Un ghid cuprinzător pentru pagina companiei LinkedIn [17 Practices]

Pe măsură ce puneți piciorul în lumea corporativă, trebuie să fi întâlnit termenul de profil „LinkedIn”. Cunoașterea unui profil LinkedIn și a elementelor de bază ale acestuia este esențială în lumea de astăzi.

Oriunde te-ai duce, s-ar putea să întâlnești oameni care lucrează în lumea profesională care te întreabă despre profilul tău LinkedIn sau detaliile tale LinkedIn. Care este motivul din spatele popularității LinkedIn? De ce este esențial pentru tine să deții o pagină sau un cont LinkedIn?

Acest articol va explica toate detaliile esențiale ale unui profil LinkedIn, cum să creați unul și toate detaliile pe care trebuie să le puneți pe profil pentru a finaliza cu succes o pagină de companie LinkedIn. Să nu pierdem mai mult timp și să ne scufundăm în oceanul cunoașterii.

Ce este LinkedIn?

LinkedIn este un serviciu online pe care se poate opera folosind site-uri web și aplicații mobile. Scopul fundamental din spatele utilizării LinkedIn este de a crea o rețea profesională și de a vă împinge pentru dezvoltarea carierei.

Solicitanții de locuri de muncă își pot posta CV-urile în aplicație, iar angajatorii pot căuta potențiali candidați prin aceste profiluri LinkedIn. Crearea unui profil LinkedIn este importantă pentru o călătorie de succes și un viitor mai luminos.

De-a lungul timpului, popularitatea LinkedIn a crescut, la fel și interesul oamenilor de a-și crea un cont pe LinkedIn. A contribuit la consolidarea experienței profesionale a unei companii și a unei persoane. Căutarea reciprocă a recrutorilor și a solicitanților de locuri de muncă s-a încheiat într-un singur loc, „LinkedIn”.

Ce este o pagină de companie LinkedIn?

O pagină de companie LinkedIn este o pagină care este în întregime dedicată organizațiilor, companiilor și instituțiilor individuale. O pagină de companie LinkedIn oferă acces membrilor săi, astfel încât aceștia să poată descoperi și să se conecteze cu companiile prin intermediul rețelei LinkedIn.

Pagina companiei LinkedIn oferă informații despre marcă, oportunități de carieră, servicii și alte aspecte ale companiei.

Acest lucru îl va ajuta pe cel care caută un loc de muncă să cunoască fiecare mic detaliu despre compania în care decid să-și investească încrederea și să determine dacă este potrivită pentru el. Fiecare companie ar trebui să creeze o pagină de companie LinkedIn pentru a-și expune compania unui public mai larg și a aduna mai mulți oameni care să se alăture organizației lor.

Criterii pentru crearea unei pagini de companie LinkedIn

Pentru a crea o pagină de companie LinkedIn, ar trebui să începeți mai întâi cu crearea unui profil personal LinkedIn.

Ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe menționate pentru a fi eligibil pentru crearea unei pagini de companie:

  • Profilul dvs. ar trebui să fie cu cel puțin șapte zile mai vechi. Crearea unei pagini de companie cu un profil nou creat nu este posibilă.
  • Toate informațiile pe care le menționezi în profil ar trebui să se potrivească cu informațiile tale originale. Utilizați numele și prenumele pentru crearea profilului dvs. Linkedin. Dacă nu urmați acest lucru, este posibil să vă abțineți de la crearea unei pagini de companie pe LinkedIn.
  • LinkedIn ar trebui să vă marcheze statutul profilului ca „intermediar” sau „all-star”. Această stare progresează pe măsură ce continuați să adăugați mai multe informații la profilul dvs.
  • Pentru a crea o pagină de companie, trebuie să aveți mai multe conexiuni pentru a vă demonstra abilitățile de rețea. Acesta este, de asemenea, un simbol al faptului că profilul astfel creat nu este fals.
  • Utilizați o adresă de e-mail unică a companiei în profilul dvs.
  • Trebuie să fii înscris ca angajat în compania ta.
  Ghidul pentru începători pentru Google Slides

Cum se creează o pagină de companie LinkedIn?

După cum probabil ați înțeles până acum, crearea unei pagini LinkedIn poate fi foarte benefică pentru creșterea și popularitatea afacerii dvs. Înainte de a crea pagina, există cerințe specifice pe care trebuie să le țineți cont și care sunt menționate în părțile anterioare ale articolului.

Acum că înțelegeți criteriile esențiale din spatele creării unei pagini de companie LinkedIn, să obținem informații despre pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a face același lucru.

