Semrush pentru agenție – Merită?

Crearea unei baze SEO puternice și generarea de trafic organic pentru clienți este cea mai dificilă sarcină pentru orice agenție. Semrush pentru agenții este o soluție rentabilă pentru toți.

Serviciile de marketing digital și SEO sunt unele dintre cele mai profitabile afaceri. Un raport recent de cercetare și piețe sugerează că SEO va deveni o industrie de 83,7 miliarde USD în 2025, de la 40,92 miliarde USD în 2021.

Cu toate acestea, astfel de agenții trebuie să facă față unor provocări precum cercetarea datelor de piață și perspectivă. Sarcinile lor sunt distribuite în diferite aplicații și instrumente, iar gestionarea acestora devine adesea o problemă. Semrush oferă o soluție all-in-one, astfel încât agențiile să se poată concentra pe creșterea clienților și pe creșterea veniturilor.

Cele mai bune caracteristici ale Semrush pentru agenții

Agențiile de SEO și marketing digital se bazează pe sute de software pentru operațiuni regulate. În cele mai multe cazuri, diferite echipe ale unei agenții folosesc aplicații diferite și împrăștie sarcinile peste tot. Când întreaga agenție trebuie să stea împreună pentru brainstorming, devine o situație haotică.

Ca să nu mai vorbim că echipele tale devin mai puțin productive atunci când lucrează la diferite aplicații. Pentru că investesc o parte din orele lor de lucru în instalarea și actualizarea instrumentelor. În plus, există șanse mari ca munca oricărui client să se blocheze dacă una dintre astfel de aplicații se defectează.

Prin urmare, trebuie să vă consolidați operațiunile agenției în câteva aplicații. Semrush Agency Growth Kit este o opțiune convenabilă și accesibilă.

Când vă înscrieți la Semrush, puteți reuni majoritatea fluxurilor de lucru ale agenției dvs. în acest instrument, cum ar fi:

#1. management

Fiecare agenție de SEO și marketing digital utilizează software pentru a urmări tot ce se întâmplă în proiectele clienților din cadrul departamentelor. Este vital să urmăriți starea proiectului, astfel încât angajații de conducere să poată raporta clientul în mod regulat și să factureze corespunzător.

Obiectivele instrumentelor de management pentru agenții sunt următoarele:

  • Integrați diverse resurse de proiect, aplicații, date etc., într-o aplicație centrală
  • Împărtășiți cunoștințele echipelor de proiect și creșteți munca colaborativă
  • Monitorizați raportarea, oamenii și finanțele

Sistemele de management al agențiilor, cum ar fi Monday, Jira, Asana etc., funcționează cu Instrumentul de audit al site-ului Semrush prin integrarea Zappier. Puteți utiliza conectorul Semrush Site Audit al Zappier pentru a sincroniza sarcinile din aplicațiile de gestionare. Cu o integrare atât de robustă, puteți crea sarcini pe Jira, Asana etc., direct din Semrush.

#2. Procesarea lead-urilor

Semrush vine cu o funcție de generare și procesare a clienților potențiali. Unele dintre subfuncțiile sale sunt:

  • Utilizați platforma Agency Partners pentru a construi un partener de marketing digital de încredere.
  • Companiile și mărcile care sunt interesate de o agenție te găsesc instantaneu.
  • De asemenea, puteți crea și încorpora widget-uri moderne de generare de clienți potențiali în site-urile și paginile dvs. de destinație.
  Disney Plus nu se încarcă? Iată cum să remediați problemele de buffering Disney Plus

Ca rezultat, puteți obține mai multe clienți potențiali. Apoi le puteți trimite direct către Hubspot pentru procesare ulterioară în canalul de marketing.

#3. CRM

CRM-urile sunt un instrument indispensabil pentru orice agenție de management al clienților B2B. Puteți folosi instrumentul CRM al Semrush pentru a integra clienți noi și pentru a gestiona clienții existenți chiar de pe platforma în care faceți SEO, marketing de conținut, analiză concurenței etc.

