03/28/2024

Top 13 instrumente de marketing de conținut pentru creștere și implicare

Experții în marketing digital nu mint când spun: conținutul este regele. Conținutul este forța motrice în această nouă eră a datelor și informațiilor.

Afacerile înființate sau în curs de dezvoltare necesită conținut regulat publicat online și offline pentru a menține masele informate și conștiente de produsele lor.

Deoarece fiecare afacere generează conținut, scoate la iveală întrebările evidente: ce interesează publicul și cum creezi un astfel de conținut? Pentru că ai putea scăpa doar creând conținut dacă ar fi fost anii 90, dar nu este. În această eră a competiției atrăgătoare în spațiul de conținut, trebuie să generați conținut organic, relevant, obișnuit și interesant, care va atinge și spectatorii/cititorii.

Din fericire, pe piață sunt disponibile multe instrumente care, fără îndoială, vă vor ajuta afacerea în călătoria sa de conținut. Experții le-au construit în spațiu după ce au luat în considerare cu meticulozitate toți factorii pentru a crea conținut bun.

Dar înainte de a începe să învățăm despre aceste noi instrumente și să înțelegem cum funcționează ele, mai întâi să ne educăm despre elementele de bază ale marketingului de conținut și nuanțele sale. Să ne familiarizăm cu conceptul de marketing de conținut și cu tot ceea ce încapsulează acesta.

Ce este marketingul de conținut?

Din valoarea sa nominală, termenul este evident și explică în mod vag modalitățile prin care îți poți promova afacerea prin generarea de conținut. Cu toate acestea, dacă sapi mai adânc în interior, marketingul de conținut este mult mai mult decât crearea de conținut proaspăt.

Marketingul de conținut include generarea de conținut, analiza conținutului, optimizarea rețelelor sociale, generarea de clienți potențiali și multe altele. O parte esențială a marketingului de conținut, optimizarea pentru motoarele de căutare, este o școală întreagă de care trebuie absolvită.

Cum ajută marketingul de conținut companiile?

Totul de pe internet este etichetat la cuvinte cheie; așa web diferențiază produsele de înfrumusețare și piesele de automobile și prezintă cele mai potrivite alegeri atunci când căutați pe google interogarea dvs.

Companiile se luptă pentru acel mic cuvânt cheie, sau poate câteva pentru a fi în fruntea rezultatelor căutării, denumite SERP în jargonul spațiului de conținut. Ai fi uimit să știi că primul link din rezultatul tău Google are 31,9% șanse de a fi accesat, în timp ce al doilea link are 15% șanse de a fi vizitat. Și pentru a obține chiar și acel loc de 15% înseamnă că trebuie să fii în topul jocului tău. Acesta este unul dintre motivele pentru care aveți nevoie de marketing de conținut pentru afacerea dvs.

Provocări în marketingul de conținut

Marketingul de conținut, ca orice alt domeniu de acolo, nu este lipsit de provocări. Cu fiecare afacere care se îndreaptă spre vârf, există multe malpraxisuri în spațiu, care ar putea părea o scurtătură la prima vedere, dar ar putea fi motivul unei penalități permanente sau temporare pentru site-ul dvs.

Proprietarii de afaceri trebuie să țină cont de regulile de marketing de conținut pentru a-și salva afacerea online de astfel de penalități. Din fericire, toate instrumentele discutate mai jos vor ajuta la eliminarea linkurilor spam și a SEO proastă din paginile dvs. web. Să aflăm mai multe despre aceste instrumente.

Semrush

Semrush este totul despre creșterea vizibilității online pe toate canalele critice cu ajutorul unei singure platforme. Aceasta înseamnă că vă puteți gestiona toate piesele de pe diferite site-uri de rețele sociale fără nicio bătaie de cap de a vă conecta și de a vă deconecta de pe mai multe platforme în fiecare zi. Nu este minunat?

Portalul are peste 50 de instrumente de marketing de conținut pentru SEO, cercetarea concurenței, PPC și marketingul pe rețelele sociale pentru a atrage și a crește mai rapid audiența afacerii dvs. online.

