Un ghid detaliat pentru campania de picurare pentru marketeri

Campaniile de picurare sunt o modalitate puternică de a cultiva clienții potențiali, de a crește o listă de e-mailuri, de a crește numărul de clienți potențiali, de a converti mai mult și de a obține vânzări și venituri mai mari.

Un canal de marketing prin e-mail este benefic atât pentru tine, cât și pentru client, pentru a obține mai mult succes în afaceri. Clienții tăi pot afla mai multe despre ofertele tale și pot lua decizii rapide în favoarea ta.

Este mai eficient decât buletinele informative sau trimiterea completă a mesajului dvs. la un moment dat, deoarece campaniile de picurare sunt personalizate în funcție de evoluțiile recente din organizația dvs. și sunt livrate în fragmente pentru a menține publicul implicat.

Oferirea unei soluții care să-ți ajute clienții să-și răspundă cerințelor speciale este cheia, iar campaniile prin picurare te pot ajuta. Conform rapoartelorcompaniile care adoptă marketingul prin picurare pot genera vânzări cu 80% mai multe și se pot bucura de o rată de deschidere ridicată.

Așadar, dacă doriți să vă conectați mai bine cu publicul și să vă creșteți ratele de conversie, începerea unei campanii drip poate fi benefică.

Să discutăm despre ce este o campanie prin picurare și despre beneficiile pe care le poți aștepta de la ea.

Ce este o campanie de marketing prin picurare?

O campanie de marketing prin picurare este marketing automatizat în care o serie de e-mailuri sunt trimise automat într-un anumit timp. Aceste mici „picături” de conținut sunt trimise periodic prin e-mail publicului vizat, în loc să trimită întregul conținut de marketing simultan.

Marketingul prin picurare este o modalitate excelentă de a vă transmite mesajul publicului potrivit. Se concentrează pe cultivarea clienților potențiali prin trimiterea de mesaje valoroase care îi pot educa, informa și ajuta într-un fel. Acest lucru vă permite să interacționați cu publicul în mod regulat, să le captați atenția și să vă prezentați produsele și serviciile împreună cu beneficiile pe care le pot aștepta de la dvs. Toate acestea vă ajută să vă sporiți implicarea clienților, ratele de conversie și veniturile.

De obicei, e-mailurile prin picurare sunt scrise, pre-scrise și personalizate pentru destinatar pe baza numelui, acțiunilor întreprinse, a sexului, a intereselor și a altor informații esențiale. O campanie de marketing prin picurare poate fi declanșată atunci când un vizitator:

  • Înscrieți-vă pentru un webinar
  • Plasează o comandă
  • Participă la un eveniment pe care l-ați organizat
  • Se înregistrează pentru o hârtie albă
  • Se adresează serviciului dumneavoastră pentru clienți
  • Abandonează un cărucior
  • Rămâne inactiv o perioadă și așa mai departe…

Exemplu: un exemplu de campanie puternică de picurare este de la Netflix. Această platformă de divertisment are un public din întreaga lume. Dar, ca și alte industrii, Netflix vede, de asemenea, unele rate de abandon, deoarece abonații pot înceta să-l folosească din diferite motive, cum ar fi o alternativă mai bună, pierderea interesului etc.

În acest moment, trebuie să existe unele care pot ajuta Netflix să recâștige acești abonați. Și o campanie prin picurare este o opțiune excelentă pentru aceasta. Când un abonat își anulează planul, Netflix îi trimite un e-mail de confirmare cu un mesaj atrăgător și un link pentru a reporni abonamentul în cazul în care se răzgândesc.

În plus, trimite mai multe e-mailuri pentru următoarele câteva zile sau săptămâni, prezentând cele mai bune filme și arată că clientul poate găsi interesante, pe baza consumului de conținut anterior. În continuare, ei pot trimite, de asemenea, mesaje mai direcționate pentru a-i determina să-și recapete calitatea de membru.

Tipuri de campanii de picurare

Puteți implementa campanii drip în diverse moduri, fiecare în funcție de acțiunea vizitatorului sau a clientului. Principalele tipuri de campanii prin picurare sunt:

E-mailuri de bun venit

Când un vizitator se înscrie pentru buletinul informativ, site-ul sau serviciul dvs., îi puteți trimite e-mailuri de bun venit, inclusiv datele companiei dvs. și alte informații importante. E-mailurile de bun venit informează și educă vizitatorii și vă ajută să dezvoltați o conexiune cu aceștia și să îi hrăniți să devină potențiali clienți.