Pași pentru crearea unei pagini de companie LinkedIn

  • Vizitați secțiunea Interese pe care o veți găsi în partea de sus a paginii de start LinkedIn. Din meniul derulant, selectați companii.
  • Faceți clic pe butonul „Creați” pe care îl veți găsi în caseta „Creați pagina companiei”. Această casetă va fi situată în partea dreaptă a ecranului.
  • Introduceți numele oficial al companiei dvs., precum și adresa de e-mail a serviciului.
  • Faceți clic pe butonul „Continuare”. Următoarea filă vă va cere să introduceți detalii despre compania dvs. Puteți introduce o prezentare generală sau informații detaliate despre compania dvs. aici. Menționați toate caracteristicile esențiale, specialitățile, produsele și serviciile oferite și orice altceva care face compania specială și unică.
  • Încărcați sigla companiei dvs. și o imagine banner, astfel încât pagina dvs. să iasă în evidență din mulțime. Utilizatorii LinkedIn văd sigla atunci când navighează prin căutarea profilului dvs. Asigurați-vă că toți angajații dvs. adaugă pagina companiei pe profilul lor pentru a vă ajuta să ajungeți la un public mai larg.
  • 6. Următorul pas este crearea unei imagini de fundal atractive. De asemenea, ar trebui să includeți un mesaj cheie pe pagina dvs. Puteți utiliza toate instrumentele disponibile de design grafic pentru a proiecta o imagine banner.

    7. Postează actualizări despre companie de pe pagina LinkedIn a companiei. Planificați și programați toate actualizările pe care doriți să le publicați pe pagina LinkedIn a companiei. Aceste conținuturi ar trebui să atragă atenția și ar trebui să atragă atenția publicului.

    8. Promovarea paginii este necesară dacă doriți să atrageți noi adepți.

    Încurajați oamenii din compania dvs. să actualizeze pagina companiei din profilul lor. De asemenea, trebuie să partajeze fiecare actualizare a companiei pentru a crește baza de audiență.

    Adăugați un link către pagina companiei LinkedIn în semnătura de e-mail. Acestea pot fi, de asemenea, promovate în bloguri și postări.

    Puteți adăuga pagini de prezentare, deoarece acestea sunt o extensie a paginilor companiei dvs. Le puteți folosi pentru a evidenția anumite mărci și produse. Acest lucru vă poate ajuta afacerea să se dezvolte și, de asemenea, să contribuie la popularitatea paginii LinkedIn a companiei dvs.

    Cele mai bune practici pentru pagina de companie LinkedIn

    Până acum, toate elementele de bază din spatele creării unei pagini de companie LinkedIn, scopul principal și instrucțiunile trebuie să vă fie evidente. Pe măsură ce mergi mai departe, mai trebuie să înveți multe.

    Care sunt toate informațiile pe care trebuie să le actualizați pe pagina companiei dvs. LinkedIn? Ce este necesar și ce poate fi omis? Să luăm un ghid pas cu pas pentru fiecare informație pe care ar trebui să o completați pe pagina LinkedIn a companiei dvs. pentru a o face un mare succes.

    Completați toate detaliile paginii

    Amintiți-vă întotdeauna că prima impresie este ultima; prin urmare, trebuie să vă asigurați că faceți o impresie bună asupra celor care vă vizitează profilul companiei LinkedIn. Încărcați un logo care semnifică marca dvs. și oferă informații esențiale precum numele, locația și ceea ce face compania.

    Puteți, de asemenea, să vă încurajați angajatul să pună aceeași siglă ca imaginea afișată pentru a crește valoarea mărcii. Încărcați o imagine de fundal care oferă informații despre afacerea dvs., astfel încât oamenii să fie siguri în ce se bagă. De asemenea, puteți încărca și alte imagini care indică afacerea dvs. și scopul dvs. din spatele creării paginii companiei LinkedIn.

      Cum să utilizați tabla albă Google Meet într-o întâlnire

    Încurajați angajații să se conecteze

    Va fi grozav dacă angajații tăi menționează pagina companiei LinkedIn în conturile lor LinkedIn. Acest lucru va ajuta la răspândirea contului la o bază de public mai extinsă. Ar fi de ajutor dacă i-ați încuraja și să partajeze pagina LinkedIn a companiei prietenilor și familiei lor, astfel încât aceștia să poată transmite în continuare recomandarea, crescând astfel baza de audiență a paginii dvs. LinkedIn.

