10 cele mai bune instrumente de urmărire a prezenței angajaților pentru întreprinderile mici și mijlocii

Software-ul de urmărire a prezenței angajaților a înlocuit rapid procesele tradiționale, deoarece acestea sunt ușor de gestionat în orice moment și în orice loc.

Au dispărut vremurile în care era necesară păstrarea unui registru sau a unei foi de calcul Excel pentru a urmări prezența angajatului tău. Angajații își pot marca prezența online fără nicio intervenție fizică, în timp ce managerii își vor urmări oricând mișcările angajaților folosind telefoanele mobile. Este benefic atât pentru angajați, cât și pentru manageri.

Să ne uităm la modul în care aplicațiile de participare a angajaților sunt instrumente excelente pentru a gestiona fluxurile de lucru într-o organizație.

Flexibilitate

Există momente când angajații trebuie să lucreze în afara biroului. S-ar putea să lucreze de acasă sau să participe la întâlniri în afara biroului. Este o provocare să urmărești fiecare acțiune a angajaților tăi dacă aceștia nu sunt la birou. Îi poate ajuta pe angajați să-și urmărească programul de lucru și să le permită managerilor să le ofere programe de lucru.

Precizie

Cu ajutorul acestei aplicații, reduceți erorile manuale și înregistrați timpul cu precizie.

Productivitate

Software-ul de urmărire a prezenței economisește timpul de administrare al monitorizării și direcționării prezenței angajaților. Va automatiza treburile obositoare de gestionare a documentelor și a cărților de perforare.

Rapoarte de prezență

Rapoartele fiecărei sarcini finalizate sau atribuite în aplicație sunt vizibile. Datele centralizate ajută la o mai bună înțelegere a performanței angajaților și a istoricului.

Integrare

Poate fi integrat cu orice hardware terță parte, cum ar fi mașini de glisare sau biometrice. Politicile de participare pot fi personalizate și concepute pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră.

Urmărire în timp real

Aplicația de participare a angajaților este de obicei bazată pe cloud, ceea ce vă permite să monitorizați locația personalului dvs. în timp real.

Să ne uităm acum la unele dintre cele mai bune instrumente de urmărire a prezenței angajaților.

Clockify

Clockify oferă un software de foaie de pontaj care vă permite dvs. și echipei dvs. să monitorizați orele de lucru în diferite proiecte. Utilizatorii pot avea acces nelimitat la aceasta, iar cel mai bun lucru este că este gratuit, fără costuri suplimentare. Datele sunt sincronizate automat online și sunt accesibile pe toate tipurile de dispozitive.

Caracteristici

Time Tracker: Ajută la urmărirea volumului de timp dedicat sarcinilor în cauză manual sau automat. Programul monitorizează timpul utilizând cronometrul în modul cronometru. Dacă alegeți manual, puteți adăuga orele mai târziu manual.

Gestionarea foii de pontaj: este posibil să raportați valoarea săptămânilor dvs. de muncă în mai puțin de o oră cu ajutorul acestei foi de pontaj. Creați un plan de sarcini pe care le-ați definit și urmăriți timpul total pentru fiecare zi/activitate.

Managementul proiectelor și al echipei: Cu ajutorul acestei funcții, veți putea determina unde vă petreceți cel mai mult timp și la ce lucrează echipa. De asemenea, puteți partaja sau descărca rapoarte în format pdf, excel sau CSV.

Oamenii Zoho

Oamenii Zoho oferă o soluție eficientă care ajută la coordonarea sarcinilor administrative de HR într-o anumită locație. Oferă gestionarea bazei de date a angajaților, managementul timpului și concediilor, managementul performanței, managementul călătoriilor și generarea de bonuri de salariu.

Caracteristici

Gestionarea concediilor: prin Zoho People, este posibil să înregistrați și să monitorizați fiecare tip de concediu. Ar putea fi pentru antrenament, vacanță și concedii medicale. De asemenea, este posibil să analizați modelele de concedii pentru a menține eficiența angajaților dvs.

Gestionarea prezenței: puteți urmări orele de check-in și check-out ale angajaților oriunde folosind Zoho People (aplicație bazată pe cloud). Există, de asemenea, o funcție de urmărire a geolocalizării, unde sunt posibile înregistrările și check-out-urile pe dispozitivele mobile. Managerii pot seta, de asemenea, diferite limitări IP pentru a reglementa ora și locația în care angajaților li se permite să se înregistreze.