  Cum să trimiteți prezentări PowerPoint cu un videoclip încorporat

E-mailuri de implicare

E-mailurile de implicare vizează implicarea unui client potențial și hrănirea acestuia. Puteți începe o serie de e-mailuri atunci când interacționează cu site-ul sau serviciile dvs., dar nu finalizează achiziția sau acțiunea pe care doriți să o întreprindă. Prin furnizarea de informații esențiale prin e-mailuri, îi puteți ajuta să ia decizii rapide, astfel încât să poată merge mai departe și să cumpere ceea ce vindeți.

E-mailuri de segmentare

E-mailurile de segmentare sunt trimise pentru a clasifica vizitatorii în funcție de diferite criterii, cum ar fi locația, interesul, sexul etc. Acestea sunt direcționate și super relevante, cu CTA clare pentru a promova un seminar, pentru a cumpăra un anumit produs sau serviciu etc.

E-mailuri Ascension

E-mailurile Ascension sunt trimise pentru a declanșa un prospect să-ți cumpere produsele sau serviciile, oferindu-le o ofertă. Este foarte țintit și specific și se adresează unui vizitator dacă ar putea beneficia de vânzări suplimentare sau sunt calificați pentru produs. Puteți oferi o ofertă atractivă sau o reducere pentru a tânji clienții pentru produsele și serviciile dvs.

E-mailuri de re-implicare

E-mailurile de re-implicare, după cum sugerează și numele, sunt trimise clienților inactivi din orice motiv și nu v-au folosit produsele, serviciile sau site-ul de ceva timp. Trimițând e-mailuri cu informații relevante și încurajatoare cu oferte atrăgătoare vă poate ajuta să câștigați acei clienți.

Care sunt beneficiile campaniilor prin picurare?

Dacă executați corect campania dvs. de marketing prin picurare, ținând cont de interesele și aprecierile clienților dvs., puteți obține mai mult succes în campanie, achiziții și venituri. Iată cum.

Angajament mai mare

Campaniile drip au scopul de a implica mai mult potențialii dvs. cu marca dvs. prin trimiterea de e-mailuri valoroase la intervale fixe. Stabilește o legătură cu ei și dă impresia că îți pasă de ei. Îi ține conectați cu marca dvs. și interacționează mai mult cu e-mailurile dvs. Și când faci asta, marca ta va fi constant în mintea lor atunci când se gândesc la un produs pe care îl oferi. În consecință, aceștia vă pot cumpăra produsele și serviciile.

Hrănirea pistelor

Marketingul prin picurare vă ajută, de asemenea, să vă hrăniți clienții potențiali, oferindu-le informații care i-ar putea ajuta să decidă. Trebuie să le spui în mod constant cât de bine îi poți servi cu serviciile și produsele tale.

De exemplu, dacă s-au arătat interesați de unele dintre produsele dvs., puteți seta e-mailuri declanșate pentru a-i ajuta să înțeleagă mai multe despre produse, beneficiile acestora și de ce produsul dvs. excelează față de altele.

Promovarea conținutului

Puteți promova conținutul dvs., cum ar fi articole sau buletine informative, pentru a vă ajuta potențialii prin marketing prin picurare. Prezentarea informațiilor potrivite potențialilor potriviți care caută ceva pe care îl oferiți va funcționa bine, cum ar fi un produs sau un ghid detaliat despre cum să utilizați un anumit produs. Puteți include recenzii despre produse, studii de caz, puteți răspunde la câteva întrebări obișnuite, puteți elimina unele mituri și puteți face o mulțime de lucruri pentru a vă informa și educa potențialii.

Retenție client

Campaniile drip sunt excelente pentru a vă ajuta să vă recâștigați clienții dacă aceștia au încetat să vă mai folosească produsul sau serviciile sau să interacționeze cu site-ul dvs. Este posibil să fi adăugat produse în cărucioarele lor, dar le-au abandonat dintr-un motiv oarecare. In acest caz, puteti trimite un email personalizat prin care sa le amintiti ca au lasat ceva in cos si sa evidentiati cateva oferte sau reduceri. Ajută să le redirecționeze atenția pentru a finaliza achiziția în așteptare.