#4. Management de proiect

Marketingul digital și managementul proiectelor SEO sunt, de asemenea, vitale pentru orice agenție. Agențiile pot îndeplini fără probleme aceste sarcini pe aceeași platformă Semrush folosind instrumente precum Rapoartele mele, Calendar, Manager de clienți etc.

#5. SEO

De asemenea, agențiile au nevoie de diverse instrumente SEO locale și globale pentru a urmări, descoperi și gestiona cuvintele cheie în tendințe pentru clienții lor. De asemenea, agențiile trebuie să analizeze concurenții clienților lor și să găsească cuvinte cheie pe care le folosesc concurenții. Semrush are toate instrumentele pentru astfel de responsabilități ale clientului.

#6. Marketing de conținut

Marketingul de conținut este, de asemenea, o mare responsabilitate și necesită multe instrumente pentru strategia de conținut, cercetarea conținutului, localizarea lacunelor de conținut, auditarea conținutului, crearea de conținut etc. Instrumentul de marketing de conținut Semrush consolidează toate funcțiile într-o singură platformă.

#7. Social Media Marketing

Pentru SMM, nu trebuie să plătiți pentru o altă aplicație. Puteți să creați postări, să analizați, să comparați performanța clientului cu concurenții săi și să rulați campanii plătite.

#8. PPC

De asemenea, puteți consolida toate gestionarea campaniilor PPC, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie publicitare, cercetarea anunțurilor concurenților, anunțurile pentru cumpărături, anunțurile grafice, anunțurile de căutare etc., pe Semrush.

#9. Automatizare de marketing

Dacă doriți să vă dezvoltați agenția și să aveți de-a face cu sute de clienți, trebuie să vă extindeți fluxul de lucru folosind automatizarea de marketing. Semrush oferă diverse procese automatizate pentru a pune în pilot automat fluxuri de lucru regulate și repetitive, cum ar fi SEO, PPC, raportarea clienților, SMM și generarea de clienți potențiali.

Ce este Semrush?

Până acum, trebuie să fi înțeles că Semrush se ocupă de marketing digital, SEO și servicii conexe. Ai dreptate! Este unul dintre instrumentele de vârf de pe piață pentru a descoperi informații de marketing și pentru a îmbunătăți vizibilitatea mărcilor și a site-urilor web. Este aproape un instrument de marketing all-in-one, astfel încât echipele dvs. să se poată concentra pe furnizarea de mai multă muncă, în loc să învețe aplicații noi.

Deoarece vine cu multe funcționalități din cutie, experții consideră că Semrush este cel mai bun pentru agenții. Prin urmare, este instrumentul perfect pentru agenția dvs. dacă sunteți în PPC, SEO, cercetare de cuvinte cheie, SMM, PR, cercetare competitivă, perspective de marketing, marketing de conținut, marketing de campanie etc.

Este într-adevăr o aplicație web grozavă pe care o puteți opera pe orice dispozitiv de calcul care poate deschide browsere de site-uri web. De asemenea, vine cu o curbă de învățare mai mică sau deloc. Prin urmare, reprezentanții dvs. pot începe să livreze de lucru din prima zi și să vă sporească rentabilitatea investiției (ROI).

Interfața de utilizator Semrush

Interfața de utilizare a lui Semrush este o plimbare în parc. Pagina principală este pagina Proiecte care arată toate proiectele client într-o interfață asemănătoare tabloului de bord. Este cunoscut sub numele de Proiectele mele și oferă informații cheie precum:

  • Auditul site-ului
  • Urmărirea poziției
  • Verificator SEO pe pagină
  • Social Media Tracker
  • Poster Social Media
  • Audit backlink
  • Construirea de legături
  • Instrumentul pentru cuvinte cheie PPC
  • Sesiuni organice
  • Analizor de conținut
  Google Drive și fotografiile se împart: ceea ce trebuie să știți

Analiza concurenților este chiar deasupra tabloului de bord și este desemnată Concurenții mei. Pur și simplu introduceți adresa de domeniu a concurentului și alegeți o țară pentru a urmări performanța rivalului dvs.

