Urmăriți timpul petrecut pe aplicații și site-uri web [Windows]

Gestionarea timpului este un element important pentru mulți oameni. Sigur că toți avem vieți ocupate, dar cu cât putem ieși mai mult din timpul nostru, cu atât vom avea mai mult timp pentru toate lucrurile din viață. Acestea fiind spuse, depinde de fiecare individ cât de eficient este în a petrece timpul pe care îl are la dispoziție. Din fericire, există o mulțime de aplicații care facilitează calcularea timpului pe care îl petrecem diferitelor sarcini din viața noastră digitală și înregistrarea datelor pe baza informațiilor colectate. RescueTime este o astfel de aplicație web la îndemână pe care o utilizați pentru a profita la maximum de fiecare secundă din ziua dvs. Vă permite să urmăriți timpul petrecut cu diferite activități, cum ar fi aplicațiile pe care le utilizați, site-urile pe care navigați și fișierele pe care le accesați cel mai mult.

RescueTime împarte fiecare dintre activitățile tale în diferite categorii, inclusiv, dar fără a se limita la, Afaceri, Știri și Opinie, Comunicare și Programare, Rețele sociale etc. Fiecare categorie are și subcategorii și poți chiar să adaugi o nouă subcategorie dacă dori.

Pentru a începe să utilizați RescueTime, trebuie să vă creați un cont (disponibile abonamente gratuite și plătite) și să descărcați și să instalați clientul RescueTime pe computer.

După instalarea aplicației, va trebui să vă verificați adresa de e-mail prin clientul desktop, după care aplicația începe să ruleze în fundal fără a vă întrerupe fluxul de lucru.

RescueTime începe apoi să urmărească timpul pe care îl petreci pentru fiecare sarcină, fie că navighează pe Facebook timp de câteva minute, notează câteva notițe în Evernotes sau desenează cu nerăbdare ceva pe Paint. Cu alte cuvinte, poate urmări aplicația și utilizarea site-ului dvs. și poate înregistra atât timpul activ (primul plan), cât și timpul de rulare. Tot ceea ce înregistrează este salvat automat online. Obțineți un tablou de bord în care veți găsi un grafic care reprezintă cât timp ați acordat diferitelor sarcini. După cum am menționat mai devreme, grupează automat aceste sarcini în diferite categorii, deși puteți alege care sunt mai productive pentru dvs.

  Cum se înregistrează audio în Windows 11

Există, de asemenea, o zonă de raportare unde puteți vizualiza statistici de utilizare pentru aplicații și site-uri web. Și dacă descoperiți că una dintre sarcinile dvs. nu se află în categoria potrivită, o puteți muta cu ușurință acolo navigând la opțiunea categorii.

RescueTime vă permite, de asemenea, să setați obiective specifice despre sarcinile dvs. De exemplu, dacă doriți să vă petreceți cea mai mare parte a timpului cercetând și învățând, o puteți seta ca categorie productivă, iar fiecare aplicație și site web se află în această categorie va ajuta la atingerea acestui obiectiv.

Noi obiective pot fi create oricând prin fereastra Set A new goal, unde trebuie doar să specificați categoria de activitate și cât timp doriți să petreceți pentru aceasta.

RescueTime oferă în prezent utilizatorilor săi planuri gratuite și plătite denumite RescueTime Lite și, respectiv, RescueTime Premium. Acesta din urmă oferă mai multă flexibilitate și control asupra gestionării timpului și oferă avantaje suplimentare la 9 USD lunar sau 72 USD anual.

Vizitați RescueTime