03/29/2024

Transformă-ți Google Workspace și Gmail în instrumente puternice de asistență, colaborare și automatizare

Cei mai mulți dintre noi nici măcar nu sunt conștienți de potențialul real al Gmail și al Google Workspace (cunoscut anterior ca G Suite).

Știți că vă puteți transforma Gmail într-o aplicație cu drepturi depline pentru afacerea dvs.?

Le puteți folosi pentru următoarele.

  • Colaborarea în echipă
  • Automatizarea e-mailului
  • Cutie poștală de asistență

Posibilitățile sunt nelimitate, deoarece platforma este făcută pentru flexibilitate. În acest articol, veți descoperi mai multe instrumente care vă vor ajuta să transformați Gmail și Google Workspace într-o putere de afaceri.

Dar înainte de asta, permiteți-mi să vă spun puțin mai multe despre de ce aceasta este opțiunea potrivită.

Eficient din punct de vedere al costurilor

Utilizarea aplicațiilor Gmail sau Google Workspace pentru diverse scopuri de afaceri se poate dovedi a fi mult mai accesibilă decât utilizarea unei soluții SaaS, în principal pentru că puteți obține o mulțime de aplicații și funcții la un singur preț.

Securitatea datelor

Cu toții știm că Google este una dintre cele mai de încredere companii din lume și este sigur să spunem că datele dvs. sunt 100% securizate cu acestea. Google Workspace stochează informații în centrele de date Google din întreaga lume. Aceasta înseamnă că, dacă unul sau mai multe centre de date se defectează pentru o perioadă, mai aveți o mulțime de altele din întreaga lume care să le țină sus.

Livrabilitate mai bună

Există o mulțime de servicii de e-mail pe piață și, deși unele dintre ele sunt suficient de bune, există și multe dintre ele care au rate de livrare foarte slabe. Cu toate acestea, acesta nu este cazul cu Google Workspace. Puteți valida e-mailurile trimise folosind înregistrările DKIM și SPF, care pot avea un impact mare asupra evaluării dvs. de spam într-un mod bun. Și, la rândul său, vă menține rata de livrare într-o formă bună.

Acum, să explorăm următoarele instrumente.

Gmelius

Cu Gmelius, vă puteți transforma contul Gmail într-un canal de colaborare și puteți urmări procesul de lucru al echipei dvs. în timp real. Este lăudat de unele dintre cele mai mari companii, precum Forbes, Google și Crowd.

  Cum deconectez contul EA de la PS4

După ce activați această extensie pe contul dvs. Gmail, puteți:

  • Gestionați e-mailurile de grup
  • Creați o listă de sarcini și urmăriți-vă progresul
  • Trimiteți e-mailuri automate clienților dvs
  • Organizați sarcinile echipei cu etichete partajate
  • Oferiți asistență clienților prin e-mailuri de grup
  • Simplificați sarcinile cu șabloane prefabricate
  • Urmăriți starea e-mailurilor trimise

Există mult mai multe și puteți încerca toate acestea solicitând un demo gratuit sau înregistrându-vă gratuit.

Bumerang

Puteți programa e-mailuri pentru a fi trimise mai târziu cu Bumerang. Este o extensie genială care vă oferă controlul asupra momentului în care trimiteți și primiți e-mailuri. Acest serviciu vă va ajuta, de asemenea, să vă mențineți căsuța de e-mail mult mai curată, arhivând e-mailurile neimportante și aducându-le la curent la data aleasă.

Nu numai că, dacă nu ați primit răspuns de la anumite e-mailuri pe care le-ați trimis oamenilor, puteți seta și mementouri pentru a le urmări. Boomerang are un plan gratuit și planuri plătite, începând de la 4,99 USD/lună.

Streak

Având Streak este ca și cum ai folosi o foaie de calcul pe Gmail. Puteți avea informații despre contactele, sarcinile și conductele dvs. și chiar puteți adăuga, edita și colabora bine în cadrul unui singur sistem. În plus, filtrarea, sortarea și gruparea datelor dvs. în orice configurație este ușoară.

Puteți utiliza acest serviciu în diverse scopuri, cum ar fi:

  • Urmărirea clienților potențiali și a vânzărilor
  • Proces de angajare
  • Formarea biroului de asistență
  • Gestionarea cumpărătorilor și vânzătorilor de imobile
  • Strângere de fonduri
  • Gestionați și urmăriți proiectele

Puteți folosi planul lor gratuit pentru totdeauna sau puteți alege unul dintre planurile lor plătite la 49 USD/utilizator/lună.

Mailtrack

O urmărire gratuită a e-mailurilor pentru Gmail, Mailtrack, vă anunță ori de câte ori vă sunt deschise e-mailurile. Puteți verifica de câte ori a fost deschis e-mailul dvs., la ce oră și care a fost momentul la care a fost deschis pentru prima dată. Foarte specific și util pentru afacerile cărora le place să fie informați.

Puteți fi sigur că datele dvs. sunt în siguranță cu ei și de ce nu ar fi atunci când mărci precum Uber, Yahoo și LinkedIn le folosesc.

  Injectarea unui serviciu Nest.js dintr-un modul diferit

Dacă nu răspunde

Dacă nu răspunde funcționează în Gmail și nu trebuie să faceți nicio instalare suplimentară. Puteți să trimiteți campanii automate de tip drip-feed, să setați mementouri pentru urmăriri și să vă personalizați e-mailurile, toate folosind doar Gmail.