    Cu cât poți ajunge la mai multă audiență, cu atât vei putea câștiga mai multe vizualizări și popularitate pe pagina companiei tale. Acest lucru va fi bun pentru acoperirea și reputația paginii companiei dvs.

    Pagini de prezentare

    Puteți crea pagini de prezentare separate pentru diferite produse. Paginile de prezentare sunt ca suplimente pentru pagina originală a companiei. Paginile de prezentare vă ajută să vă prezentați produsele și serviciile în mod individual pe internet, pentru a vă ajuta să ajungeți la un public mai larg. Acest lucru vă va ajuta, de asemenea, să obțineți o anumită persoană de cumpărător, astfel încât să puteți fi mai specific produsului cu clienții dvs.

    Paginile de prezentare vă ajută să rămâneți concentrat și să oferiți cumpărătorilor cunoștințe aprofundate despre produsul dvs. Nu doar asta, ai și dreptul de a crea o experiență personalizată pentru publicul tău care ar putea fi interesat să-ți cumpere produsele. Prin urmare, paginile de prezentare sunt perfecte pentru publicul interesat de o anumită categorie de produse sau servicii.

    Butonul de îndemn la acțiune

    Îndemnul sau butonul CTA include următoarele lucruri:

    • Află mai multe
    • Inregistreaza-te
    • Inscrie-te
    • Contactaţi-ne
    • Vizitati site-ul

    Aceste cinci opțiuni au fost adăugate pe pagina LinkedIn a companiei cu un motto pentru a conecta mai multe audiențe cu compania. Dacă cineva este curios despre un anumit produs sau dorește să adune mai multe informații, poate accesa opțiunea CTA și își poate rezolva întrebările.

    Administratorul paginii

    Puteți întâlni roluri de administrator de pagină și de administrator plătit pentru o pagină LinkedIn pentru a gestiona toate activitățile de pe o pagină LinkedIn. Un membru poate fi simultan un administrator de pagină și un administrator plătit. Puteți atribui aceste roluri membrilor, agentului de publicitate și angajaților dvs.

    Tipuri de admin

    • Super admin
    • Administrator de conținut
    • Curator
    • Analist

    Administratori media plătiți

    • Manager de formulare de generație principală
    • Poster de conținut sponsorizat
    • Manager pagini de destinație

    Interacțiunea cu publicul

    Interacțiunea cu publicul este o necesitate dacă doriți să extindeți baza companiei dvs. Cu cât mai mulți oameni interacționează cu pagina LinkedIn a companiei tale, cu atât vezi mai mult pagina companiei tale crește.

    Continuați să adăugați informații, sfaturi și trucuri care ar putea interesa publicul și vă pot ajuta să obțineți implicare. Asigurați-vă întotdeauna că limbajul este ușor de înțeles și de înțeles.

    Urmăriți datele demografice

    Datele demografice este un instrument gratuit de raportare disponibil prin LinkedIn care vă ajută să urmăriți informațiile despre pagina companiei dvs. Interfața intuitivă este concepută pentru a urmări comportamentul vizitatorilor pe site-ul dvs. web. Susține o verificare a celor opt dimensiuni ale profesionalismului, care includ:

    • Denumirea funcției
    • Vechimea postului
    • Industrie
    • Funcție
    • Companie
    • Marimea companiei
    • Țară
    • Locație

    Acest lucru vă ajută să culegeți informații mai precise despre vizitatorii site-ului dvs. În acest fel, puteți crea conținut și campanii convingătoare pentru a ajunge la mai multe audiențe și a le afecta pozitiv.

    Trafic de trimitere

    Când cineva vă vizitează pagina obținând referințe din alte surse, se numește trafic de recomandare. Traficul de recomandare joacă, de asemenea, un rol crucial în îmbunătățirea statisticilor generale ale paginii dvs. și pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți clasamentul. O cantitate bună de trafic de recomandare indică faptul că publicul primește recenzii bune despre dvs. din diferite surse și vă vizitează pagina.

      Ce este, cum funcționează și este sigur de utilizat?

    Implicare pozitivă

    Nu doar gestionarea paginii dvs., interacțiunea cu alte pagini ale companiei, clienți și clienți sunt, de asemenea, esențiale dacă doriți ca compania dvs. să crească și să prospere. Angajamentul pozitiv duce la creștere și vă ajută să atrageți o mulțime de oameni către compania și mărfurile dvs.

    Ar trebui să apreciați, să comentați și să interacționați cu conturi și clienți similari pentru a vă asigura o implicare adecvată pe pagina dvs. LinkedIn.

