Stocați documente și colaborați cu colegii dvs. de echipă folosind Sync

Căutați stocare securizată în cloud pentru partajarea fișierelor și colaborare? Încercați Sync! Această aplicație de partajare a fișierelor oferă instrumente avansate de colaborare fără a compromite securitatea.

Afacerile de astăzi bazate pe date partajează fișiere cu membri externi și interni mai mult ca niciodată. Munca de acasă, munca la distanță și locurile de muncă hibride au făcut ca partajarea datelor să fie mai necesară.

Au apărut mai multe aplicații de computer și mobile pentru colaborarea securizată pe datele din cloud. Am cercetat multe dintre aceste instrumente și am descoperit că Sync oferă o securitate mai bună a fișierelor, o colaborare convenabilă și o interfață ușor de utilizat.

Stocare de fișiere în colaborare: prezentare generală

Stocarea de fișiere în colaborare face partajarea documentelor și a fișierelor fără efort. Membrii echipei pot accesa cu ușurință fișierele de oriunde, în funcție de rolurile lor și permisiunile de conținut.

În trecut, serverele locale serveau în mare parte ca stocare de fișiere în colaborare, deși trebuie să fi văzut mulți oameni umblând prin birou cu stick-uri USB pentru a transfera date, deoarece acele servere nu erau suficient de eficiente.

Apariția cloud computing-ului a permis dezvoltatorilor de software să construiască stocare de date cu adevărat colaborativă care poate:

  • Controlați versiunile documentelor sau fișierelor
  • Oferiți acces bazat pe roluri
  • Ștergeți datele atunci când este necesar
  • Faceți backup pentru a reduce riscul

Stocare de fișiere pentru colaborare

  • Activarea lucrului de la distanță, astfel încât diferiți membri ai echipei să poată accesa conținut fără a vizita un birou.
  • Permiteți clienților și vânzătorilor externi să lucreze cu echipele dvs. în siguranță, fără a dezvălui secretele companiei sau proprietatea intelectuală.
  • Faceți munca în colaborare convenabilă, conformă și fără griji.
  • Păstrarea tuturor fișierelor și documentelor de afaceri într-un singur loc și a le face copii de rezervă în mod regulat pentru a atenua riscurile de ransomware.
  • Fă-ți echipa de proiect mai productivă, astfel încât să-ți poți crește profitabilitatea.

Sincronizare: Introducere

Sync este o platformă de colaborare, stocare de fișiere și partajare bazată pe cloud. Nu este doar o altă alternativă Google Drive, Microsoft OneDrive sau Dropbox. Oferă practici noi de partajare a fișierelor și colaborare, cum ar fi fluxuri de lucru, linkuri avansate, linkuri activate pentru încărcare și multe altele.

Ca să nu mai vorbim, politicile sale de securitate și confidențialitate rezistente la piratare asigură ca secretele dvs. de afaceri să rămână numai în cadrul grupului dvs. de încredere.

Creează un nor de date de afaceri în jurul tău și al colegilor tăi. Aplicația acoperă toate dispozitivele dvs. Prin urmare, dacă prindeți o idee de design pe mobil în timpul călătoriei, designerul o poate ridica din folderul partajat și începe imediat să lucreze la ea.

În plus, puteți păstra o mulțime de secrete și date personale pe aceleași dispozitive fără a le partaja echipei sau angajaților dvs.

Colaborarea documentelor folosind Sync

Sync vă ajută, oferind o aplicație de colaborare cu fișiere super-ușoară Sync Pro. Este disponibil ca aplicație web, aplicație mobilă, software pentru PC Windows și aplicație macOS.

  12 suplimente utile Excel pentru întreprinderi mici și mijlocii

Când creați un cont Sync.com, trebuie să îl utilizați pentru a vă conecta la aplicația web. Ca să nu mai vorbim, trebuie să instalați și aplicațiile desktop și mobile.

Odată ce Sincronizarea este activă pe fiecare dispozitiv, puteți plasa un document sau un fișier în folderul Sincronizare de pe dispozitivul sursă, cum ar fi un computer, o tabletă sau un smartphone.

