puteți gestiona aceste garanții de afaceri pe software, un site SharePoint, o foaie de calcul sau pur și simplu prin fișiere stocate pe un spațiu de stocare atașat la rețea (NAS). Cu toate acestea, un șablon DAM gratuit sau accesibil este foarte eficient pentru întreprinderile digitale mici, mijlocii și la nivel de startup.

Ce este un șablon de gestionare a activelor digitale?

Un șablon DAM este un spațiu de lucru preconfigurat de gestionare a activelor digitale pentru software-ul DAM respectiv. Șablonul include coloane, rânduri, tabele, câmpuri, categorii și substituenți de conținut.

Trebuie doar să personalizați șablonul adăugând nume de proiecte, membri ai echipei, contacte, reguli de partajare, comentarii și integrarea aplicațiilor terțe (Figma, Anima, GSuit etc.) pentru a începe proiectele DAM instantaneu. Nu mai trebuie să investiți timp în planificarea structurii întregului spațiu de lucru DAM.

Cele mai multe dintre aceste șabloane sunt puse la dispoziție de către dezvoltatorii de software DAM sau creatorii independenți de șabloane DAM.

Beneficiile șablonului de gestionare a activelor digitale

Găsiți mai jos de ce vă recomandăm să vă bazați pe șabloanele la locul de muncă pentru sistemele de management al activelor digitale, în loc să creați unul de la zero:

  • Economisiți sute de ore plătite de la pierderea doar pentru a face brainstorming structura spațiului de lucru DAM.
  • Este ușor să implementați consecvența mărcii folosind un șablon cu active de marcă preconfigurate pentru a gestiona partajarea activelor digitale în mod profesional.
  • Șabloanele DAM vă permit să creați acces bazat pe roluri la activele digitale prin intranet sau internet.
  • Majoritatea șabloanelor DAM vin cu opțiunea de automatizare a încărcării conținutului, gestionarea metadatelor, căutarea metadatelor, controlul versiunilor și așa mai departe.
  • Dacă utilizați șabloane gratuite furnizate de dezvoltatorii de software DAM, nu trebuie să externalizați sarcina de creare a spațiului de lucru DAM, iar asta economisește bani.
  Cum se creează o chenar de pagină în Microsoft Word

Deci, acum cunoașteți elementele de bază ale unui șablon de gestionare a activelor digitale și beneficiile acestuia în gestionarea activelor multimedia ale site-ului dvs. web, software-ului, aplicației mobile sau afacerii de dezvoltare de jocuri. Acum, găsiți mai jos cele mai bune șabloane pe care le puteți încerca pentru a beneficia de fluxurile de lucru și de livrare a conținutului creativ:

Masa de aerisire

Dacă utilizați aplicația web Airtable, atunci puteți utiliza acest șablon Airtable pentru gestionarea ușoară a tuturor fișierelor de afaceri, documentelor, bazelor de coduri, imaginilor și așa mai departe. Dezvoltatorul a împărțit spațiul de lucru DAM în următoarele două secțiuni:

  • Un consiliu de lucru pentru managementul activelor
  • Un tablou de bord general pentru toate activele

Spațiul de lucru DAM include toate coloanele de date standard de care ați putea avea nevoie pentru a clasifica activul și toate intrările aferente. Unele dintre domeniile majore la care vă puteți aștepta sunt:

  • Metadate sau nume
  • Date diferite precum crearea, scadența, modificarea etc.
  • Aprobare
  • Tipul cererii
  • Client sau nume de marcă
  • Solicitantul
  • Designer
  • Prioritate
  • Note

Mai mult, acesta este un șablon gratuit de la Airtable și este compatibil cu orice tip de abonament la aplicația Airtable. Sunteți liber să îl utilizați în scopuri personale sau comerciale.

luni.com

Utilizați deja monday.com pentru managementul proiectelor și al produselor? Apoi, vă va plăcea și acest șablon DAM de la monday.com. Este un sistem DAM cuprinzător și ușor de înțeles pe care îl poate folosi oricine din afacerea dvs. Deoarece începeți prin a copia și modifica un șablon, nu există nicio curbă de învățare.

Spațiul de lucru de gestionare a activelor digitale monday.com include trei vizualizări principale, iar acestea sunt:

  • Carduri de active
  • Masa principală
  • Galeria de fișiere

În Vizualizările de mai sus, există carduri de articole, tabele, câmpuri de date, anteturi de coloane etc. Puteți obține o stare generală a tuturor activelor digitale existente, solicitate și în curs în Galeria de fișiere cu miniaturi, comentarii, versiune. istoric, activitate și metadate.

Spreadsheet.com

Șablonul Spreadsheet.com este o abordare fără cod pentru un sistem DAM. Să presupunem că utilizați deja instrumentul Spreadsheet.com pentru munca și gestionarea spațiului de lucru; atunci trebuie să verificați și acest șablon. Doar faceți clic pe link, iar instrumentul va adăuga automat spațiul de lucru la aplicația dvs. web Spreadsheet.com.