    Încărcați fișiere PDF sau PowerPoint

    Oferă spectatorilor o perspectivă clară despre ce este pagina ta. Puteți utiliza prezentări interactive PowerPoint pentru a face același lucru. De asemenea, puteți încărca fișiere PDF și imagini viu colorate, astfel încât conceptul din spatele paginii dvs. să devină clar pentru public. Aceștia pot colecta mai multe informații despre compania dvs. și pot decide asupra serviciilor dvs.

    Răspunde ca Pagina ta

    Dacă primiți orice remarcă, comentariu sau întrebare, rămâneți să răspundeți la text ca pagină și nu ca persoană. Reprezentați o companie acolo, ceea ce ar trebui să fie evident în răspunsul dvs. Nu răspunde în grabă; stai calm si calm. Planificați textul în minte și apoi introduceți-l și trimiteți-l.

    Folosiți Rich Media

    Înțelegeți că imaginile și videoclipurile atrag mintea umană mai mult decât orice. Mintea umană se simte confortabil cu utilizarea imaginilor și, prin urmare, va fi cel mai bine dacă încărcați imagini și videoclipuri legate de afacerea dvs. pe pagina dvs.. În acest fel, oamenii nu numai că vor avea o perspectivă asupra produselor tale, dar vor manifesta și mai mult interes față de servicii. Acest lucru nu numai că crește implicarea, ci și atrage noi clienți.

    Linkuri de urmărire

    Puteți atașa link-uri către site-ul dvs. web sau pagina companiei LinkedIn la sfârșitul blogurilor, postărilor, articolelor, etc. Puteți apoi să urmăriți activitatea acestor link-uri și traficul pe care l-au invitat către pagina dvs. Aceste link-uri vor ajuta la atragerea mai multor persoane pe pagina ta.

    De asemenea, dacă cineva vizitează pagina după ce a citit un anumit articol, poți fi sigur că este curios de produs. Acest lucru crește valoarea și analiza bunurilor dvs.

    Actualizări scurte

    Milioane de utilizatori sunt pe LinkedIn pentru a-și promova mărcile și pentru a angaja noi candidați. Într-o astfel de grabă, a fi observat este esențial. Prin urmare, asigurați-vă că postați actualizări regulate. Asigurați-vă că aceste actualizări sunt scurte, clare și la obiect. Acest lucru va economisi timp publicului și le va da impresia că sunteți destul de încrezător în produsele și serviciile dvs.

    Instrumente pentru sugestii de conținut

    Instrumentul de sugestii de conținut va oferi informații despre conținutul cu care se interacționează publicul actual. În acest fel, vă puteți modifica alegerile și le puteți adapta la cerințele și preferințele consumatorilor. Uneori, urmărirea tendinței este mai importantă decât postarea lucrurilor obișnuite.

    Hashtag-uri

    Utilizarea hashtag-urilor corecte este esențială dacă doriți o cantitate bună de acoperire și reacții la postările dvs. Cu cât hashtag-urile vor fi mai relevante, cu atât vei atrage mai multă audiență către pagina ta. Prin urmare, asigurați-vă că adăugați hashtag-uri relevante și nu le repetați consecutiv. Experimentează, gândește-te la noi hashtag-uri și apoi folosește-le la sfârșitul postărilor tale.

    Etichetează-ți produsul în comunitatea de care aparține. De exemplu, dacă sunteți o companie care se ocupă cu ceramică, etichetați-vă în comunitatea de produse ceramice. Astfel, pagina companiei tale va apărea în bara de căutare ori de câte ori cineva caută ceramică pe LinkedIn. Acest lucru vă ajută să ajungeți la mai mulți oameni și să vă promovați mai mult compania și produsele.

    Acestea sunt toate informațiile esențiale pe care trebuie să le menționați pe pagina companiei LinkedIn și să le verificați în mod regulat. Dacă sunt urmați religios, toți acești pași vă vor ajuta să vă dezvoltați afacerea și să vă atrageți mai multe audiențe către pagină.

    Concluzie

    LinkedIn are un potențial imens de a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea, conectându-vă cu potențialele și resursele potrivite.

    Crearea unei pagini de companie LinkedIn este o sarcină ușoară. Efortul real constă în întreținerea și creșterea paginii. Cel mai bine ar fi să fii vigilent cu statisticile, să înțelegi interesele audienței și să creezi totul în consecință.

    Odată ce creați cu succes o pagină de companie LinkedIn și începe creșterea, veți învăța automat elementele de bază și veți duce compania la cote mai mari.