Cu ajutorul instrumentului său de SEO online, puteți descoperi milioane de cuvinte cheie naționale și locale specifice publicului dvs., indiferent dacă vă vindeți produsul la nivel național sau local în orașul dvs. De asemenea, puteți analiza profilul backlink-urilor concurenților dvs., oferindu-vă o înțelegere imensă și aprofundată a tehnicilor OFF SEO ale concurenților dvs., pe care le puteți emula pe site-ul dvs. web.

Beneficiile utilizării Semrush nu se termină la instrumentele SEO. Portalul oferă, de asemenea, o gamă largă de instrumente de marketing de conținut. Puteți găsi subiecte care rezonează cu publicul dvs. și puteți obține sfaturi utile pentru a crea conținut adecvat pentru SEO, cu audituri regulate și rapoarte în timp real, pentru a vă crește acoperirea conținutului și pentru a converti audiența în clienți. Alte caracteristici pe care le oferă Semrush includ cercetarea de piață, publicitate și informații despre rețelele sociale.

  Ecranul nu se aprinde în timpul apelurilor din cauza senzorului de proximitate spart? Iată remediile

Campanii Zoho

Zoho este o suită puternică de software care vă va conduce întreaga afacere. Oferă o platformă completă CRM (Customer Relationship Management), o soluție complet personalizabilă de la capăt la capăt pentru afaceri și întreprinderi în creștere. Zoho face mai mult decât să vă gestioneze conținutul. De asemenea, vă ajută să vă gestionați angajamentul și publicul.

Cu CRM-ul său, veți avea acces la un management inteligent al resurselor umane, abilitatea de a crea aplicații personalizate, acces la platforma financiară de ultimă generație care vă va crește afacerea și o soluție omnicanal de servicii pentru clienți.

Și asta nu este. Zoho oferă, de asemenea, un loc de muncă online pentru echipe, care oferă comunicare perfectă, stocare fișiere și colaborare. Echipele pot lucra acum în mod interfuncțional, asistându-se reciproc în sprinturi și silozuri.

Ceea ce diferențiază Zoho este caracteristica pachetului său Zoho One. Zoho One oferă peste 45 de aplicații integrate masive pentru a gestiona, conecta și automatiza procesele de afaceri din organizația dvs. Include CRM Plus, Finance Plus, Workplace, People Plus, IT Management și Marketing Plus.

Canva

Canva a fost unul dintre pionierii care a observat trecerea către industria conținutului vizual. Și face toate armele pentru a-și ajuta utilizatorii să creeze cele mai creative, mai prietenoase cu conținutul și cele mai optimizate pentru motoarele de căutare bannere pe care le-a văzut vreodată internetul. Și să le faci este foarte ușor.

Doresc mii de șabloane disponibile în arsenalul său; Canva are multe de oferit pentru orice tip de afacere. Aceste șabloane au fost realizate de profesioniști și experți creativi care sunt în industrie de mai mult timp. Cu o astfel de gamă de reclame din care să aleagă, utilizatorii au un avans înaintea colegilor lor, oferind ceva unic clienților lor.

Colaborarea între echipe nu a fost niciodată atât de ușoară. S-au dus vremurile în care designerii trebuiau să alerge în spatele managerilor lor pentru a obține aprobarea lor pentru design. Acum, cu doar un clic, designerii pot partaja bannere, postere, invitații pe mai multe canale și pot primi feedback fără a părăsi platforma pentru un moment.

Versiunea premium a Canva, care poartă numele de Canva Pro, a fost purtătorul de torță în marketingul de conținut vizual, ajutându-și clientul să gestioneze activele mărcii, să lase și să obțină feedback, să obțină aprobare și să-ți scala conținutul vizual la dimensiunile dorite.

Canva are încredere în mod egal de artiștii solo și întreprinderi. Nume mari care au încredere în Canva pentru aproape toate nevoile lor de conținut vizual includ Intel, Paypal, UCDavis, Baxter, Gucci și Dannon.

HubSpot

HubSpot este încă o altă platformă CRM de top prin care îți poți răspunde tuturor nevoilor de marketing de conținut, începând de la generarea de conținut organic proaspăt până la cercetarea și studierea arhitecturii de conținut a concurenților tăi.

Este unul dintre cele mai puternice CRM care este cel mai precis, dar ușor de utilizat. Are toate instrumentele și integrările utilizatorilor pentru marketing, vânzări, management de conținut și servicii pentru clienți. HubSpot se laudă că fiecare dispozitiv de pe platforma sa este suficient de puternic, dar adevărata magie începe atunci când toate se unesc pentru tine.