  Ce este Microsoft Azure? Un ghid pentru începători pentru serviciul cloud

Urmăritor de timp: Zoho People include o funcție cunoscută sub numele de urmăritor de timp, care ajută companiile să țină evidența sarcinilor și locațiilor angajaților. Vă permite să verificați în mod regulat eficiența echipei și să creșteți productivitatea generală a acestora.

Evaluarea performanței: vă ajută să evaluați capacitățile și performanța angajaților. Oamenii Zoho ajută, de asemenea, procesul de evaluare a performanței pentru a se asigura că acesta este desfășurat eficient.

Jibble

Jibble este o aplicație bazată pe cloud care oferă capabilități ușoare de gestionare a timpului, de urmărire a angajaților și a prezenței. Vine cu o interfață ușor de utilizat, care poate simplifica urmărirea timpului în cadrul echipelor Slack și Microsoft.

Caracteristici

  • Utilizați recunoașterea facială pentru a debloca aplicația.
  • Monitorizați locația și programul de lucru al angajaților folosind GPS.
  • Utilizați coduri PIN pentru a număra în și în afara pentru a minimiza erorile umane.

Aplicația oferă un plan gratuit care permite utilizatori nelimitați. Planurile sale plătite încep de la 2 USD/utilizator pe lună.

QuickBooks

QuickBooks este cel mai eficient sistem de timp și prezență pentru afacerile mobile (de exemplu, lucrători la distanță sau în afara sediului sau personal de service pe teren). Companiile cu angajați în mișcare constantă au nevoie de un sistem automatizat de timp și prezență, care să faciliteze urmărirea orelor de lucru în afara sediului biroului.

QuickBooks este o soluție bazată pe cloud pe care utilizatorii o pot accesa printr-un browser mobil sau web pentru a se conecta și a deconecta de la serviciu, pentru a căuta modificări de program și chiar pentru a solicita PTO.

Afacerile cu forță de muncă de la distanță au nevoie de sisteme de monitorizare a angajaților pentru a se asigura că se află la locul potrivit la momentul potrivit. QuickBooks vă permite să realizați acest lucru cu urmărirea GPS live. Puteți, de asemenea, să stabiliți geofence, astfel încât angajații să se înregistreze și să iasă numai din zonele desemnate.

QuickBooks oferă managerilor posibilitatea de a crea programe pentru angajați în funcție de locuri de muncă sau ture. Ei pot comunica cu angajații pentru a se asigura că toată lumea este la același nivel. Software-ul poate fi folosit fie pentru a aproba, fie pentru a refuza cererile PTO, pentru a trimite mementouri pentru a face check-in sau a ieși și pentru a schimba codurile pentru locuri de muncă.

QuickBooks are, de asemenea, capacități de urmărire a locurilor de muncă mai cuprinzătoare decât mulți dintre concurenții săi. Vă permite să urmăriți progresul proiectului și să comparați estimările proiectului privind cheltuielile reale, să trimiteți mesaje și să urmăriți starea și costurile proiectului.

Se poate integra cu software terță parte, ceea ce înseamnă că poate transfera fără probleme datele de urmărire a timpului angajaților în software-ul dvs. de salarizare și contabilitate.

Buddy Punch

Buddy Punch are diverse funcții de timp și prezență care pot ajuta companiile să mențină conformitatea cu politicile lor interne și cu legile care guvernează angajarea și munca. De exemplu, oferă calcule automate ale orelor suplimentare pentru a asigura plata corectă, pauze automate și check-out, precum și imagini webcam ale loviturilor. Aceste instrumente ajută la limitarea perforației angajaților, asigurând în același timp acuratețea timpului și a înregistrărilor de plată.

Vă puteți asigura că angajații dvs. lucrează în conformitate cu regulile limitând loviturile la anumite date ale zilei sau la ture de program. De asemenea, aveți posibilitatea de a bloca anumite adrese IP și dispozitive. Dacă lucrați cu angajați mobili, este posibil să vă asigurați că aceștia se înregistrează în locurile potrivite folosind funcțiile de monitorizare GPS și geofencing.

  Cele mai bune servicii de imprimare foto online pentru a încadra momente demne

Buddy Punch ajută la eficientizarea înregistrărilor de timp și prezență prin utilizarea fluxurilor de lucru de aprobare, a permisiunilor managerului și a fluxurilor de lucru de aprobare. De asemenea, integrează sisteme de salarizare și contabilitate pentru a simplifica și reduce greșelile administrative.

