Sunetul nu funcționează în Instagram – Ce să faceți

Instagram este o platformă excelentă pentru postarea de conținut video. Cu toate acestea, utilizatorii se confruntă ocazional cu o problemă în care sunetul lor nu funcționează pe Instagram, chiar dacă ați încercat tastele de volum, atingând difuzorul tăiat și deschizând videoclipul. Această situație poate fi frustrantă, deoarece vă împiedică să vă bucurați de conținutul din feedul Instagram.

Din fericire, aceasta este o problemă destul de ușor de rezolvat în majoritatea cazurilor. Dacă întâmpinați probleme cu sunetul Instagram nu funcționează, să aruncăm o privire la pașii pe care îi puteți urma pentru a-l remedia.

Rețineți că anumite videoclipuri sau povești nu includ niciun sunet. În acest caz, veți vedea marcatorul „Videoclipul nu are sunet” în stânga jos.

1. Verificați căștile/căștile Bluetooth pentru a vă asigura că funcționează

Nu primiți niciun sunet pe Instagram ar putea fi legat de căștile sau căștile dvs. Bluetooth, chiar dacă nu le purtați. De exemplu, dacă Apple AirPods au „Detecția automată a urechii” dezactivată, sunetul va ajunge la căști, indiferent dacă sunt în ureche sau nu și atâta timp cât sunt asociate cu iPhone-ul.

O problemă similară apare cu multe difuzoare wireless. Volumul difuzorului este redus, uitați să îl deconectați de pe smartphone sau sunetul ajunge la alt dispozitiv.

Pentru a remedia acest lucru, accesați meniul Bluetooth al smartphone-ului dvs., verificați dacă există difuzoare/căști asociate și atingeți un dispozitiv pentru a-l deconecta.

2. Reporniți dispozitivul

Simpla repornire a dispozitivului poate reîncărca adesea orice procese care nu rulau corect. Această acțiune vă poate rezolva problemele audio.

Pentru a determina dacă acesta este cazul, reporniți smartphone-ul pentru a elimina erorile și fișierele nedorite care ar putea împiedica redarea sunetului.

Pentru iPhone X și versiuni ulterioare: țineți apăsat simultan unul dintre butoanele de volum și butonul lateral până când vedeți glisorul de pornire. Mutați glisorul pentru a opri telefonul, apoi apăsați și mențineți apăsat butonul lateral și eliberați-l când apare logo-ul Apple.

  Ștergerea contului dvs. de Instagram șterge mesajele directe către alții?

Pentru iPhone-uri mai vechi (iPhone 8 și versiuni anterioare): țineți apăsat butonul lateral/sus pentru a afișa glisorul de alimentare. După ce ați oprit smartphone-ul, apăsați din nou butonul lateral/sus pentru al porni din nou.

Pentru Android: țineți apăsat butonul de pornire timp de câteva secunde până când apar opțiunile de alimentare, apoi apăsați pe repornire sau repornire. Dacă utilizați un telefon Android mai nou, poate fi necesar să țineți apăsat butonul de volum și butonul de pornire pentru a reporni.

3. Actualizați Instagram

Instagram lansează frecvent actualizări și remedieri de erori care abordează diverse probleme în aplicație. În trecut, mulți utilizatori au raportat probleme cu redarea muzicii în povești sau redarea sunetului în totalitate. Această situație este motivul pentru care trebuie să verificați dacă există o actualizare.

Lansați App Store sau Play Store, navigați la Actualizări sau Aplicațiile și jocurile mele și glisați lista pentru a găsi Instagram. Apăsați butonul Actualizare de lângă aplicație, iar Instagram va confirma că cea mai recentă versiune este instalată.

4. Actualizați sistemul de operare iOS/Android

Dacă sistemul de operare (OS) al telefonului dvs. nu este actualizat, este posibil să întâmpinați probleme atunci când utilizați diverse aplicații, inclusiv Instagram. Iată un ghid rapid pentru actualizările software pe iOS/Android.

Pentru iOS: Lansați Setări, atingeți General și selectați Actualizare software. Atingeți „Descărcați și instalați” și așteptați câteva minute pentru ca iPhone-ul să-și facă magia. Este posibil să vi se solicite să confirmați că doriți să instalați software-ul. În acest caz, apăsați pe Instalare sau OK în fereastra pop-up.

Pentru Android: apăsați pictograma roată pentru a accesa Setări, accesați meniul Sistem și selectați „Despre telefon”.

Dacă utilizați Samsung Galaxy, ar trebui să căutați „Actualizare software” în loc de „Sistem”. Pe smartphone-urile Pixel, trebuie să atingeți „Avansuri” în loc de „Despre telefon”. În orice caz, ar trebui să găsești cu ușurință opțiunea „Descărcare și instalare”.

  Cum să ștergeți vechiul cont de Instagram

5. Verificați Down Detector pentru întreruperi Instagram

Mai mulți utilizatori au răspuns la articolul nostru în același interval de timp, declarând că au o problemă de sunet care a durat câteva zile. Deși nu a afectat pe toată lumea, o întrerupere masivă este ușor de observat Detector de jos.