Protocolul FTP extrem de rapid al lui Sync încarcă conținutul în stocarea în cloud a Sync în câteva secunde, cu condiția ca lățimea de bandă de internet să se potrivească cu viteza de încărcare de care are nevoie.

Odată încărcat, toți cei care au acces la acel dosar partajat văd conținutul din aplicația de sincronizare sau din clientul web.

Un sistem avansat de control al versiunilor creează o copie atunci când cineva schimbă un document partajat, împreună cu un istoric al modificărilor. Dacă există vreo problemă cu o nouă versiune, puteți oricând să reveniți la fișierul original fără a începe proiectul de la zero.

Sincronizarea oferă, de asemenea, fluxuri de lucru pentru afaceri, integrări, partajare avansată a linkurilor și multe altele pentru a vă ajuta să rămâneți productiv și să nu pierdeți timpul transferând fișiere de pe un dispozitiv pe altul.

Caracteristici

#1. Restaurați fișierele șterse

Dacă ștergeți accidental sau intenționat un fișier și doriți să îl accesați mai târziu, puteți face acest lucru prin sincronizare. Are o opțiune Backup Drive sau Show Deleted Files care ajută la restaurarea conținutului șters.

#2. Obțineți spațiu liber

Puteți trimite Sync prietenilor și asociaților cunoscuți pentru a câștiga 1 GB de spațiu gratuit pentru fiecare înscriere de recomandare.

Doar accesați Setările contului și copiați linkul de recomandare care apare lângă opțiunea Sincronizare recompense.

#3. Sincronizare selectivă

Dacă nu aveți suficient spațiu de stocare în cloud liber pe Sync, puteți alege în mod selectiv documentele și fișierele de pe computer pentru sincronizare.

Din aplicația Desktop, accesați Setări și apoi selectați Preferințe în meniul contextual care apare. Selectați Avansat și debifați conținutul pe care nu doriți să îl sincronizați.

Puteți personaliza diverse aspecte ale unui link care poate fi partajat. De exemplu, puteți adăuga următoarele la un link:

  • Parola de acces
  • Etichetă link
  • Data de expirare a linkului
  • Limită de descărcare pentru link
  • Notificări prin e-mail pentru activități de link

Puteți crea un folder pentru clientul dvs. și îl puteți converti într-un link activat pentru încărcare. Clientul dvs. poate accesa linkul folosind o parolă și poate încărca conținut folosind acel link. Conținutul va apărea în folderul Sincronizare. Persoana care încarcă nu trebuie să fie proprietar de cont de sincronizare.

Soluții de la sincronizare

Partajarea securizată a fișierelor

Vă permite să partajați în siguranță fișiere de dimensiuni nelimitate (cu un abonament de stocare nelimitat). Sincronizarea face copii de rezervă ale conținutului încărcat în mai multe centre de date certificate SOC-2.

În plus, toate transmisiile de date sunt criptate și nimeni nu știe ce partajați. Doar dvs. și colaboratorii dvs. puteți accesa fișierele folosind acreditările de acces adecvate.

Protecția fișierelor client

Această soluție vă permite să creați o interfață de marcă pentru a colabora cu clienții pe fișiere și documente. De asemenea, include notificări, fluxuri de lucru de aprobare, feedback, comentarii etc.

În plus, clienții tăi își pot previzualiza conținutul într-o experiență nativă, așa cum ar face-o pe Adobe PDF Reader, Microsoft Word, Google Slides etc.

  Tot ce ar trebui să știți despre cookie-urile de sesiune

Dacă gestionați mai mulți clienți ca agenție, puteți crea dosare de sincronizare separate pentru fiecare client. Astfel, vă permite să gestionați fără efort conținutul sensibil de la mulți clienți, fără a le amesteca.