Îmbunătățește conversia

Atunci când interacționați în mod constant cu clienții potențiali cu informații valoroase pe care le caută, aceasta le simplifică călătoria de cumpărare. Îi ajută să înțeleagă mai bine serviciile și produsele tale și să rezolve orice întrebări pe care le-ar putea avea care îi împiedică să facă achiziția.

Puteți trimite e-mailuri cu conținut similar pentru a-i ajuta să efectueze această acțiune. Prin urmare, le mutați automat mai departe în canalul dvs. de vânzări și există o probabilitate mare de a converti acel client potențial în clienți. În cele din urmă, vă ajută să vă creșteți ratele de conversie și veniturile.

Când să începeți campania de picurare?

Puteți configura campanii de marketing prin picurare pentru următoarele cazuri de utilizare:

  • Când cineva se înscrie: când cineva se înscrie cu site-ul dvs. web, serviciul sau se abonează la buletinul informativ, îi puteți trimite un e-mail de bun venit. De asemenea, puteți include conținutul și produsele dvs. cele mai performante pentru a le atrage atenția.
  • Pentru a cultiva clienții potențiali: unii clienți potențiali au nevoie de mâna sau sprijin cu mai multe informații înainte de a face o achiziție; poți face asta cu campanii de picurare. Trimite-le conținut util pe o perioadă de timp, până când sunt convinși să cumpere de la tine.
  • Integrare: simplificați procesul de înscriere pentru clienții sau abonații dvs., explicând tot ce au nevoie pentru a începe. Puteți să vă prezentați valorile mărcii și să le faceți să se simtă confortabil cu ghiduri utile despre utilizarea produsului sau serviciului dvs. și să profitați la maximum de el.
  • Recomandare: Dacă clienții dvs. potențiali caută ceva, să zicem pantofi, îi puteți recomanda pe cei mai buni din magazinul dvs. pe care și-ar dori în funcție de preferințele lor de la navigarea anterioară. Îi poate ajuta să facă rapid o alegere și să finalizeze achiziția.
  • Confirmare: trimiteți un e-mail de confirmare atunci când un utilizator finalizează o achiziție. Puteți crea un mesaj de mulțumire împreună cu alte informații sau link-uri pentru a verifica produse similare, ghiduri utile etc.
  • Reînnoiri: trimiteți e-mailuri directe clienților pentru a-și reînnoi planurile de abonament. Le va aminti de zilele scadente pentru a face achiziția la timp.
  • Implicare: trimiterea de e-mailuri la intervale fixe va ajuta clienții potențiali să rămână implicați cu dvs. înainte și după efectuarea unei achiziții. Se va asigura că cumpără de la tine și te va lua în considerare și data viitoare.
  Cum să restabiliți schița ștearsă în Gmail

Cum să începeți campania dvs. de marketing prin picurare

Iată cum vă puteți configura campania de marketing prin picurare.

#1. Gândește-te la obiectivele tale

Fiecare strategie de marketing se învârte în jurul unui obiectiv. Pot fi obiective pe termen scurt sau obiective pe termen lung. Așadar, gândiți-vă mai întâi la obiectivele dvs. înainte de a crea o campanie prin picurare. Poate fi creșterea ratelor de conversie, obținerea mai multor vânzări, promovarea conținutului dvs., implicarea clienților potențiali, reînnoirea abonamentelor, abordarea cărucioarelor abandonate și așa mai departe. Cunoașterea obiectivului dvs. va facilita alegerea tipului de campanie de picurare potrivită pentru dvs.

#2. Cunoaște-ți publicul

Următorul lucru cel mai important este să-ți identifici publicul și să-l cunoști, problemele și dificultățile lor. Nu puteți trimite niciun e-mail niciunui client; trebuie să fie vizată, îndeplinind o anumită acțiune. Prin urmare, când ți-ai identificat publicul, segmentează-l corespunzător, cum ar fi cine să trimită un e-mail de bun venit, e-mail de confirmare, recomandare de produs, ghiduri de utilizare etc.

