Software de birou de asistență accesibil și de încredere pentru afacerea dvs

Succesul unei afaceri depinde de clienții și clienții săi. Doar cu un software eficient de birou de asistență, vă puteți asigura că punctele lor dure sunt rezolvate la timp.

Toate tipurile de companii orientate către clienți au nevoie de software de birou de asistență, astfel încât clienții lor să le poată contacta cu ușurință și să găsească soluții la problemele și întrebările lor.

Pentru o companie nouă, un birou de asistență puternic ar putea schimba jocul. Pentru companiile cu o bază de clienți în creștere sau uriașă, importanța asistenței clienților sofisticate este primordială.

Pentru a crea o soluție de birou de asistență pentru organizația dvs., aplicațiile open-source și fiabile precum Hesk ar putea fi alegerea potrivită. Înainte de a afla cum vă poate ajuta acest software, să aflăm motivele pentru care obțineți o soluție de birou de asistență.

De ce aveți nevoie de un software de birou de asistență

  • Cu ajutorul software-ului de birou de asistență, companiile pot gestiona fără efort toate preocupările clienților folosind un sistem adecvat de bilete și personal de asistență pentru clienți.
  • Software-ul de birou de asistență cu asistență pentru clienți omnicanal vă ajută să răspundeți la întrebările provenite de la toate canalele digitale într-un singur loc.
  • Soluțiile de birou de asistență vin cu un sistem de ticketing care se asigură că nicio problemă nu trece neobservată și clienții obțin soluții rapide la problemele lor.
  • Serviciul de asistență pentru clienți implică diverse sarcini repetitive și care necesită timp, cum ar fi trimiterea de mesaje de confirmare, alocarea unui bilet, alocarea personalului relevant la o interogare etc. Software-ul pentru biroul de asistență automatizează astfel de sarcini și accelerează procesul de asistență pentru clienți.
  • De asemenea, poate facilita un sistem de feedback cu privire la baza de cunoștințe și performanța directorilor de asistență.
  • Aceste aplicații permit companiilor să ofere soluții personalizate în funcție de modelul lor de afaceri.
  • Companiile pot crea răspunsuri prestabilite pentru întrebările obișnuite ale clienților. Acest lucru asigură că clienții beneficiază de o experiență îmbunătățită atunci când contactează serviciul pentru clienți.
  • Folosind software-ul de birou de asistență, puteți obține rapoarte și analize perspicace despre performanța echipei de asistență. Astfel, vă puteți înțelege punctele slabe și puteți lucra la ele.
  Modelul de afaceri Blockchain pe scurt

După cum este evident de mai sus, există avantaje ample în utilizarea software-ului de birou de asistență. Așadar, dacă încă depindeți de e-mailuri lungi pentru a răspunde întrebărilor clienților, este timpul să vă îndepărtați și să optați pentru o soluție de birou de asistență alimentată de Hesk.

Cum vă poate oferi Hesk o soluție adecvată

Pentru multe companii, una dintre preocupările majore legate de crearea unei soluții de birou de asistență pentru companie este costul. Fiind o soluție open-source, Hesk le permite să aibă un birou de asistență pe site-ul lor gratuit.

Tot ce trebuie să faci este să găzduiești pe propriul tău server, iar Hesk este gata. Mai mult decât atât, companiile pot folosi și Hesk pentru a răspunde întrebărilor interne prin baza de cunoștințe.

Când vă creați propria soluție de birou de asistență folosind Hesk, îi puteți adăuga caracteristicile necesare. De exemplu, vă permite să creați o bază de cunoștințe cu răspunsuri la toate întrebările comune. Dacă clienții nu reușesc să găsească răspunsuri la întrebările lor, își pot trimite întrebările pentru a crea un bilet de asistență.

În calitate de administrator, doriți control complet asupra accesului și activităților personalului dvs. de asistență. Hesk vă permite să clasificați, să filtrați și să prioritizați biletele, împreună cu urmărirea timpului petrecut pentru fiecare bilet. Pe lângă setarea conturilor de personal, vă permite să obțineți o imagine de ansamblu asupra funcționalității acestora și să le oferiți accesul necesar.

Software-ul de birou de asistență creat folosind Hesk vă permite, de asemenea, să accesați toate informațiile necesare dintr-un singur loc. Software-ul simplist are numeroase alte caracteristici, cum ar fi șabloane de bilete, răspunsuri predefinite, adăugarea de note, atașarea fișierelor la bilete, adăugarea de câmpuri de date personalizate, modificarea stării biletelor etc.

Caracteristici Hesk

Sistem de suport centralizat

Cu un sistem centralizat pentru toate întrebările de asistență, Hesk este o soluție minunată. Vă permite să urmăriți și să gestionați interogările primite prin formulare, e-mailuri și apeluri telefonice dintr-un singur loc.

  11 platforme digitale de investiții imobiliare pentru investitori inteligenți

Servicii de autoajutorare

Nu doriți ca fiecare client să mențină personalul de asistență implicat cu cele mai simple întrebări. Prin urmare, Hesk vă permite să creați o bază de cunoștințe cu răspunsurile la întrebările comune. De asemenea, puteți crea secțiuni separate pentru întrebări frecvente și ghiduri de utilizare, astfel încât utilizatorii să poată găsi soluții la problemele lor de bază.