Colaborarea în echipă

Puteți gestiona eficient circulația documentelor și fișierelor în cadrul echipelor folosind următoarele funcționalități ale Sync:

  • Dosar partajat centralizat pentru echipe
  • Vizualizare în timp real a tuturor activităților de partajare și modificare a documentelor
  • Acces la date bazat pe roluri
  • Permisiuni multiple de conținut, cum ar fi numai vizualizare, editare, copiere, supraveghere, ștergere și multe altele
  • Ștergeți datele de la distanță
  • Revocarea de la distanță și acordarea accesului

Stocare cloud securizată

Soluția de stocare în cloud de la Sync se bazează pe infrastructura cloud privată. Ofera:

  • Criptare end-to-end
  • Criptare pe partea clientului
  • Conformitate cu GDPR UE, reglementările canadiene, SUA și Regatul Unit privind confidențialitatea datelor

În plus, Sync nu colectează datele de utilizare a aplicației și le vinde unor terți. Denunță dreptul de proprietate asupra datelor. Sunteți singurul proprietar al conținutului dvs.

Lucrați de la distanță

Puteți lucra offline pe documente colaborative; aplicația desktop sau web va actualiza fișierul părinte atunci când dispozitivul este online.

În plus, puteți începe să lucrați pe un dispozitiv și să preluați lucrul pe alte dispozitive, deoarece Sync actualizează întotdeauna documentul sau fișierul la care lucrați.

Stocare nelimitată

Compania ta poate obține stocare nelimitată în cloud pe Sync cu planul de abonament potrivit. Mai mult, echipele tale pot partaja fișiere nelimitate fără nicio restricție de dimensiune. Această soluție este în principal rentabilă pentru startup-uri, întreprinderi mijlocii și întreprinderi.

Cazuri de utilizare

Din aspectul interfeței instrumentelor și al funcționalităților sale, Sync este util pentru orice afacere care trebuie să colaboreze intens la documente, fișiere și multimedia.

Cu toate acestea, site-ul oficial a evidențiat că următoarele industrii pot beneficia foarte mult prin adoptarea Sync:

Educaţie

Instituțiile de învățământ virtuale, hibride și concrete pot folosi Sync pentru a crea un spațiu de stocare în cloud sigur, construit special și compatibil cu confidențialitatea pentru partajarea documentelor și a fișierelor.

Poate găzdui în siguranță fișiere sensibile, cum ar fi materiale de studiu, examene, prelegeri, dosare ale studenților etc. și poate oferi personalului instituțional acces bazat pe roluri.

Profesorii pot crea dosare de sincronizare pentru cursuri, secțiuni, grupuri de studiu și multe altele.

Studenții pot încărca în mod convenabil teme de clasă, lucrări de examen, date despre proiecte etc., pentru a încărca link-uri activate fără a se abona la Sync.

Servicii financiare

Instituțiile financiare și entitățile bancare pot folosi Sync pentru a colecta și a partaja datele clienților cu părți interne și externe fără a încălca reglementările privind confidențialitatea sau actele privind serviciile financiare.

Industria poate folosi linkuri activate pentru încărcare pentru a colecta documente KYC de la orice client. Apoi, poate partaja în siguranță părți redactate ale documentelor cu o terță parte, în scopuri de verificare.

Agenții de vânzări, marketing și dezvoltarea afacerii pot folosi Sync în prima linie pentru a partaja broșuri și cotații despre produse financiare cu potențialii.

Sănătate

Industria de asistență medicală trebuie să se ocupe de informațiile de sănătate protejate (PHI) ale pacienților săi. De asemenea, spitalele și clinicile au nevoie de stocare în cloud conformă cu Legea privind portabilitatea și responsabilitatea asigurărilor de sănătate (HIPAA) pentru a procesa în siguranță cererile de asigurare ale pacienților. Sincronizarea îndeplinește aceste cerințe fără efort.

  13 Instrumente geospațiale pentru GIS, cartografiere și vizualizare a datelor

De asemenea, firmele de avocatură pot folosi Sync pentru a colabora la documente juridice, notificări, fluxuri de lucru juridice bazate pe conținut și multe altele.

Echipa dumneavoastră juridică poate partaja cu ușurință conversații sensibile avocat-client, videoclipuri cu martori, documente de probă etc., în interior, fără nicio încălcare a securității.

Guvern

Toate nivelurile de guvernare trebuie să interacționeze cu publicul. Partajarea documentelor și a fișierelor este inevitabil în astfel de interacțiuni publice.

Trebuie să faci bine alegătorilor tăi din guvernul federal, de stat sau municipal.