Dacă aveți nevoie de acces la datele despre prezență și timp, Buddy Punch oferă diverse rapoarte la cerere. În plus, software-ul are capabilități de alarmă, memento și notificări pentru a vă ține la curent cu prezența angajaților dvs.

TrackSmart

TrackSmart este cel mai potrivit pentru întreprinderile mici din diferite industrii, cu 100 de angajați.

Este una dintre cele mai eficiente moduri pentru companii de a urmări fără efort concediile angajaților, orele de lucru și orice alte zile libere. Soluția ușor de utilizat, bazată pe web, cuprinde toate cele mai recente caracteristici, cum ar fi calendarele de urmărire a prezenței și foile de pontaj pentru angajați.

Include toate funcțiile formularelor pe hârtie, dar este actualizat cu o solicitare automată de raportare și păstrare a evidenței, precum și cu un instrument de proceduri de aprobare.

Caracteristici

  • Managementul Absențelor
  • Managementul calendarului
  • Urmărire FMLA
  • Urmărirea orelor suplimentare
  • Portal de autoservire
  • Foile de pontaj
  • Urmărire vacanță / concediu

Planurile anuale încep de la minim 169 USD pe an. Sunt disponibile și teste gratuite. Este bazat pe cloud și este ideal pentru proprietari, profesioniști în resurse umane și manageri. De asemenea, ajută companiile să țină evidența orelor suplimentare.

factorHR

factorHR este furnizorul lider mondial în managementul forței de muncă, deservind peste 1000 de clienți din întreaga lume și peste 1 milion de angajați. Se angajează să ofere cel mai înalt nivel de sprijin clienților săi, deoarece aceștia consideră că o relație cu clientul pe termen lung este cea mai eficientă metodă de a vă dezvolta afacerea.

Caracteristici

Caracteristica sa de urmărire a prezenței oferă diverse funcționalități, cum ar fi preluarea automată a datelor în timp real de la orice cititor și calcularea politicilor de întârziere, plecare devreme și orele suplimentare. Alte caracteristici ale managementului prezenței sunt:

  • Integrare biometrică
  • Înregistrare/Ieșire web
  • Concediu de management
  • Managementul foilor de pontaj

factoHR se bazează pe ajutorul a peste douăzeci de ani de experiență și are clienți din diverse industrii. A fost, de asemenea, recunoscut ca cel mai bun furnizor de software HR al anului de către World HRD Congress pentru că oferă cea mai bună soluție pentru toate cerințele de bază și esențiale ale afacerilor din diferite domenii de afaceri.

MyAttendanceTracker

MyAttendanceTracker ajută la urmărirea prezenței studenților pe orice dispozitiv. Configurați urmărirea prezenței utilizând termenii pe care doriți să îi folosiți.

Caracteristici

Caietul de note integrat al elevilor: acum, puteți include evaluări complet personalizabile la fiecare clasă pentru a menține toate notele în același mod în care luați prezența.

Comunicarea profesorului/părinților: Anunțați automat părinții cu privire la absențe, modificări ale notelor sau probleme de comportament. Puteți trimite mesaje individuale, de clasă sau la nivelul școlii prin text și e-mail.

Tablouri de bord de note: vedeți tot ce se întâmplă în fiecare clasă și cu studenții examinând valorile simple imediat pe tablourile de bord ale studenților pentru clasă și note. Obțineți rapoarte personalizate pentru o perspectivă mai profundă despre cum se descurcă elevii în clasă.

Compatibil cu toate dispozitivele: procesul de înregistrare a tuturor datelor de care aveți nevoie poate fi la fel de ușor ca atingerea ecranului de câteva ori cu tableta sau telefonul. Aplicația a fost concepută pentru a funcționa la fel de bine pe smartphone-uri ca și pe un ecran mare.

Urmăriți progresul elevilor: fiecare clasă are o pagină de prezentare generală, unde puteți crea și urmări cu ușurință evaluările dvs., verificați progresul curent al cursului, adăugați sau eliminați studenți și faceți note rapide pentru a le revizui.

  9 generatoare de capturi AI pentru fotografii profesionale de prim-plan

Ore de activitate

Înregistrați și creați conturi de angajați pentru forța dvs. de muncă cu Ore de activitate. Ei pot descărca clienți desktop, se pot conecta și își pot urmări activitățile. Este atat de simplu. Creați ierarhii de raportare pentru a îmbunătăți controlul la fiecare nivel al companiei.