#3. Planificați și stabiliți o strategie

Planificați fiecare pas în prealabil, astfel încât să puteți executa corect campania de marketing prin picurare. Gandeste-te:

  • Câte picături doriți să trimiteți, în ce ordine și când
  • Indiferent dacă mesajul dvs. este declanșat pentru acțiune, prospectul sau clientul dvs. a luat-o
  • Logistica
  • Crearea de e-mailuri personalizate pentru fiecare prospect
  • Cum se măsoară succesul campaniei

Și altele…

Găsiți răspunsul la aceste întrebări și porniți-vă în călătoria pentru a crea o campanie de picurare.

#4. Începeți campania

Puteți utiliza software de picurare, cum ar fi ActiveCampaign, Zoho etc., pentru a începe campania. Apoi, creați o serie de e-mailuri personalizate bazate pe declanșatoarele utilizatorului și trimiteți-le la intervalul determinat.

  • Folosiți numele clienților
  • Creați un e-mail atrăgător cu informații utile, declanșate
  • Structurați corect conținutul, asigurându-vă că nu există greșeli gramaticale sau de ortografie
  • Evidențiază-ți propunerea de valoare
  • Adăugați linkuri legate de produse
  • Includeți un apel la acțiune (CTA) convingător pentru a-i ajuta să ia măsuri rapide
  • Și adăugați alte informații utile

#5. Evaluează și optimizează

Evaluați performanța campaniei măsurând vânzările, ratele de clic, numărul de clienți potențiali, reînnoiri etc., de-a lungul timpului. Dacă vezi că ceva nu funcționează, optimizează-l rescriind CTA, adăugând articole mai valoroase și multe altele.

Deci, dacă sunteți în căutarea unui software bun de campanie de picurare, iată câteva dintre recomandările noastre.

ActiveCampaign

Automatizați-vă experiența clienților și stimulați-vă creșterea cu e-mail marketingul ActiveCampaign, instrumentele CRM și automatizarea marketingului. Vă ajută să creșteți lista de clienți și să vă capturați publicul cu mesajele dvs. prestabilite, care se potrivesc cu personalitatea lor, cu ajutorul unei direcționări precise.

Întăriți-vă legătura cu clientul și oferiți îndrumări personalizate și creșteți încrederea clienților dvs. pentru a le reaminti măsurile ulterioare de luat. Oferă clientului tău un sentiment de uimire, oferind ceea ce își doresc și când doresc. Vă va ajuta să oferiți o experiență incredibilă abonaților dvs. și să obțineți mai multe clienți potențiali.

ActiveCampaign se asigură întotdeauna că obțineți tot ce aveți nevoie și, prin urmare, face 22 de promisiuni, cum ar fi o blocare a prețului pe 2 ani, instruire online gratuită, migrare gratuită, asistență gratuită, plata numai pentru contacte care pot fi comercializate și multe altele. Trimiteți mesaje și buletine informative publicului dvs. vizat în funcție de interesele acestora pentru a stabili o conexiune.

  9 găzduire de fișiere opțiuni gratuite de stocare în cloud pentru uz personal și de afaceri

Segmentează publicul în funcție de locație, interes, vârstă etc. și contactează-i cu conținut dinamic. De asemenea, puteți să vă automatizați campania de marketing cu un set de serii de bun venit și să gestionați și să actualizați cu ușurință ofertele, urmărirea și pipelinele cu platforma perfectă. Acest lucru vă va economisi timp de utilizat în alte lucrări esențiale.

Informați clienții despre oferte, produse recomandate, răspunsuri la întrebări și feedback. De asemenea, vă puteți organiza toate datele într-o singură platformă și puteți înțelege ce se întâmplă cu instrumentul avansat de raportare. În plus, oferă formulare integrate, un instrument de urmărire a site-ului, instruire, extensie Gmail și integrare cu instrumente de afaceri.

Înscrieți-vă cu planul care se potrivește afacerii dvs. de la un preț de pornire de 9 USD/lună pentru 500 de persoane de contact. Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile cu fiecare plan pe care îl selectați.

Picatură

Generați mai mulți clienți și venituri cu marketingul prin e-mail personalizat, construind relații mai bune cu clienții dvs. și mai puțin timp pentru e-mailuri. Alegeți șablonul de e-mail preferat pentru afacerea dvs. și faceți-vă marca să strălucească cu editorul vizual Drip.