În panoul de navigare din stânga, puteți accesa toate instrumentele pentru SEO și marketing de la Semrush. Funcționalitățile populare sunt grupate în următoarele categorii:

  • SEO
  • SEO local
  • Publicitate (marketing pe motorul de căutare)
  • Social Media
  • Marketing de conținut
  • Semrush.Tendinţe
  • Soluții de agenție

Puteți accesa următoarele instrumente pentru sarcinile de management al agenției din secțiunea Management, aflată tot în panoul din stânga. Aceste instrumente sunt:

  • Rapoartele mele
  • Instrument de generare de clienți potențiali
  • Calendar de marketing
  • Note

Dacă sunteți nou la instrument și doriți un antrenament sau o demonstrație online, puteți solicita acest lucru făcând clic pe opțiunea Demo online din panoul de navigare din stânga.

Semrush pentru agenții: abonamente rentabile

Perspectivele cercetării de piață nu sunt ieftine, deoarece furnizorii trebuie să creeze centre de date robuste și aplicații de cloud computing pentru a vă aduna, analiza și furniza date. Cu toate acestea, Semrush oferă numeroase funcții și date la un preț accesibil. Iată planurile care se potrivesc utilizării la nivel de agenție:

Semrush Guru pentru agenții

Planul de abonament Guru este foarte potrivit pentru companii și agenții de nivel mediu. Include toate caracteristicile și beneficiile abonamentului Semrush Pro. În plus, oferă funcții moderne de marketing, cum ar fi date istorice, seturi de instrumente de marketing de conținut, locații multiple, urmărire a dispozitivelor și raportare avansată.

Acest plan este disponibil pentru 379,95 USD/lună. Cu toate acestea, puteți obține o reducere de până la 20% dacă obțineți un abonament anual. Puteți încerca planul timp de 7 zile înainte de a plăti pentru o lună sau un an.

Iată o listă consolidată a caracteristicilor planului Guru:

  • 15 proiecte per abonament
  • Urmărire simultană a 1.500 de cuvinte cheie cu actualizări zilnice
  • Modul de marketing de conținut cu servicii complete
  • Acces la Semrush CRM
  • Integrați cu Google Data Studio
  • Listarea și certificarea partenerilor agenției
  • Etichetă albă și rapoarte PDF de marcă

Puteți obține îmbunătățiri separate de funcționalitate, cum ar fi gestionarea listelor SEO local, utilizatori suplimentari, Semrush Trends, kit de creștere a agenției și ImpactHero.

Semrush Business pentru agenții

Dacă agenția dvs. înregistrează un număr crescut de înscrieri de clienți sau vă extindeți agenția la mai multe unități, vă puteți schimba abonamentul la planul Semrush Business. Toate funcțiile devin imediat accesibile. Prin urmare, procesul de extindere este cu adevărat fără efort și fără durere.

Abonamentul este potrivit pentru companii cu fluxuri de lucru extinse de marketing și SEO, site-uri web de comerț electronic și agenții de SEO și marketing foarte active. Planul este disponibil pentru 599,95 USD pe lună. Cu toate acestea, puteți obține o reducere de 20% dacă intenționați să vă abonați pentru un an întreg.

Planul de afaceri vine cu toate caracteristicile Semrush Pro și Guru. În plus, funcționalitățile suplimentare includ limite extinse, cota de voce, acces API, migrarea de pe platforme terță parte și anunțuri cu afișare de produse.

Găsiți mai jos o listă organizată de caracteristici ale planului de afaceri:

  • 40 de proiecte per abonament
  • Urmărirea simultană a 5.000 de cuvinte cheie cu actualizări zilnice
  • Modul de marketing de conținut cu servicii complete
  • Acces la Semrush CRM
  • Integrați cu Google Data Studio
  • Listarea și certificarea partenerilor agenției
  • Etichetă albă și rapoarte PDF de marcă
  Cum să împiedicați supraîncălzirea Mac-ului dvs

Similar cu abonamentul Guru, trebuie să plătiți suplimentar pentru funcții precum ImpactHero, Semrush Trends, kit de creștere a agenției, utilizatori suplimentari și gestionarea listelor.