Caracteristici

Urmărirea automată a timpului: cu Task Hours, urmărirea timpului clientului dvs. desktop și generarea foii de pontaj este automată și live. Nu există formulare lungi de completat și nu este nevoie să vă grăbiți să completați foile de pontaj generate manual. Membrii echipei tale se pot concentra asupra sarcinilor lor principale.

Captură automată a ecranului: monitorizați activitățile utilizând captura automată a ecranului. Înregistrează ecrane doar atunci când sunt înregistrate acțiuni. Funcționează și offline! Nu există nicio înregistrare a orelor computerului personal și, prin urmare, nu există probleme de confidențialitate.

Foi de pontaj manuale: membrii echipei dvs. își pot înregistra manual timpul dacă nu folosesc clientul desktop Task Hours în timpul sarcinilor lor. Verificați și aprobați orele raportate.

Analiză inteligentă: analiticele inteligente ale Task Hours vă ajută să identificați comportamentul și zonele de productivitate ale angajaților, care este o caracteristică esențială de luat în considerare atunci când luați decizii legate de HR.

Raportare robustă: Raportarea flexibilă vă permite să urmăriți și să analizați eficiența și performanța membrului (membrilor) echipei la fel de ridicate ca fiecare minut de productivitate și timp pierdut. Puteți identifica cine face tot posibilul pentru a vă dezvolta afacerea.

Notificări inteligente: veți fi notificat cu privire la fiecare sarcină inițiată, finalizată sau oprită. Task Hours le va reaminti automat membrilor echipei să o folosească. Primiți foile de pontaj zilnice în căsuța dvs. de e-mail. Nu există nimic care să te țină informat mai eficient decât acesta.

Asistență live: Echipa noastră de asistență live are toate răspunsurile de care aveți nevoie pentru a afla mai multe despre funcțiile Task Hours. Dacă nu utilizați funcțiile dorite, contactați asistența live pentru a primi răspunsurile în câteva minute. În weekend, asistența prin e-mail este accesibilă.

Note de timp

Note de timp este o aplicație inteligentă și ușoară de urmărire a prezenței, care vă ajută să urmăriți prezența și munca angajaților dvs. Îndepărtează bătălia de a completa foile de pontaj pe hârtie, deoarece înregistrează și stochează informațiile pentru tine.

Care este procesul? Când membrii se înregistrează, ei selectează sarcina și completează informațiile necesare. După ce ați finalizat acest lucru, veți putea să vedeți imediat jurnalele de lucru în rapoarte și apoi să le exportați în formatul dorit.

Este posibil să urmăriți urmăritorii de prezență și concedii ale angajaților, să știți cine a lucrat la ce și cât profit au câștigat și suma pe care trebuie să le plătiți în salarii.

Caracteristici

Personalizat: Datorită opțiunilor sale extinse de personalizare, Timenotes poate fi ajustat precis pentru a satisface nevoile angajaților și ale companiei dumneavoastră.

Rapoarte și tablouri de bord: creați filtre și selectați intervale specifice de timp de participare a angajaților pentru a descărca fișiere în formatele Excel, PDF și CSV. Creați rapoarte pentru facturarea clienților, salarizarea sau managementul cu doar câteva clicuri.

Urmăriți timpul liber al echipei dvs.: asigurați-vă că angajații dvs. sunt prezenți examinând timpul de vacanță planificat pentru echipa dvs. Puteți gestiona cu ușurință prezența angajaților dvs. și puteți confirma cererile de absență.

Urmărire în timp real: urmăriți jurnalele legate de muncă și activitățile în timp real, cu doar câteva clicuri.

Cuvinte finale

Crearea unei culturi în care forța de muncă se simte împuternicită și sprijinită necesită o înțelegere profundă a gestionării forței de muncă și a procesului. Aveți nevoie de capacitatea de a evalua performanța angajaților, de a le gestiona sarcinile de zi cu zi și de a obține tipul de observație care vă ajută să construiți un plan de acțiune.

Software-ul de urmărire a prezenței poate face toate cele de mai sus, oferindu-vă ceea ce aveți nevoie pentru a vă consolida cultura și a vă ghida organizația înainte.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de Software-ul de urmărire a timpului pentru echipe.