În primul rând, HubSpot CRM oferă serviciile sale în cinci domenii majore: marketing, vânzări, servicii, CMS și operațiuni. Software-ul de marketing oferit de HubSpot vă ajută să creșteți traficul, să convertiți audiența în clienți și să desfășurați mai multe campanii de inbound marketing pe site. Caracteristicile populare ale centrului de marketing includ generarea de clienți potențiali, automatizarea marketingului și analizele.

Centrul de vânzări al HubSpot vă ajută să obțineți informații mai profunde și subiacente ale obiectivelor potențiale și, prin urmare, să automatizați sarcinile repetitive care nu necesită intervenție frecventă, astfel încât să vă puteți dedica mai mult timp aspectelor care o fac. Caracteristicile populare ale centrului de vânzări al HubSpot includ CRM avansat, programarea întâlnirilor, cotații.

Centrul de servicii al HubSpot vă pune în legătură cu clienții dvs. așa cum nu ați făcut niciodată până acum, depășindu-le așteptările și făcându-i promotorii dvs. care vă dezvoltă afacerea. Caracteristicile populare ale centrului de servicii includ Bilete, Feedback-ul clienților, Baza de cunoștințe.

CMS Hub al HubSpot oferă un amestec unic de software flexibil pentru marketeri și suficient de puternic pentru dezvoltatori, oferindu-le spațiu pentru a crea medii personalizate și sigure pentru utilizatori. Funcțiile populare ale CMS Hub includ: editorul de glisare și plasare, recomandări SEO și teme de site.

Operations Hub face toate lucrările de fundal pentru dvs., cum ar fi sincronizarea aplicațiilor dvs., curățarea și curatarea datelor clienților și automatizarea proceselor, făcând astfel sistemele și echipele să lucreze împreună. Caracteristicile populare ale Operations Hub includ sincronizarea datelor, automatizarea programabilă și automatizarea calității datelor.

  30 de imagini pentru un ecran mai mare

HubSpot există de mult timp în acest spațiu. A înțeles profund cerințele și cerințele marketerilor în acești ani și a găsit un punct favorabil în care ambele se întâlnesc. Site-ul CRM are încredere de peste 128.000 de clienți, unii dintre lideri fiind WWF, Trello, Suzuki, Survey Monkey, VMware și multe altele.

BigMailer

BigMailer este un instrument fantastic pentru a vă gestiona campaniile de e-mail. Puteți gestiona mărci nelimitate și puteți oferi controale de acces utilizatorilor fără a plăti taxe suplimentare.

Acceptă picături de campanie, e-mailuri tranzacționale, apeluri API și actualizări de feed RSS. De asemenea, vă puteți urmări campaniile de e-mail, puteți personaliza pagina de dezabonare și preferințele de e-mail. Oferă un singur tablou de bord pentru a gestiona toate mărcile dvs., care sunt împărțite în continuare în liste, campanii, șabloane și formulare. Gestionați utilizatori nelimitați și atribuiți-le diferite roluri și permisiuni.

BigMailer poate fi integrat cu sute de aplicații precum Shopify, PayPal, Slack, Google Forms și multe altele cu ajutorul Zapier. Oferă, de asemenea, șabloane personalizate, generator de tragere și plasare cu găzduire nelimitată de imagini.

Cuvântabil

Wordable este util atunci când vă place să scrieți în Google Docs și să publicați direct în WordPress, Medium și Hubspot.

Acest instrument ingenios vă va curăța fișierele documentare de etichete de tip span și font, întreruperi de linie inutile, spații etc., făcându-l gata de publicare și gata de export cu doar un clic.

În plus, acest lucru nu funcționează numai cu cuvinte, ci și cu imagini și tabele. Wordable comprimă imaginile, generează automat tabele compatibile, ajută la setarea imaginilor prezentate și a textelor alternative, încorporează linkuri video și poate funcționa practic ca un asistent de publicare complet.

Mai mult, aveți posibilitatea de a exporta documente (single sau în bloc) ca postări live sau schițe.

În cele din urmă, puteți vedea toate acestea în acțiune cu proba lor gratuită de 7 zile.