Managementul interogărilor

Hesk oferă o serie de funcții utile pentru a gestiona mai bine interogările clienților. Vă permite să clasificați biletele, să le definiți urgența și să verificați starea actuală a unui bilet.

Comunicare fără probleme

Pentru a evita comunicarea dus-întors cu clienții dvs. și pentru a le îmbunătăți experiența de utilizare a platformei dvs., software-ul biroului de asistență ar trebui să adune informații despre cerințele prealabile înainte de a începe conversația și să ofere răspunsuri predefinite inițiale. Toate aceste caracteristici sunt disponibile pe Hesk.

Ușurință în utilizare

Hesk este o platformă simplistă, iar software-ul ușor este ușor de gestionat. Mai mult, nu vine cu o curbă de învățare abruptă, așa că oricine îl poate folosi fără nicio dificultate.

Caracteristici suplimentare

Pe lângă cele de mai sus, există și măsuri de prevenire a SPAM, evaluări de răspuns, asistență în mai multe limbi și rapoarte privind intervalul de date preferat.

Cum să configurați un software de birou de asistență folosind Hesk

Configurarea unei aplicații de asistență pentru clienți folosind Hesk este destul de ușoară. Tot ce trebuie să faceți este să urmați acești pași:

1. Mai întâi, trebuie să descărcați și să instalați software-ul Hesk. Utilizatorii planului gratuit trebuie să îl instaleze pe serverul lor auto-găzduit. Sau puteți alege Hesk Cloud pentru instalare instantanee pe un server la distanță.

2. După instalare, trebuie să accesați portalul de administrare pentru a efectua configurațiile de bază. După crearea profilului și configurarea setărilor de bază, puteți alege categorii de asistență, puteți adăuga personal de asistență, puteți crea o bază de cunoștințe și puteți obține răspunsuri predefinite. De asemenea, este important să parcurgeți lista de verificare a securității Hesk.

3. Dacă doriți să efectuați alte sarcini folosind soluția, trebuie să faceți o configurație avansată. Acestea includ configurarea serverului pentru trimiterea de e-mailuri, conversia e-mailurilor clienților în bilete, primirea notificărilor privind biletele restante, oferirea de răspunsuri prin e-mail cu text îmbogățit și adăugarea de câmpuri în formularele de trimitere a biletelor.

  Controlerul Xbox One nu recunoaște căștile? Încercați aceste 4 remedieri

Scenarii în care Hesk poate fi util

  • Orice companie care oferă produse sau servicii care dorește să creeze un portal de asistență cu o bază de cunoștințe și un sistem de ticketing de asistență poate folosi Hesk.
  • Întreprinderile cu o echipă IT dedicată pot configura un birou de asistență IT folosind Hesk. Astfel, oricine are probleme hardware poate trimite un bilet de asistență, iar echipa IT îi poate ajuta cu îndrumări adecvate.
  • Hesk este util și pentru echipa de întreținere a unui complex de clădiri. Le va permite să primească și să gestioneze problemele de întreținere ale clădirii și să le rezolve în mod prioritar.

Versiuni Hesk

Puteți alege să utilizați oricare dintre cele două versiuni de software Hesk:

#1. Hesk

Această versiune gratuită a Hesk vă permite să găzduiți singur soluția pe un server acceptat de PHP și MySQL. Nu are nevoie să vă înregistrați și poate fi folosit gratuit și pentru site-uri web comerciale.

Cu toate acestea, versiunea gratuită vine cu un link „alimentat de” care va fi vizibil pentru clienți. Pentru a elimina acest link și pentru a adăuga un aspect profesional biroului de asistență, puteți achiziționa Licența Hesk, începând de la 49,99 USD (o singură dată).

#2. Hesk Cloud

Aceasta este o versiune SaaS a Hesk, unde software-ul este găzduit de la distanță. Pentru această versiune, Hesk se ocupă de găzduire și întreținere. Utilizatorii Hesk Cloud pot accesa și module suplimentare pentru statistici, escaladare și satisfacție. Prețul începe de la 29,99 USD.

Gânduri de încheiere

În zilele noastre, companiile au nevoie de o aplicație de birou de asistență eficientă și profesionistă pe site-ul lor, pentru a rezolva instant întrebările clienților și pentru a le oferi o experiență pozitivă de utilizare a produselor lor.

Lipsa caracteristicilor necesare și cheltuielile mari sunt factorii care împiedică multe companii să opteze pentru o soluție de asistență. Folosind Hesk, puteți configura o aplicație sofisticată de birou de asistență pe un server auto-găzduit sau pe un server la distanță.

Software-ul este plin de funcții esențiale pentru gestionarea software-ului de birou de asistență pentru o experiență de utilizator fluidă atât pentru clienți, cât și pentru directorii de asistență. Fiind un software open-source, Hesk poate fi folosit gratuit și personalizat conform oricăror nevoi ale afacerii.

De asemenea, puteți explora cel mai bun software pentru desktop la distanță și cel mai bun software de chat la locul de muncă pentru o productivitate mai bună.