De exemplu, puteți crea un portal de guvernare digitală folosind Sync ca furnizor de stocare în cloud. Aici, puteți colecta cereri, documente, mărturii etc., de la public online și să livrați certificate sau licențe digital direct solicitantului. Nimeni nu trebuie să sufere necazul călătoriilor.

Beneficii

Când începeți să utilizați Sync, obțineți următoarele beneficii la nivel de aplicație:

#1. Aplicație desktop

Aplicația desktop de pe dispozitivele Windows și macOS vă permite să adăugați documente, foldere și fișiere în folderul Sync partajat prin simpla copiere-lipire a conținutului.

Software-ul desktop adaugă un folder dedicat la computer. Puteți trage și plasa fișiere în folderul desemnat pentru a face fișierele disponibile online.

#2. Panoul Web

Folosind panoul web, vă puteți controla în mod convenabil contul de sincronizare, utilizatorii, regulile de partajare și conținutul.

De asemenea, vă permite să transmiteți în flux videoclipuri partajate online. Dacă lucrați la crearea de conținut video sau proiecte de marketing video, Sync este partenerul potrivit pentru stocarea în cloud.

#3. Aplicatie mobila

O aplicație mobilă pentru sincronizare este disponibilă pentru dispozitivele Android și iOS. Aplicația mobilă este potrivită pentru agenții de primă linie care colectează date de teren.

De asemenea, puteți utiliza aplicația mobilă pentru a sincroniza imagini, videoclipuri și documente cu computerul dvs.

#4. Asistență telefonică

Aplicația Sync este ridicol de simplă. Majoritatea componentelor interfeței cu utilizatorul (UI) se explică de la sine. Cu toate acestea, dacă vă confruntați cu probleme de conectivitate, erori de control al versiunii etc., există o echipă solidă de asistență telefonică la care puteți contacta.

Planul de prețuri

Sync are trei planuri simple de abonament, iar acestea sunt menționate mai jos:

#1. Gratuit

Planul gratuit este în scop de încercare și pentru persoanele care au nevoie de partajarea de fișiere de bază. Vine cu 5 GB de stocare în cloud.

#2. Sync Pro

Sync Pro este disponibil la prețuri atractive și rentabile. Puteți alege dintre Solo Basic (8 USD/lună/an), Solo Professional (24 USD/lună), Teams Standard (6 USD/utilizator/lună/an) și Teams Unlimited (18 USD/utilizator/lună).

Obțineți toate funcțiile Sync Pro, iar stocarea în cloud variază de la 1 TB la nelimitat, în funcție de planul dvs.

#3. Sincronizare Enterprise

Dacă aveți nevoie de Sync pentru întreaga afacere, unde peste 100 de utilizatori vor folosi instrumentul, puteți contacta Sync pentru o cotație de preț.

Alternative

pCloud

pCloud oferă criptare a datelor de nivel militar pentru stocarea datelor în cloud. Oferă diferite planuri de prețuri pentru persoane fizice, familii și companii. Caracteristicile sale standard ale instrumentului sunt:

  • Colaborarea de fișiere și documente prin link-uri și foldere
  • Criptarea pCloud Crypto de partea dvs., în afară de criptarea standard
  • Versiune fișier
  • Revenire la fișierele sau conturile șterse
  • Cinci copii de rezervă în diferite stocări în cloud pentru un fișier

Internxt

Serviciul de stocare în cloud Internxt se concentrează pe o unitate în cloud, stocarea fotografiilor și partajarea fișierelor. Pentru a îndeplini aceste scopuri, a creat trei module separate: Drive, Photos și Send.

Drive și Photos sunt acolo pentru a stoca documente, fișiere și imagini personale și profesionale. Modulul Trimitere vă permite să generați linkuri care pot fi partajate pentru lucru în colaborare sau partajare simplă.

Încheierea

Sync este o soluție unică pentru colaborarea securizată și partajarea fișierelor folosind tehnologia de stocare în cloud. Puteți încerca caracteristicile sale esențiale înregistrându-vă pentru un cont gratuit.

Dacă vă place instrumentul, puteți plăti pentru abonamente în funcție de nevoile afacerii dvs. și de dimensiunea echipei.

Apoi, puteți verifica modalități de a transfera contacte de la un telefon Android la altul.