KingSumo

KingSumo este cea mai bună platformă de generare de clienți potențiali de pe internet. Ele îi ajută pe utilizatori să genereze tone de clienți potențiali pentru afacerea și marca lor cu cadouri virale. Aceștia ajută la generarea de clienți potențiali la o fracțiune din costul reclamelor Facebook, al influențelor Instagram și al altor canale de marketing.

Cu KingSumo, puteți solicita clienților potențiali să ia acțiunile dorite pentru intrările bonus, cum ar fi urmărirea profilurilor dvs. sociale, vizitarea site-ului dvs. web și multe altele. Este considerat cel mai bun pentru antreprenori și întreprinderi care doresc să genereze noi clienți potențiali prin cadouri virale.

Sunteți gata să oferiți produsul dvs., produsul de la parteneri, citiri fizice și virtuale și chiar fișiere PDF printr-un formular simplu. Într-un sondaj recent, s-a raportat că lunile în care site-urile web rulează cadouri, 20% din generația de clienți potențiali reprezintă KingSumo.

BuzzSumo

BuzzSumo vă ajută să obțineți informații despre conținut, astfel încât să puteți genera idei, să creați conținut uimitor, să monitorizați performanța și să selectați factorii de influență potriviți pentru strategia dvs. de marketing.

Are 4 componente cheie.

  • Descoperire – Explorați conținut de înaltă performanță, potrivit pentru categoria dvs. de afacere/nișă, astfel încât să puteți viza publicul potrivit.
  • Cercetare – Îmbunătățiți-vă strategia de marketing de conținut cu ajutorul a miliarde de puncte de date.
  • Influentori – Identificați influențatorii potriviți pentru marca dvs. pe baza produsului și a strategiei dvs. de marketing.
  • Monitorizare – Cu BuzzSumo, puteți urmări modul în care publicul țintă interacționează cu conținutul dvs. și cele mai recente tendințe de urmat.

Uberflip

Uberflip este probabil ca platforma de experiență de conținut să implice cumpărătorii cu conținut relevant. Uberflip oferă campanii de lansare rapidă, programe ABM la scară, vânzări împuternicite și rezultate măsurate.

Își întărește locul abordând decalajul critic pe care majoritatea specialiștilor de marketing o pierd – implicarea. Majoritatea agenților de marketing fac eroarea de a integra publicul fără nicio strategie de a le implica. Aici intervine Uberflip. Are totul în ruptură pentru a-i face pe vizitatorii care vin pe platforma ta să rămână.

Uberflip se concentrează pe crearea de destinații personalizate în loc de pagini de destinație generice, atragerea utilizatorilor cu conținut relevant care este cu adevărat interesat de cumpărători. Cu ajutorul acestor destinații personalizate, vă puteți converti potențialii vizitatori în clienți fideli, oferindu-le ceea ce caută.

Agilitatea este un alt concept pe care Uberflip îl presupune creșterea angajamentului. Lansarea rapidă a campaniilor cu introducerea automată, organizarea și centralizarea întregii biblioteci de conținut vă permite să vă etichetați conținutul pentru a fi ușor de descoperit pe platformă. De asemenea, puteți implementa ușor și rapid conținut fără a necesita dezvoltare web sau IT.

  Care cale de carieră este potrivită pentru tine?

Alte principii vitale pe care Uberflip își modelează software-ul sunt: ​​scalabilitatea, implicarea în vânzări, inteligența și multe altele. Specialiștii în marketing au folosit Uberflip pentru marketing bazat pe cont, generarea cererii, inbound marketing, implicarea în vânzări și implicarea clienților.

Click Funnels

Click Funnels este un concept unic în această listă de instrumente de marketing de conținut; se laudă ca un site web și un generator de pâlnie de vânzări pentru antreprenori. A fost creat pentru a elibera antreprenorii de lanțurile de codare și programare.

Vă ajută să vă ghidați vizitatorii pas cu pas prin întregul proces de vânzare și, în cele din urmă, îi direcționează direct către singurul produs sau serviciu de care au cel mai mult nevoie pentru a le ajuta să-și rezolve problema.

ClickFunnels oferă instrumente și strategii simple de care aveți nevoie pentru a vă comercializa, vinde și livra produsele online. Puteți folosi editorul simplu de pagini web prin glisare și plasare, puteți construi rapid o pâlnie de vânzări care face conversie, un coș de cumpărături inteligent cu un e-mail de upsell cu un singur clic și automatizarea marketingului Facebook.