Este excelent pentru a pregăti rapid secvențe de e-mail pentru clienți noi, existenți și rece. În plus, puteți economisi o cantitate enormă de timp salvând un șablon pentru a fi reutilizat pentru e-mailurile viitoare. Puteți încerca gratuit timp de 14 zile și apoi treceți la un plan plătit, începând de la 10 USD/lună.

Vocus

O extensie fantastică Google Chrome pentru stimularea productivității, Vocus vă ajută să îndepliniți cu ușurință o grămadă de sarcini, care altfel v-ar fi luat o mulțime de timp. Poti:

  • Se deschide urmărirea și clicurile pe link
  • Află adresa de e-mail a oricui doar după numele său
  • Setați urmăriri automate în cazul în care nu veți primi răspuns
  • Programați o mulțime de e-mailuri care să fie trimise la o oră fixă
  • Integrați-vă cu diverse CRM-uri precum Salesforce
  • Creați șabloane și sondaje pentru a economisi timp și pentru a elimina presupunerile
  • Creați și colaborați cu echipele dvs

Planurile de prețuri încep de la 5 USD/lună și puteți chiar să vizionați mai întâi demonstrația lor de 2 minute.

Hiver

Indiferent de dimensiunea afacerii, Hiver vă poate ajuta să creați și să gestionați grupuri de echipe direct din Gmail. Este o soluție extrem de intuitivă care vine cu o interfață de utilizare ușor de utilizat.

Cu acest serviciu puteți:

  • Monitorizați fiecare conversație prin e-mail în cadrul grupurilor
  • Faceți note interne și mențiuni pentru colegii de echipă
  • Atribuiți anumite sarcini anumitor membri ai echipelor cu un singur clic
  • Primiți notificări ori de câte ori vă deschid e-mailurile

Este folosit de unele dintre cele mai mari nume precum Canva, Hubspot și Shutterstock. Puteți începe o încercare gratuită și apoi alegeți unul dintre planurile lor plătite, începând de la doar 14 USD/utilizator/lună.

Mixmax

Mixmax pune foarte mult accent pe securitate, motiv pentru care au diverse certificări, cum ar fi:

  • GDPR
  • Scutul de confidențialitate
  • Confidențialitatea datelor și criptare

Puteți fi sigur că toate casetele sunt bifate pentru securitate atunci când utilizați acest serviciu și, probabil, nu veți avea niciodată probleme cu acesta. Vorbind despre caracteristici, vă permite:

  • Programați o mulțime de e-mailuri din timp
  • Curator secvențe
  • Urmăriți starea e-mailurilor
  • Încorporați sondaje și sondaje
  • Mențineți un flux de lucru robust
  • Integrați în diverse aplicații terță parte
  Tot ce ar trebui să știți despre Docker Hub

Planurile de prețuri încep de la 9 USD/utilizator/lună atunci când sunt facturate anual.

Trage

Un instrument eficient pentru a gestiona fără probleme munca în echipă, Trage poate transforma Gmail în centrul dvs. de colaborare cu drepturi depline. Puteți să-l utilizați ca birou de asistență, CRM și chiar să gestionați diverse sarcini prin intermediul acestuia. Nu numai asta, dar poți de asemenea să atribui sarcini membrilor echipei și să le supraveghezi în orice moment. Puteți chiar să reuniți fiecare membru pentru a forma o căsuță de e-mail partajată în diferite scopuri.

Cu funcția lor internă de chat în echipă, poți să fii la curent cu ce se întâmplă în interiorul echipei și să discuti despre următoarea ta mișcare. Puteți începe gratuit și puteți încerca funcțiile înainte de a opta pentru un plan plătit.

Sortd

Ajutându-vă să vă organizați fluxul de lucru, Sortd vă face e-mailurile zilnice mult mai puțin haotice. Acest serviciu vă ajută să transformați interfața Gmail tradițională în ceva mult mai productiv, păstrând în același timp în viață cea veche.

Odată instalat, veți avea un mini buton lateral pe interfața de utilizare de pe care puteți efectua diverse sarcini precum:

  • Prioritizează anumite e-mailuri față de altele
  • Creați o listă de activități și respectați-o zi de zi
  • Setați mementouri pentru sarcini și e-mailuri
  • Personalizați interfața pentru a se potrivi nevoilor dvs
  • Creați și gestionați echipe

Toate acestea pentru doar 6 USD/utilizator/lună, dar puteți începe gratuit.

Cutia din dreapta

Cu capacitatea de a programa e-mailuri și de a crea șabloane, Cutia din dreapta este un alt serviciu uimitor care vă va pune Gmail prin steroizi. Are și o mulțime de alte caracteristici interesante, cum ar fi:

  • Programați urmăririle care urmează să fie trimise dacă destinatarul nu răspunde
  • Semnături cu un singur clic pentru a găsi mai profesionale
  • Setați mementouri importante
  • Creați și gestionați note private pentru productivitate
  • Încorporați GIF-uri interesante
  • Generați previzualizări ale linkurilor în e-mailuri
  • Primiți notificări despre starea e-mailurilor dvs

Puteți începe gratuit sau puteți alege unul dintre planurile lor premium pentru 4,95 USD/utilizator/lună.

Concluzie

Cu ajutorul extensiilor și aplicațiilor de mai sus, puteți îmbunătăți funcționalitatea Gmail sau Google Workspace și le puteți transforma într-o mașină de afaceri absolută.