Vizitați site-ul și introduceți „Instagram” în caseta de căutare. Acest pas vă va spune dacă alte persoane au aceeași problemă ca dvs. și vă va reduce timpul de depanare. Dacă există o problemă masivă, o puteți raporta la Instagram sau o puteți aștepta. Dacă nu, continuați depanarea sau raportează-l pe Instagram.

6. Verificați hardware-ul

Smartphone-ul tău a fost scufundat recent în lichid? L-ai scăpat? Dacă răspunsul este da, este posibil să existe o problemă hardware care împiedică telefonul să redă sunet.

Pentru a testa lucrurile, încercați să redați sunet cu alte aplicații, cum ar fi YouTube, SoundCloud sau Spotify și asigurați-vă că volumul este la maximum. Sperăm că veți putea auzi sunetul de la difuzoarele încorporate.

Dacă nu, încercați să vă curățați difuzoarele cu o periuță de dinți sau o perie cu peri moi. Presupunând că acest lucru nu funcționează, poate fi necesar să vă duceți telefonul la un atelier de reparații pentru a înlocui difuzoarele.

7. Verificați pentru iOS 13 Glitch

Cu iOS 13, mulți utilizatori au raportat probleme cu sunetul Instagram. Indiferent dacă pur și simplu nu se redă în timp ce derulați sau nu puteți înregistra audio, această problemă este ușor de remediat.

Urmați aceste instrucțiuni pentru a remedia această eroare de actualizare:

  • Închideți aplicația Instagram
  • Accesați Setările de pe iPhone
  • Derulați în jos și atingeți Instagram
  • Dezactivați opțiunile Microfon și Cameră (se vor schimba de la verde la gri)
  • Deschideți o copie de rezervă a aplicației Instagram și atingeți camera din colțul din dreapta sus
  • Atingeți pentru a activa camera și microfonul
  • Mulți utilizatori care au raportat această problemă pot atesta această remediere. Dacă ați încercat fără rezultat tot ceea ce am enumerat mai sus, acest lucru ar trebui să rezolve problemele pentru iPhone-urile care rulează iOS 13.

      Cum să ștergeți și să dezactivați Instagram: un ghid pas cu pas

    8. Ștergeți cache-ul Instagram

    Ștergerea aplicației Instagram poate rezolva problema. În esență, acest lucru șterge datele stocate, deci este similar cu o restabilire a aplicației. Puteți alege oricând să ștergeți și să reinstalați aplicația de pe telefon, dar ștergerea memoriei cache este o soluție simplă de încercat:

    Pentru Android:

  • Accesați setările telefonului dvs. și atingeți Aplicațiile sau Managerul de aplicații
  • Derulați în jos la Instagram
  • Atingeți Stocare
  • Atingeți Ștergeți memoria cache
  • Pașii de mai sus nu vor șterge nicio informație din aplicație, deși poate fi necesar să vă conectați din nou după ce ați golit memoria cache.

    Pentru iPhone:

    Din păcate, utilizatorii de iPhone vor trebui să ștergă aplicația pentru a șterge memoria cache. Puteți fie să apăsați lung pictograma aplicației până când se agită, apoi să faceți clic pe „X” pentru a confirma, sau puteți parcurge setările.

  • Atingeți General în setările iPhone
  • Atingeți Stocare
  • Derulați în jos la aplicația Instagram
  • Atinge Șterge
  • A confirma
  • Odată ce procesul de mai sus este încheiat, puteți reveni la App Store și reinstalați aplicația. Doar asigurați-vă că aveți parola iCloud de descărcat și datele de conectare Instagram.

    9. Verificați setările telefonului dvs

    În cele din urmă, mai există un lucru pe care îl poți verifica: sunetele tale. Atât iOS, cât și Android au setări separate pentru modul în care telefonul dvs. distribuie sunetul. Desigur, probabil că ați încercat să măriți volumul, dar nu este nemaivăzut (mai ales după o actualizare a sistemului) că sunetele dvs. ar putea fi direcționate către difuzorul greșit. De exemplu, dacă telefonul dvs. este direcționat către căști, este puțin probabil să îl auziți.

    Deschideți Setări pe telefon și introduceți „Sunete” în caseta de căutare (utilizatorii de iOS trebuie să deschidă Setări și să derulați ușor în jos pentru ca această casetă să apară).

    După ce ați selectat selecțiile, parcurgeți cele aplicabile. De exemplu, accesibilitatea pe ambele sisteme de operare vă poate strica sunetul. Asigurați-vă că toate sunetele sunt activate.

    Apoi, încercați să comutați de la difuzorul din dreapta la cel din stânga sau glisați bara spre mijloc pentru a le folosi pe ambele. Dacă aveți un prieten în apropiere care nu are problema, uitați-vă la Setările lui și actualizați-l pe al dvs. pentru a se potrivi.