GetResponse

GetReponse face exact după ce este numit. Vă aduce clienți potențiali, vânzări, creștere, împreună cu multe alte lucruri. Este un instrument puternic și simplificat pentru a trimite e-mailuri, a crea pagini și a automatiza marketingul afacerii tale.

Cu GetResponse, îți poți pune afacerea online cu ajutorul unei suită de instrumente de marketing gratuite concepute pentru a o alimenta cu un flux de clienți potențiali proaspete, organici și noi. Vă puteți crește audiența găsind noi clienți și construind o listă de e-mail cu instrumente de generare de clienți potențiali care transformă contactele anonime în grupuri loiale.

Dar mai mult, nu te sfii de a interacționa cu clienții și potențialii clienți cu comunicări direcționate care transformă și stimulează vânzările și promovează afacerea dvs. comercială, oferind indici Xperia care transformă vizitatorii în clienți care revin.

GetResponse este considerat cel mai bun pentru antreprenori, marketeri online, manageri de marketing și companii mari. Ei pot folosi acest instrument pentru marketing prin e-mail, construirea de site-uri web, anunțuri plătite, pâlnie de vânzări, formulare pop-up, răspunsuri automate, automatizare de marketing, urmărire site-uri web, seminarii web live și la cerere, e-mailuri tranzacționale și servicii dedicate clienților.

Deși obțineți majoritatea funcțiilor din instrumentele gratuite de marketing de conținut obținând un răspuns, puține instrumente sofisticate sunt rezervate clienților premium. Există trei planuri de servicii oferite prin obținerea unui răspuns la marele său grup de clienți: gratuit pentru totdeauna, planuri plătite fixate la 10,50 USD pe lună și planuri personalizate personalizate Max personalizate pentru nevoile fiecărui client.

Ahrefs

Ahrefs este instrumentul preferat al fiecărui antreprenor în devenire, deoarece nu necesită să fii un profesionist SEO pentru a te clasa mai sus și a obține mai mult trafic. Este un set de instrumente SEO all-in-one care oferă materiale de învățare gratuite care oferă clienților săi suport pasionat al comunității.

Setul său de instrumente all-in-one, mult înfățișat, are toate motivele pentru a fi îndrăgit. Abordarea holistică pe care o adoptă instrumentul include: optimizarea site-ului dvs. web, analiza concurenților dvs., cercetarea cuvintelor cheie în tendințe pe internet, concluzii de la liderii de top ai industriei și urmărirea progresului în clasament.

Ahrefs este considerat cel mai bun pentru SEO profesioniști, marketeri de conținut, bloggeri, agenții, SAAS, comerț electronic și orice alt site de pe internet. Este de încredere și folosit de unii giganți ai pieței, cum ar fi Facebook, eBay, Tripadvisor, Shopify, LinkedIn, Netflix, Uber, Expedia, Pinterest, Huffpost, maimuță de sondaj și multe altele.

Hootsuite

Hootsuite este lider în generarea unui public pentru canalele tale de social media. Trăim într-o lume în care oamenii se conectează pe rețelele sociale mai mult decât fac în viața reală.

Acest lucru stabilește canalele de social media ca unul dintre elementele critice ale afacerii tale. Și Hootsuite nu numai că înțelege acest lucru, ci și folosește această relație în avantajul afacerii dvs. prin implementarea de strategii inovatoare și dovedite pentru a vă transforma afacerea într-un brand pe rețelele sociale.

Cuvinte finale 👩‍🏫

Inițial, marketingul de conținut este un drum al confuziei, greșelilor și dificultăților pentru afaceri, dar cu cât mergi mai departe, cu atât devine mai ușor și plin de satisfacții. Instrumentele descrise mai sus vă vor ajuta să realizați strategiile de marketing potrivite, conexiuni mai puternice și o bază de clienți îmbunătățită, astfel încât să vă puteți dezvolta și extinde afacerea.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cele mai bune instrumente de marketing prin e-mail.

De asemenea, verificați:

15 cursuri pentru a învăța Marketingul de conținut de la zero.

25 de termeni de marketing online pe care trebuie să-l cunoașteți ca proprietar de afaceri mici.

x