  10 huse la modă pentru a vă etala iPhone 13 Pro

Șablonul este destul de simplu și simplu. Vă permite să gestionați colateralele și fișierele de afaceri într-un mediu asemănător unei foi de calcul. Șablonul constă din trei vizualizări principale, iar acestea sunt cele prezentate aici:

  • Activele primare
  • Stivuite după stare
  • Grupate după locație

Puteți adăuga mai multe vizualizări dacă aveți nevoie dintr-o listă de opțiuni precum următoarele:

Smartsheet

Acesta este un șablon de la Smartsheet destinat utilizării cu aplicația web Smartsheet pentru gestionarea proiectelor, a muncii, a echipelor și a portofoliului de proiecte. Îl puteți folosi numai dacă dețineți un abonament plătit la instrument. Șabloanele permit următoarele acțiuni:

  • Un formular pentru înregistrarea sau solicitarea de noi active
  • Urmăriți starea activelor și utilizările de pe desktop sau mobil
  • Scanați materiale pentru a accesa mai multe informații folosind coduri de bare
  • Obțineți o vedere de ansamblu asupra tuturor statisticilor activelor dintr-un tablou de bord

Softr.io

Acest șablon Softr.io pentru gestionarea activelor digitale duce procesul DAM la următorul nivel folosind aplicații. Softr.io este o platformă de dezvoltare a aplicațiilor fără cod. Puteți crea aplicații automate și robuste pentru uz profesional și personal folosind acțiuni de glisare și plasare. Șablonul DAM funcționează, de asemenea, într-un mod similar.

Puteți integra alte aplicații de gestionare a proiectelor și spațiului de lucru terță parte în acest șablon pentru a furniza conținut, activități, nume și alte informații în aplicație. De exemplu, șablonul actual vă permite să importați date Airtable în șablonul Softr.io pentru gestionarea activelor digitale.

Stackby

Acest șablon Stackby DAM este compatibil cu aplicația web Stackby. Dacă echipa dvs. nu poate găsi garanția comercială potrivită atunci când este necesar sau solicită în mod repetat același conținut, deoarece garanțiile nu sunt organizate, puteți încerca acest șablon.

Șablonul include componente precum active, proiecte, subiecte etc. Există o galerie de active în șablon în care solicitantul de conținut poate sorta și filtra cu ușurință activele digitale existente înainte de a solicita unul nou.

Atunci când este necesar, diferite echipe ale companiei dvs. pot trimite un formular de solicitare a activelor digitale pentru a furniza date maxime despre conținut, astfel încât designerul să poată începe rapid.

Tracup

Acest șablon Tracup vă oferă o soluție DAM bazată pe cloud fără efort. Vă ajută pe dvs. și pe membrii echipei dvs. să găsiți activul digital potrivit pentru rețelele sociale, publicitatea online, crearea de conținut, publicarea de site-uri web și dezvoltarea de aplicații. Există filtre eficiente și butoane de sortare care facilitează recuperarea ușoară a garanțiilor comerciale într-o clipită.

  Remediați eroarea neașteptată a fișierului Zip 0x80004005

Există, de asemenea, funcții de dezvoltare colaborativă și de gestionare a activelor în șablon. Astfel, puteți crea o întâlnire virtuală pentru a lucra la un nou activ digital și a partaja linkul către spațiul de lucru Tracup asset management. Mai mult, puteți crea drepturi de acces la conținut pe baza rolurilor membrilor echipei pentru a păstra confidențialitatea garanțiilor comerciale.

SketchBubble

Acest șablon SketchBubble este perfect pentru a prezenta sisteme de management al activelor digitale sau idei de spațiu de lucru părților interesate de afaceri sau clienților potențiali.

Prezentarea PowerPoint conține mai multe diapozitive animate care explică planificarea și execuția unui proiect DAM pentru orice afacere. Trebuie să vă creați un cont plătit pe SketchBubble pentru a obține o licență de utilizare comercială pentru acest fișier PPT.

FPPT.COM

Aveți nevoie să prezentați o soluție DAM unui client de afaceri sau managerului dvs.? Utilizați acest șablon FPPT.COM gratuit pentru Microsoft PowerPoint pentru a vă exprima planurile și fluxurile de lucru în stil.

Vine cu modele moderne de diapozitive PPT pe un fundal deschis. Astfel, publicul tău poate înțelege cu ușurință conținutul pe care încerci să-l explici. Cu toate acestea, nu există conținut în fișierul PPT. Așadar, trebuie să compuneți singuri propria voastră soluție DAM.

Canva

Căutați o soluție all-in-one de gestionare a activelor digitale în care echipele dvs. pot face brainstorming, crea, revizui, actualiza și partaja active digitale fără efort? Puteți încerca Canva Teams. Fără îndoială, Canva este cea mai importantă aplicație online de design grafic și creare de active multimedia.

Următoarele caracteristici ale Canva vă permit să gestionați garanțiile comerciale și fișierele fără efort pe cloud:

  • Dosar de echipă pentru creare și colaborări
  • Editor Canva
  • Urmărirea și localizarea multimedia folosind caseta de căutare
  • Controlul versiunilor
  • Dosare nelimitate pentru mărcile proprii și ale clienților
  • Tabloul de bord Canva ușor de navigat
  • Până la 1 TB de stocare în cloud per membru al echipei
  • Acces de editare și partajare bazat pe roluri

Cu soluția sa Canva Teams, puteți transforma aplicația de proiectare grafică într-un spațiu de lucru DAM cu servicii complete.

Cuvinte finale

Activele digitale ar trebui să fie disponibile marketerilor, managerilor de rețele sociale, agenților de publicitate și echipelor de conținut ori de câte ori au nevoie să-ți dezvolte afacerea. Nu ar trebui să fie complicat. Dacă vi se pare provocator fluxul de active multimedia în afacerea dvs., încercați oricare dintre șabloanele DAM prezentate în acest articol.

Apoi, consultați software-ul de gestionare a activelor digitale.