Drip vă oferă flexibilitatea de a crea propriile e-mailuri cu HTML Builder. Procesele de automatizare vă ajută să economisiți timp și să aduceți mai multe venituri afacerii dvs. Indiferent dacă doriți să trimiteți o serie de bun venit sau e-mailuri pentru cărucioarele abandonate, Drip are totul pentru a vă putea relaxa.

Faceți o legătură bună cu clientul dvs. oferind oferte, notificări, cupoane de reducere etc., la momentul potrivit. Puteți crește implicarea și mai mult cu segmentarea e-mailului, care vă ajută să îmbunătățiți conversiile și să îi încurajați să revină pentru mai multe. Drip lucrează din greu pentru a crea conținut personalizat care să conțină recomandări de produse, mementouri privind coșurile abandonate, oferte și multe altele.

Ce mai astepti? Luați o încercare gratuită de 14 zile astăzi și începeți cu un plan de 19 USD/lună pentru 1500 de persoane de contact, e-mailuri nelimitate și multe altele.

Campanii Zoho

Transformarea afacerii dvs. într-un brand necesită o mai bună implicare a clienților și, prin urmare Zoho introduce marketingul prin e-mail Drip care vă permite să trimiteți e-mailul/mesajele potrivite persoanei potrivite la momentul potrivit.

Programați o serie de e-mailuri după segmentarea fiecărui vizitator în funcție de nevoile acestuia cu conținut personalizat. Anunțați vizitatorii dvs. exact ce caută, astfel încât să vă fie ușor să-i transformați în clienți și să încheiați mai multe oferte.

Înțelegeți nevoile lor de a începe să construiască conținut și să automatizați procesul, astfel încât clienții să primească notificări privind lansările de produse, oferte, oferte etc., la momentul potrivit. Construiți o conexiune mai bună pentru a vă dezvolta rețeaua și a segmenta clienții individuali în grupuri în funcție de locație, vârstă, nevoi etc.

Zoho vă va ajuta să construiți campanii eficiente, care dau roade până la sfârșit. Puteți trimite e-mailuri automate clienților țintă pentru a vă identifica publicul, a stabili anumite obiective, a crea campanii de e-mail, a vă executa planul, a vă crește vânzările și a vedea diferența. Este grozav pentru e-mailuri de bun venit, hrănirea clienților potențiali, includerea clienților, reducerea abandonului coșului și creșterea abonamentelor și reînnoirilor.

Zoho Campaigns este gratuit pentru până la patru utilizatori, 6000 de e-mailuri/lună și 2000 de persoane de contact. Alegeți orice plan plătit dacă doriți să aveți funcții avansate.

Email Octopus

EmailOctopus oferă instrumente puternice pentru a vă simplifica strategia de marketing prin e-mail prin picurare. Editorul său de glisare și plasare vă ajută să creați e-mailuri și să personalizați șabloanele în funcție de cerințele afacerii dvs. Utilizați informațiile și datele despre public prin formulare web sau abonamente pentru a le segmenta în grupuri și a trimite e-mailuri personalizate persoanelor potrivite la momentul potrivit pentru mai multă implicare.

Bun venit clienților dvs. în lumea dvs. și adresați-vă noilor abonați cu o serie automată de bun venit pentru a vă economisi timp. De asemenea, urmăriți totul, de la deschiderea e-mailului până la ratele de respingere, cu raportarea campaniei EmailOctopus.

Vedeți ce funcționează și săpați mai profund pentru a obține mai multe detalii pentru a cunoaște activitățile istorice ale persoanelor de contact. Puteți integra EmailOctopus cu aplicațiile preferate, cum ar fi Gravity Forms, Squarespace, Shopify și altele, pentru a sincroniza noii abonați în lista de campanii EmailOctopus.

Planul său gratuit este valabil pentru până la 10.000 de e-mailuri și 2.500 de abonați. Obțineți planuri avansate începând de la 24 USD/lună pentru 5.000 de persoane de contact și 50.000 de e-mailuri.

Concluzie

Marketingul prin picurare poate aduce mai mult succes afacerii dvs., hrănindu-vă clienții potențiali, implicându-i mai mult cu marca dvs. și sporind vânzările. Astfel, faceți o strategie eficientă bazată pe obiectivele și publicul dvs. și începeți să vă creați campania drip folosind instrumentele pe care le-am discutat.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cel mai bun software de automatizare a marketingului.