Când comparați caracteristicile Guru și Business cu alternativele Semrush, veți descoperi că majoritatea concurenților oferă ceva similar cu Guru la cel mai înalt nivel de abonament.

Comparație cu concurenții

De exemplu, Advance lui Ahrefs costă 399 USD/lună, API-ul complet al Majestic costă 399 USD/lună, iar Cognitive SEO Elite costă 499 USD/lună. Cu toate acestea, serviciile lor față de prețul listat nu sunt atât de exhaustive ca Semrush.

Prin urmare, o comparație cu alte instrumente arată că Semrush este accesibil și rentabil. În plus, atunci când utilizați toate instrumentele Semrush pentru a satisface serviciile clienților, vă creșteți fiabilitatea și popularitatea mărcii. Ca să nu mai vorbim că economisești timp și bani suplimentari necumpărând alte instrumente de agenție, cum ar fi managementul proiectelor, managementul calendarului, soluții de management al clienților etc.

Semrush conține peste 40 de instrumente pentru operațiunile agenției tale. Toate instrumentele sunt împărțite în următoarele seturi de instrumente:

#1. Setul de instrumente SEO

Veți folosi 18 module diferite în această secțiune pentru toate lucrurile despre SEO și optimizarea conținutului pentru a crește traficul și utilizatorii în mod organic. Cele mai importante sunt instrumentul magic pentru cuvinte cheie, prezentarea generală a cuvintelor cheie, cercetarea organică, șablonul de conținut SEO etc.

#2. Setul de instrumente pentru publicitate

Pentru orice SEM, de la cercetare la publicitate pe Google Ads și rețelele sociale, setul de instrumente de publicitate este destinația de preferat.

#3. Setul de instrumente de marketing de conținut

Setul de instrumente de marketing de conținut și modulele sale vă ajută să găzduiți conținut de site-uri de înaltă calitate și să obțineți un clasament SEO mai bun.

#4. Setul de instrumente de cercetare competitivă

Dacă doriți să vă concentrați pe marketing bazat pe date și pe analiza concurenței, utilizați Market Explorer, Organic Research etc., din această secțiune.

#5. Setul de instrumente pentru rețelele sociale

Veți găsi instrumente Social Media Tracker și Social Media Poster în campaniile de marketing pe rețelele sociale din acest set de instrumente.

#6. Setul de instrumente de management

Dacă gestionați mai mulți clienți și planurile lor de marketing, veți găsi toate instrumentele esențiale în acest set de instrumente.

Semrush pentru agenții: merită?

Da, cu siguranță este! Iată mai jos o explicație:

De la SEO la management și până la raportarea clienților, Semrush aduce toate funcțiile de care agenția ta are nevoie într-un singur loc. În plus, oferă un model de preț competitiv.

În timpul utilizării, veți descoperi că un abonament Semrush este o afacere cu un raport calitate-preț, deoarece aveți acces instantaneu la instrumente moderne și avansate de marketing digital.

Apropo de cifre și statistici:

  • Peste 10 milioane de utilizatori au încercat Semrush până acum
  • Utilizatorii au căutat peste 22,3 miliarde de cuvinte cheie
  • Găzduiește peste 142 de baze de date geografice
  • Semrush menține peste 808 milioane de profiluri de domenii
  • Instrumentul de prezentare generală a cuvintelor cheie este disponibil în 120 de țări
  • 500 TB de date brute au fost analizate de instrumentul de informații despre trafic și piață

Având în vedere statisticile, accesibilitatea și funcționalitățile, Semrush va fi o investiție demnă a agenției dumneavoastră.

Concluzie

Optimizarea pentru motoarele de căutare poate fi știință rachetă dacă nu aveți instrumentele potrivite. Vă puteți înscrie pentru o încercare Semrush pentru a afla că SEO este doar o plimbare.

Semrush pentru agenții face SEO atât de ușor încât puteți gestiona sute de clienți doar cu o echipă de 3 până la 5 persoane și puteți economisi mult pe personal, angajați și locuri de muncă.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de SEO vs. SEM și îndrumați-vă agenția pe calea cea bună.